Loki Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Po prawie miesiącu WIP'a postanowiłem zakończyc pracę nad tą sceną. Sporo się nauczyłem przez ten miesiąc (i jeszcze raz dzięki wszystkim którzy komentowali etapy i postępy w pracy), ale nie ukrywam że jeszcze duuuuzo nauki mnie czeka :) duża wersja (600kb) po kliknięciu w obrazek: C&C welcome.
Gość pabllo Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 wyglada bardzo fajnie! ciekawa praca, fajne detale. no i klimat jest;)
Touch Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Zdecydowanie za wcześnie to zakończyłeś. Jeszcze dużo zostało tutaj do zrobienia. Pozdrawiam;)
deha21 Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Łaadnie! ;) Czym renderujesz? Popracuj jeszcze troszkę nad renderem.
DraB Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Aj za szybko :) Ale i tak całkiem ładnie to wyszło. podobaja mi się plakaty po prawej.
Loki Napisano 28 Listopad 2007 Autor Napisano 28 Listopad 2007 render: vray Image Sampler (Mitchell-Netravali) Adaptive Subdivision (min -1, max 3, clr thresh 0.05) Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 interp.samples:20 Indirect Ilumination 2 :Light Cache: Subdivs:900,Sample size:35, scale: screen Enviroment: Vray_sky (x2) Color Mapping: Reihard (pierwszy raz tego uzylem :P) multiplayer 1.25, burn 1.0, gamma 2.2 Kamera: VrayPhisicalCamera : f-number = 8, s-speed: 300, ISO: 350
Skateforlife Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Ladna praca.Podoba mi sie bo jest tu radosnie choaciaz widac ze sie nameczyles.. Ja jeszcze jestem słaby ,wiec jak na moje mozliwosci pracka wydaje mi sie dobra.Yo
t0m3k Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 fajnie ale moznaby z tego wiecej wycisnac, wydaje mi sie ze kontrast pomiedzy miejscami gdzie swieci slonce a cienami jest zbyt maly. obnizylbym tez kamerke i obrocil ku gorze. modele i materialy (glownie texturki) bardzo fajne.
RaVirr Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Witam. Textura domu z lewej (tam gdzie stoi rower) jest niefajna. Wydaje mi się że intensywność bump mappingu jest ciut zbyt mała. Ogólnie scena jest jakby..za czysta. Tyle ode mnie;) Pozdro
!Ewert Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 za szybko... jak dla mnie to za duży kontrast jest w dalszej czsci uliczki
Orangegraphics Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 za szybko;) ale powodzenia w następnych pracach.
Loki Napisano 29 Listopad 2007 Autor Napisano 29 Listopad 2007 kurcze kazdy mi tu pisze ze za szybko, zaczynam rozwazac powaznie powrot do tej sceny...
Gość Raffaello Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 a mi się bardzo podoba! kolorowo i fajowo ;-)
Kulex Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Ta praca jest fajna, wygląda lepiej, niż oryginalna uliczka.
Kedzior Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 jak dla mnie to naprawde dobrze, ale kurcze, po co ten pospiech? miales swietny pomysl i z tego wzgledu nalezy Cie oceniac ostrzej...więc przecietnie.
Sebastian Ozga Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Za szybko ;) Popracuj jeszcze kilka dni, a będziesz wielki dzięki tej pracy. Pozdrawiam.
Poke Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Fajna pracka ale nad niektórymi teksturami mogles jeszcze popracowac , ogolnie 4+ ... ale co ja sie tam znam :]
deshu Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 ah, szkoda ze rendering tak malo wyciaga z modeli
Loki Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 ah, szkoda ze rendering tak malo wyciaga z modeli tzn ? płasko ? (bo ze różnica między światłem a cieniem jest słaba hehe zgadzam się, po kilku dniach nie oglądania tego obrazka faktycznie widać braki)
floo Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 Loki dobra pracka... ;) może warto dopracować skoro tak męczą o tym???
RedBurn Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 pracka bardzo ładna !! , troszke mi przeszkadza oświetlenie - mianowicie niebo o takiej kolorystyce powinno zabarwić całą scenę takim lekko pomarańczowym światłem a tego tu nie widzę - przez co jest wrażenie że niebo jest wklejone
SWRSC Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 praca ma potencjał, ale chyba za szybko ją wystawiłeś. Pamiętaj, że ściany/kostka też w jakimś stopniu mają reflect. Po mojemu to kamera troszkę za wysoko.
GrześDuro Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 rzeczywiscie klimat przedni, jeszcze tylko przydał by sie DOF bo gdzie niegdzie za ostre jak na starą podniszczoną przez czas uliczke.
adam_m Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Brakuje mi ubytków w scianach, szczególnie na krawędziach. Stara uliczka a wygląda prawie jak nowa ;) To samo dotyczy belek, dachówek itd.
silverfox Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 za szybko zakończyłeś, spróbuj scenę nocną - z racji ilości światełek i kontrastu między ich ciełpymi barwami oraz granatem nocy wyszło by ciekawie. ponadto ta scena jest martwa wyglada jak opuszoczne miasteczko. światła dodałyby jej zycia technicznie moim zdaniem: >>Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 max spokojnie można zjechać na -1 HSph.subdiv:35 bym podniósł 4budynek po lewej - razi brak bumpmapy albo źle dobrana ponadto co już adam_m napiszał - brak modeli zniszczeń. 1
Loki Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Napisano 11 Grudzień 2009 z chęcią bym się zastosował, ale... scena powstała prawie 3 lata temu, i nie mam już do niej od dawna plików źródłowych. :)
dac77 Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Niebo z czerwonymi chmurami sugeruje zachód słońca a po kolorze światła i kącie padania cienia to godzina 14-15. Nie pasuje.
Rekomendowane odpowiedzi