Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mysle ze masz spory kredyt zaufania u wszystkich wiec sie nie przejmuj nominacjami. Zastanawiam sie czy nie lepiej by wygladalo gdyby leb weza byl skierowany do srodka obrazu, jakby obrocony o 180 stopni. Tak jak to zrobilas z ogonem. Teraz wzrok widza podaza za lbem weza i ucieka w rog.

  • Odpowiedzi 294
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

Inna pozycja, chyba lepiej?

tułów myszki będę poprawiać jak będę pewna co do pozy, wtedy będę poprawiała niezależnie od kośći.

torus2gg1.th.jpg

Napisano

mi bardziej drugi podchodzi tylko glowe weza bym bardziej obkrecil do widoku z profilu i otwozylbym mu paszcze, gratki za nominacje.

Napisano

Zaczęłam teksturować, na razie tylko taki ogólny zarys bez detali. Chyba zrobię zygzaczek na plecach szerszy, i przy ustawianiu powinnam uważać żeby go tak nie przekręcać wzdłuż osi jak teraz.

 

waztex2xr9.jpg

Napisano

Aniu w pierwszym kadrze mysz i wąż ustawione są tyłem do widza, co otwiera kompozycję na dalsze plany. Drugi kadr sugeruje mi jakieś niedwuznaczne intencje, a mianowicie dziwne międzygatunkowe zaloty, czy flirty. Może spróbuj ustawić węża tyłem do widza z uniesionym łbem do góry, a myszę przodem, skoncentrowaną na 'karku' węża (?). Mam nadzieję, że wszyscy kibicujemy myszy w tym pojedynku.

No ale wąż już jest git.

 

Powodzenia i pozdr.

Napisano

Twoj styl oswietlenia mnie oslabia, oczywiscie w pozytywnym tego slowa znaczeniu :)

 

+

 

to nic i tak ladnie wyglada test :)

 

waz taki za bardzo wesoly :)

pozdrawiam!

Napisano

PeterRlo dzięki za rady.

Z ustawieniem myszy przodem do widza mam ten problem, że wtedy byłaby cała schowana za wężem, bo musi go jakoś objąć (musi być brzuchem przy wężu). Ale spróbuję tak bardziej bokiem.

 

Junior jeszcze nad oświetleniem nie pracowałam.

Napisano

Nie zauwazylem wczesniej ze dalas inne ustawienie. PeteRlo ma racje, mam podobne odczucia co do ostatniego kadru. Probowalem nasmarowac to w psie i doszedlem do wniosku ze trudno jest pokazac mysz duszaca weza. Najczesciej przypomina to mysz przytulajaca sie do weza :) Musisz uwazac zeby to dobrze przedstawic. Moze byloby latwiej gdyby mysza byla wieksza? Na pewno byloby latwiej gdyby nie musiala go dusic ale na tym przeciez polega dowcip. Mysle ze waz powinien miec otwarta paszcze bo inaczej nie wiadomo co on robi, jakie ma nastawienie do myszy.

 

Popatrz co nasmarowalem, moze podsunie ci to jakis pomysl.

wazimysz01ap2.th.jpgwazimysz02oq8.th.jpgwazimysz03zg1.th.jpg

Ostatni to wlasnie to co mialem na mysli gdy pisalem zebys skierowala glowe weza do srodka.

Napisano

Ania chyba troszkę się mineliśmy, dlatego wrzucam takie oto coś jak niżej, a nóż widelec może się przyda. Oczywiście pewien dystans do tego typu rzeczy wskazany. Intuicja ważna sprawa.

Zasadiczo miałem na myśli typ relacji jak na rys. 2, zwłaszcza że konfrontacja wydaje się być wpisana w zadany temat. Dodam, że Twój drugi kadr leży tu jak ulał (przynajmniej jak na moje oko).

Mam nadzieję, że nie namieszałem.

 

[ATTACH]53161[/ATTACH]

 

Pozdr.

  • Like 1
Napisano

Gomez dzięki za szkice. Oglądając nasunął mi się jeszcze pomysł żeby go dusiła jego własnym ogonem. Jeszcze posiedzę nad pozycjami i kadrem. Z tym przytulaniem masz rację, też mi już podpadło.

Z otwartą paszczą mam w tej chwili taki problem, że nie teksturowałam jej, a teraz kilka dni nie będę mogła nad tym pracować i nie wiem czy zdąże oteksturować paszczę.

 

Peter już rozumiem o co chodzi, dzięki.

 

Tymczasem popracowałam nad teksturą węża. Na razie tak zostawię, jak starczy czasu to będę poprawiała. Nie jestem zadowolona z głowy, szyja chyba jest ok.

 

waztexke5.th.jpg

 

waztex6ia6.th.jpg

Napisano

no te pozy Gomeza calkiem zabawne są.

 

jesli chodzi o weza, to na razie mało widać całą tą pracę, ktora wykonałaś, tzn te łuski itp ktore modelowałaś, sa malo widoczne, wygladaja jakos płasko, zupełnie jakby byly tylko namalowane na teksturze, ale to kwestia oswietlenia chyba, wiec na pewno sie jeszcze zmieni...

 

bo szkoda tej pracy z modelowaniem łusek, rownie dobrze mozna to bylo narysowac na teksturze i efekt identczny by wyszedl...

Napisano

Hej Aniu. Super to zaczyna wyglądać. Ale faktycznie przydałby się już szkic kadru aby było wiadomo w którą stronę to zmierza... co przycisnąć bo będzie blisko... a co odpuścić bo będzie niewidoczne w kamerze itp. Wtedy nam też będzie łatwiej doradzić jak chodzi o światło, atmosferę ujęcia i inne tym podobne rzeczy związane z klimatem i ekspresją tej pracki.

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam, bedziesz musiala droga kolezanko ostro pomanipulowac swiatlo cieniem, aby uwydatnic wszystkie szczegoliki weza przyznam ze obrazek z postu #223 srednio sie prezentuje, troche plasko, leb weza ma tyle zakamarkow i roznych bruzdek i bruzdeczek, tam wszytko jest zlane w jedno, zwracam tylko uwage, bo waz ma potezny potencjal, trzeba go tylko wyzwolic: ]

czekam na koncept finalu: ]

Napisano

Lepiej blizej. Wydaje mi sie ze pozy postaci sa zbyt neutralne, nie wyrazaja soba ich zamiarow. Mysza nie wyglada jakby ciagnela ogon. Gdybys wygiela jej tulow w przeciwna strone bylo by lepiej ale nie wiem czy to wystarczy. Pochyl jej lepek w prawo, niech bedzie taka zgarbiona. Wogole wyobrazalem sobie ze owinie go ogonem blizej lba zeby nie mogl jej chapnac. Teraz wyglada jakby mogl to zrobic w kazdej chwili. Poza tym kompozycja bardzo fajnie wyszla. Dodalbym chyba w prawym dolnym rogu spory kawal ogona, tak blizej kamery, na ukos.

Napisano

Witaj Aniu. Jest super ale, IMHO fajniej wąż by wyglądał z głową skierowana do góry tak jakby krzyczał. Paszcza rozdziawiona i wystajacy jezyk :) O takie cos

 

j0140635.gif

Napisano

Trochę zmieniłam.

Na razie biorę się za światło i ustawienia rendera, bo się boję że nie zdążę. Jak na końcu zostanie czasu to może jeszcze poprzestawiam pozę myszy.

 

dusi6hm1.th.jpg

Napisano

hmm na wezu nie czuc cierpienia :) a wydaje mi sie ze to jest najwazniejsze, bo jak to umknie to klimat pracy padnie na cyce, a tak to super pracka :)

 

Jeszcze taka jedna mysl, nie wiem z jednej strony to ma byc cartoonowe a z 2giej strony idziesz w realizm, w sumie fajne posuniecie, ale nie wiem czy za bardzo Cie to nie ogranicza jezeli chodzi o mimike itp, moze warto jednak isc w strone pixarowska ?

 

tak czy inczaej trzymam kciukory za Ciebie :]

Napisano

Dziękuję za komenty.

Co do mimiki, być może na końcu trochę jeszcze poprzesuwam vertexy żeby uzyskać wyraźniejszą mimikę, na razie pozowałam tylko kośćmi.

Na razie test świateł (tylko spoty, bez GI)

 

testswiatelqb3.th.jpg

Napisano

hej,

fajowy render i obiekty.

Moze pomysl nad oddaniem w tym wszystkim sily i cierpienia. Mysz moglaby sie bardziej 'starac' - zapierac sie o cos (ogon). Albo skakac i szarpac. w koncu jest malutka i jej masa nie wystarczy do uduszenia weza.

moznaby tez pokazac jej mordke - szczerzace sie zeby. chm?

Waz tez moglby cierpiec w jakis sposob. Moze jezyk niech wywiesi na wierzch. Poza tym nie wiem jaka chcesz konwencje. Jakbys chciala laczyc realizm z cartoonem to moznaby mu galy powiekszyc oczy.

Zwezenie szyji narazie (IMHO) nie pasuje, ale to dlatego ze jest to jedyny nierealistyczny element grafiki. Radzilbym albo sie zwezenia pozbyc, albo dodac kilka innych cartoonowych elementow (zaleznie od konwencji).

Ale fajowo sie zapowiada ;)

Gdzie bedzie rozgrywac sie scena (otoczenie)?

Napisano

Witam, i po co było tyle modelować wnętrze paszczy ;)

Nie dawał bym na pierwszym planie tego kawałka węża bo trochę texturka jest tam nie ostra. W ogóle to łuski za głową aż do pętli na szyi prezentują się świetnie, takie połyskujące jak u prawdziwego węża ale w innych miejscach jest już trochę słabiej. Bys może jest to kwestia oświetlenia bo mapka specular z tego co widać chyba jest dobra.

Jak dojdzie GI to łuski jeszcze bardziej przestaną się błyszczeć, ja bym chyba zwiększył normala i może zintensyfikował troszkę speculara. Głowa przepalona wnętrze paszczy za mało się błyszczy powinno sprawiać wrażenie wilgotnego(chyba), oko świetne. Pozdrawiam i powodzenia z renderkami.

Napisano

zdradzisz co bedzie w tle, czy trzeba poczekac do 21 ? :)

 

edit:

szkoda ze te łuski sa takie plaskie..., moze daj jakiegos bumpa czy displejsa...

no i az sie prosi zeby wąż wystawił jęzorrrr.....

Napisano

Ania Ty poważnie z tym tłem bo ja jestem na takim etapie pracy że chyba nie zdążę zrobić otoczenia do sceny myślałem nawet o takim zielonym wireframe jak na Twoim awatarze ale chyba za bardzo oldschoolowe to ;)

Napisano

Poważnie, bo też nie zdążę, dodam w tle tylko jakieś szumy i pyłki, ale ogólnie planowałam ciemność. Ewentualnie wysoką trawę, ale raczej nie.

 

Zielonego wireframe bym raczej nie robiła na twoim miejscu.

Napisano

Też tak sobie myślę, że niezależnie czy w tle będzie New York by night, czy ruiny Kartaginy za dnia, czy plama(y) koloru, i tak nie będzie to miało większego wpływu na treść pracy. [edit: scenka sama się broni]

Ciekawi mnie natomiast co to tam tak interesującego jest 'za rogiem, po prawej'. Czyżby ręka 'Pani fotograf' podczas wypowiadania brzemiennych w skutki słów: 'tu się patrzymy' (?), hehe.

Co bym 'na bank' zmienił? Część tłowia węża po prawej, chyba z deko za wysoko i pod zbyt ostrym kątem (za łagodnie wlewa się na krawędź) kadruje główną atrakcję pracy.

 

Mysza urocza.

 

Powodzenia i pozdrawiam.

Napisano

Wybór jest tylko między 'czarnym a białym'? Jeżeli tak, to ten ciemny, ale dla mnie jest on lekko za ciemny. Jak masz jeszcze czas, to może teścik z odrobinę(!) mniejszą saturacją tła, coś tak mi się wydaje, że lepszy 'rysunek' postaci wyjdzie.

Jasny też może być fajny, ale nie aż tak 'piekący'.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności