Napisano 20 Marzec 201113 l świetnie oddane emocje, jakby sie czegoś bał, albo mocno zaciskał poslady :D
Napisano 21 Marzec 201113 l Bo pewnie to, co niesie w reku to mydlo :p Gory i lasy byly wiec teraz pora na wiecej "ludziów" yay
Napisano 23 Marzec 201113 l ten cień na ziemi mnie irytuje, właściwie jego niezależność od źródeł światła, postaci spoko:)
Napisano 23 Marzec 201113 l Autor kaz dzięki ten "cien" stawiam raczej zeby osadzic postać na jakimś podłożu :) kolejny...
Napisano 24 Marzec 201113 l babka z kapeluszem super gdyby jescze te bliki na ramionach nie były tak podobne
Napisano 24 Marzec 201113 l W postaciach coś mi nie pasi ale to detale. Tzn porównując je do Twoich wcześniejszych prac. Tak jakby strasznie na szybko powstawały(koleś pióropuszem ma np coś z łydką w kolejnym ze stopą coś nie gra. U Pani w kapeluszu jej prawy górny przeszczep:P (czyt. ręka) coś przykrótka(ale jak się człowiek przypatrzy):) Ogólnie świetnie wyszło:) może lektora książek i analiza ilustracji andrew loomis'a pomoże zniwelować te minimalne detale:) ps. praca z górą lodową i statkiem mistrzostwo jak dla mnie!:) dirty świetnie Ci wychodzi może w tym stylu byś ogarnął postacie?
Napisano 24 Marzec 201113 l Autor nao dzięki :) pavloksiezyc Postacie walor i różnicowanie materiałów idzie mi dość średnio dlatego aktualnie z tym walcze :) Za loomisem nie przepadam, kolo strasznie sztywne robi te ludziki. Dużą inspiracją za to są dla mnie animatorzy którzy nawet jak przeginają anatomie to wydaje się być dobra i dynamiczna Dzięki. Statek statkiem, łatwiej mi sie envirka robi. Na zabawę z teksturkami przyjdzie czas jak juz w miarę swobodnie będę się czuł.
Napisano 25 Marzec 201113 l Wiem, że nie jestem kimś kto mógłby dawać Ci rady, ale jak patrze na te ostatnie pracki, to nasuwa mi się tutorial omena z walorem bazowym.
Napisano 27 Marzec 201113 l Autor tutka znam na pamięć dlatego miedzy innymi nie robie narazie postaci w kolorze tylko b&w ;) następne wersja alternatywna drugiego nie wiem jak zapisywać już je zeby dobrze wyglądały na stronie -,- http://img4.imageshack.us/img4/3618/character9.jpg
Napisano 28 Marzec 201113 l Autor te dwa zapisane w rgb a link alternatywny w grayu zobaczę dziś w szkole jak to wygląda na normalnym monitorze :)
Napisano 28 Marzec 201113 l te odbicia światła są za mocne chyba i kolanko coś nie teges dawaj więcej, bo lepiej jest niż było
Napisano 29 Marzec 201113 l Autor chciałem uzyskać efekt błyszczącej gumy/skóry ekologicznej niestety poległem ;/ (akurat nie jestem w domu tak bym pokazał refke na której sie sugerowałem) coś takiego: no nic trzeba iść dalej ;)
Napisano 29 Marzec 201113 l Zobacz sobie to http://sergebirault.blogspot.com/2010/05/lovely-plastic-tentacle-mini-tutorial.html i to http://sergebirault.blogspot.com/2011/02/comic-book.html a na deser całego blogaska ;)
Napisano 29 Marzec 201113 l Wiesz co, przyłóż się bardziej do czystych krawędzi elementów rysunku bo efekt się marnuje :(
Napisano 30 Marzec 201113 l No i już znacznie lepiej, patrz jak taka czystość krawędzi zewnętrznych poprawiła odbiór. Wyobraź sobie co by było gdybyś jescze czyścił krawędzie elementów wewnątrz sylwetki :) Ja rozumiem że to speed i ćwiczenia, ale widzę taką tendencję u ciebie, że nie masz cierpliwości do zachowania obrazka w czystości. Jeśli byś to robił to na pewno wyszło by to na duży + Refki bierzesz z pokazow mody? Kiedyś myślałem, żeby w ten sposób ćwiczyć design ale stwierdziłem, że ci projektanci mają tak nierówno pod sufitem że jednak zrezygnowałem, heh
Napisano 30 Marzec 201113 l Autor Refki z różnych źródeł zazwyczaj te speedy to są mixy kilku/kilkunastu zdjęć troche z głowy. z tymi projektantami jest różnie czasem są naprawdę fajne rzeczy a czasem straszne crapy... trzeba trafić :) Co do czystości popracuje dziś jeszcze nad tym. Zazwyczaj kilka rzeczy sobie rozkminiam podczas malowania, także często o czymś zapominam. dzięki za kom. pozdro
Napisano 31 Marzec 201113 l Fajnie sobie poczynasz, tylko przez te ćwiczenia z twardym okrąglakiem wyrobiłeś sobie jakąś manierę, która raczej nie pomaga w odbiorze.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Taa, faktycznie widać że to Twoje. Ogólnie te postaci masz mało hmm... czytelne. Jakby nieco za dużo ciapane. Wydaje mi się że miejscami można by spokojnie użyć dużego brusha (np bufiaste spodnie). Nie wiem jak zaczynasz malowanie ale podejrzewam że wychodzisz z plamy. Może spróbuj designa lineartem pierw sobie zrobić żeby potem kłaść już zdecydowane impasty. Eksperymentuj też z tłem. Powiem Ci że tła/plamy które dajesz do konceptów nie bardzo mi się podobają ale za to jakbyś zapodawał takie podkłady pod postaci jak w Twoich envirkach to myślę że by tylko na tym zyskało. Pzdr -> gnieciesz dalej.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Autor dobrze i nie dobrze ze widać że moje :) trzeba bedzie pokminić z tym softbrushem! zaczynam niechlujnego lineartu potem potem wypełniam walorami bazowymi (z pokazaniem skali działania) na 100% opacity a potem mix: -omenowy tutek -selekcja gradient -technika renderpassów podpatrzoną w 3d pozdro ps. http://www.ldaustinart.com/index.php?page=conceptart babeczka pracująca praktycznie cały czas na hardbrushach :)
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Wydaje mi się, że przy swoich ćwiczeniach (niesamowity progres swoją drogą) zapomniałeś o tym, co już wcześniej zdobyłeś. Spróbuj uprościć te postacie, zrób miękkie przejścia w odpowiednich miejscach. Życzę dalszych postępów i teraz czekam na overy wszystkich ostatnich postaci. Wyjdzie Ci na dobre, po prostu połącz wszystko co wiesz w jedno. Pozdrawiam!
Napisano 1 Kwiecień 201113 l z tego http://img26.imageshack.us/img26/3223/character11.jpg fajna by Ci driada wyszła, albo jakaś nimfa zamieniająca sie w drzewo. weź to dokończ, a nie, ciągle nowe zaczynasz. :P
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Tully ( L.D Austin ) nie do konca pracuje na twardych "bruszach" robilem swojego czasu analize jej prac. Czesto zaczyna ze srednio miekkiego podkladu i potem dziala glownie zwyklym okraglakiem, ale stawia zdecydowane solidne plamy, co daje taki a nie inny efekt. Wrzuc te koncepty swoich statkow, bo spoko sa.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Twardy kryjący brush jest faktycznie fajnym narzędziem do ćwiczeń, ale myśle że na dobre by ci wyszło (o ile masz CS5tke) użycie zamiast okrąglaka, pierwszego w kolejności brusha z opcją pozycji piórka. Tym brushem nawet w dużym rozmiarze możesz wyciągnąć fajny detal odpowiednim położeniem pędzla, albo popracować fajnie samymi gestmi. Na razie co chyba najbardziej drażni, to to że jest duzo drobnych, niepotrzebnych plamek które sprawiaja wrażenie nakładanych patykiem ;P Poza tym bryła, i wartości zaczynają już tu fajnie grać, brakuje aspektu estetycznego, ładnie położonych plam, bo bryłe możesz uzyskać nawet dwoma tonami położonymi w dobrym miejscu i odpowiednio zkontrasowanymi.
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Autor Status: za każdym gdy maluje staram się stawiać sobie jakieś założenie, czy to zróżnicowanie faktur czy bryła takie tam. Czasem po prostu wypada mi coś po drodze rozkojarzenie, czy coś. Może kwestia wprawy. Po jakimś czasie niektóre rzeczy robi sie z automatu i potem zwraca się uwage na inne. Ogólnie plan jest taki 10 czerwca mamy deadline odnośnie grupowych animacji wtedy bede wybierał pracki z pośród tych które udało mi sie wykonać podczas wieczornych speedów. Mam zamiar zrobić jeszcze kilka postaci potem przejść do następnej dziedziny (creature vechicle etc.) I je będe overował od 10 czerwca do konca drimaż żeby sobie jakieś tam portfolio zrobić :) telka: trafione z zamianą w drzewo :) Ice: koncepty niebawem maszrum: nie wiem o którego brusha ci chodzi. ale postarałem sie ograniczyć plamy i troche softbrusha no i taki bijacz mi wyszedł :)
Napisano 2 Kwiecień 201113 l Autor no niestety azjatki w refkach nie miałem :P Troche stuff'u który robie do naszej animki 3 pierwsze koncepciki pomieszczeń dla modelera i 2 color keys poszczególnych ujęć pozdro
Napisano 2 Kwiecień 201113 l Może i szybkie/szkicowe ale fajnie pokazane. Miło światełka grają. Przyjemne interiorki.
Napisano 2 Kwiecień 201113 l Bardzo ciekawe jak komiks,albo tła z gier dla dzieci co się przechodzi między planami, fajna zabawa światłem.
Napisano 3 Kwiecień 201113 l kibel mi sie podoba. ma tak obrzydliwie alternatywny charakter że bez cifa nie podchodź :D i fajnie zagrałeś światłem z tą gąsienicą. w ogóle stary, to Ci sie 100 podstrona nabija :P masakra ile tu już czasu przesiedziałeś ;)
Napisano 3 Kwiecień 201113 l Autor dzięki za komentarze motywują do dalszej pracy!! ekipa od lvl upów polecam film Scott Pilgrim vs. the World :) dla ciekawskich renderki niepodmalowane click!click! telthona no 3 lata zleciały chciałem robić nową teke ale stwierdziłem ze zostane przy tej :) tak naprawde moje rysowanie serio zaczeło sie jakoś od 27/28 strony wtedy pożądnie wziąłem się za siebie wczesniej to takie pitupitu :P był bijacz to tera Pimp który hajs pali
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Kotek ma potencjał, jakbyś uporządkował plamę i kontur to fajny cartoon by wyszedł. Ps. czy ja tylko mam wrażenie że "klata" kota wygląda jak jego zad?:]
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Design fajny, ale jego lewa lapka jest terz jakby zlamana. Maly szkopul, ale diabel tkwi w detalach. \m/
Napisano 6 Kwiecień 201113 l Z pozoru może się wydawać proste ale właśnie futrzaste dolne rejony zwierzaków jakoś ciężko wychodzą - sam z tym walczę nawet jak chodzi o szkicową wersję. Cień kota dałbym tylko raczej w kolorach tła. Mordę ma przyjemną.
Napisano 7 Kwiecień 201113 l Fajnie mu uszy prześwitują. Brakuje mi trochę zróżnicowania kolorów, praktycznie wszędzie pocisnąłeś niebieskim.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto