Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ant-3d

Taki wesoly stefan. Postanowilem ze musze sie nauczyc ZBrusha. Przerobilem szkolke digital tutors sculpting techniques i zaczalem dlubac. To moj pierwszy od pierwszego poligonu bo ostatnie mazniecie. Nigdy organiki nie ruszalem wiec to tez debiut w organice. Kiedys trzeba. Pokazuje bo chce wiedziec czego unikac na przyszlosc, co najbardziej razi itd. Krytykowac :)

m2.jpg

m1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W sculpting techniques od DT lekcje były podzielone mniej więcej na poziomy podziału siatki.

Przy robieniu tak zakręconej postaci musisz dodawać detale na konkretnych levelach podziału siatki. Ogólny zarys sylwetki na najniższym, potem jakieś szczegóły anatomiczne, uwydatnienie tych szczegółów i wreszcie detal na ostatnim poziomie podziału.

U Ciebie widać jak by Ci się bardzo śpieszyło na początku i czekałeś tylko na dodanie tych malutkich detali na końcu.

Według mnie ogólna forma modelu jest najważniejsza i jak to sobie odpuścisz to potem najlepszym detalem nie da się tego uratować. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

no wlasnie nie spieszylem sie wcale. Widac za bardzo sie porwalem na sam poczatek. Teraz sprobuje cos zrobic o czystej formie. Jakies wskazowki co moglbym na poczatek sobie pomodelowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek zdecydowanie lepiej niz wczesniej;) do poprawy min: powieka/wlosy/dolna szczeka i jest fajnie

Leszek jak na autoportret to uszy masz niefajne;P ale pracuj Bracie, jak na pierwszy model to cool:)

spid 2h+rend 1 h

294f85680c9d8cb4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki:) ale lepiej skrytykujcie mojego araba w moim topicu bo tamto musze dobrze skonczyc;P a to tylko speed...

Gawel jak na pierwszy skulpt to fajnie ze nieprzesadzasz z iloscia 'bruszowania':) co zdarza sie wszystkim na początku, wez sobie jakies referki i jedziesz zmarszczki:)) bedzie fajnie

Nielot fajna bryla;) ale zamieszczenie tego zajelo Ci pewnie 15 minut wiecej:P speed speedem ale bez przesady;), w stosunku do Twojego niesamowitego opanowania polymod to sculpting strasznie raczkuje ale to dopiero poczatki wiec walcz!:) pisze Ci to samo co Kuba napisal mi pol roku temu jak zamiescilem swoje pierwsze gumisie;] http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8603&page=352

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku ciekawe;) ale ten koncept to w 90% poly modeling a nie organika;P

Mags twarz i barki swietne!;) reszta bez sensu, sam detal niezrobi fajnej klaty, i uszy kiepskie...pozatym dosc analogiczny do Twojego vampira

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiał standardowy skin04, tylko krzywymi sie pobawiłem.

całkiem fajnie, ale nad anatomią i proporcjami trzeba jeszcze troche popracować, duży plus że wygląda jak kobieta ja mam zawsze z tym problemy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maqs bardzo mi się podoba, jesteś mistrz.

kirian jeszcze musisz nad dziewucha posiedzieć. Sculptowanie lasek jest robotą niewdzięczną, trzeba mieć oko i wyczucie, trudniej je zrobić dobrze niż cokolwiek innego. Tylko powodzenia mogę życzyć.

 

ps. Mam podobny materiał do tego maqsowego tez poprzesuwane kilka suwaków. http://rapidshare.com/files/96803408/model2.ZMT.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności