Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Po prawie miesiącu WIP'a postanowiłem zakończyc pracę nad tą sceną.

Sporo się nauczyłem przez ten miesiąc (i jeszcze raz dzięki wszystkim którzy komentowali etapy i postępy w pracy), ale nie ukrywam że jeszcze duuuuzo nauki mnie czeka :)

 

duża wersja (600kb) po kliknięciu w obrazek:

ostatecznawersja3bt3.jpg

 

C&C welcome.

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 13,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada bardzo fajnie! ciekawa praca, fajne detale. no i klimat jest;)

Napisano

Zdecydowanie za wcześnie to zakończyłeś. Jeszcze dużo zostało tutaj do zrobienia.

Pozdrawiam;)

Napisano

Aj za szybko :)

 

Ale i tak całkiem ładnie to wyszło. podobaja mi się plakaty po prawej.

Napisano
  • Autor

render: vray

Image Sampler (Mitchell-Netravali)

Adaptive Subdivision (min -1, max 3, clr thresh 0.05)

Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 interp.samples:20

Indirect Ilumination 2 :Light Cache: Subdivs:900,Sample size:35, scale: screen

Enviroment: Vray_sky (x2)

Color Mapping: Reihard (pierwszy raz tego uzylem :P) multiplayer 1.25, burn 1.0, gamma 2.2

 

 

Kamera: VrayPhisicalCamera : f-number = 8, s-speed: 300, ISO: 350

Napisano

Ladna praca.Podoba mi sie bo jest tu radosnie choaciaz widac ze sie nameczyles.. Ja jeszcze jestem słaby ,wiec jak na moje mozliwosci pracka wydaje mi sie dobra.Yo

Napisano

fajnie ale moznaby z tego wiecej wycisnac, wydaje mi sie ze kontrast pomiedzy miejscami gdzie swieci slonce a cienami jest zbyt maly. obnizylbym tez kamerke i obrocil ku gorze.

modele i materialy (glownie texturki) bardzo fajne.

Napisano

Witam. Textura domu z lewej (tam gdzie stoi rower) jest niefajna. Wydaje mi się że intensywność bump mappingu jest ciut zbyt mała. Ogólnie scena jest jakby..za czysta. Tyle ode mnie;) Pozdro

Napisano

za szybko... jak dla mnie to za duży kontrast jest w dalszej czsci uliczki

Napisano
  • Autor

kurcze kazdy mi tu pisze ze za szybko, zaczynam rozwazac powaznie powrot do tej sceny...

Napisano

a mi się bardzo podoba! kolorowo i fajowo ;-)

Napisano

Ta praca jest fajna, wygląda lepiej, niż oryginalna uliczka.

Napisano

jak dla mnie to naprawde dobrze, ale kurcze, po co ten pospiech? miales swietny pomysl i z tego wzgledu nalezy Cie oceniac ostrzej...więc przecietnie.

Napisano

Fajna pracka ale nad niektórymi teksturami mogles jeszcze popracowac , ogolnie 4+ ... ale co ja sie tam znam :]

Napisano
  • Autor
ah, szkoda ze rendering tak malo wyciaga z modeli

 

tzn ? płasko ? (bo ze różnica między światłem a cieniem jest słaba hehe zgadzam się, po kilku dniach nie oglądania tego obrazka faktycznie widać braki)

Napisano

Loki dobra pracka... ;)

 

może warto dopracować skoro tak męczą o tym???

Napisano

pracka bardzo ładna !! , troszke mi przeszkadza oświetlenie - mianowicie niebo o takiej kolorystyce powinno zabarwić całą scenę takim lekko pomarańczowym światłem a tego tu nie widzę - przez co jest wrażenie że niebo jest wklejone

Napisano

praca ma potencjał, ale chyba za szybko ją wystawiłeś. Pamiętaj, że ściany/kostka też w jakimś stopniu mają reflect. Po mojemu to kamera troszkę za wysoko.

Napisano

rzeczywiscie klimat przedni, jeszcze tylko przydał by sie DOF bo gdzie niegdzie za ostre jak na starą podniszczoną przez czas uliczke.

Napisano

Brakuje mi ubytków w scianach, szczególnie na krawędziach. Stara uliczka a wygląda prawie jak nowa ;) To samo dotyczy belek, dachówek itd.

Napisano

za szybko zakończyłeś,

spróbuj scenę nocną - z racji ilości światełek i kontrastu między ich ciełpymi barwami oraz granatem nocy wyszło by ciekawie.

ponadto ta scena jest martwa wyglada jak opuszoczne miasteczko. światła dodałyby jej zycia

 

technicznie moim zdaniem:

>>Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35

 

max spokojnie można zjechać na -1 HSph.subdiv:35 bym podniósł

4budynek po lewej - razi brak bumpmapy albo źle dobrana

 

ponadto co już adam_m napiszał - brak modeli zniszczeń.

Napisano
  • Autor

z chęcią bym się zastosował, ale... scena powstała prawie 3 lata temu, i nie mam już do niej od dawna plików źródłowych. :)

Napisano

Niebo z czerwonymi chmurami sugeruje zachód słońca a po kolorze światła i kącie padania cienia to godzina 14-15. Nie pasuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności