Napisano 22 Styczeń 201114 l w obu przypadkach należałoby popracować nad postawą postaci... wszelkie utrudnienia wynikają też z designu ubioru który zaburza poprawne proporcje i postawę zwłaszcza w nogach...
Napisano 22 Styczeń 201114 l Autor dzięki chłopaki za podpowiedzi :) thx Florian za overka trochę skompresowany wyszedł ale dzięki za chęci :)
Napisano 23 Styczeń 201114 l U wampira szeroki rozstaw nóg, a idą prostopadle do podłoża, wiesz tak jakbyś tam mógł spokojnie po środku wstawić trzecią nogę. A to oznacza nienaturalnie szeroką miednicę. Ponadto ręce jakieś sztywne :/ Aha i w walorze, mogłeś trochę bardziej poszerzyć skalę między czernią a bielą, wykorzystałeś chyba tylko 80% skali, te pozostałe 20% mógłbyś użyć na jakieś ciekawe niuanse :)
Napisano 23 Styczeń 201114 l Wrr... kuleczka.... też miałem gdzieś taką i nie mogę znaleźć. Równo pracujesz, chyba dzień w dzień, też tak chcę. ;)
Napisano 23 Styczeń 201114 l jego prawą stopę chyba przydałoby się skręcić na zewnątrz, i zgodnie z przedmówcą wygląda trochę jakby niezłą bazukę miał schowaną, że tak powiem w "zanadrzu" ;] no i prawa ręka jakby na siłę doklejona zawsze możesz mu ją uciąć przed łokciem i powiesić u pasa, mógłby być ciekawy akcent xD, a kikut jakimiś ludzkimi pogiętymi amuletami poobwieszać (takie trofea czy coś)
Napisano 24 Styczeń 201114 l Wampir, póki co pozbawiony siły i jakiś sztywny. Wierzę, że niedługo to zmienisz, ludek będzie ciekawie cieszył oko.
Napisano 24 Styczeń 201114 l Autor Zin mam problemy z matrycą i przeczernianiem i przepalaniem staram sie trzymać bezpieczniej skali :) co do anatomicznych błędów będę to cisnąć dalej bo nie daje mi spokoju Florian P noo już dokładnie 15 dni :) yarosh sie ubawiłem tym komentarzem :D Wish69 już nad tym pracuje :) a co by nie zamulać gadką poranny workout :)
Napisano 24 Styczeń 201114 l Jak w przypadku pracy z natury umiesz miejscami oszczednie operowac plamą tak przy tm wampiru strasznie naciupałeś. Ja bym wykozystał to co masz jako szkic (poprawiając pare niedociagniec anatomii o jakich koledzy juz wspomnieli) i przemalował to dużym brushem, bez detali tylko z fajnym światłem punktowym skupiającym się na głowie i górnej cześci torsu, bo teraz jest strasznie blady a widze że juz wchodzisz w detal zupełnie niepotrzebnie. Pozdro
Napisano 24 Styczeń 201114 l Autor Z natury jest o niebo łatwiej bo tylko patrze i maluje. W tym przypadku jest gorzej bo robię z głowy i wychodzi jak wychodzi ;/
Napisano 24 Styczeń 201114 l Coyote oprzyj sobie dłoń na biodrze stając przed lustrem i zobacz, że wygląda inaczej niż narysowałeś. wygląda jakby szklankę trzymał a nie dłoń opierał sobie na biodrze.
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor dzięki chopacy :) trochę ckliwo mi się zrobiło bo dzis 3 lata od założenia tej teczki :P no nic trzeba działać dalej :) poranne mazanie przy herbatce
Napisano 25 Styczeń 201114 l strzel cos z wiekszym rozmachem w tej technice, moze jakies opuszczone budynki, ulice, pejzaz... a nie tylko butelki, butelki oraz butelki ;] Im wieksze wyzwanie tym wieksze zwyciestwo ;)
Napisano 25 Styczeń 201114 l Autor tr3buh butelki to akurat ciekawy temat do malowania ;) na wszystko przyjdzie czas. Najważniejsze jest mieć jakiś plan na siebie nie? Malowanie prostych obiektach to dla mnie idealna rutynka którą mogę wykonać z w ciągłym niedoborze drimaginowego czasu. lepiej codziennie malować po trochu niż raz a dużo. Już po tym czasie prawie 2,5 tygodnia codziennego malowania z natury czuje różnice ("na sijle na regeneracje" ;) ) szybciej łapie kolorki i rozrysowuje elipsy już tak sie nie psują etc. Tymczasem dalsza walka z wampirem
Napisano 26 Styczeń 201114 l Mysle ( o ile to sie jeszcze czasem zdaza... ) iz ciagle jest cos nie tak z relacja miednica i gora ciala. Zbroja myli chyba najbardziej, bo albo widizmy jej za duzo z naszej prawej, albo za malo z naszej lewej. Linia osi pancerza wskazuje to w takki sposob jakby byl skrecony bardziej do nas, a jednak tak nie jest. To glowny powod tego malego metliku. Ah no tak, dloni pomogl by widoczny kciuk opierajacy sie na biodrze. No, to pomarudzilem i wracam do lip sync.....
Napisano 26 Styczeń 201114 l za ICEm i jeszcze jego prawa płyta na nodze chyba za wysoko i za bardzo w nasza stronę jest, prawa ręka przedramię chyba za cienkie, dłoń chyba bardzo niewygodnie się wydaję jakby wkładał dużo siły żeby ją tak docisnąć i lewy piszczel jakiś dziwny łydka trochę nie za cienka ? prawa stopa odrobinę jeszcze w prawo chyba. ogólnie to coraz fajniej, zazdroszczę szczególnie martwych (tez nie mam czasu xD)
Napisano 26 Styczeń 201114 l Poza tym wszystkim znowu poza unika skrutow przez co postac jest sztywna.
Napisano 26 Styczeń 201114 l Biedny Coyote,a Cie ganiają z tym vampem ;d Znalazłem w teczce Ice jak kiedyś konceptował elfa, od goła do uzbrojonego po zęby, może i vampowi by się tak przydało ;d przynajmniej szkicowo. Jeśli mogę sobie pozwolić na taką uwagę;) Żebym miał jego twarz to bym Ci refke strzelił, ale niestety nic na to nie poradzę ;/
Napisano 26 Styczeń 201114 l Mimo, że wcześniej radziłem by nadać postaci trochę finezji to się tym razem z tego wycofuję i nie zgodzę z przedmówcami. Zwróćcie uwagę co jest przedmiotem obrazu - wampir, raczej nieumarły, więc to, że jest sztywny akurat do niego pasuje. Może to zrobiłeś świadomie lub nie, ale bardzo podkreśla charakter postaci. I tego bym w tej pracy bronił.
Napisano 26 Styczeń 201114 l No nie wiem ZIN slyszalem ze wampiry to sztywniaki ale zeby brakowalo im finezji to bym nie powiedzial, zekl bym nawet ze z finezji to one slyna.
Napisano 27 Styczeń 201114 l Przecież ta zbroja nie ma ruchomych elementów, nie oczekujcie od tego biednego wampira finezyjnej pozy ;)
Napisano 27 Styczeń 201114 l Autor zrobiła się burza w okół pozy a dla mnie modelowanie bryły było najważniejsze... no cóż... symbol działu 2d na maxie+ tyle od mnie jesli chodzi o tego biednego umarlaka
Napisano 27 Styczeń 201114 l Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem.
Napisano 28 Styczeń 201114 l Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem. ZAWSZE sie da z kazdej pracy, ale pomijajac juz ten fakt. Pochwalam za fajny walor i ladne jablko, Joelowi by sie podobalo :P Niestety chlopak przepadl... P.S Zdeycodowanie mozna powiedziec, ze Kojot wskoczyl na wyzszy poziom, ostatnie kilka prac jest tego dowodem.
Napisano 28 Styczeń 201114 l Przepraszam za źle użyte sformułowanie, zamiast "nie da", miałem na myśli "nie ma potrzeby".
Napisano 28 Styczeń 201114 l koleś z toporem fajny, dobre światło. ale zrąbałeś topór i ręce... ale widać postep, widać :D
Napisano 28 Styczeń 201114 l Na ostrzu siekierki powinieneś by wyglądało mniej płasko dodać na zakrętach kreski. A tam na najszerszej części ostrza puścić smugę ciemniejszego koloru oraz dać cień na ta metalową część która trzyma część sieczną na drągu. Ale to tylko takie uwagi na boku skoro nie to było w centrum twojej uwagi. ;]
Napisano 28 Styczeń 201114 l Autor Zin thx z tym skillem co mam teraz to tak średnio coś jeszcze z tego wydusić dałem z siebie wszystko wydaje mi się plus w sumie prawie od początku go malowalem drugi raz ;) ajsik napewno by sie spodobało niestety nie ma z nami biedaka "wieczne odpoczy... ups :P telthona dałem ciała z toporem fakt szkoda że dopiero teraz napisałaś dziś jakoś perfidnie źle mi szło ale nie chciałem zaliczyć coombo breakera wieć wrzucam co by utrzymać łańcuch codzinnego malowania z natury...
Napisano 30 Styczeń 201114 l Fajnie, że dużo ćwiczysz, na pewno to jakoś zaowocuje, z resztą już pewnie dostrzegasz jakieś zmiany. Brakuje mi przy tym takich bardziej zdecydowanych pociągnięć (takie trochę miejscami niepewnie nadziobane). Widzę też, że zaprzyjaźniłeś się z okrąglakiem na 100% opac. :) , ja jakoś nie mogę się przekonać do pracy tylko z takim ustawieniem (próbowałem) i często zmieniam ustawienia np. nacisk do choćby cieni. Co do wampira to nie ma sensu już o nim pisać tylko robić kolejną prackę. zdrówko!
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor resh polka dot dzięki :) self z dziś + gnioty 1 sculpt (ever) z zetki :) i 2 sculpty z mudboxa
Napisano 31 Styczeń 201114 l portreciwo lepsze od poprzedniego, więc progres jest:) na modelach się nie znam ale wyglądają całkiem spoko
Napisano 1 Luty 201114 l Autor speedy z kadrów filmowych 2x 1h ostatni 25 minut :) kadry można znaleźć tu :) zapraszam do zabawy http://www.cinemasquid.com/blu-ray/movies/screenshots http://www.moviescreenshots.blogspot.com/ http://screenmusings.org/ http://www.leavemethewhite.com/index2.html
Napisano 2 Luty 201114 l boshe, boshe, cóż to sie robi na tym dziale za "skulptowisko" ;) Od góry; portrety robisz ciągle takie same xD ja rozumiem że wyglądasz tak samo, ale ciągle ta sama mina, ciągle ten sam profil, weź może narysuj siebie en face, albo troche od dołu, albo troche od góry; przynajmniej sie czegoś wtedy nauczysz. A jeśli ci sie tak nie chce, to rysuj kolegów i koleżanki, z autopsji wiem że mają z tego radoche i potem avatary na FB... Co do gniotów. Ten koleś z brodą, fajnie; gdybyś te włosy ładnie wyrzeźbił. zdaje sie że są nawet do tego specjalne pędzle. Ten goblin nastepny też byłby git, gdyby nie ta dziwna broda, zrobiona troche bez pomysłu.. Co do Frankensteina; proporcje prawie spoko; co do samego designu zaś, wydaje mi sie że widziałam coś podobnego w jednym z gnomonowych podręczników do zbrusha. Dłonie wydają sie fajnie zrobione, ale generalnie to mi si enie podoba. nie wiem czemu jeździsz alphą z detalem po modelu który widocznie ma za mało poly. robią Ci sie potem takie pikselowe patterny, które nie zawsze są fajne :P Co do ostatniego upa, najlepszy jest środkowy. Pierwszy jest za mało szczegółowy i kopnałeś nieco kompozycje. a ostatni jest naciapany co też ma swój urok :P PS: zmieniaj miniaturki w teczce :P wlazłam "tak o" a tu tyle nowości :P przygotowanie nowej miniaturki to przecież minuta :P
Napisano 2 Luty 201114 l Idziesz jak przecinak Kojocie ;] coraz lepsze rysunki strzelasz, widac ze szybko sie rozwijasz, oby tak dalej ;] napakowany Frankie fajnie Ci wyszedl, przy dziadku troche polegles (uzywales referencji czy z glowy?)
Napisano 2 Luty 201114 l Autor KhazadThard zapomniałem wcześniej odpowiedzieć :) szczerze mówiąc strasznie się męczyłem z tym portretem i zdecydowanie nei jest lepiej bo nie jestem do siebie za bardzo podobny ;) telthona Od góry; portrety robisz ciągle takie same Przyganiał kocioł garnkowi Portrety robię takie same bo nie mam za wiele miejsca na biurku a lustro mam bardzo duże także ciężko jakkolwiek to ustawić inaczej. Co do rysowania znajomych tak sie składa że jedynych znajomych których teraz mam to ludzie z drimagine. Jedni nie mają czasu bo modelują, rigują i animują. Drudzy potrafią siebie narysować :P Dziadek to był pierwszy gniot i w sumie testowałem softa teraz zupełnie inaczej bym zaczął Co do goblina miał być to okute warocze w jakies spinki (czasem to widać u krasnoludzkich wojowników) niestety mudbox ma ten minus ze nie ma subtooli a mi zabrakło mesha żeby zrobić dobry detal Co do frankiego znalazłem trochę refek na necie ale to nie było gnomonowe. Jeśli chodzi o ten pixelowy pattern to urok mudboxa ktory nie jest tak "gliniasty" jak zbrush. Powtorka z goblina znowu brakło mi mesha żeby dać dobry detal. Mudbox zamula już przy 800tyś poli co jest dość irytujące choć mimo wszystko jak widać da się w nim coś zrobić :) co do miniaturki się pomyśli się poza tym wrzucam zazwyczaj codziennie także... ;) tr3buh wszystkie scupulty są robione z referencji lepszych od mnie sculptorów albo mix fotek. dzięki pozdrawiam :)
Napisano 2 Luty 201114 l ale to nie chodzi o to, że ktoś umie sam siebie narysować :P wbrew pozorom ktoś siedzący przy riggowaniu lub modelowaniu lub nawet przeglądający facebooka, generalnie sie nie rusza, więc jest dobrym modelem. Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy. myśle że leszkowi_leni sie spodoba.
Napisano 3 Luty 201114 l BWP fajnie Ci wyszedł, podobają mi się twoje speedy, te z kadrów filmowych też. Zgadzam się z telthoną, drugi najlepszy, a ostatni 'naciapany' - fajne słowo, ma swój urok. Kolory z głowy? Bo dobre są:)
Napisano 3 Luty 201114 l ha no, sandra (telthona)ma racje podoba mi sie aczkolwiek raza mnie proporcje maszyny w stosunku do ludkow,czy tez na odwrot. ;)
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Kolory z głowy? Bo dobre są:) nie wiem jak odpowiedzieć z jednej strony malowałem z referencji z drugiej kolory nie są do końca takie jak na niej staram się zawsze coś wyciągnąć z barwy i przemielić przez moją mózgownice. Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy. jestem w trakcie poszukiwań złotego środka między fakturkami a czystą plamą malowaniem a sugerowaniem detalu różnie to bywa. ostatnie martwe były ćwiczeniem na wyciągniecie czystej plamy na twardo. Gdy wchodziły wcześniej w grę fakturki i to się bajorko robiło a teraz mam już jakieś tam patenty także jest lepiej :) leszek no mnie też to zdzwiło jak zobaczyłem referencje, ale ludzie są odrobinę za duzi tak teraz patrze. co by przerwać offtop wrzucam pracke z dzis :)
Napisano 4 Luty 201114 l coyote ostatni spoko ale poszerz kadr...bo za bardzo kwadratowo ;) Edytowane 4 Luty 201114 l przez Adek
Napisano 4 Luty 201114 l @coyote - sporo dają ci te ćwiczenia :) szerokość kadru jest ok, proporcje prawie 16:9 więc nawet filmowo Edytowane 4 Luty 201114 l przez Adek
Napisano 4 Luty 201114 l coraz lepiej ci idzie i ogromny postep w stosunku do np pierwszego posta, motywujesz do dzialania. oby tak dalej! ostatni super, zgadzam sie co do poszerzenia kadru! :)
Napisano 4 Luty 201114 l Pamiętajcie, że piszecie w "teczce" Coyote. Proszę, spokojniej, spokojniej. Myslelismy, ze ten offtop sie skonczy jednak chyba było go za dużo (usuniety offtop).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto