Coyote Napisano 19 Grudzień 2013 Autor Napisano 19 Grudzień 2013 motyl render podmalowany, fotki czyli concepting without honor :D Igi dzięki ale 3d robiłem ostatnie 2 lata i wystarczy. wole wymyślać lokacje niż klepać garnki ściany i podłogi ;) 3d w moich konceptach to tylko przyśpieszacz do osiągnięcia fajnego efektu.
Igi Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 No może, 3d jest strasznie mozolne w dążeniu do efektu, przynajmniej dla mnie. A w czym robiłeś tego bota?
Coyote Napisano 20 Grudzień 2013 Autor Napisano 20 Grudzień 2013 w zbrushu, render w keyshocie potem spory paintover w photoshopie :)
emenems Napisano 20 Grudzień 2013 Napisano 20 Grudzień 2013 praca po prostu wymiata, oniesmiela i inspiruje jednoczesnie.... ;-) co by sie za bardzo nie podlizywac to mnie osobiscie jakoś zastanawia ten kolor tła... :P :P
Swiezy Napisano 20 Grudzień 2013 Napisano 20 Grudzień 2013 Genialnie wygląda ten robot, można pogłaskać? symaptycznyś. ;) Pozdrawiam!
emenems Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 swietne jak dla mnie... :D jakieś 3d brało w tym udział..???
Coyote Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Napisano 30 Grudzień 2013 emenems tak użyłem metody pokazanej żeby wygenerować jakąś szybką scenę potem render i 2h podmalówki i photobash czysty render
Luiza Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Hej, osobiście wolę chyba ten czysty render - jest bardziej abstrakcyjny i pozbawiony szczegolow, ale klimat bardziej do mnie przemawia, takie czarne, brudne, mroczne miasto.
motyl Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Hej, osobiście wolę chyba ten czysty render - jest bardziej abstrakcyjny i pozbawiony szczegolow, ale klimat bardziej do mnie przemawia, takie czarne, brudne, mroczne miasto. rly? render wygląda jak stół:P dla mnie prawie wygląda jak kadr z filmu, tylko bym kilka rzeczy przemyślał tzn. większe lądowisko i pierwszy budynek z lewej z jakimś większym kontrastem albo ciemniejszym walorem tak by się odciął i zrobił więcej przestrzeni, albo przynajmniej tak mi się wydaje ;)
Coyote Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Napisano 31 Grudzień 2013 dla mnie prawie wygląda jak kadr z filmu, tylko bym kilka rzeczy przemyślał tzn. większe lądowisko i pierwszy budynek z lewej z jakimś większym kontrastem albo ciemniejszym walorem tak by się odciął i zrobił więcej przestrzeni, albo przynajmniej tak mi się wydaje ;) to był szybki strzał dla testu możliwosci. Ten helikopter nie lądował/startowal tylko przelatywał poprostu :) co do lewej próbowałem z mocniejszym kontrastem ale robiła mi sie straszna dziura odciągająca oko od focal pointa. dzięki za odwiedziny
wygibanygi Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 mocne to ostatnie ;), te gałązki wszystkie malowane czy na patencie?
Coyote Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 wygibanygi na patencie :) KarolGniazdowski dzięki miło słyszeć!
Igi Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 Zameczek spoko, ja bym go trochę przyniebieszczył albo w jakiś inny sposób kolorystycznie/walorowo oddalił ale tak też siedzi.
motyl Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 Bambi 2029: Zagłada Ziemi :D a tak serio mi się też podoba:)
Coyote Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Napisano 12 Styczeń 2014 Igi próbowałem ale nie wyglądało motyl dziękóweczka! skecze
badassky Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Gratuluję wyróżnienia na kotaku :) bardzo fajny portret, a przedostania wrzuta to już w ogóle kosmos :P
theSZ Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Uwielbiam grzyba z nogami !! W ogóle lubię przeglądać tą teczkę.. :D
rosikowski Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 góry i las pikne !! kiedyś by mi się nie podobały takie rzeczy teraz im mniej skończone tym piękniejsze, dziwne ;p
Coyote Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 theSZ rosikowski dzięki chłopaki #zbrushphotobashpating #kuciarawannabe
tr3buh Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 moglbys cos wlasnego autorskiego zrobic a nie tak zrzynac po Kuciarze, zwlaszcza jezeli technike masz opanowaną
Kefas Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Naprawdę niezłe. Jeśli można spytać: ile zajęło i w czym było liczone?
Coyote Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 model w zetce(8h roboty w odstępach) render w modo jakies 2,5h bo jestem słaby w rendery o ich optymalizacje. Niechciało mi sie materiałować wszystkiego wiec wypuściłem kilka passów z róznymi materiałami i złożyłem w szopie plus paintover photobash jakies 4 godzinki.
olaf Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 ciasne to takie, ze z cycków nie będzie jak kurzu wytrzeć nawet ;) ciekawa sprawa, wstawiasz fajne rzeczy na poziomie, a co jakiś czas wepchniesz coś co wyglada jak z początków tej teczki.
Urbanboogie Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Kojocie, nie jestem w stanie opisać jaki rozpierdziel robi ta laska! Już sam dizajn mi się strasznie podoba, a ostateczny efekt wygląda rewelacyjnie, jak taki typowy współczesny art produkcyjny od notidoga
Coyote Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 olaf nie wstydze sie potknięć traktuje teczke jak teczke. te widoczki które wrzucałem robie systemem studium jakis czas i potem zamykam wszystko i staram sie odtworzyć podobną scenę w dwukrotnym czasie. nie zawsze wychodzi ale to inwestycja długo falowa :) Urbanboogie dzięki!
rymin Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Ha a już miałem ci napisać żebyś zrobił coś bardziej wykończonego:D A tu taki up. Nie unikniesz pewnie porównań do Kuciary ale hej. Teraz coś swojego na takim poziomie i będzie naprawdę dobrze. Oby tak dalej. Swoją drogą czysto malowane arty też masz bardzo dobre ale właśnie brakuje mi tam czegoś dopieszczonego. Pozdrawiam
olaf Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 studium srudium, nie chce mi się grzebać daleko w postach bo mi komp umiera dziś ale jak wstawiasz coś z własnej głowy a zawiera anatomię, to wyglada jakbyś od 5ciu lat nie zrobił zadnego progresu.
indian Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Ostatnia laska jest super, inspirowanie pracami Maćka czy nie, no matter...
olaf Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 lol jak ktos tak sie spina czytajac komentarze na swoj temat to faktycznie jest to niedorzeczne. Nie wiem stary jakim jadem, bo jakos nie podchodze do grafiki emocjonalnie, a co dopiero do cudzych prac. wspomnialem o tym po tej wrzucie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=46439&p=1186653&viewfull=1#post1186653 bo wyglada jak sprzed 6ciu lat, co specjalnie wtedy porównywałem. Roznica w poziomach jest kolosalna i nie moze brac sie z nikąd. Sorry ze przeze mnie Ciebie nie zobaczymy, nie kojarze Ciebie nawet więc nie bardzo wiem co moglo Ciebe dotknąc.
tr3buh Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 cytat z max3d.pl : "Pamiętajcie: krytyka (nawet ta najbardziej bezlitosna) jest nieoceniona - to dzięki niej możemy spojrzeć na naszą pracę z innego punktu widzenia i obiektywnie ocenić jej jakość jak i interpretację tematu" Ja kojota pochwaliłem, napisałem że technikę ma opanowaną i tylko doradziłem żeby nie inspirował się za bardzo zwłaszcza w tak widoczny sposób drugim artystą którego akurat bardzo lubi, kiedy ktoś patrzy na twoją pracę nie wolisz żeby była utożsamiana wyłącznie z tobą? designów armorów jest cała masa w sieci, można nawet oblukać starsze gierki typu doom 3, quake 4 są tam naprawde interesujące rozwiązania z tego wszystkiego można by stworzyć coś własnego artysta który kopiuje styl innego artysty zawsze będzie mniej szanowany niż artysta który ten styl wymyślił( no akurat Kuciara stylu nie wymyślił ale zainspirował się w ten sposób że tego nie widać ;] ale każdy niech robi jak uważa...
RaVirr Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Bardziej tu chodzi o sposób przekazania myśli niż o samą krytykę. Ostatnio jest dziwna tendencja do wypowiadania się w sposób często ocierający się o chamstwo, a przecież dr. house już się skończył (chyba, że jest nowy bohater z ciętym językiem)
rice Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Dziwna reakcja Wojtka. Ja pochwale sculpt ktory jest naprawde swietny.
Rotcore Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 WojtekFus - chłopakom żal dupę ściska że nadal nie osiągneli takiego poziomu co Mathias i muszą sobie poużywać że to kolejna kopia Kuciary itd... ja w necie wdziałem pierdylion takich postaci, designu, który nazwalibyście "made by Kuciara", a nie są... mimo wszystko sprawne oko widzi co jest popełnione przez Macieja Kuciarę, a co przez Wojtka Fusa czy Coyota, to nic złego, że próbują naśladować mistrza... to są dobre prace do Portfolio do pokazania pewnego trendu w sci fi... może to jest teraz modne, taki design, sposób przedstawienia postaci, itd, ale nie można przypisywać tego wszystkiego Maciejowi, który przecież tego nie wynalazł, a rownież kimś lub czymś się inspirował. Wg mnie kawał dobrej roboty, sam tak nie potrafię więc nie pozostaje mi nic innego jak zaklaskać... jeszcze z rok temu nie powiedziałbym, że tak szybko Coyote pójdzie do przodu, a tu proszę... gratulacje PS: ale muszę przyznać, że Twoja reakcja Wojtek dziwna, wręcz infantylna... z powodu dwóch wypowiedzi 2 użytkowników spośród prawie 26k? please... wiem, że juz masz pokaźną grupę fanów zarówno na FB, cghub, czy innych i troche to zalatuje bufonadą.. bez obrazy, takie odnosze wrażenie, mam nadzieję, że błędne bo fajny i zdolny z Ciebie gość
tr3buh Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) o nie, zostałem rozszyfrowany, i co teraz pocznę :O P.S. zajrzałem do teczki Wojtka Fusa i normalnie Deja Vu, tam też był poruszony ten temat http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70191&page=141&p=1185843&viewfull=1#post1185843 Edytowane 23 Styczeń 2014 przez tr3buh
olaf Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 nie wiem jak trebuchowi, ale mi chodziło o wszelkie inspiracje, przy widoczkach, kadrach itp. o Kuciare bym go nie podejrzewał, bo az tak bardzo się grafiką nie interesuje by zaglądać innym do portfolio i rozpoznawać artystów. Wszystko wygląda fajnie ale latwo sie nauczyc, by wygladało fajnie. Niestety z tego co widzę po Kojocie nie przekłada się na pełną swobodę. Dalej jest plama a nie ma ogarnięcia bryły, co najlepiej widac po wrzucie z czarnobiałym samurajem i wg. mnie taki poziom skilla nie nadaje sie do pracy, a raczej na forum, gdzie robisz to co Ci pasuje.
Kalberos Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Chłopaki luzujcie... trochę dystansu do siebie, Coyot naprawdę wykonał kawał dobrej roboty. Każdy z nas szuka codziennie rożnych źródeł inspiracji prawda ?? ... prawda. Wszystko co mielibyśmy " kopiować" zostało już skopiowane wiec to zawsze będzie temat rzeka. Stworzyć coś swojego oryginalnego to nie prosta sprawa i do tego po paru latach ciężkiej pracy można coś takiego osiągnąć. Wiem też ze Coyot weźmie to wszystko na klatę i pójdzie dalej do przodu a sukcesem jest to że człowiek się nie poddaje i idzie do przodu przez cały czas. Zauważyłem pewno zjawisko na forach.... ludzie nie robią nic innego na polskich forach czy nawet yt jakieś docinki, bluzgi i nic nieznacząca krytyka, czy to już jakiś nowy rodzaj choroby ?? Pytanie jak to plewić, tempić ?? Coyot czekam na więcej takich rzeczy może to nawet być " Kopia " Scotta Robertsona i więcej luzu panowie to ma przyjemność a nie nerwy i złości.
rymin Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Gratuluję pierwszej strony na cghubie! Widać, że ciężka praca popłaca i jak pisałem wcześniej mam nadzieję zobaczyć więcej tak wykończonych prac w twoim wykonaniu. Swoją drogą ciekawy jestem czy ten fakt przyniesie ci jakieś zlecenia? Oby tak było. Zawsze cieszy(przynajmniej mnie) jak Polakom uda się pokazać szerszej publice z dobrej strony. Pozdrawiam
COR Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Brawo za fronta na CGhubie Kojocie! Kawał dobrego modelu. Co do spinki kto u kogo co podpatrzył, to tak już jest w tym fachu. Nic super nowatorskiego nie wymyślisz, każdy się kimś inspirował kiedyś. Jak się uczyć to od najlepszych:) Mnie tam duma rozpiera, że coraz więcej chłopakow osiaga sukcesy od nas:) pozdroo
Sidre Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Fajnie wyszło jako całość, trzyma wysoki poziom. A jak miał bym sie czepiać toooooo... Design. - z jednej strony mamy ultra SCI-FI az drugiej sześciokątne śrubki- nakrętki za pomocą ktorych reperowało się simpsona 15 lat temu, jeszcze dodatkowo wystają ponad płaszczyznę , chyba tylko po to zeby o wszystko zachaczać i zaciągać nitki w swetrze... i jeszcze na zakętce jest łeb od śrubki (?!?)- i to nie philipsoski (krzyżakowy) tylko płaski - tego sie juz nie stosuje kolego... Ogólnie część tych elementów poprzypinanych do pilota wydaje sie nie mieć zadnego przeznaczenia... To chyba czarna strona 3d - wszystko jest pokazane jak na dłoni i dosłowne, nie ma miziania brushami i "zarysowywania" szejpów. ;) Podsumowując - w swojej lidze TOP.
adek Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 (edytowane) Coyote: Przykro mi to słyszeć. Nawet bardzo. Nie wiem co jest ostatnio z 2D. Jeśli faktycznie nic już nie zamieścić to szkoda. Ale przegrzebałem wątek i szczerze powiem, że nie widzę tego jadu. Według mnie komentarze olafa (którego kojarze raczej z bezpośredniości, a nie hejtu) nie są do końca krytyczne. Apropo ostatniej pracy. Praca mi się podoba, ale również pierwsze co mi się rzuciło w oczy to klatka piersiowa. Ja nie umiem wytykać błędów w taki sposób jak inne osoby w tym wątku, ale klatka piersiowa - coś mi tutaj nie gra. Tak jak zazwyczaj nie potrafię ocenić anatomii o której piszecie w wątkach tak tutaj coś mi nie gra. A sama kompozycja mega. No i dowiedziałem się, że jest styl "Kuciary" :) Ale apropo komentarzy tych dwóch Panów - naprawdę nie widzę w nich takiego jadu o którym piszesz. Edytowane 25 Styczeń 2014 przez Adek
JakkaS Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 Adek - Plama! Piszesz nie do tej osoby co trzeba :) Coyote - Kuciaryzm czy nie. Nie moja sprawa, bo robota wykonana na prawdę fajnie. Jeśli nawet coś nie siedzi to tylko kwestia czasu kiedy to ogarniesz. Ostatnio trafiłem gdzieś na starszą pracę Marka Okonia i zacząłem przeglądać wszystkie jego starsze prace. Uśmiałem się zdrowo i przypuszczam że Markowi też się śmiać chce jak widzi wszystkie swoje niedoróbki i potknięcia... oczywiście z perspektywy czasu. To chyba normalne jak jest progres. Mam ogromny szacunek do niego i do wielu innych ludzi, których w większości znam tylko wirtualnie, za to jak potrafią przysiedzieć i jak się rozwijają. Moim zdaniem z twoim podejściem i pracowitością też będziesz należeć do tych najlepszych. Daj sobie tylko czas.
adek Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 Haha... Right. Ale fail :-) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
CzAk1 Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 Ja tam też jadu i hejtu nie widzę. Dmuchacie tylko bańkę i spinacie się jak amatorzy. A jak chcecie być PRO to trzeba też nie tylko coś zmontować, ale też to umieć obronić korzystając z właściwych argumentów. Tak wygląda po prostu praca w tej branży. Klient może się nie znać i dlatego wynajmuje Was, a Wy macie umieć mu wyjaśnić WSZYSTKO. Bo jesteście PRO. I za to kasujecie kasę. A klient też może być chamski. I z chamem trzeba sobie umieć poradzić. Wykorzystajcie sposobność by się uczyć, nie obrażać. Dlatego nie ma co się oburzać i spinać. Albo potrafi się uzasadnić własne poczynania, albo ludzie faktycznie będą widzieć Was jako początkujących. A jak szczęście dopisze to Max3D nigdy nie będzie, jak inne fora - też zagraniczne - gdzie każdy każdego po plecach klepie. #boOnRzucilWeMnieTruskawką! ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się