Napisano 6 Wrzesień 200717 l hmhmhm - no miodek jest, to trzeba przyznać :D teksturka trochę jeszcze nie do końca mi leży - nie wiadomo za bardzo z jakiego materiału zrobiona jest ta noga - czy jest to pomalowany metal, czy też złoto / miedź - musisz się imo zdecydować albo na delikatne ryski albo złuszczoną farbę, bo razem to dziwnie wygląda ;) A może w ogule lepiej zrobić ten pancerz z takiego ciemno niebieskiego / czarnego metalu, na którym specular będzie działał? no w każdym razie zapowiada się rewelacyjnie, powodzenia dalej.
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Autor Generalnie jestem obecnie w okolicach pupy, jak tylko skoncze postaram sie zapostowac screeny jak to wyglada (O_o :o) bo narazie to do dupy :-) , nie no zartowalem jajca sobie robie :D dobra konice tych podlych i jakze 12latkowych zartow (nikogo nie obrazajac), tyle narazie udalo mi sie zrobic, nareszcie bede mial caly weekend tylko na maxa wiec postaram sie zrobic jak najwiecej :-) , jak widac strasznie duzo bledow i niedorobek ale chce ogarnac wstepnie cala zbrojke i wtedy pokoloruje jeszcze niektore harakterystyczne elementy i dopracuje to co trzeba :-) jak macie jakies uwagi to smialo mozecie jechac po tym medelu, nie chce tu fuszerki robic wiec naprawde biore wszystkie opiniej pod uwage :-) za ktore zreszta naprawde wielkie dzieki.
Napisano 8 Wrzesień 200717 l według mnie jest swietnie trzyma sie to kupy i ma klimat, za duzo poprawek raczej chyba nie bedziesz miał, w kazdym razie idze elgancko, a i szmatka w kroku ładnie zagrała
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Autor no nie wiem panowie :/ im bardziej na to patrze tym mniej mi to wszystko sie podoba heh jeszcze duzzo pracy przedemna :/ ale dzieki za otuche :-)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Zastanawiałem się, jak będzie z tą szmatą, no i na szczęście wyszło spoko. Fajnie się komponuje z resztą.
Napisano 8 Wrzesień 200717 l ee no przeciez mój żółty robot był podobny, nie wiem czemu sie nie podobał :D (joke) super wyglada cool :d
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Zastanawiałem się, jak będzie z tą szmatą, no i na szczęście wyszło spoko. Jak wy się wyrażacie o kobiecie? hehe xD Mistrzu jest super czekam na resztę :)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor jeszcze raz wielkie dzieki wszystkim za posty :-) naprawde to daje kopa do roboty. na dzisiaj tyle, w tygodniu postaram sei skonczyc cala zbrojke bo jeszcze detal sie pierdzieli :/ ... strasznie duzo sie nauczylem zwlaszcza jesli chodzi malowanie :D na poczatku zaczolem metoda crt+c/crt+v ale w niedzyczasie, tzn. od cycuszkow w gore praktycznie juz tylko malowalem wychodzi jeszcze kaszaniasto (dlatego nie postuje zblizen :D) ale tak jak powiedzialem jeszcze sie ucze i dochodzi do wprawy wiec nie ma co sie dziwic :D idem spac bo poza ratowaniem "pieknego" ksiecia z opresji... to caly weekend przed kompem i plecy mnie rwa jak cholera :/
Napisano 9 Wrzesień 200717 l super super super, mam nadzieje, ze niebędzie monokolorystyczne i ze jakos to wszystko ładnie urozmaicisz :) btw fajny malunek na tyłku :P edit - czy u niej tyłek zaczyna się na plecach? (sorki, ale nie wiem jak to opisac :P )
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Super, jak jeszcze dojdzie jakiś ciekawy specular to będzie git do kwadratu :) No i ten obrazek 2500x798... ;)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Matys - twarz bez tych piersi wyglada bardziej meska imo? Osobiscie zastosowalbym asymetryczne dyferencje na modelu, mam na mysli lewa i prawa strone modelu, ale ogolnie jest piekn(a)(y)ie;)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l no Uzdytzkey ma troszke racji ... wczesniej twarz była super, teraz jest rzeczywiscie ciutke meska...
Napisano 9 Wrzesień 200717 l no i pięknie to gra , jak dla mnie czad, twarzy to pewenie jeszcze nie ruszałes spejalnie na tex koloru? jedyny minus to zdaje sie za duza kompresja obrazkow bo tak miejscami sie zrobilo mniej wyraznie, ale oglolnie jest z tego zarabista postac
Napisano 10 Wrzesień 200717 l Autor troszke muszei sie wytlumacztyc :D Ardeni hehehe :D tak troche ten rowek na plecach skopany jeszcze bede musial poprawic :-) tam jeszce jest normalka pokaszaniona takze z tym bede jeszcze walczyl nielot007 :D no chyba ze masz 1,50m Klickek ;> tak dlonie sa tylko wstepnie lowpoly z tych grubych bo byly wczesniej takze do poprawy pomecze je w zb a pozniej poprawie lowpoly :/ ...nie no na fronta jeszcze nie zazluzylem moze jak skoncze :/ ale dzieki Udytzkey na no wlasnie twaze mi wogole nie lezy :/ nila byc taka zla i wogole :D ale totalnie nie wyszlo, chce generalnie zeby byla grozna alei sexowana, cos czuje ze bedzie ciezko :/ ale celna uwaga dzieki, potwierdziles moje watpliwoscie w 100% co do symetrycznosci texturek to wlasnie bede chcl zrobic to totalnie inne wrecz zeby to sie zucalo w oczy, zobaczymy co sie da jeszcze z tym zrobic moze nawet normalke bede modyfikowal :-) donMario :D wprawnione oko donMario czuwa jak zawsze czesc texturki ma wypalonego lekkiego normala, a czesc nie poza tym ten lekki normal jest gdzieniegdzie bardziej widoczny g w innych miejsca mniej, ze juz nie wspomne o niepotrzebynych przebarwieniach i innych sprawach :/ taaaaa cos czuje ze te plecki to jescze mnie pobola :-)
Napisano 10 Wrzesień 200717 l z ta twarza to bym nie przesadzal - mnie sie podoba - taka wlasnie wredna picza z niej :) dobry jest - kolorystyka swietna i w ogole :)
Napisano 10 Wrzesień 200717 l jest super :) chociaż trochę inaczej to sobie wyobrażałem, myślałem że góra będzie w innym kolorze, ale jest ok. Twarz rzeczywiście trochę męska, tak myślałem jak to łatwo poprawić. Można by lekko szyję wyszczuplić, szczękę zmniejszyć lekko, zaokrąglić bardziej brodę i zmniejszyć kości policzkowe. Może pomoże ;) W ogóle wymyśliłem alternatywną wersje tekstury !! Całą zbroję robisz na futro ciemno szare, a ochraniacz na tyłek robisz czerwony i wychodzi wojownik pawian !! :D hyhyhy
Napisano 11 Wrzesień 200717 l No modelik rewelka! Zacny naprawdę:) Nad texturą twarzy można jeszcze popracować, wlosy też chyba nie skońcczone jeszcze? Speculara nie ma jeszcze też? Hm, a spróbuj tex sharpenem w ps-sie przefiltrować:)
Napisano 11 Wrzesień 200717 l no skoro chcesz by wygladala groznie to moze cos z fryzurka zmien - jakas grzywka poszarpana czy cos ;) wszystko wyglada bardzo pro oczywiscie ;) /
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Autor hmm zapostowalem twarzyczke bo sam nie wiem, generalnie wyglada to calkiem fajnie i osobiscie mi sie podoba ale patrzac obiektywnie to jeszcze chyba za meska ta twarz :/ narazie sie troche bawie i testuje bo tak naprawde nie robilem takiej mordedzki do lowpoly na powaznie :/ musze sie obyc z tematem texture jeszcze musze poprawic bo gdzieniegdzie sei przeciaga i nie pasuje :D pozatym dojda jeszcze wlosy na texturce glowy bo wyglada troche lyso, no i same wlosy ktore beda rude :D,
Napisano 13 Wrzesień 200717 l nie z tej perspektywki twarz bardzo mi sie podoba taka z charakterkiem :) fajna jezeli chodzi o texturkę to niestety tak mi sie srednio widzi ta twarz jezeli mam byc szczery :) daj jej makijaz i kolorki na ryjek ciutke czeronego jakies blizny cos :)
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Widze ze poprawiles teksturki , coraz lepiej mi sie podoba a jezeli ma byc taka grozna to moze jakies plamy krwi na nogach, tak jak na kombinezonie pod glowa to widac.Tak jak juz KLICEK pisal pokaz inna perspektywe np profil z boku no i mam nadzieje ze jak wlosy dojda to bedzie widac troszke to drugie oko ;) --------------------- spokojnej nocy
Napisano 13 Wrzesień 200717 l patrząc na teksture reszty zrobiłbym twarz ze zdjec i całą skóre chyba też, chociaz tak tez nie jest zle
Napisano 13 Wrzesień 200717 l panienka rewelka :) Co do samej zbroi to jest w niej pewna nielogiczność: odsłonięty brzuch Jest też trochę pokrzywiona jakby parę razy coś po niej przejechało, ale ogólnie w grze będzie się fajnie prezentować
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Briz pancerz pancerzem ale biust i brzuch musi być odsłonięty. Matys jak zobaczyłem twarz to od razu pomyślałem o jednej koleżance jest identyczna. Super.
Napisano 13 Wrzesień 200717 l twarz jest calkiem gut ale jakos nie pasuje mi do tej postaci całkowicie, tzn tak kolorystyka inna niz reszty ciala, brak jej jakiegos akcentu moze wlasnie silnijszy makijaz wokol oczu i rzęsy itp, rozchylone usta jednak psują efket bo wyglada jakby sie zaciela w pol słowa, według mnie koncicki ust do jakiejs 1\3 - 1\4 powiny sie schodzic tak aby byly lekko widoczne jedynie gorne jedynki wtedy bylby to ten ekfekt ktory pewnie zamierzales zrobic ewentualnie zamknac jej paszcze, jeszcze powieki, wygladją na zmeczone , moze chociaz jakiegos speca z ostyrm blikiem na oczach wtedy ozywiłoby to twarz ? poza tym texturke twarzy masz strasznie "zadżumioną" tzn jakis dziwny brud i szum na niej jest, nie wiem czy to wina renderu czy to fkatycznie tak jest na texturze, przycisnij jej ta twarz jeszcze torche co by zagrała ładnie z całoscią, mam nadziej ze nie przesadziłem z krytką ;) no ale jak reszta wypasiona to bańka takze musi być ! edit\ jeszcze tak dodam dla złagodzenia ;), oglnie tto co napislame wyzej nie ozancza ze bannia jest do bani jest poza ustami ok ale podejzewam ze zuplenie fajnie komponwalaby sie z innym cialem , 1 moje wraznie jak luknąłem bylo takie ze głowa pasuje mi do cywilnej postaci blizszej naszej wpsolczesnosci, brak w niej czegos jakiejs takiej nutki na miare tego pancerza
Napisano 13 Wrzesień 200717 l jak dojdą włosy to zobaczymy czy twarz pasuje czy nie, narazie jest bardzo git
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Autor KLICEK :-) fajnie ze Ci sie podoba, pracuje nad tymi zabrudzeniami, postaram sie pod koniec pododwac smugi od brudu na skorze ale to pod sam koniec, narazie dodalem przykladowy tatoo niby mi sie podaba ale sam nie wiem, Cos jest nie tak w tej twarzy i ciezko mi to sprecyzowac... Udytzkey hmm krwi nie przewidywalem, ale z tymi wloskami tak pieknie juz nie bedzie heh :/ wczoraj siedzialem cala noc i je meczylem ... masakra, za przeproszeniem pier... zbrush :O to g sie nadaje chyba tylko dla cwaniaczkow co lubia sobie pokazywac sculpty, bo jek chcesz wyexportowac wlosy co maja kilka mil poly to sei predzej zesrasz ze szczescia ... szkoda gadac ... niedosc ze stracilem czas na zrobienie tego w zb pozniej na probowanie tego wyexportowania, czyli dzielenie na kawalki w 20 roznych czesci i na koncu probowanie wypalenia tego w zb... to i tak wyszlo by lepiej jak bym wypalil to z textury... ledyr texturka jest robiona ze zdiecia tylko nie trudnie sie niestety w zadnym bodypaincie, deeppaincie co tez niesie ze soba pewne niedociagniecia :/ ale jak najszybciej musze sie za to zabrac bo jak widzialem jakie cuda donMario wyprawia to az milo :-) pozatym straszne te rendry nie chce mi sie tez jescze nad tym sleczyc bo jak wypalam normala to wywalam wszystkie swiatla i tak w kolko Fidiasz :D thx ;-) briz dzieki fajnie ze Ci sie choc troche podoba :-) co od zbrojki to od poczatku nie chcialem zrobic takiej super masywnej ciezkiej zbroijki, pozatym z tymi odslonietymi czesciami ciala to chyba standard w modelach kobiek praktyczie wszystkie takie modele maja cos odloniete :-) mnie to tam nie przeszkadza :D . Co do pogeietej blachy to rzeczywicie chyba jakis bug sie wkradl bo tego niezauwazylem choc Klicek mi wczesniej tez o tym mowil ... :/ Tomala hhehe dokladnie :-) , ooo dajesz ta kolezanke bede mial dobre refki ;-) slayer2004 dzieki ;-) donMario koto jak kto ale Ty mozesz po moich modelach jechac jak po ruskie... hmm no w kazdym razie ostro :D bez Twoich rad to bym pewnie zrobil tutaj kompletna kaszanke, wiem ze moze tego tak nie odczuwasz ale stary nawet nie wiesz jak mi pomogles, dzieki ;-) co do samej glowki to duzo ciekawych uwag o ktorych nawet nie pomyslalem, z textura masz 100% racje chociaz nie wiem jak to wylukales :o , narazie dodalem jakis makijz no i te nieszczesne wlosy ust nie ruszalem raczej jeszcze, wszystko raczje na szybko zeby zobaczyc czy w to dalej brnac bo sam juz nie wiemw czy te wlosy maja jakikolwiek ses. wyglada to jak wyglada czyli tak ze szkoda gadac, zastanawiam sie czy nie porobic moze jakis planow, zajmie mi to pewnie troche wiecej poly ale efekt powinnien byc lepszy, jedyne co mnie powstrzymuje to lenistwo i chec skonczenia tej pracki heh takze chetnie pozna wasz opinje co do tej mordki narazie jest naprawde tylko testowo zeby zobczyc czy to dobra droga ... no ale sie rozpisalem ... a jak sie rozpisalem to znaczy ze nawalilem tyle bykow ze wstyd ... sorka :/ pozdrawiam
Napisano 15 Wrzesień 200717 l OOO Amazing work dude. Tez bym tak kiedys chcial. Zauwazyles ze dostales podwojnego fronta? :D
Napisano 15 Wrzesień 200717 l ooo shit.. twarz z włosami wybitnie Ci nie wyszła.. Reszta tak, jak psiałem świetna.
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Autor hmm M@Ti ale myslisz ze to wina tylko wloskow czy zmienilbys tez tawaz ? robie sobie teraz guna :-) a co tam zapostuje szkica ... wiadomo skill jeszcze nie ten :D ale sie staram generalnie wzorowalem sei na mojej ulubionej broni z UT czyli shockrifle nie wiem czy widzieliscie ten nowy koncept ale tak srednio mi sie podoba :/ antomiast rekojesc jest genialna i zrobilem praktycznie taka sama, mam nadzieje ze nie macie mi tego za zle ;/ cala reszta to moje bazgroly.
Napisano 15 Wrzesień 200717 l matys,uzywaj shifta do prostych lini!:) jak sie trzyma tą giwerke? bo ajk tam gdzie mysle to jest to troche nie wygodne!:) ale reszta anwet spoko, w 2d tez sobie troche radzisz, jak widac!:)
Napisano 15 Wrzesień 200717 l ... ale z tymi wloskami tak pieknie juz nie bedzie heh :/ wczoraj siedzialem cala noc i je meczylem ... masakra, za przeproszeniem pier... zbrush... hehe, to teraz juz wiem ze wlosy sie nierobi w zbrush-u, to moze zobacz jak to wyglada z plane-ami tak jak pisales, albo to normalke pod wlosami troszke zamien albo razem z plane-mi zmieszaj;) Tak pozatym fajnie to wyglada tylko ta szyjka z profilu nie za bardzo duza jest imo? ps fajny koncept na guna, ale nie za duzo tego niebieskiego imo, moze troche zieleni ?
Napisano 15 Wrzesień 200717 l malinowo do kwadratu :) buzka fajna ale wlosy do poprawy bo wygladaja jak jakies gluty bardziej - zrob cos z normalem, zmien speculara na bardziej rozmytego (czasami sie spotyka okreslenie 'satin' - moze to cie naprowadzi :) a juz szczegolnie popraw te wlosy co jej tak zawadiacko opadaja na szyje i zbroje - bo troche bardziej jak bloto jakies wyglda... poasoas ps. gratujuje swietnej pracy (a mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepsza) - thumbs up!!
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Kurde nie wiem co doradzić, bo zbroja jest super, a głowa i włosy niestety trochę odstają. Normal i specular włosów sprawiają, że wyglądają trochę plackowato, może popróbuj czegoś z tutorialu włosów Vargi z DWII. Tatuaż i makijaż to kwestia gustu, sama skóra może potrzebuje trochę innego speculara? Bo teraz wydaje mi się taka "papierowa". No ale dużo Ci już nie zostało, więc chyba jakoś się przemęczysz ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto