November 9, 200717 yr Fajny Ford, aż chciałoby się takim pojeździć :) Kamera mogłaby być ciut wyżej, lub inaczej, teraz widzać głównie felgi
November 9, 200717 yr Piękna robota Masrterq Lepszy render by siadł. bardziej katalogowo-gradientowy. mógłbyś wytłumaczyć? Za katalogowo-gradientowy uwazam coś takiego: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41419 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=25089
November 9, 200717 yr Author Lepszy render by siadł. bardziej katalogowo-gradientowy. mógłbyś wytłumaczyć?
November 9, 200717 yr kola wydają się być takie jakieś sztuczne, szyby wyszly ciekawie, pozdr yyy:D:D chyba nazwa tematu niezgodna z regulaminem;p
November 9, 200717 yr mnie razi brak siedzeń :P ale tak to model wyszedł świetnie. tylko więeeecej renderków... :D ja prosiłbym o ustawienia lakierku i jak wygląda studio :D
November 9, 200717 yr Mnie się podobać. Uwielbiam mustangi, sam kiedys zrobilem bardzo podobnego, tyle ze byl bardziej krzywy i z gorszym renderkiem :p Czyzby inspiracja ?
November 9, 200717 yr coście się wzieli tak za mustangi? to przez nowego Bullitta?:D piękny modelik i renderek, chociaz wygląda bardziej jak miniaturowy model niźli oryginalny pojazd, ale to ma swój spory urok- "urok"-to jest dobre słowo, urzeka klarownością i estetyką-gratki:)
November 9, 200717 yr ładny model i dobry render ale bez "fajerwerków" ;) aha i siedzenia jakieś by się przydały jak już szyby przezroczyste i opony do poprawki, bieżnik wyglada na bumpa
November 9, 200717 yr Author studio to jeden świecący plejn + zawinięte tło + drugi świecący plejn którego prawie nie widać + spot doświetlający tło. siedzienia są (widać na renderze tyłeczka) a opony to displace
November 10, 200717 yr hmmm ... to mustang był samochodem terenowym? :) masz za duże koła przez co i prześwit ci się zrobił jak w terenówce :P ogólnie stare mustangi miały spory prześwit a ustawienie kamery tak nisko jeszcze go optycznie powiększa, oponki za mało "wbiłes"w podłoże, do ramek szyb to się nie przyłożyłeś chyba?, tapicerke wnętrza zrobiłes za płasko i za blisko blach przez co np słupki przedniej szyby na renderku tyłu wygladają na 3 razy za cienkie :/ krzywo nad przetłoczeniem blach między drzwiami a tylnim kołem, lakier za mocno odbija albo coś przekombinowałeś ze studiem ogólnie całość jest troche krzywa i ma złe proporcje ale wiem ze to przez skopane printy tego autka krążące po necie, pozatym ok :)
November 11, 200717 yr ziarno widac troche na cieniu i na odbiciu na drugim renderze a tak to model i render o.k. auto wybrales najlepsze z mozliwych, cudne
November 13, 200717 yr fajne autko ! wziąłeś się za samochody czy tak sobie chciałeś spróbować ? ... najbardziej podoba mi się podpis pod rekomką na głównej to pewnie Klicusia robota ;)
November 13, 200717 yr -koła.. a raczej wnętrza (to szare coś) -opony nie powinny mieć napisów białych od wewnątrz -coś jakoś sie nie klei połączenie tylnej szyby z dachem ogólnie to punktacja: 854645/1M
November 13, 200717 yr Wypasik :) hmm... czy ta kanapa (tam jest chyba kanapa) jest tak niska ze jej nie widac czy jej nie ma? Chyba na 2 renderze ja widac troche.
November 14, 200717 yr ...widze sie mocno dzieje :) - ladny "konik" tobie wyszedl - kiedys robiles "misia" ;)
November 14, 200717 yr całekiem dobra praca, mam jednak parę uwag: - napisów na oponach nie powinno być od "wewnątrz" - shader lakieru chyba lekko skopany, co prawda wygląda super efektownie (ale nie realistycznie) a może to byłoa zamierzone? - shader opon wygląda sztucznie - jakieś dziwne ziarno w najciemniejszych miejscach - studio jest trochę nudne i odstaje od modelu Brawo za detale - kierownica, śrubki na rejestracji :) Ale by się pojeździło taką maszyną :D