Napisano 20 Czerwiec 200717 l Cześć. Zamieszczam ostatnią scenę mojego autorstwa do nowej kolekcji Archexteriors 5 Całkowity czas pracy to 48 godzin. VraySky+Sun+Kamera fizyczna + PS. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=66c9e893377d7240 I Oryginalna wersja z Frame Buffera: http://img76.imageshack.us/img76/2318/01forumeverqu7.jpg http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b97f3fabd36626af
Napisano 20 Czerwiec 200717 l Baaardzo ladna wizualizacja. Z tego co widze tu na forum to bardzo sie wyrobiles w tym temacie. Po prostu pieknie!!
Napisano 20 Czerwiec 200717 l On tak naprawdę nic nie umie...a jego wizualizacje ssą sutki! :P Kozacka wizka! Respekt :)
Napisano 20 Czerwiec 200717 l mozna sie dowiedziec co tutaj jest 3d ? :) No pokaz teraz jaki jesteś kozak, no pokaz ile alaph użyłeś :P A nie pokazesz...bo wszystko jest 3D :D
Napisano 21 Czerwiec 200717 l bajera :) samochód troszke za mocno zblurowany i nie podoba mi się listek nr 3567 na drugim drzewie od prawej.
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Bardzo fajna wizka. Jednak mam jednego "kritsa" odnosnie szyb w wierzowcu ;) Wszystkie szyby wygladaja jak jedna wielka 30 pietrowa szyba bez jakichkolwiek znieksztalcen i to troche psuje koncowy efekt (moim skromnym zdaniem) na refce wyraznie to widac : http://www.allaboutskyscrapers.com/PA290006.JPG Pozdro!
Napisano 21 Czerwiec 200717 l Autor Cieszę się że przypadła wam do gustu :) Byłoby jeszcze sporo pracy przy tym obrazku no ale czas nie pozwala. Kedzior - Jak na siłę? Bonifatz- hoho. widzę że znalazłeś referkę :D Dokładam jeszcze clay z wczesnego etapu. brakuje kilku detali:
Napisano 22 Czerwiec 200717 l Kedzior - Jak na siłę? Na siłę szukałem wad i znalazłem....niebo ;) , no kuleje stary i to bardzo :)
Napisano 23 Czerwiec 200717 l dobra pracka, mega dobra, jakie ustawiłeś nasycenie kolorów i kontrast jak można wiedzieć, bo w komentarzu do mojej pracy kazali mi wzorowac sie na Twojej...i bede bo jest git...;], a samochod mi sie podoba, tez musze zaczac myslec o takich...;]
Napisano 23 Czerwiec 200717 l Autor vinc- Saturację reguluję z poziomu textur w PS. Kontrst też można ale sam max pozwala na zabawę z levelami textur. No i oczywiście exponential + zabawa w frame bufferze
Napisano 27 Czerwiec 200717 l nie podobają mi się odbicia w budynku - za to ładne krzewy(w czym/jak?) 4/5
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor No raczej :) ludzie też na planach. jeszcze nie zwariowałem żeby się z tym babrać.
Napisano 11 Październik 200717 l Moglbys zdradzic jak ci sie udalo uchwycic tak wysoki budynek i jeszcze ulice itd. ?? z camera shift cos kombinowales? czy tylko FOV-a zwiekszyles? btw. super pracka, proboje zrobic cos podobnego :P
Napisano 11 Październik 200717 l Świetna wizualizacja :) widać, że potrafisz :) już czekam na następną pracę ;)
Napisano 11 Październik 200717 l Autor Górnicy sie znaleźli :) No ale wracajac do tematu to hmm nie do konca pamiętam. Napewno zassałem fotki satelitarne z google maps. Oszacowałem gdzie może stac kamera, postawiłem sąsiadujące budynki. Rozmiary budynku znałem. Puźniej to FOV, camera shift i distorction lekkie(widac krzywizne na chodniku) :). No i jakoś to wyszło. Większośc pracy to metoda prob i bledow. Pozdrawiam.
Napisano 13 Październik 200717 l Nie rozumiem jednego - dużo pracy i bardzo dobrego modelingu zmarnowałeś materiałami i renderem - wytłumacz się :) pozdro