Lacedemon Napisano 11 Czerwiec 2007 Napisano 11 Czerwiec 2007 Genialne! Tak wygląda ten maluch, jakby wystawił język w swej radości, że zgniecie tego mięczaka. Super pracka. Gratuluję . :) edit: W 1337 roku zaczęła się wojna stuletnia, heh :)
polon Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 ixtra, ale gdyby zaostalo dodane jakies info o renderingu
Ania Napisano 12 Czerwiec 2007 Autor Napisano 12 Czerwiec 2007 dzięki za odpowiedzi! RK - on nie zdąży hkropinski - z tym językiem wiem, ślina też się za bardzo zlewa, ale trudno. (nie lubię wracać jak jest już gotowe) polon - vray render z vraysun i jednym dodatkowym niebieskim światłem tylko na specular od strony kamery, ustawienia raczej standardowe bez wielkich zmian. dużo w tym było postprodukcji.
Vorek Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Kolorki śliczne jak zwykle :) Świetna robota z ujęciem i dynamiką.
o r o Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 od strony technicznej jest dobrze - tekstury, oświetlenie, modele, itd...., ale odnosze wrażenie, że większość klimatu jest zasługą zdjęć referencyjnych... nie wiem jak to dokładnie wyjaśnić, ale nie lubie, gdy ktoś używa istniejących już przedmiotów do stworzenia czegoś, co wszyscy uznali już za dzieło, z małym wkładem własnej wyobraźni i pomysłu... ale cóź, to cecha grafiki 3d właśnie... starego, antyspołecznego wygi jak ja, który ma w poważaniu popkulture i jej najbardziej rozpoznawalne symbole, obrazek ten wcale nie rusza... jak dla mnie jest przeciętny...
Ania Napisano 12 Czerwiec 2007 Autor Napisano 12 Czerwiec 2007 oro - mógłbyś trochę jaśniej wyjaśnić o co chodzi z tymi istniejącymi już przedmiotami? bo niebardzo rozumiem o co ci chodzi. (nie znam się na popkulturze)
Touch Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Aniu, chyba powinnaś była wymyślić swojego malucha i swojego ślimaka, czyli pobawić się w konstruktora vel designera i nowego Darwina z ambicjami boga, haha;) o r o, nie przesadzaj, bo tym tokiem deprecjonujesz i negujesz ok 90% światowego malarstwa, fotografii, a także właśnie grafików. Przemyśl to i wróc;)
piksar Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 od strony technicznej jest dobrze - tekstury, oświetlenie, modele, itd...., ale odnosze wrażenie, że większość klimatu jest zasługą zdjęć referencyjnych... nie wiem jak to dokładnie wyjaśnić, ale nie lubie, gdy ktoś używa istniejących już przedmiotów do stworzenia czegoś, co wszyscy uznali już za dzieło, z małym wkładem własnej wyobraźni i pomysłu... ale cóź, to cecha grafiki 3d właśnie... starego, antyspołecznego wygi jak ja, który ma w poważaniu popkulture i jej najbardziej rozpoznawalne symbole, obrazek ten wcale nie rusza... jak dla mnie jest przeciętny... nic a nic nie rozumiem z tego wywodu
mrozik26 Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 extra pomysł i extra kolorystyka!!! ogólnie praca super!!
o r o Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Ania - mówiąc o popkulturze nie odnosiłem się bezpośrednio do tego co znajduje się na tym renderze, bo maluch i ślimak nie należą bezpośrednio do popkultury, nie tak jak macdonalds, itd..., ale w kulturze polskiej, maluch jest bardzo popularny wciąż, do tego stopnia, że powstała na przykład gra maluch racer i istnieje pojęcie 'malacz'... więc kiedy zobaczyłem ten obrazek na głównej stronie max3d, a w wątku wiele osób daje najwyższe możliwe noty, poczułem, że musze też dać swoją note, jako, że widziałem już wiele obrazków, które mnie zachwycały i obrazki po prostu ładne, albo nawet bardzo ładne znikają z mojej świadomości po jakichś 5 minutach, Twój obrazek ma też pomysł, dobry pomysł, który nadaje ślimakowi i maluchowi charakter, malucha zamienia w ogromnego potwora z punktu widzenia ślimaka, ale ponieważ mam bardziej wyszukany w sensie zakręcony i zdziwaczony gust, taki pomysł wydaje mi się przeciętny, czemu? bo widziałem już dużo podobnych obrazków i dlatego, że jako artystka, bardzo pobieżnie naginasz naszą rzeczywistość, podoba mi się realizm w pracach, jeśli służy on fantastyce, dając szybki przykład bardziej podobałby mi się pół-maluch, pół-ślimak ;D, chociaż takie dziwadło nie miałoby uzasadnienia, ale wciąż byłoby to bardziej w moim guście ;D, ale np. kot wielkości autobusu, który w środku jest pusty i istnieje jako środek transportu z anime - 'mój sąsiad totoro', nie wymaga umiejętności najlepszego designera świata, ani umysłu najbardziej natchnionego artysty - to można spokojnie zrobić używając 3d... Touch - to nie tak, że przesadzam z premedytacją, mój gust taki jest, a to, że mam 90% wytworów graficznej strony sztuki świata w poważaniu, to nie dlatego, że chce się uważać za lepszego, ale odnajdywanie tych 10% daje mojej duszy 'oddychać', a te 90% zobacze i zapomne, nie pluje na ekran monitora jak zobacze taką prace, nie uważam jej twórcy za debila... po prostu się tym już nie interesuje/zachwycam...
o r o Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Ania - no ;D pikSar - sorka, ale tak czasami mam, że ciężko mnie skumać...
Kedzior Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 ja mam sentyment do maluchów, to mój pierwszy pojazd jaki miałem i prowadziłem w dniu odebrania prawa jazdy :) , [był to blisko 20 letni maluch i dymił się z niego na wszystkie strony], więc 5-/5 z a klimat - minus za to że raczej tylko Polak zrozumie "głębie" :) obrazka 4/5 za wykonanie - widziałem technicznie lepsze prace u Ciebie ale nie ma co, gratulacje!
Innos Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 OMG! Świetne! Podoba mi sie wszystko no moze troche podłoze ale wiem ze to taka typowa polska "prowincja" :D Jak zrobiłaś Oczy? Bo one są tak jakby półprzeźroczyste... Raczej tex to nie była.
Gość _Kreska_ Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 niezłe, naprawde niezłe :) kolory bardzo mi sie podobaja i oczy ślimaka, a szczególenie te żyłki, świetny materiał.
peterr Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 wygląda dobrze:P klimat ma :) a jakieś ew. rzeczy do poprawy to [i tu dłuższa chwila zastanowienia:P] może szyby? troche plastikiem mi zalatuje:P jak ktoś już pisał...maluch sie za bardzo [?] wygina w prawo:P jakby zaraz miał przekoziołkować, dachowanie itd:P poza tym wielki ten ślimak :P a tak to wypas:)
briz Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 wygląda super a w ogóle to świetny pomysł :) może trzoszeczkę drażnią mnie opony i ta droga jakoś nie jest wyraźnie zanaczona, przydałoby się jakieś pobocze można by było zrobić wersję nocną i wtedy zrobić takie fajne światła które by oślepiały ślimaka
infected Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 jak ktoś już pisał...maluch sie za bardzo [?] wygina w prawo:P jakby zaraz miał przekoziołkować, dachowanie itd:P Jak dla mnie bryła samochodu na łuku jest ok. Natomiast przy bliższych oględzinach okazuje się, że ślimak nie zginie, gdyż przednie prawe koło (jak to często w maluchach bywało) chyba ma już złamaną zwrotnicę i prawie leży. Więc maluch wyląduje w rowie na prawo od ślimaka. :)
Adek_CG Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 praca swietna, byc moze maluch moglby sie bardziej blyszczec tak samo tablica rejestracyjna ale to sa sczegoly, to co w tej pracy naprawde mi sie podoba to kompozycja, oswietlenie i cala dynamika pracy, strasznie posoba mi sie sposob w jaki swiatla tego malucha swieca i ten dym wydobywajacy sie z opon, moglbys cos zdradzic na ten temat ?
oskar_h Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 o ja ciez krece!!! ale czad :) swietne zarowno modele jak i sam pomysl!
Ania Napisano 13 Czerwiec 2007 Autor Napisano 13 Czerwiec 2007 Innos - materiał oka bazuje na "bloodshot eye by Isengard" z vray-materials.de, tylko dałam inną teksturę diffuse, i w postprodukcji doszła jasna plamka. Są tam tylko odbicia, nie jest przezroczyste. Radzisz i Infected - hehe chyba macie rację, prawe koło jest złamane żeby wyglądało dynamiczniej (żeby prawa strona leżała niżej). Ale jak maluch przekoziołkuje do rowu to ślimak zginie najpóźniej pod kołami karetki pogotowia, więc się nie martwię. Adek - dym i światła to sama postprodukcja. światła: kilka plam, gaussian blur, i additive mode (w renderze światła miały tylko refleksję i nie świeciły się) dym: obrazek zachmurzonego nieba, odpowiednio okrojony. Dołączam goły render.
Adek_CG Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Ania Dzieki:), moglabys jescze wrzucic ta okrojona teksturke dymu?
Ania Napisano 13 Czerwiec 2007 Autor Napisano 13 Czerwiec 2007 proszę bardzo (chyba zdjęcie robiłam sama więc nie trzeba się przejmować jakimiś prawami autorskimi, ale na sto procent pewna nie jestem)
Badyl Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 co tu napisac, zeby sie nie powtarzac :) swietna, przemyslana scena brawo! :)
Gość ant-3d Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Powiem tylko jedno... bardzo dobrze wyszlo :)
ledyr Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 właśnie doszedłem do wniosku że jestem twoim fanem :D świetna praca gratulacje
Diesel Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Super klimat fajne tekstury model jak i pomysł tez są super........:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Robota ogolnie profeska tylko - tak jak ktos gdzies wczesniej wspomnial - zroznicowanie terenu jest male... przydalyby sie jakies nierownosci (leciutkie wzniesienia itp... jakies wyboje czy cos. No ale nie bede sie czepial pierdulek - wazne, ze wszystko jest cacy i praca nie poszla na marne. GRATULUJE pracki!!
araneus Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Nic nowego nie napiszę: REWELACJA! Super pomysł i wykonanie, gratulacje! :)
Kluś Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 witam szkoda tylko, że twarz kierowcy nie wyraża żadnych emocji.. Poza tym wszystko jest mocne:) pozdro
Pionier Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 fajna, smieszna praca, mnie sie podoba :) gratulacje i pozdrawiam :)
Orzelek Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Zastanwiam się po co ludzie komentują Twoje prace..? Są ludzie których się nie ocenia... Można jedynie PRÓBWAĆ ich naśladować :) I tak właśnie jest z Tobą. ps. myślałem nad tym by zacząć jakoś inaczej na Ciebie mówić... To Ania tak słabo odwzorowuje Twoje umiejętności. Co powiesz na "My master" albo "Niedościgniona"?
bartonfink Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 bardzo dynamiczna, i z jajem pracka. Twoje pomysly maja zawsze to cos :) wykonanie od bardzo dawno stoi na rownie wysokim poziomie. Gratki nowego super pikczera
chais Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Świetny pomysł...a wykonanie jeszcze lepsze.
Ania Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Napisano 23 Czerwiec 2007 dzięki za komentarze! takie pytanie, 3dtotal pyta o making of jest zainteresowanie? jeśli tak, to na czym się skupić? (ostatnio w syrence było głównie o teksturach)
Ania Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Napisano 23 Czerwiec 2007 w 2ch będzie bo tłumaczenie to najmniejszy problem tylko wolałabym napisać na jeden temat więcej niż trochę o wszystkim.
SUPER_OkO Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 napisz cos o maluchach, ze to przepiekne furaczki. Napisz poprostu making offa, troche o medelowaniu, oswietleniu i teksturowaniu, czyli o tym w czym jestes najlepsza na swiecie.
Gość ant-3d Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Tak jak KLICEK powiedzial o wszystkim najlepiej :) moge tylko zasugerowac ze moze by tak pokazac caly workflow z koncowym skladaniem w jedno...? :)
KLICEK Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Aniu jak nie mozesz o wszystkim to o oswietleniu, materiałach i texturkach :) wszystko za raczke :D:D:D
mrkrzysiek Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 tak oświetlenie, materiały i textury to by było najlepsze.
Rekomendowane odpowiedzi