Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

CountDown

 

A man trapped inside the mask. His only desire is vengeance. His only joy is dream of this moment. There is no man left inside, there is only mask.

 

 

CountDown

 

Czlowiek uwieziony w masce. Jego jedynym pragnieniem - zemsta. Jego jedyna radoscia - marzenie o tej chwili. Nie ma juz czlowieka w srodku, jest tylko maska.

 

Dziekuje wszystkim ktorzy wspierali mnie krytyka i dobrym slowem :)

 

countdown06finitoud7.jpg

High-res

countdown06finitoduzyux3.th.jpg

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Witam.

Nie planowalem brac udzialu w bitwie bo mam niekonczacego sie wipa i myslalem ze to troche glupie zaczynac cos innego. Cos mi jednak strzelilo do glowy i jestem.

 

konceptporachunkimt6.jpg

 

Koncept przedstawia czlowieka ktorego obsesja jest zemsta (porachunki). Uwieziony za zelazna maska odlicza czas do upragnionej chwili. W srodku nie ma juz czlowieka, tylko maska - pragnienie zemsty.

 

Powiedzcie czy pomysl i szkic maja sens, czy kompozycja jest ok etc.

Jak teraz spojrzalem to wydaje mi sie ze ten oprawca na ktorym dokonac ma sie zemsta wyglada bardziej ludzko niz ofiara i to mi sie nawet podoba.

 

Powodzenia wszystkim zycze i ukonczenia prac na czas.

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki. Chcialem zrobic cos pokreconego zeby fajnie wygladalo i bylo inne niz pozostale prace.

Pierwsze wypociny w czy de - dloni nie bedzie widac tylko palce ale zaczalem to robic w sobote i wtedy koncept byl troche inny. Zastanawiacie sie gdzie sa palce na koncepcie i po co? :) Obejmuja glowe i miazdza ja.

Glowe robie na razie bez referek - taki happy hardcore :)

bitwaup01vn8.jpg

Napisano

Glowka skonczona chyba ze ktos powie ze cos nie tak. Male zmarszczki kolo brwi usune bo i tak wrzuce ja do zbrusha. Uszu raczej nie bedzie widac wiec chyba nie bede sie nimi zajmowac. Zeby jeszcze poprawie. Baza maski zrobiona ale raczej nie ma co pokazywac :)

bitwaup02ws4.jpg

Napisano

Witam!!

pare krztaltow jest nie namiejscu ;)

np. brwi sa zle wygiete skoro robi "zla" mine to powinny byc bardziej proste i bardziej zachodzic na oczy i byc wyrazniejsze na srodku

z ustami tez cos nie tak, nie powinien (tzw. nie wyognie by bylo) tak zaciskac zebow dolne zeby powinny byc troche cofniete to samo tyczy sie dolnej wargi ogolnie cala zuchwa powinna byc pod katem to samo tyczy sie brody i dolnej wargi powinny byc pod katem (cofnieta dolna warga ktora idzie pod katem) jak nie wiesz o co mi biega to narysuje :) zuchwa kolo ucha za bardzo wystaje przez co nadaje jej wyraz cartoonowy taki batman (moze taki byl zamiar, nie wiem)

 

aha i patrzac na cala glowe/twarz wydaje sie, ze on robi ta mine bo mu karza a nie bo jest wsciekly czyli nie naturalnie przydaloby sie zanzaczyc pewne miejsca aby nadac twarzy chcianej mimiki

to tyle :p

Napisano

Mina to raczej nie wściekłość tylko coś w stylu "o nie". Co mi się najbardziej rzuca w oczy to malutki nosek którego dolna część nie pasuje do garba powyżej. Siatka oczywiście bardzo ładna bo kto jak kto ale Ty to masz w tym doświadczenie :)

Powodzenia w bitwie!

Napisano

nielot - dzieki za uwagi, wlasnie mina wydawala mi sie wymuszona jak mowisz i mialem nafdzieje ze ktos cos podpowie. Chce zrobic polaczenie wscieklosci z przerazeniem.

Fragment o wardze chyba zrozumialem, w kazdym razie cos mi zaswitalo :) Lepiej jest?

 

Tomala - dzieki :) mina to ma byc polaczenie wscieklosci i przerazenia, moze teraz jest juz lepiej.

 

Swietnie sie bawilem dodajac te zmarszczki tylko nie wiem czy nie przedobrzylem :)

 

bitwaup03je7.jpg

Napisano

Zmarszczki na czole zaczynają się za wysoko, jakieś bulwy wyrosły nad brwiami.

Takich mocnych ekspresji nie modelowałabym symetrycznie, domodeluj jeszcze symetryczne uszy a potem to powykrzywiaj.

Oczy są jeszcze zbyt spokojne.

Napisano

Te bulwy to mialy byc takie specyficzne zmarszczki :) Wzialem je z ksiazki "Dynamical anatomy". Chyba ten gosciu w ksiazce nie oszukuje? :) Jesli naprawde tragicznie wygladaja to zrobie normalne.

Wiele sie nie zmienilo, poprawilem zmarszczki na czole i probowalem cos zrobic z oczami. Zrobilem takie dziwne czolo jak na referce ale to nawet dla mnie troche dziwnie wyglada i nie wiem czy je zostawic.

bitwaup04refee0.th.jpgbitwaup04ta2.th.jpg

Napisano

Nie wiem czy dobrze zrobilem ta druga duza zmarszczke na ukos od kacika oka. Moze niepotrzebnie ja zrobilem? Mniej wiecej tak to bylo pokazane w ksiazce. Nad uchem musze jeszcze popracowac.

 

nielot - usta troche poszerzylem, jak jeszcze sa nie tak to moze narysuj

 

bitwaup05qo3.jpg

Napisano

Kubi - spoko, poprawie. Fajnie ze zajrzales.

 

Nic specjalnego na razie nie zrobilem, bawie sie w zbrushu. Mam tylko jedna watpliwosc - czy nie bedzie problemow z retopo?

 

bitwaup06ge6.jpg

Napisano

Retopologie.. a w jakim celu jezeli robiles poprawnie siatke?? Ogolnie troche przemasakrowales ta mordke.. w poprzednich wersjach bylo lepiej... moze masz takie referencje.. albo dazysz do jakiegos celu ktorego ja jeszcze nie widze. Mózgo czaszka znowu cofnieta w stosunku do twarzo czaszki.. w poprzednim modelu zauwazylem podobna sytuacje, takze samym ksztaltem glowy juz powoduje pewien niesmak na pierwszy rzut oka. Nie wgryzajac sie w detale.. cala twarz tak dziwnie wisi.. jakby mial maske nalozona.. za duza i z ciezkiej gumy, ktora ciazy pod wzgledem sily grawitacji. Po koncepcie rozumiem, ze koles powinien byc jakis napiety pokazywac wscieklosc. Tutaj bardziej wyglada jakby mial sie zaraz rozplakac i rozplynac, szczegolnie tu chodzi o okolice ust.. gdzie miesnie po spieciu powinny sie naciagnac a nie opadac. Razi jeszcze nietypowy walek biegnacy od woczu do zuchwy.. ale to taki drobiazg .. powodzenia mam nadzieje, ze nie dostane kolejnego -repa za krytyke. Pozdrawiam

Napisano

Ja nigdy nikomu nie dalem -repa wiec nie dostaniesz, chyba ze ktos w mojej obronie stanie ;)

Po co retopo? Zebym mogl zrobic gladkie przejscie miedzy mackami a maska. Chce zeby z niej wyrastaly.

Pomysle nad mimika. W ksztalcie czaszki nie widze nic dziwnego. Zmarszczki pierwszy raz robilem i nikt nic nie kwestionuje oprocz ciebie wiec nie wiem co o tym myslec. Pozdro.

Napisano

Witam ponownie.. zamiast robic retopologie mozesz uzyc brusha CLAY pozwoli ci to niewatpliwie zaoszczedzic mase czasu i zajac sie czyms innym. Z caloscia glowy chodzi o to ze okolice nosa ust poszly za bardzo do przodu wzgledem luku briowego.. co przypomina poczatkowy proces przemiany czleka w wilkolaka znany kazdemu z filmow. Zmarszczek sie nie czepiam.. bardziej tu chodzi o miesnie niektore twarzy.. ale mniejsza z tym.. moze to w efekcie koncowym calkiem fajnie wygladac patrzac na koncept. Zazwyczaj czepiam sie tego co nie zostalo powiedziane.. a to, ze nikt o tym nie wspomnial wczesniej to nie oznacza, ze jest dobrze. To, ze ja tak gadam to nie oznacza, ze jest tez zle, bo cala reszta tego nie zauwazyla.. Faktem jest to, ze patrzac na twoj model zbrushowy pokazany z tej perspektywy nie widac jakichs strasznych bledow, raczej wszystko jest cacy i idzie w dobrym kierunku. Podsumowujac moja chaotyczna wypowiedz, jest duzo fajnych momentow w tej glowce.. np. fajnie bardzo wygladaja okolice oczu, kosci policzkowe, luki brwiowe ale jest tez duzo zlych momentow. Naszczescie ich nie widac w docelowej perspektywie konceptu.

  • Like 1
Napisano

A co tam, też mi się wydaje że okolice nosa są za bardzo wysunięte do przodu względem brwi. Według mnie te głębokie wcięcia po obu stronach środka nosa są za bardzo przekombinowane, nie wiem jaką by trzeba był zrobić minę żeby to się tak pofałdowało.

Pozdro.

Napisano

Gdzie ci jest potrzebne retopo? To nie animacja, siatka nie musi być idealna. No chyba że chodzi o zaoszczędzenie poligonów, wtedy rozumiem.

 

Od dołu wygląda fajnie, jeszcze bym wcisnęła do środka skórę w miejscach gdzie są te pnącza, żeby było widać że one cisną. I tam gdzie pnącza wchodzą w skórę, też się warto zastanowić nad jakimiś śladami na skórze.

http://www.sculpting.de/showthread.php?t=1864

tu widać o co mi chodzi, zwłaszcza na kilku ostatnich obrazkach pokazujących postać od tyłu.

Napisano

SUPER_OKO - gdybys czesciej tak konkretnie sie wypowiadal jak teraz to twoja krytyka byla by bardziej pomocna :) Dzieki ze przypomniales mi o Clayu.

 

Tomala - dzieki, troche poprawilem ale nie chce za dlugo w tym dlubac.

 

Zwroce na to wszystko uwage w przyszlosci. Teraz troche poprawilem ale juz dam sobie spokoj i wezme sie za co innego.

 

Ania - chce polaczyc macki z maska zeby z niej wyrastaly ale Super_oko przypomnial mi o Clayu i tak wlasnie zrobie zamiast retopo. Poza tym retopo tez mozna bardzo szybko zrobic jesli siatka jest lekka i nie chce sie jej zmieniac tylko chce sie polaczyc 2 modele.

Wglebienia na pewno beda jak tylko sie kopne w d*** i zaczne cos robic :)

 

drobne zmiany, teraz byc moze szczeka za bardzo wystaje.

bitwaup07gl0.th.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

Jak bym miał coś jeszcze powiedzieć to wydaje mi się że ucho ma trochę nieciekawy kształt i jest za bardzo rozciągnięte do tyłu ale być może nie będzie go dobrze widać. Oczy są może troszeczkę za szeroko rozstawione i cały czas wydaje mi się ten nos za wąski na dole ale i tak może być. Jest super czekam na kolejne update'y.

Napisano

Tomala - ucha nie bedzie widac a nos i oczy poprawie jesli bedzie to widac w ostatecznej wersji i bede miec czas. Na razie zostawiam jak jest ale dzieki :)

 

W koncu zaczalem sculpotwac.

 

bitwaup08wq1.jpg

Napisano

...bardzo mi sie podoba pomysl i koncept- rzezbiarski wstep rowniez jest git bo czuje sie ten przyschizowany klimat- gniec TA glinke ;)

Gość Marioza
Napisano

tez sie przyłacze do tego ze to cos fajnie wyglada choc nie wie mco to :eek:, a głowa podoba mi sie gdzes w srodkowych fazach, ostanie są jakies takie zbyt pomarszczone

Napisano

Dzieki wszystkim za komentsy :)

donMario - chcialem zaszalec ;) Na koncu bede dodawac detale w ZB i wtedy moze cos poprawie. Gdybym teraz zaczal to dopieszczac to na pewno bym sie nie wyrobil.

