Napisano 23 Kwiecień 200816 l Autor A proszę bardzo. A i jeszcze pasek ja robiłem :D Oryginalnie tex jest w 1024
Napisano 24 Kwiecień 200816 l Kurtka fajna, tak. Gorzej z dżinsami, rozmyte, nogi wyglądają jak dwa pulchne wałki, fałdowania brak właściwie. Gęba spoko, ale skintone do poprawy, albo to wina braku oświetlenia. Dałbyś render z oświetleniem, trzypunktowym najlepiej, bo jest szaro. I możesz spróbować lekki self ilumination na model zaserwować.
Napisano 21 Maj 200816 l Autor Suty faktycznie ma za szeroko. A tutaj spodnie dla niego żeby się nie rozchorował: Spodnie i buty - 4865tris
Napisano 27 Maj 200816 l no no no... chłopie, idzie ci to coraz lepiej... ;) pochwalić... czepiał bym się do spodni, ten szew między pośladkami to nie wygląda za dobrze... ogólnie gites... ;)
Napisano 27 Maj 200816 l Spodnie bardzo fajne, koszulka trochę za jaskrawa, siateczki abstrakcyjne :)
Napisano 29 Maj 200816 l Autor :) wiem, wiem siateczka hardkor, ale ja już tak mam i raczej to się nie zmieni ;) :P A tutaj początki sztywniackich spodni do garniaka :) i śliczne lakierki :)
Napisano 29 Maj 200816 l ej zią, weź Ty nam ładnie tutaj napisz, dlaczego takie siatki robisz skoro wystarczyłaby ładna normalka? Nie potafie tego pojąć jakoś :/
Napisano 29 Maj 200816 l Autor hm.... pewnie dlatego że silnik pod który to idzie nie obsługuje normalek :P:P:P tylko per vertex lightning :P Albo dlatego że jestem nienormalny BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)
Napisano 29 Maj 200816 l No z twoich modeli można by fajne normal mapki wypalić (tak mi się wydaje). Puki nie pokazujesz siatki jest naprawdę super XD a ten engine co to ? obsługuje kości i vertex weight (jak nie to modele się nadają XD). Jeżeli obsługuje vertex light i siatki po 12tys to nie wierzę że nie ma NM ;/ W kwestii plastycznej robisz świetne rzeczy ale w kwestii technicznej już nie XD pozdro
Napisano 29 Maj 200816 l Autor he he :) Engine to Antics3D, postać jest później wrzucana na bipeda i ślicznie animowana :) siatki nie mają 12poly tylko po 4-5k poly max mieszczę się w polycouncie więc raczej problemu nie ma. Per pixel lightning będzie może w przyszłym roku :| Dzięx anyway :)
Napisano 29 Maj 200816 l nie chodzi o to ile mają poly a o to jak są zbudowane. przy tak pokopanej siatce animowanie tego będzie trudne i męczące, a model pewnie bedzie sie rozjeżdżał na wszystkie strony :P
Napisano 31 Maj 200816 l Autor Taki speedzik 4fun. Jakies 1.5h włącznie z szukaniem referencji i renderkiem. A tu modelik i tex do ściągnięcia. smacznego
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Autor hm.. z tej strony na nie nie patrzyłem :) Garniaczek skończony. niecały 6k trisów
Napisano 2 Czerwiec 200816 l spodnie nie wygladaja jak od garnitura :) zmarszczki zle i nie ma "knacika" :) cos z klatka piersiowa zle go sie dzieje przez co wyglada bardzo dziwnie barki tez dziwnie... tyle ode mnie pozdro ;)
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Autor Kancik jest :) jak się dobrze przyjrzysz :P albo jak zerkniesz na siatkę :) Ciekaw jestem co miałeś na myśli odnośnie klaty.. ;)
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Super modeliki Ci wychodzą, ale zapanuj wreszcie nad siatką, chodzi głownie o zgiecia, stawy.
Napisano 2 Czerwiec 200816 l wgląda to ładnie ale gejmowe to to nie jest jesli chodzi o wygląd siaty :o)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Autor No i skończyłem wdzianka dla tego ziomka. Więcej screenów tutaj Co do zgięć to zdaję sobie sprawę z tego że ciężko to zrigować. Dzisiaj dostałem go zrigowanego ( w gatkach i spodniach ) i jakoś się dało to zrobić tak że nie ma większych zwałek.
Napisano 3 Czerwiec 200816 l wszystko nieźle, ale coś dłoń, a dokładniej palce, nie za fajnie :P Ale rozumiem że skoro już jest rig to po ptakach.
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Oj trzeba było mu do gajerka "dżynsy" zostawić, i buciki czarne "kombojki" strzelić. :)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Najbardziej podoba mi się środkowa wersja. Nogawki w gangu trochę za bardzo pozaginane. Do czego będzie ta postać? :)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l taa....zgadzam sie z przedmowca ....srodkowy model/textura wyszedl naprawde dobrze, kotles tylko ma taka mine jakby stal przed komisja poborowa....material garnituru mi sie nie podoba .....no i fajne pomaranczowe majty ma hyhy ]:-] edit: no i jakos dziwnie ulozone palce rak pod rig :|...animator tak sobie zazyczyl ???
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Autor taki pan Kapucyn :) i renderek z szybkiego riga Edytowane 9 Czerwiec 200816 l przez Ex3
Napisano 10 Czerwiec 200816 l konkretny pan kapucyn! podobuje mi się! Siatka miejscami trochę dziwna, ale widać ze się sprawdza.
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Głowa, dłonie i nogi bardzo fajnie wyszły; frak trochę porozciągany, ale jako całość postać wygląda bardzo fajnie.
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Mi się głowa nie podoba jedynie, jej kształt jest za mało characterytyczny, może to przez dziwne kości policzkowe.. Całość postaci wygląda bardzo fajnie, buty, fraczek, dobry klimat.
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Autor Poraszek - szkoda bo design nie mój :| tu jest concept: click Dzięx panowie
Napisano 11 Czerwiec 200816 l Zgadza się, koncept pochodzi z oficjalnej strony Infernal Reality, którego autorem jest Milczący (kobieta). Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląda obłędnie.
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Kształt oczu jest nie bardzo kąciki od strony nosa (dolna powieka). Widzę, że nad skintonami trochę pracowałeś, ale skóra wydaje trochę jakby poprzebarwiana miejscami, poplamiona. Jednak jeszcze zbyt jednolita. obczaj: pozatem od boku widać, że kącik oka "wystaje", należy go cofnąć do wewnątrz..
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Autor Thx, Levy. Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona :) ale ciągle nad tym pracuję. Modelu raczej nie daję do oceny bo to z automatu jest i zdaję sobie sprawię z problemów z oczami :) Up: Nowa tex do innej głowy. (szare będzie zchowane pod włosami) Edytowane 19 Czerwiec 200816 l przez Ex3
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona polecam namalowanie tekstury glowy od zera w photoshopie, bez uzywania zdjec, tylko patrzenia nia nie. poza ty no glowa jak glowa, nie pierwsza i nie ostatnam, same glowy aaaa:D
Napisano 19 Czerwiec 200816 l Imo lepiej ta głowka niż poprzednia, tylko dlaczego nochal taki biały? Chyba powinien być czerwieńszy leciutko niż reszta skóry? Nie bez parady mapki sss się aplikuje właśnie na nosie (i uszach). Spróbój wyostrzyć też całość.
Napisano 20 Czerwiec 200816 l Coraz lepiej.. Za duże oczy, za mocna saturacja pomarańczowego imo (w kącikach koło nosa, w okolicach skroni. Chyba za duża skala zmarszczek tuż pod oczami (tzw worów). Ale spoxik jest jak dla mnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto