Ex3 Napisano 23 Kwiecień 2008 Autor Napisano 23 Kwiecień 2008 A proszę bardzo. A i jeszcze pasek ja robiłem :D Oryginalnie tex jest w 1024
Levus Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Kurtka fajna, tak. Gorzej z dżinsami, rozmyte, nogi wyglądają jak dwa pulchne wałki, fałdowania brak właściwie. Gęba spoko, ale skintone do poprawy, albo to wina braku oświetlenia. Dałbyś render z oświetleniem, trzypunktowym najlepiej, bo jest szaro. I możesz spróbować lekki self ilumination na model zaserwować.
Ex3 Napisano 21 Maj 2008 Autor Napisano 21 Maj 2008 Suty faktycznie ma za szeroko. A tutaj spodnie dla niego żeby się nie rozchorował: Spodnie i buty - 4865tris
floo Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 zapowiada się ciekawy modelik... ;) spodenki ładnie się prezentują... ;)
floo Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 no no no... chłopie, idzie ci to coraz lepiej... ;) pochwalić... czepiał bym się do spodni, ten szew między pośladkami to nie wygląda za dobrze... ogólnie gites... ;)
Valery Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 WOW ale sieczka... to się da animować w takiej formie?
Kuba Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 Spodnie bardzo fajne, koszulka trochę za jaskrawa, siateczki abstrakcyjne :)
Levus Napisano 27 Maj 2008 Napisano 27 Maj 2008 No spoko, bardzo fajnie, ale z tą siatką to facet przegiąłeś...
Ex3 Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 :) wiem, wiem siateczka hardkor, ale ja już tak mam i raczej to się nie zmieni ;) :P A tutaj początki sztywniackich spodni do garniaka :) i śliczne lakierki :)
Ardeni Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 ej zią, weź Ty nam ładnie tutaj napisz, dlaczego takie siatki robisz skoro wystarczyłaby ładna normalka? Nie potafie tego pojąć jakoś :/
Ex3 Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 hm.... pewnie dlatego że silnik pod który to idzie nie obsługuje normalek :P:P:P tylko per vertex lightning :P Albo dlatego że jestem nienormalny BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)
Kruku Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 No z twoich modeli można by fajne normal mapki wypalić (tak mi się wydaje). Puki nie pokazujesz siatki jest naprawdę super XD a ten engine co to ? obsługuje kości i vertex weight (jak nie to modele się nadają XD). Jeżeli obsługuje vertex light i siatki po 12tys to nie wierzę że nie ma NM ;/ W kwestii plastycznej robisz świetne rzeczy ale w kwestii technicznej już nie XD pozdro
Ex3 Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 he he :) Engine to Antics3D, postać jest później wrzucana na bipeda i ślicznie animowana :) siatki nie mają 12poly tylko po 4-5k poly max mieszczę się w polycouncie więc raczej problemu nie ma. Per pixel lightning będzie może w przyszłym roku :| Dzięx anyway :)
Valery Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 nie chodzi o to ile mają poly a o to jak są zbudowane. przy tak pokopanej siatce animowanie tego będzie trudne i męczące, a model pewnie bedzie sie rozjeżdżał na wszystkie strony :P
Ex3 Napisano 31 Maj 2008 Autor Napisano 31 Maj 2008 Taki speedzik 4fun. Jakies 1.5h włącznie z szukaniem referencji i renderkiem. A tu modelik i tex do ściągnięcia. smacznego
Ex3 Napisano 2 Czerwiec 2008 Autor Napisano 2 Czerwiec 2008 hm.. z tej strony na nie nie patrzyłem :) Garniaczek skończony. niecały 6k trisów
nielot007 Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 spodnie nie wygladaja jak od garnitura :) zmarszczki zle i nie ma "knacika" :) cos z klatka piersiowa zle go sie dzieje przez co wyglada bardzo dziwnie barki tez dziwnie... tyle ode mnie pozdro ;)
Ex3 Napisano 2 Czerwiec 2008 Autor Napisano 2 Czerwiec 2008 Kancik jest :) jak się dobrze przyjrzysz :P albo jak zerkniesz na siatkę :) Ciekaw jestem co miałeś na myśli odnośnie klaty.. ;)
Levus Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 Super modeliki Ci wychodzą, ale zapanuj wreszcie nad siatką, chodzi głownie o zgiecia, stawy.
Gość Marioza Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 wgląda to ładnie ale gejmowe to to nie jest jesli chodzi o wygląd siaty :o)
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 No i skończyłem wdzianka dla tego ziomka. Więcej screenów tutaj Co do zgięć to zdaję sobie sprawę z tego że ciężko to zrigować. Dzisiaj dostałem go zrigowanego ( w gatkach i spodniach ) i jakoś się dało to zrobić tak że nie ma większych zwałek.
Creator Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 wszystko nieźle, ale coś dłoń, a dokładniej palce, nie za fajnie :P Ale rozumiem że skoro już jest rig to po ptakach.
Idaho Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Oj trzeba było mu do gajerka "dżynsy" zostawić, i buciki czarne "kombojki" strzelić. :)
Kuba Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Najbardziej podoba mi się środkowa wersja. Nogawki w gangu trochę za bardzo pozaginane. Do czego będzie ta postać? :)
Kulfon_Fascynator Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 taa....zgadzam sie z przedmowca ....srodkowy model/textura wyszedl naprawde dobrze, kotles tylko ma taka mine jakby stal przed komisja poborowa....material garnituru mi sie nie podoba .....no i fajne pomaranczowe majty ma hyhy ]:-] edit: no i jakos dziwnie ulozone palce rak pod rig :|...animator tak sobie zazyczyl ???
Ex3 Napisano 9 Czerwiec 2008 Autor Napisano 9 Czerwiec 2008 (edytowane) taki pan Kapucyn :) i renderek z szybkiego riga Edytowane 9 Czerwiec 2008 przez Ex3
Kulfon_Fascynator Napisano 9 Czerwiec 2008 Napisano 9 Czerwiec 2008 a gdzie siateczka ?...jak Poraszek ma to ocenic ? ;/
Gość Morte Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 konkretny pan kapucyn! podobuje mi się! Siatka miejscami trochę dziwna, ale widać ze się sprawdza.
Ex3 Napisano 10 Czerwiec 2008 Autor Napisano 10 Czerwiec 2008 Morte - a możesz sprecyzować gdzie siatkens jest dziwny :)
Por@szek Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Wow pierwsza twoja praca ktora mi sie designowo podoba. Swietna rzecz.
Kuba Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Głowa, dłonie i nogi bardzo fajnie wyszły; frak trochę porozciągany, ale jako całość postać wygląda bardzo fajnie.
Levus Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Mi się głowa nie podoba jedynie, jej kształt jest za mało characterytyczny, może to przez dziwne kości policzkowe.. Całość postaci wygląda bardzo fajnie, buty, fraczek, dobry klimat.
Ex3 Napisano 11 Czerwiec 2008 Autor Napisano 11 Czerwiec 2008 Poraszek - szkoda bo design nie mój :| tu jest concept: click Dzięx panowie
Manver Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Zgadza się, koncept pochodzi z oficjalnej strony Infernal Reality, którego autorem jest Milczący (kobieta). Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląda obłędnie.
Levus Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Kształt oczu jest nie bardzo kąciki od strony nosa (dolna powieka). Widzę, że nad skintonami trochę pracowałeś, ale skóra wydaje trochę jakby poprzebarwiana miejscami, poplamiona. Jednak jeszcze zbyt jednolita. obczaj: pozatem od boku widać, że kącik oka "wystaje", należy go cofnąć do wewnątrz..
Ex3 Napisano 19 Czerwiec 2008 Autor Napisano 19 Czerwiec 2008 (edytowane) Thx, Levy. Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona :) ale ciągle nad tym pracuję. Modelu raczej nie daję do oceny bo to z automatu jest i zdaję sobie sprawię z problemów z oczami :) Up: Nowa tex do innej głowy. (szare będzie zchowane pod włosami) Edytowane 19 Czerwiec 2008 przez Ex3
ledyr Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona polecam namalowanie tekstury glowy od zera w photoshopie, bez uzywania zdjec, tylko patrzenia nia nie. poza ty no glowa jak glowa, nie pierwsza i nie ostatnam, same glowy aaaa:D
Levus Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Imo lepiej ta głowka niż poprzednia, tylko dlaczego nochal taki biały? Chyba powinien być czerwieńszy leciutko niż reszta skóry? Nie bez parady mapki sss się aplikuje właśnie na nosie (i uszach). Spróbój wyostrzyć też całość.
Ex3 Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 Ledyr - specjalnie dla Ciebie :D kolejna głowa :P
Levus Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Coraz lepiej.. Za duże oczy, za mocna saturacja pomarańczowego imo (w kącikach koło nosa, w okolicach skroni. Chyba za duża skala zmarszczek tuż pod oczami (tzw worów). Ale spoxik jest jak dla mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się