peterr Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 To znowu ja;P trzeba rozkręcać temat.. pozdrawiam..i mam nadzieje że następne będzie lepsze^ a to coś to test ..pasowało by przysiąść więcej :/
Pionier Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 cwiczonko subtool i paru innych rzeczy :P
peterr Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Pionier- ciekawie Ci to wyszło..jak robiłeś tą hmm ciecz:>
Georgas Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 (edytowane) troszke zmieniony Edytowane 20 Marzec 2010 przez Georgas
Kirian Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Peterr- trudno mi sobie wyobrazic co to to jest;) Adek- b fajnie!:)tylko nie wosk... prosssze Georgas- fajnie:) ale robiles juz duzo lepsze;P.. taki speedzik wieczorny(Edit- strasznie mi sie niepodobal a ze to wlasny koncept to niemoglem tego tak zostawic;Pale dalej to speed max 3 h:
Kirian Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 bardzo fajnie jak na speeda Adek:) okolice oczu super!
krzys!3k Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 kurde Kirian wypas, trzyma kilamt, szczegolnie podoba mi sie wersja po prawej;] jedyne co to ucho wydaje sie jakies gladkie w stosunku do chropowatej reszty, a tak to kuul :)
Destroyer Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 tadzio świetnie wyglądasz :) jesteś zawodowym modelem (nie mylić z modelerem :P) jak nie to się marnujesz :D cheers!
zonk Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Wie ktos jak nadac teksture oczom, gdy na glowe mam juz nalozona texture, bo Zbrush chyba nie obsluguje kilku textur ? ;/
Tomala Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Zbrush obsługuje kilka tekstur. Chyba będziesz musiał kule(oczy) odpowiednio zmapować czyli wyexportuj np. do maxa zrób mapowanie wrzuć do zbrusha jako subtool i normalnie zmień mu texturę na taką jaka ma być. A tak w ogóle to fajna głowa tylko jakiego shadera użyłeś że się tak świeci na czole? tadzio wyglądasz super! :)
zonk Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Tomala tamten shader to skin 04, a tutaj wersja z oczami i innym shaderkiem ; ]
Gość jymal Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 spoko głowa ;) tylko przy brwiach tak troszkę jasno mi się zdaje....:) pozdr.
Gość Morte Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 To i ja cos dodam: taka rąsia na szybko
Destroyer Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 wow super rączka! jeszcze daj drugą i niech się krzyżują :D
Gość jymal Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Ta popieram xD xD Tylko może daj z innej strony te rąsie ^^. tak bardziej z przodu kamerkę ustaw ^^.
Destroyer Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 zonk anatomicznie to trochę niebardzo ale za to dzida ładna :P za szybko robisz detale najperw zrób ładną anatomiczną bryłe na niskim levelu potem zabieraj się za mięśnie i inne detale i będzie o niebo lepiej
Robert_krecik Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 Wygląda jakby go ktoś chciał przeciąć na pół, ale za to podoba mi sie materiał :P taka figurka Ci wyszła :D Fajni fajnie pracuj dalej i na pewno efekty będzie widać
Gość Morte Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 Zonk- musisz poprawic po pierwsze proporcje ciala, a potem zajać przede wszytkim klatką piersiową- chodzi szczególnie o żebra. Poszukaj jakiś referek, zdjęć, na forum jest watek z atlasem anatomicznym. A tu kolejne ramie: Pozdrawiam!
Maqs Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Kawałek postaci full body będzie:) http://images32.fotosik.pl/93/a9e925033d4fd89f.jpg
kubi Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Świetny sculptcik. Jedno pytanie to będzie ona ??
Destroyer Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 wygniotek wygniata :D aj umiesz się ze spherką obchodzić :D
zeet Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Dzięki panowie :) Drugi nagniot,takie męczenie Brusha Nudge
kubi Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Mi sie podoba. Takie Twoje kształty, z nieanatomicznie osadzona szyja. Mi sie podoba.
mrkrzysiek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 fajnie panowie wam wychodzi to rzeźbienie, Tomala fajna twarz usta zbyt kanciaste po mojemu
gawel72 Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Tomala Fajna gęba, tylko tak jak mrkrzysiek napisał troche kanciasta i w obok kącików ust moim zdaniem mogło by być większe wybrzuszenie http://www.rickymujica.com/post/anatomyPost/mouth/modiolus3quarterView1.jpg I trochę górną część czaszki zesmoothuj bo taka trocheę nie równa jest. xD
Tomala Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Dzięki panowie :) Następnym razem na pewno zwrócę uwagę na usta i ich okolice a kanciate to dlatego że miałem walnąć fakturę skóry ale nie znalazłem odpowiedniej alphy.
Kirian Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 speed z wlasnego konceptu... bede sie moze nim bawil dalej
kubi Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 wizz całkiem fajni wyszło, troszkę bicepsy do poprawy.
mrkrzysiek Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 wizz no w końcu coś pokazujesz jak dla mnie bardzo ładnie
ledyr Napisano 17 Styczeń 2008 Napisano 17 Styczeń 2008 Wow Wizz wymiatasz :) Trening sculptu w Mudboxie:
maczuga Napisano 17 Styczeń 2008 Napisano 17 Styczeń 2008 łydki za chude, brzegi niektórych mięśni krzyczą o smooth/relax, mięśnie pleców zdecydowanie za duże (w sensie wysokie). Uda też za wielkie. ale ekspertem od anatomii nie jestem, niech się jakiś fachowiec wyrazi :)
wizz Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 raczej nie speed, test :) jak narazie więcej przy nim nie umiem zrobić.
SoAd Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 ja cholercia nie wiem jak wy to robicie ze nie wyglądająbąbelkowato O_o
kubi Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 wizz superanckie, głowa świetna, łapki znaczy dłonie przy małe.
Rekomendowane odpowiedzi