Napisano 28 Listopad 200717 l Po prawie miesiącu WIP'a postanowiłem zakończyc pracę nad tą sceną. Sporo się nauczyłem przez ten miesiąc (i jeszcze raz dzięki wszystkim którzy komentowali etapy i postępy w pracy), ale nie ukrywam że jeszcze duuuuzo nauki mnie czeka :) duża wersja (600kb) po kliknięciu w obrazek: C&C welcome.
Napisano 28 Listopad 200717 l Zdecydowanie za wcześnie to zakończyłeś. Jeszcze dużo zostało tutaj do zrobienia. Pozdrawiam;)
Napisano 28 Listopad 200717 l Aj za szybko :) Ale i tak całkiem ładnie to wyszło. podobaja mi się plakaty po prawej.
Napisano 28 Listopad 200717 l Autor render: vray Image Sampler (Mitchell-Netravali) Adaptive Subdivision (min -1, max 3, clr thresh 0.05) Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 interp.samples:20 Indirect Ilumination 2 :Light Cache: Subdivs:900,Sample size:35, scale: screen Enviroment: Vray_sky (x2) Color Mapping: Reihard (pierwszy raz tego uzylem :P) multiplayer 1.25, burn 1.0, gamma 2.2 Kamera: VrayPhisicalCamera : f-number = 8, s-speed: 300, ISO: 350
Napisano 28 Listopad 200717 l Ladna praca.Podoba mi sie bo jest tu radosnie choaciaz widac ze sie nameczyles.. Ja jeszcze jestem słaby ,wiec jak na moje mozliwosci pracka wydaje mi sie dobra.Yo
Napisano 28 Listopad 200717 l fajnie ale moznaby z tego wiecej wycisnac, wydaje mi sie ze kontrast pomiedzy miejscami gdzie swieci slonce a cienami jest zbyt maly. obnizylbym tez kamerke i obrocil ku gorze. modele i materialy (glownie texturki) bardzo fajne.
Napisano 28 Listopad 200717 l Witam. Textura domu z lewej (tam gdzie stoi rower) jest niefajna. Wydaje mi się że intensywność bump mappingu jest ciut zbyt mała. Ogólnie scena jest jakby..za czysta. Tyle ode mnie;) Pozdro
Napisano 29 Listopad 200717 l za szybko... jak dla mnie to za duży kontrast jest w dalszej czsci uliczki
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor kurcze kazdy mi tu pisze ze za szybko, zaczynam rozwazac powaznie powrot do tej sceny...
Napisano 1 Grudzień 200717 l jak dla mnie to naprawde dobrze, ale kurcze, po co ten pospiech? miales swietny pomysl i z tego wzgledu nalezy Cie oceniac ostrzej...więc przecietnie.
Napisano 1 Grudzień 200717 l Za szybko ;) Popracuj jeszcze kilka dni, a będziesz wielki dzięki tej pracy. Pozdrawiam.
Napisano 1 Grudzień 200717 l Fajna pracka ale nad niektórymi teksturami mogles jeszcze popracowac , ogolnie 4+ ... ale co ja sie tam znam :]
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor ah, szkoda ze rendering tak malo wyciaga z modeli tzn ? płasko ? (bo ze różnica między światłem a cieniem jest słaba hehe zgadzam się, po kilku dniach nie oglądania tego obrazka faktycznie widać braki)
Napisano 10 Grudzień 200717 l pracka bardzo ładna !! , troszke mi przeszkadza oświetlenie - mianowicie niebo o takiej kolorystyce powinno zabarwić całą scenę takim lekko pomarańczowym światłem a tego tu nie widzę - przez co jest wrażenie że niebo jest wklejone
Napisano 9 Maj 200816 l praca ma potencjał, ale chyba za szybko ją wystawiłeś. Pamiętaj, że ściany/kostka też w jakimś stopniu mają reflect. Po mojemu to kamera troszkę za wysoko.
Napisano 9 Maj 200816 l rzeczywiscie klimat przedni, jeszcze tylko przydał by sie DOF bo gdzie niegdzie za ostre jak na starą podniszczoną przez czas uliczke.
Napisano 12 Maj 200816 l Brakuje mi ubytków w scianach, szczególnie na krawędziach. Stara uliczka a wygląda prawie jak nowa ;) To samo dotyczy belek, dachówek itd.
Napisano 11 Grudzień 200915 l za szybko zakończyłeś, spróbuj scenę nocną - z racji ilości światełek i kontrastu między ich ciełpymi barwami oraz granatem nocy wyszło by ciekawie. ponadto ta scena jest martwa wyglada jak opuszoczne miasteczko. światła dodałyby jej zycia technicznie moim zdaniem: >>Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 max spokojnie można zjechać na -1 HSph.subdiv:35 bym podniósł 4budynek po lewej - razi brak bumpmapy albo źle dobrana ponadto co już adam_m napiszał - brak modeli zniszczeń.
Napisano 11 Grudzień 200915 l Autor z chęcią bym się zastosował, ale... scena powstała prawie 3 lata temu, i nie mam już do niej od dawna plików źródłowych. :)
Napisano 12 Grudzień 200915 l Niebo z czerwonymi chmurami sugeruje zachód słońca a po kolorze światła i kącie padania cienia to godzina 14-15. Nie pasuje.