 

Maly update. Doszlo tylko jakies 5tys macek ;D

 

bitwaup10qc7.th.jpg

bitwaup101xw5.th.jpg

Napisano

jest super - ale przynam szczerze ze na pierwszym renderze (tym od lewej) swietnie prezentuje sie sama maska - i zastanawiam sie czy nie fajnie by bylo w zblizonym ujeciu ja pokazac (ale od drugiej strony) z tym ze trzeba by bardzej wygiac/skrecic "macki" by pokazac tez twarz kolesia - na tym ostatnim rederze fajnie sie prezentuje jednak maska mniej czytelna

Napisano

Oho ho no ladnie.. pierwsze moje skojarzenie to troche wyglada jak Czupaka ze starwarsow :D jeszcze jak dojdzie detal bedzie wypasik mam nadzieje ;) Jedyne co mi sie jeszcze nie podoba to ta warga gorna. Powinna byc jakos taka napieta.. jakos nadawac charakter miny wykrzywionej czy tam jakiegos wkur....u .. a ona sobie poprostu tam sterczy.

Napisano

Podoba mi się

Zwłaszcza w pierwszym obrazku, bo tam jest miejsce na interpretacje, na przykład ja bym to rozumiała tak że lewa maska kusi prawą, która się chce oderwać od człowieka, a człowiek się broni, chcąc zachować swoją maskę.

Bardzo fajnie wyglądają te odnogi.

W drógim obrazku na skutek dość regularnej fryzury z macek, człowiek odrobinę przypomina czubakę z Star Wars (nie jestem pewna czy się tak nazywał, ten drógi pilot z mocnym owłosieniem)

Napisano

Dzieki wszystkim, milo sie czytalo w chwilach zwatpienia :)

 

nielot, Georgas, fikołek, Drakon, JunioR dzieki :)

 

eco Za pozno na takie drastyczne zmiany ale pokaze maske troche pod katem, nie zupelnie z boku jak na koncepcie. Macek nie ruszam chyba ze zrobisz to za mnie ;D A potem zagescisz siatke na nich ... grrr :/

Koncept spoko ale poszedles w druga strone. Dodales element realistyczny podczas gdy ja staralem sie koncept odrealnic i udziwnic.

 

Omen, polon Macki sa zespherowane :D

 

SUPER_OkO Postaram sie cos zrobic z gorna warga ale dopiero na koncu, jak juz calosc bedzie mniej wiecej zrobione.

 

Ania dopisz w podpisie "Minister zdrowia ostrzega:" :D Zastanawiam sie jak twoja interpretacja ma sie do porachunkow. Mysle ze moja wersja jest wystarczajaco zakrecona :) Wiesz, to wszystko wzielo sie od chrabiego Monte Christo - czlowiek w zelaznaj masce (chociaz nie wiem czy w powiesci on nosil maske).

 

RK dzieki. Szczerze mi milo ;)

 

Zaczalem robic detale na mackach. Powiedzcie czy wyglada ok. ...bo jak zrobie wszystkie a ktos mi powie ze jest cienko to przyjade na ten zlot i nakopie do d*** ;D

bitwaup11pj8.th.jpg

 

Jeszcze pytanko. Nakladam detal a potem chce zrobic zylki (juz kilka zrobilem, widac je). Jest jakis sposob zeby byly rowne? Zebym nie musial ich wyrownywac?

Napisano

...myslac o tej nierealnosci zastanawiam sie czy w takim razie pokazywac to jako calosc czy wlasnie nie uderzac w kadr zblizony do twojego konceptu ?- co do macek to nie rob ich w jednakowej grubosci...bo beda za cienkie ;)

Napisano

fikołek - no nie o to ale juz wymyslilem co zrobie :)

 

eco - nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym kadrem i caloscia. Na ostatnim screenie schowalem wiekszosc macek, widac tylko te do ktorych dodalem detal. Beda macki grubsze i ciensze, jak wczesniej pokazalem.

 

Myslalem nad swiatlem i kadrem. Tak to sobie wyobrazam:

 

(screen z zbrusha podmalowany w psie)

konceptporachunki04sg8.th.jpgkonceptporachunki05du6.th.jpg

Napisano

Podmalówka mi się bardzo podoba, jeśli osiągniesz taki efekt końcowy, z podobnym światłem i klimatem, to będzie miło popatrzeć na prace :):) model piękny. świetnie. :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności