Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

A proszę bardzo. A i jeszcze pasek ja robiłem :D

Oryginalnie tex jest w 1024

0a4f9fc522432893.jpg

  • Odpowiedzi 192
  • Wyświetleń 28k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurtka fajna, tak.

 

Gorzej z dżinsami, rozmyte, nogi wyglądają jak dwa pulchne wałki, fałdowania brak właściwie. Gęba spoko, ale skintone do poprawy, albo to wina braku oświetlenia.

 

Dałbyś render z oświetleniem, trzypunktowym najlepiej, bo jest szaro.

I możesz spróbować lekki self ilumination na model zaserwować.

Napisano
  • Autor

Suty faktycznie ma za szeroko.

A tutaj spodnie dla niego żeby się nie rozchorował:

Spodnie i buty - 4865tris

5871ea9a1f270cba.jpg

Napisano

zapowiada się ciekawy modelik... ;) spodenki ładnie się prezentują... ;)

Napisano

no no no... chłopie, idzie ci to coraz lepiej... ;)

 

pochwalić...

 

czepiał bym się do spodni, ten szew między pośladkami to nie wygląda za dobrze...

 

ogólnie gites... ;)

Napisano

Spodnie bardzo fajne, koszulka trochę za jaskrawa, siateczki abstrakcyjne :)

Napisano
  • Autor

:) wiem, wiem siateczka hardkor, ale ja już tak mam i raczej to się nie zmieni ;) :P

A tutaj początki sztywniackich spodni do garniaka :) i śliczne lakierki :)

507987dc8bbe3be3.jpg

Napisano

ej zią, weź Ty nam ładnie tutaj napisz, dlaczego takie siatki robisz skoro wystarczyłaby ładna normalka? Nie potafie tego pojąć jakoś :/

Napisano
  • Autor

hm.... pewnie dlatego że silnik pod który to idzie nie obsługuje normalek :P:P:P tylko per vertex lightning :P

Albo dlatego że jestem nienormalny BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)

Napisano

No z twoich modeli można by fajne normal mapki wypalić (tak mi się wydaje).

Puki nie pokazujesz siatki jest naprawdę super XD a ten engine co to ? obsługuje kości i vertex weight (jak nie to modele się nadają XD).

Jeżeli obsługuje vertex light i siatki po 12tys to nie wierzę że nie ma NM ;/

W kwestii plastycznej robisz świetne rzeczy ale w kwestii technicznej już nie XD

 

pozdro

Napisano
  • Autor

he he :)

Engine to Antics3D, postać jest później wrzucana na bipeda i ślicznie animowana :)

siatki nie mają 12poly tylko po 4-5k poly max mieszczę się w polycouncie więc raczej problemu nie ma.

Per pixel lightning będzie może w przyszłym roku :|

Dzięx anyway :)

Napisano

nie chodzi o to ile mają poly a o to jak są zbudowane. przy tak pokopanej siatce animowanie tego będzie trudne i męczące, a model pewnie bedzie sie rozjeżdżał na wszystkie strony :P

Napisano
  • Autor

Taki speedzik 4fun.

Jakies 1.5h włącznie z szukaniem referencji i renderkiem.

80ebb504a811c430.jpg

A tu modelik i tex do ściągnięcia.

smacznego

Napisano
  • Autor

hm.. z tej strony na nie nie patrzyłem :)

Garniaczek skończony.

niecały 6k trisów

2d0d0759642ef25a.jpg

78b8207f1432bd77.jpg

3577ecdbdd73b44b.jpg

ea2b0c2d5f9dd8fb.jpg

Napisano

spodnie nie wygladaja jak od garnitura :)

zmarszczki zle i nie ma "knacika" :)

cos z klatka piersiowa zle go sie dzieje przez co wyglada bardzo dziwnie barki tez dziwnie...

tyle ode mnie

pozdro ;)

Napisano
  • Autor

Kancik jest :) jak się dobrze przyjrzysz :P albo jak zerkniesz na siatkę :)

Ciekaw jestem co miałeś na myśli odnośnie klaty.. ;)

Napisano

Super modeliki Ci wychodzą, ale zapanuj wreszcie nad siatką, chodzi głownie o zgiecia, stawy.

Napisano

wgląda to ładnie ale gejmowe to to nie jest jesli chodzi o wygląd siaty :o)

Napisano
  • Autor

No i skończyłem wdzianka dla tego ziomka.

Więcej screenów tutaj

 

Co do zgięć to zdaję sobie sprawę z tego że ciężko to zrigować. Dzisiaj dostałem go zrigowanego ( w gatkach i spodniach ) i jakoś się dało to zrobić tak że nie ma większych zwałek.

84e9201ca853fc20.jpg

Napisano

wszystko nieźle, ale coś dłoń, a dokładniej palce, nie za fajnie :P Ale rozumiem że skoro już jest rig to po ptakach.

Napisano

Oj trzeba było mu do gajerka "dżynsy" zostawić, i buciki czarne "kombojki" strzelić. :)

Napisano

Najbardziej podoba mi się środkowa wersja. Nogawki w gangu trochę za bardzo pozaginane. Do czego będzie ta postać? :)

Napisano

taa....zgadzam sie z przedmowca ....srodkowy model/textura wyszedl naprawde dobrze, kotles tylko ma taka mine jakby stal przed komisja poborowa....material garnituru mi sie nie podoba .....no i fajne pomaranczowe majty ma hyhy ]:-]

 

edit:

no i jakos dziwnie ulozone palce rak pod rig :|...animator tak sobie zazyczyl ???

Napisano
  • Autor

taki pan Kapucyn :)

c94b0c60ef1eb40b.jpg

i renderek z szybkiego riga

15e4eb974284e7b0.jpg

Edytowane przez Ex3

Napisano

konkretny pan kapucyn! podobuje mi się! Siatka miejscami trochę dziwna, ale widać ze się sprawdza.

Napisano
  • Autor

Morte - a możesz sprecyzować gdzie siatkens jest dziwny :)

Napisano

Głowa, dłonie i nogi bardzo fajnie wyszły; frak trochę porozciągany, ale jako całość postać wygląda bardzo fajnie.

Napisano

Mi się głowa nie podoba jedynie, jej kształt jest za mało characterytyczny, może to przez dziwne kości policzkowe..

 

Całość postaci wygląda bardzo fajnie, buty, fraczek, dobry klimat.

Napisano
  • Autor

Poraszek - szkoda bo design nie mój :|

tu jest concept: click

Dzięx panowie

Napisano

Zgadza się, koncept pochodzi z oficjalnej strony Infernal Reality, którego autorem jest Milczący (kobieta). Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląda obłędnie.

Napisano

Kształt oczu jest nie bardzo kąciki od strony nosa (dolna powieka).

Widzę, że nad skintonami trochę pracowałeś, ale skóra wydaje trochę jakby poprzebarwiana miejscami, poplamiona. Jednak jeszcze zbyt jednolita.

 

obczaj:

3e38fa85fa826ab2.jpg

 

pozatem od boku widać, że kącik oka "wystaje", należy go cofnąć do wewnątrz..

28a0c9703eeff23a.jpg

Napisano
  • Autor

Thx, Levy. Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona :) ale ciągle nad tym pracuję.

Modelu raczej nie daję do oceny bo to z automatu jest i zdaję sobie sprawię z problemów z oczami :)

Up:

Nowa tex do innej głowy. (szare będzie zchowane pod włosami)

7c937810bc72b016.jpg

Edytowane przez Ex3

Napisano
Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona

polecam namalowanie tekstury glowy od zera w photoshopie, bez uzywania zdjec, tylko patrzenia nia nie. poza ty no glowa jak glowa, nie pierwsza i nie ostatnam, same glowy aaaa:D

Napisano

Imo lepiej ta głowka niż poprzednia, tylko dlaczego nochal taki biały? Chyba powinien być czerwieńszy leciutko niż reszta skóry? Nie bez parady mapki sss się aplikuje właśnie na nosie (i uszach). Spróbój wyostrzyć też całość.

Napisano
  • Autor

Ledyr - specjalnie dla Ciebie :D kolejna głowa :P

f3d5d7448a7988ab.jpg

Napisano

Coraz lepiej..

Za duże oczy, za mocna saturacja pomarańczowego imo (w kącikach koło nosa, w okolicach skroni.

Chyba za duża skala zmarszczek tuż pod oczami (tzw worów).

Ale spoxik jest jak dla mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności