Napisano 7 Marzec 201015 l Autor no faja to dobry pomysl :-) pierwotnie planowalem martwa nature z butlami i zarciem na stolicku
Napisano 7 Marzec 201015 l Coyote - lol. Ortheza odsłoń proszę jej pupę tą smyczą zawsze lubię tam patrzeć =]
Napisano 7 Marzec 201015 l bardzo lubię sobie popalić a i ty pewnie nie raz odwiedziłeś czajownie w czeskim Cieszynie muszę się tam w końcu wybrać bo już w legendy obrasta :D
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor no jest fajna herbaciarnia w czeskim cieszynie. ale bylem tam tylko 2 razy i to na herbatce :] od kopcenia trzymam sie z dala. szkoda pluckow. Edytowane 9 Marzec 201015 l przez ortheza
Napisano 13 Marzec 201015 l Fajnie sie praca rozwinela, szkoda ze nie wypowiedzialem sie wczesniej, bo mam dobra rade, ta panna na srodkowym planie nieco wybija sie do przodu przed szereg. Mniemam iz glowna tego przyczyna sa zbyt jasne przedramiona.
Napisano 14 Marzec 201015 l Miło do przodu idzie. Podobają mi się aztekowo-majowe schody i tygrysie paski na laleczkach. Wiem że to trudne przy tym oświetleniu ale nie do końca czuć jeszcze bryłę w niektórych miejscach. A no i niebieską szmatę na grubasie bym refką poczęstował. Jak myślisz, ile jeszcze do końca?
Napisano 14 Marzec 201015 l Twarz grubasa jest strasznie płaska, ona najbardziej rzuca się w oczy. Jakby nie było jest fajnie, ale może być jeszcze lepiej:)
Napisano 15 Marzec 201015 l Autor No i kuniec. juz mi ta pracka bokiem wychodzi :) i wip: Edytowane 21 Marzec 201015 l przez ortheza
Napisano 22 Marzec 201015 l ogół dla mnie świetnie, ale te zostawione czarne kontury rażą(gdyby chociaz nie byly tak czarne w gdzieniegdzie
Napisano 22 Marzec 201015 l prawie tak mroczna jak moja ;] joke ofc fajnie się zapowiada kojarzy mi się poniekąd z final fantasy
Napisano 22 Marzec 201015 l Osobiscie nieco zmniejszyl bym dalsze plany, maac na celu dodania troche przesztreni i lepszego poczucia skali. Fajnie sie zapowiada.
Napisano 25 Marzec 201015 l Cześć. Przez przypadek znalazłem w sieci picek o podobnej stylistyce który może pomóc rozwinąć ten szkicyk na górze. http://www.etapetki.com.pl/galleries/3d/bioshock_jump.jpg -zawsze można podpatrzeć inne rozwiązania.. Scena z bagniskiem zapowiada się czadersko. Pozdro.
Napisano 27 Marzec 201015 l Autor Z nogami ibaka to swieta racja :] a tu wrzucam zapomniany ostatni dwupak dla FARWILDS
Napisano 19 Kwiecień 201014 l za wysoko kolana i krok u tego pana i ta zgieta lapka jakas taka nie do konca skonstruowana a sam projekt i malowanie bardzo fajne demon juz mniej fajnie malowany szkoda ze nie skomponowales jakos tych postaci, brakuje tu jakiegos polaczenia i interakcji miedzy nimi, ktore wyniosłyby caly koncept na wyzszy poziom nie wiem jakie byly wytyczne konkursu wiec tak sobie ino gdybam pozdro
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Autor Dzieki Łukasz za komenta. :] wg zalozen tego CAB'a to ta sam postac w dwoch switach swiecie realnym i astralnym Faktycznie anatomia pana lezy Na szczescie zas przesynieto do 26'go to bedzie szansa to poprawic. Postac "duchowa" byla robiona bardzo szybko i to widac. popracuje jescze nad tym.
Napisano 24 Kwiecień 201014 l wygląda jak JEZUS!! :D co do duchonurka: szkoda że obciąleś skrzydła pan po lewej ma miejscami naprawde ładne wykończenie :)
Napisano 24 Kwiecień 201014 l Autor Nie obcialem tylko nie dorysowalem bo sie kadr skonczyl :) i jeszcze jeden szkicor zdziś
Napisano 2 Maj 201014 l enviro zdecydowanie lepiej ci wychodzą niż postacie, duchonurek i twarz tak średnio mi podchodzą za to tutaj zapowiada się świetnie
Napisano 2 Maj 201014 l Chciałbym żeby mi tak enviry nie wychodziły jak orthezie postacie =], przynajmniej idzie na to patrzeć. Przedostatni szkic dla mnie super. W ostatnim bym nieco jaśniejszy, żywszy czarwony widział, taki hmmm, bardziej świecący.
Napisano 2 Maj 201014 l no właśnie! :) kadr sie skończył! a co za problem zaznaczyć kolesia i go przenieść w dół, i domalować skrzydła, albo po prostu powiększyć obszar roboczy o kilkadziesiąt pikseli w górę? :) te dwa ostatnie też są spoko, szczególnie ten z postaciami - bardzo klimatyczny. Bo to piekiełko jest takie troche zbyt sztampowe i przewidywalne :D
Napisano 2 Maj 201014 l Autor nie tylko postacie to moja pieta achillesa' de facto to chyba nog by braklo ;] zeby wszytkie wymienic. Apropos "standardu" to nie zawsze jest sens silisc sie na jakas orginalnosc. Czasem chodzi poprostu o trening. Dla przykladu malowanie/rysowanie gołych bab tez jest strasznie malo orginalne. A Jesli chodzi o to moje piekielko to chodzi mi o pewna probe kolorystyki i wlasnie takiego typowego podejscia. Grunt zeby fajnie wygladało :) zobaczymy czy sie uda.
Napisano 2 Maj 201014 l ortheza napisał: Dla przykladu malowanie/rysowanie gołych bab tez jest strasznie malo orginalne. Za to nigdy sie nie nudzi i zawsze dostarcza nowych wrazen. ( mowie tu oczywiscie w imieniu naszego meskiego gatunku khe khe :) )
Napisano 3 Maj 201014 l Cytat Za to nigdy sie nie nudzi i zawsze dostarcza nowych wrazen. to zalezy, bo najlepiej sie trenuje na grubych ;) praca baardzo fajnie się rozwija.
Napisano 3 Maj 201014 l Bardzo podoba mi się praca :) Wzrok naturalnie kieruje się do miejsca z którego wylatują (wlatują?) nietoperze.
Napisano 3 Maj 201014 l fajnie, zdecydowanie takie ilustracje lepiej Ci wychodzą od konceptów... oby tak dalej, fajny klimacik, pozdrawiam
Napisano 3 Maj 201014 l A moze by ocieplic samo jadro ciemnosci pomaranczem do zoltego lub nawet bialego? Bo ta czerwien ciutke monotonna jest
Napisano 3 Maj 201014 l Signore Omen ma racje, a nawet jesli czerwien ma pozostac tylko czerwienia, to i tak warto ja zroznicowac innymi wersjami czerwieni. Nie ma tu tez pelnego balansu, czegos brakuje po prawej stronie obrazka. ( ew przygas lekko swiatelko na tym szpikulcu blisko widza z prawej strony, bo zbytnio sciaga na siebie uwage ) Tyle z krytyki, a teraz co mi sie podoba: Swietnie zrobiles te nietoperki. Ogolnie dobrze udal ci sie caly niepokojacy, zlowrogi klimat. Pozdrawiam.
Napisano 3 Maj 201014 l Autor Dzieki zerdeczne za komnatrze i sugestie Uwierzcie mi probowalem z ta pomarańczka, ale jakos mi nie pasowalo. I zagdzam sie z przedmowca ze cos nie lezy w kompo. tylko ze juz nie wiem czego. stracilem juz obiektywnosc osadu. Do konca cab'a jescze troche zostalo moze cos poprawie ale musze to odlozyc na jakis czas. Rotcore to ze cos lepiej wychodzi nie znaczy ze trza sie tylko tym zajmowac. dlatego tym bardziej bede meczyl postacie i insze koncpety az zaczna wychodzic.
Napisano 3 Maj 201014 l No to jak pobowales i ci nie pasowalo to juz swiadoma decyzja autora ;] Poza tym bardzo fajna pracka
Napisano 3 Maj 201014 l Autor Dzieki. Rozwazam przygaszenie czerwieni fioletem zeby zlamac ta plame. ale obaczymy w praniu
Napisano 7 Maj 201014 l w dobrą stronę poszło, może ten demon zbyt jaskrawo oświetlony bo wychodzi przed ten stos czaszek a powinien być bliżej bramy.
Napisano 7 Maj 201014 l jest fajnie, trzyma się kupy (chodzi oczywiście o pozytywne znaczenie), przestrzeń ładnie się rozkłada. Pozytyw.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto