Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Zamieszczam ostatnią scenę mojego autorstwa do nowej kolekcji Archexteriors 5

Całkowity czas pracy to 48 godzin.

VraySky+Sun+Kamera fizyczna + PS.

 

01forumii4.jpg

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=66c9e893377d7240

 

I Oryginalna wersja z Frame Buffera:

http://img76.imageshack.us/img76/2318/01forumeverqu7.jpg

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b97f3fabd36626af

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Baaardzo ladna wizualizacja. Z tego co widze tu na forum to bardzo sie wyrobiles w tym temacie. Po prostu pieknie!!

Napisano

On tak naprawdę nic nie umie...a jego wizualizacje ssą sutki! :P

 

Kozacka wizka! Respekt :)

Napisano

naprawdę extra to wyszło ! 5* jak nic. Aż się boje kolejnej pracki.

Napisano

dół obrazka bardzo fajny, coś dziwne odbica na tym szklanym budynku

Napisano
mozna sie dowiedziec co tutaj jest 3d ? :)

No pokaz teraz jaki jesteś kozak, no pokaz ile alaph użyłeś :P A nie pokazesz...bo wszystko jest 3D :D

Napisano

bajera :) samochód troszke za mocno zblurowany i nie podoba mi się listek nr 3567 na drugim drzewie od prawej.

Napisano
  • Autor

Cieszę się że przypadła wam do gustu :)

Byłoby jeszcze sporo pracy przy tym obrazku no ale czas nie pozwala.

 

Kedzior - Jak na siłę?

Bonifatz- hoho. widzę że znalazłeś referkę :D

 

Dokładam jeszcze clay z wczesnego etapu. brakuje kilku detali:

clay_1.jpg

Napisano
Kedzior - Jak na siłę?

 

Na siłę szukałem wad i znalazłem....niebo ;) , no kuleje stary i to bardzo :)

Napisano

dobra pracka, mega dobra, jakie ustawiłeś nasycenie kolorów i kontrast jak można wiedzieć, bo w komentarzu do mojej pracy kazali mi wzorowac sie na Twojej...i bede bo jest git...;], a samochod mi sie podoba, tez musze zaczac myslec o takich...;]

Napisano
  • Autor

vinc- Saturację reguluję z poziomu textur w PS. Kontrst też można ale sam max pozwala na zabawę z levelami textur.

 

No i oczywiście exponential + zabawa w frame bufferze

Napisano

nie podobają mi się odbicia w budynku - za to ładne krzewy(w czym/jak?) 4/5

Napisano
  • Autor

No raczej :) ludzie też na planach. jeszcze nie zwariowałem żeby się z tym babrać.

Napisano

Moglbys zdradzic jak ci sie udalo uchwycic tak wysoki budynek i jeszcze ulice itd. ?? z camera shift cos kombinowales? czy tylko FOV-a zwiekszyles?

 

btw. super pracka, proboje zrobic cos podobnego :P

Napisano

Świetna wizualizacja :) widać, że potrafisz :) już czekam na następną pracę ;)

Napisano
  • Autor

Górnicy sie znaleźli :)

 

No ale wracajac do tematu to hmm nie do konca pamiętam.

Napewno zassałem fotki satelitarne z google maps. Oszacowałem gdzie może stac kamera, postawiłem sąsiadujące budynki. Rozmiary budynku znałem.

 

Puźniej to FOV, camera shift i distorction lekkie(widac krzywizne na chodniku) :).

No i jakoś to wyszło. Większośc pracy to metoda prob i bledow.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Nie rozumiem jednego - dużo pracy i bardzo dobrego modelingu zmarnowałeś materiałami i renderem - wytłumacz się :)

pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności