Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po prawie miesiącu WIP'a postanowiłem zakończyc pracę nad tą sceną.

Sporo się nauczyłem przez ten miesiąc (i jeszcze raz dzięki wszystkim którzy komentowali etapy i postępy w pracy), ale nie ukrywam że jeszcze duuuuzo nauki mnie czeka :)

 

duża wersja (600kb) po kliknięciu w obrazek:

ostatecznawersja3bt3.jpg

 

C&C welcome.

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada bardzo fajnie! ciekawa praca, fajne detale. no i klimat jest;)

Napisano

render: vray

Image Sampler (Mitchell-Netravali)

Adaptive Subdivision (min -1, max 3, clr thresh 0.05)

Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35 interp.samples:20

Indirect Ilumination 2 :Light Cache: Subdivs:900,Sample size:35, scale: screen

Enviroment: Vray_sky (x2)

Color Mapping: Reihard (pierwszy raz tego uzylem :P) multiplayer 1.25, burn 1.0, gamma 2.2

 

 

Kamera: VrayPhisicalCamera : f-number = 8, s-speed: 300, ISO: 350

Napisano

fajnie ale moznaby z tego wiecej wycisnac, wydaje mi sie ze kontrast pomiedzy miejscami gdzie swieci slonce a cienami jest zbyt maly. obnizylbym tez kamerke i obrocil ku gorze.

modele i materialy (glownie texturki) bardzo fajne.

Napisano

Witam. Textura domu z lewej (tam gdzie stoi rower) jest niefajna. Wydaje mi się że intensywność bump mappingu jest ciut zbyt mała. Ogólnie scena jest jakby..za czysta. Tyle ode mnie;) Pozdro

Gość Raffaello
Napisano

a mi się bardzo podoba! kolorowo i fajowo ;-)

Napisano
ah, szkoda ze rendering tak malo wyciaga z modeli

 

tzn ? płasko ? (bo ze różnica między światłem a cieniem jest słaba hehe zgadzam się, po kilku dniach nie oglądania tego obrazka faktycznie widać braki)

Napisano

pracka bardzo ładna !! , troszke mi przeszkadza oświetlenie - mianowicie niebo o takiej kolorystyce powinno zabarwić całą scenę takim lekko pomarańczowym światłem a tego tu nie widzę - przez co jest wrażenie że niebo jest wklejone

Napisano

praca ma potencjał, ale chyba za szybko ją wystawiłeś. Pamiętaj, że ściany/kostka też w jakimś stopniu mają reflect. Po mojemu to kamera troszkę za wysoko.

Napisano

Brakuje mi ubytków w scianach, szczególnie na krawędziach. Stara uliczka a wygląda prawie jak nowa ;) To samo dotyczy belek, dachówek itd.

Napisano

za szybko zakończyłeś,

spróbuj scenę nocną - z racji ilości światełek i kontrastu między ich ciełpymi barwami oraz granatem nocy wyszło by ciekawie.

ponadto ta scena jest martwa wyglada jak opuszoczne miasteczko. światła dodałyby jej zycia

 

technicznie moim zdaniem:

>>Indirect Ilumination 1 Irradience map:: min -3, max 0, HSph.subdiv:35

 

max spokojnie można zjechać na -1 HSph.subdiv:35 bym podniósł

4budynek po lewej - razi brak bumpmapy albo źle dobrana

 

ponadto co już adam_m napiszał - brak modeli zniszczeń.

  • Sad 1
Napisano

z chęcią bym się zastosował, ale... scena powstała prawie 3 lata temu, i nie mam już do niej od dawna plików źródłowych. :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności