Skocz do zawartości

Teczka Lo-poly: Ex3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 192
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurtka fajna, tak.

 

Gorzej z dżinsami, rozmyte, nogi wyglądają jak dwa pulchne wałki, fałdowania brak właściwie. Gęba spoko, ale skintone do poprawy, albo to wina braku oświetlenia.

 

Dałbyś render z oświetleniem, trzypunktowym najlepiej, bo jest szaro.

I możesz spróbować lekki self ilumination na model zaserwować.

Napisano

Suty faktycznie ma za szeroko.

A tutaj spodnie dla niego żeby się nie rozchorował:

Spodnie i buty - 4865tris

5871ea9a1f270cba.jpg

Napisano

no no no... chłopie, idzie ci to coraz lepiej... ;)

 

pochwalić...

 

czepiał bym się do spodni, ten szew między pośladkami to nie wygląda za dobrze...

 

ogólnie gites... ;)

Napisano

:) wiem, wiem siateczka hardkor, ale ja już tak mam i raczej to się nie zmieni ;) :P

A tutaj początki sztywniackich spodni do garniaka :) i śliczne lakierki :)

507987dc8bbe3be3.jpg

Napisano

ej zią, weź Ty nam ładnie tutaj napisz, dlaczego takie siatki robisz skoro wystarczyłaby ładna normalka? Nie potafie tego pojąć jakoś :/

Napisano

hm.... pewnie dlatego że silnik pod który to idzie nie obsługuje normalek :P:P:P tylko per vertex lightning :P

Albo dlatego że jestem nienormalny BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)

Napisano

No z twoich modeli można by fajne normal mapki wypalić (tak mi się wydaje).

Puki nie pokazujesz siatki jest naprawdę super XD a ten engine co to ? obsługuje kości i vertex weight (jak nie to modele się nadają XD).

Jeżeli obsługuje vertex light i siatki po 12tys to nie wierzę że nie ma NM ;/

W kwestii plastycznej robisz świetne rzeczy ale w kwestii technicznej już nie XD

 

pozdro

Napisano

he he :)

Engine to Antics3D, postać jest później wrzucana na bipeda i ślicznie animowana :)

siatki nie mają 12poly tylko po 4-5k poly max mieszczę się w polycouncie więc raczej problemu nie ma.

Per pixel lightning będzie może w przyszłym roku :|

Dzięx anyway :)

Napisano

nie chodzi o to ile mają poly a o to jak są zbudowane. przy tak pokopanej siatce animowanie tego będzie trudne i męczące, a model pewnie bedzie sie rozjeżdżał na wszystkie strony :P

Napisano

spodnie nie wygladaja jak od garnitura :)

zmarszczki zle i nie ma "knacika" :)

cos z klatka piersiowa zle go sie dzieje przez co wyglada bardzo dziwnie barki tez dziwnie...

tyle ode mnie

pozdro ;)

Napisano

Kancik jest :) jak się dobrze przyjrzysz :P albo jak zerkniesz na siatkę :)

Ciekaw jestem co miałeś na myśli odnośnie klaty.. ;)

Gość Marioza
Napisano

wgląda to ładnie ale gejmowe to to nie jest jesli chodzi o wygląd siaty :o)

Napisano

No i skończyłem wdzianka dla tego ziomka.

Więcej screenów tutaj

 

Co do zgięć to zdaję sobie sprawę z tego że ciężko to zrigować. Dzisiaj dostałem go zrigowanego ( w gatkach i spodniach ) i jakoś się dało to zrobić tak że nie ma większych zwałek.

84e9201ca853fc20.jpg

Napisano

taa....zgadzam sie z przedmowca ....srodkowy model/textura wyszedl naprawde dobrze, kotles tylko ma taka mine jakby stal przed komisja poborowa....material garnituru mi sie nie podoba .....no i fajne pomaranczowe majty ma hyhy ]:-]

 

edit:

no i jakos dziwnie ulozone palce rak pod rig :|...animator tak sobie zazyczyl ???

Napisano

konkretny pan kapucyn! podobuje mi się! Siatka miejscami trochę dziwna, ale widać ze się sprawdza.

Napisano

Mi się głowa nie podoba jedynie, jej kształt jest za mało characterytyczny, może to przez dziwne kości policzkowe..

 

Całość postaci wygląda bardzo fajnie, buty, fraczek, dobry klimat.

Napisano

Zgadza się, koncept pochodzi z oficjalnej strony Infernal Reality, którego autorem jest Milczący (kobieta). Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląda obłędnie.

Napisano

Kształt oczu jest nie bardzo kąciki od strony nosa (dolna powieka).

Widzę, że nad skintonami trochę pracowałeś, ale skóra wydaje trochę jakby poprzebarwiana miejscami, poplamiona. Jednak jeszcze zbyt jednolita.

 

obczaj:

3e38fa85fa826ab2.jpg

 

pozatem od boku widać, że kącik oka "wystaje", należy go cofnąć do wewnątrz..

28a0c9703eeff23a.jpg

Napisano (edytowane)

Thx, Levy. Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona :) ale ciągle nad tym pracuję.

Modelu raczej nie daję do oceny bo to z automatu jest i zdaję sobie sprawię z problemów z oczami :)

Up:

Nowa tex do innej głowy. (szare będzie zchowane pod włosami)

7c937810bc72b016.jpg

Edytowane przez Ex3
Napisano
Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona

polecam namalowanie tekstury glowy od zera w photoshopie, bez uzywania zdjec, tylko patrzenia nia nie. poza ty no glowa jak glowa, nie pierwsza i nie ostatnam, same glowy aaaa:D

Napisano

Imo lepiej ta głowka niż poprzednia, tylko dlaczego nochal taki biały? Chyba powinien być czerwieńszy leciutko niż reszta skóry? Nie bez parady mapki sss się aplikuje właśnie na nosie (i uszach). Spróbój wyostrzyć też całość.

Napisano

Coraz lepiej..

Za duże oczy, za mocna saturacja pomarańczowego imo (w kącikach koło nosa, w okolicach skroni.

Chyba za duża skala zmarszczek tuż pod oczami (tzw worów).

Ale spoxik jest jak dla mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności