ortheza Napisano 7 Marzec 2010 Autor Napisano 7 Marzec 2010 no faja to dobry pomysl :-) pierwotnie planowalem martwa nature z butlami i zarciem na stolicku
emmilius Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 Coyote - lol. Ortheza odsłoń proszę jej pupę tą smyczą zawsze lubię tam patrzeć =]
Coyote Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 bardzo lubię sobie popalić a i ty pewnie nie raz odwiedziłeś czajownie w czeskim Cieszynie muszę się tam w końcu wybrać bo już w legendy obrasta :D
ortheza Napisano 8 Marzec 2010 Autor Napisano 8 Marzec 2010 (edytowane) no jest fajna herbaciarnia w czeskim cieszynie. ale bylem tam tylko 2 razy i to na herbatce :] od kopcenia trzymam sie z dala. szkoda pluckow. Edytowane 9 Marzec 2010 przez ortheza
ICE Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Fajnie sie praca rozwinela, szkoda ze nie wypowiedzialem sie wczesniej, bo mam dobra rade, ta panna na srodkowym planie nieco wybija sie do przodu przed szereg. Mniemam iz glowna tego przyczyna sa zbyt jasne przedramiona.
emmilius Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Miło do przodu idzie. Podobają mi się aztekowo-majowe schody i tygrysie paski na laleczkach. Wiem że to trudne przy tym oświetleniu ale nie do końca czuć jeszcze bryłę w niektórych miejscach. A no i niebieską szmatę na grubasie bym refką poczęstował. Jak myślisz, ile jeszcze do końca?
RaVirr Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Twarz grubasa jest strasznie płaska, ona najbardziej rzuca się w oczy. Jakby nie było jest fajnie, ale może być jeszcze lepiej:)
ortheza Napisano 15 Marzec 2010 Autor Napisano 15 Marzec 2010 (edytowane) No i kuniec. juz mi ta pracka bokiem wychodzi :) i wip: Edytowane 21 Marzec 2010 przez ortheza
serio Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 łoh ile detali. Pieczołowite wykonanie. Niezły perwers z tego bossa.
ortheza Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 Pora na cos nowego. Niestety znowu mroczne klimaty.
Bugaj Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 ogół dla mnie świetnie, ale te zostawione czarne kontury rażą(gdyby chociaz nie byly tak czarne w gdzieniegdzie
Coyote Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 stety niestety mnie sie podoba zapowiada sie ciekawie :)
yarosh Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 prawie tak mroczna jak moja ;] joke ofc fajnie się zapowiada kojarzy mi się poniekąd z final fantasy
ICE Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 Osobiscie nieco zmniejszyl bym dalsze plany, maac na celu dodania troche przesztreni i lepszego poczucia skali. Fajnie sie zapowiada.
serio Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Cześć. Przez przypadek znalazłem w sieci picek o podobnej stylistyce który może pomóc rozwinąć ten szkicyk na górze. http://www.etapetki.com.pl/galleries/3d/bioshock_jump.jpg -zawsze można podpatrzeć inne rozwiązania.. Scena z bagniskiem zapowiada się czadersko. Pozdro.
ortheza Napisano 27 Marzec 2010 Autor Napisano 27 Marzec 2010 Z nogami ibaka to swieta racja :] a tu wrzucam zapomniany ostatni dwupak dla FARWILDS
ortheza Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 duchonurek - steampunk shaman na konkursik digarta
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 za wysoko kolana i krok u tego pana i ta zgieta lapka jakas taka nie do konca skonstruowana a sam projekt i malowanie bardzo fajne demon juz mniej fajnie malowany szkoda ze nie skomponowales jakos tych postaci, brakuje tu jakiegos polaczenia i interakcji miedzy nimi, ktore wyniosłyby caly koncept na wyzszy poziom nie wiem jakie byly wytyczne konkursu wiec tak sobie ino gdybam pozdro
ortheza Napisano 19 Kwiecień 2010 Autor Napisano 19 Kwiecień 2010 Dzieki Łukasz za komenta. :] wg zalozen tego CAB'a to ta sam postac w dwoch switach swiecie realnym i astralnym Faktycznie anatomia pana lezy Na szczescie zas przesynieto do 26'go to bedzie szansa to poprawic. Postac "duchowa" byla robiona bardzo szybko i to widac. popracuje jescze nad tym.
telthona Napisano 24 Kwiecień 2010 Napisano 24 Kwiecień 2010 wygląda jak JEZUS!! :D co do duchonurka: szkoda że obciąleś skrzydła pan po lewej ma miejscami naprawde ładne wykończenie :)
ortheza Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 Nie obcialem tylko nie dorysowalem bo sie kadr skonczyl :) i jeszcze jeden szkicor zdziś
KhazadThard Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 dobrze klimat zbudowałeś w tej pracy, podobają mi się kolory bardzo
dezzed Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 enviro zdecydowanie lepiej ci wychodzą niż postacie, duchonurek i twarz tak średnio mi podchodzą za to tutaj zapowiada się świetnie
emmilius Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Chciałbym żeby mi tak enviry nie wychodziły jak orthezie postacie =], przynajmniej idzie na to patrzeć. Przedostatni szkic dla mnie super. W ostatnim bym nieco jaśniejszy, żywszy czarwony widział, taki hmmm, bardziej świecący.
telthona Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 no właśnie! :) kadr sie skończył! a co za problem zaznaczyć kolesia i go przenieść w dół, i domalować skrzydła, albo po prostu powiększyć obszar roboczy o kilkadziesiąt pikseli w górę? :) te dwa ostatnie też są spoko, szczególnie ten z postaciami - bardzo klimatyczny. Bo to piekiełko jest takie troche zbyt sztampowe i przewidywalne :D
ortheza Napisano 2 Maj 2010 Autor Napisano 2 Maj 2010 nie tylko postacie to moja pieta achillesa' de facto to chyba nog by braklo ;] zeby wszytkie wymienic. Apropos "standardu" to nie zawsze jest sens silisc sie na jakas orginalnosc. Czasem chodzi poprostu o trening. Dla przykladu malowanie/rysowanie gołych bab tez jest strasznie malo orginalne. A Jesli chodzi o to moje piekielko to chodzi mi o pewna probe kolorystyki i wlasnie takiego typowego podejscia. Grunt zeby fajnie wygladało :) zobaczymy czy sie uda.
ICE Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Dla przykladu malowanie/rysowanie gołych bab tez jest strasznie malo orginalne. Za to nigdy sie nie nudzi i zawsze dostarcza nowych wrazen. ( mowie tu oczywiscie w imieniu naszego meskiego gatunku khe khe :) )
olaf Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Za to nigdy sie nie nudzi i zawsze dostarcza nowych wrazen. to zalezy, bo najlepiej sie trenuje na grubych ;) praca baardzo fajnie się rozwija.
Ryjówka Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Bardzo podoba mi się praca :) Wzrok naturalnie kieruje się do miejsca z którego wylatują (wlatują?) nietoperze.
Rotcore Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 fajnie, zdecydowanie takie ilustracje lepiej Ci wychodzą od konceptów... oby tak dalej, fajny klimacik, pozdrawiam
OmeN2501 Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 A moze by ocieplic samo jadro ciemnosci pomaranczem do zoltego lub nawet bialego? Bo ta czerwien ciutke monotonna jest
ICE Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Signore Omen ma racje, a nawet jesli czerwien ma pozostac tylko czerwienia, to i tak warto ja zroznicowac innymi wersjami czerwieni. Nie ma tu tez pelnego balansu, czegos brakuje po prawej stronie obrazka. ( ew przygas lekko swiatelko na tym szpikulcu blisko widza z prawej strony, bo zbytnio sciaga na siebie uwage ) Tyle z krytyki, a teraz co mi sie podoba: Swietnie zrobiles te nietoperki. Ogolnie dobrze udal ci sie caly niepokojacy, zlowrogi klimat. Pozdrawiam.
ortheza Napisano 3 Maj 2010 Autor Napisano 3 Maj 2010 Dzieki zerdeczne za komnatrze i sugestie Uwierzcie mi probowalem z ta pomarańczka, ale jakos mi nie pasowalo. I zagdzam sie z przedmowca ze cos nie lezy w kompo. tylko ze juz nie wiem czego. stracilem juz obiektywnosc osadu. Do konca cab'a jescze troche zostalo moze cos poprawie ale musze to odlozyc na jakis czas. Rotcore to ze cos lepiej wychodzi nie znaczy ze trza sie tylko tym zajmowac. dlatego tym bardziej bede meczyl postacie i insze koncpety az zaczna wychodzic.
OmeN2501 Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 No to jak pobowales i ci nie pasowalo to juz swiadoma decyzja autora ;] Poza tym bardzo fajna pracka
ortheza Napisano 3 Maj 2010 Autor Napisano 3 Maj 2010 Dzieki. Rozwazam przygaszenie czerwieni fioletem zeby zlamac ta plame. ale obaczymy w praniu
dezzed Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 w dobrą stronę poszło, może ten demon zbyt jaskrawo oświetlony bo wychodzi przed ten stos czaszek a powinien być bliżej bramy.
Morbid Karbid Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 jest fajnie, trzyma się kupy (chodzi oczywiście o pozytywne znaczenie), przestrzeń ładnie się rozkłada. Pozytyw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się