Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

w obu przypadkach należałoby popracować nad postawą postaci... wszelkie utrudnienia wynikają też z designu ubioru który zaburza poprawne proporcje i postawę zwłaszcza w nogach...

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

U wampira szeroki rozstaw nóg, a idą prostopadle do podłoża, wiesz tak jakbyś tam mógł spokojnie po środku wstawić trzecią nogę. A to oznacza nienaturalnie szeroką miednicę. Ponadto ręce jakieś sztywne :/ Aha i w walorze, mogłeś trochę bardziej poszerzyć skalę między czernią a bielą, wykorzystałeś chyba tylko 80% skali, te pozostałe 20% mógłbyś użyć na jakieś ciekawe niuanse :)

Napisano

jego prawą stopę chyba przydałoby się skręcić na zewnątrz, i zgodnie z przedmówcą wygląda trochę jakby niezłą bazukę miał schowaną, że tak powiem w "zanadrzu" ;]

no i prawa ręka jakby na siłę doklejona zawsze możesz mu ją uciąć przed łokciem i powiesić u pasa, mógłby być ciekawy akcent xD, a kikut jakimiś ludzkimi pogiętymi amuletami poobwieszać (takie trofea czy coś)

Napisano

Wampir, póki co pozbawiony siły i jakiś sztywny. Wierzę, że niedługo to zmienisz, ludek będzie ciekawie cieszył oko.

Napisano

Zin mam problemy z matrycą i przeczernianiem i przepalaniem staram sie trzymać bezpieczniej skali :) co do anatomicznych błędów będę to cisnąć dalej bo nie daje mi spokoju

Florian P noo już dokładnie 15 dni :)

 

yarosh sie ubawiłem tym komentarzem :D

 

Wish69 już nad tym pracuje :)

 

a co by nie zamulać gadką poranny workout :)

 

martwa11.jpg

Napisano

Jak w przypadku pracy z natury umiesz miejscami oszczednie operowac plamą tak przy tm wampiru strasznie naciupałeś. Ja bym wykozystał to co masz jako szkic (poprawiając pare niedociagniec anatomii o jakich koledzy juz wspomnieli) i przemalował to dużym brushem, bez detali tylko z fajnym światłem punktowym skupiającym się na głowie i górnej cześci torsu, bo teraz jest strasznie blady a widze że juz wchodzisz w detal zupełnie niepotrzebnie. Pozdro

Napisano

dzięki chopacy :)

 

trochę ckliwo mi się zrobiło bo dzis 3 lata od założenia tej teczki :P

 

no nic trzeba działać dalej :)

poranne mazanie przy herbatce

 

martwa12.jpg

Napisano

strzel cos z wiekszym rozmachem w tej technice, moze jakies opuszczone budynki, ulice, pejzaz... a nie tylko butelki, butelki oraz butelki ;]

Im wieksze wyzwanie tym wieksze zwyciestwo ;)

Napisano

tr3buh butelki to akurat ciekawy temat do malowania ;)

na wszystko przyjdzie czas. Najważniejsze jest mieć jakiś plan na siebie nie?

Malowanie prostych obiektach to dla mnie idealna rutynka którą mogę wykonać z w ciągłym niedoborze drimaginowego czasu.

lepiej codziennie malować po trochu niż raz a dużo. Już po tym czasie prawie 2,5 tygodnia codziennego malowania z natury czuje różnice ("na sijle na regeneracje" ;) )

szybciej łapie kolorki i rozrysowuje elipsy już tak sie nie psują etc.

 

Tymczasem dalsza walka z wampirem

 

 

conceptshit6661.jpg

Napisano

Mysle ( o ile to sie jeszcze czasem zdaza... ) iz ciagle jest cos nie tak z relacja miednica i gora ciala.

 

Zbroja myli chyba najbardziej, bo albo widizmy jej za duzo z naszej prawej, albo za malo z naszej lewej. Linia osi pancerza wskazuje to w takki sposob jakby byl skrecony bardziej do nas, a jednak tak nie jest. To glowny powod tego malego metliku.

 

Ah no tak, dloni pomogl by widoczny kciuk opierajacy sie na biodrze.

 

No, to pomarudzilem i wracam do lip sync.....

Napisano

za ICEm i jeszcze jego prawa płyta na nodze chyba za wysoko i za bardzo w nasza stronę jest, prawa ręka przedramię chyba za cienkie, dłoń chyba bardzo niewygodnie się wydaję jakby wkładał dużo siły żeby ją tak docisnąć i lewy piszczel jakiś dziwny łydka trochę nie za cienka ? prawa stopa odrobinę jeszcze w prawo chyba.

ogólnie to coraz fajniej, zazdroszczę szczególnie martwych (tez nie mam czasu xD)

Napisano

Biedny Coyote,a Cie ganiają z tym vampem ;d

Znalazłem w teczce Ice jak kiedyś konceptował elfa, od goła do uzbrojonego po zęby,

może i vampowi by się tak przydało ;d przynajmniej szkicowo.

Jeśli mogę sobie pozwolić na taką uwagę;)

Żebym miał jego twarz to bym Ci refke strzelił, ale niestety nic na to nie poradzę ;/

Napisano

Mimo, że wcześniej radziłem by nadać postaci trochę finezji to się tym razem z tego wycofuję i nie zgodzę z przedmówcami. Zwróćcie uwagę co jest przedmiotem obrazu - wampir, raczej nieumarły, więc to, że jest sztywny akurat do niego pasuje. Może to zrobiłeś świadomie lub nie, ale bardzo podkreśla charakter postaci. I tego bym w tej pracy bronił.

Napisano

No nie wiem ZIN slyszalem ze wampiry to sztywniaki ale zeby brakowalo im finezji to bym nie powiedzial, zekl bym nawet ze z finezji to one slyna.

Napisano

zrobiła się burza w okół pozy a dla mnie modelowanie bryły było najważniejsze... no cóż...

 

symbol działu 2d na maxie+ tyle od mnie jesli chodzi o tego biednego umarlaka

 

martwa14.jpg

namaxa.jpg

Napisano

Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem.

Napisano
Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem.

 

ZAWSZE sie da z kazdej pracy, ale pomijajac juz ten fakt.

Pochwalam za fajny walor i ladne jablko, Joelowi by sie podobalo :P

Niestety chlopak przepadl...

 

P.S Zdeycodowanie mozna powiedziec, ze Kojot wskoczyl na wyzszy poziom, ostatnie kilka prac jest tego dowodem.

Napisano

Na ostrzu siekierki powinieneś by wyglądało mniej płasko dodać na zakrętach kreski. A tam na najszerszej części ostrza puścić smugę ciemniejszego koloru oraz dać cień na ta metalową część która trzyma część sieczną na drągu. Ale to tylko takie uwagi na boku skoro nie to było w centrum twojej uwagi. ;]

Napisano

Zin thx z tym skillem co mam teraz to tak średnio coś jeszcze z tego wydusić dałem z siebie wszystko wydaje mi się plus w sumie prawie od początku go malowalem drugi raz ;)

ajsik napewno by sie spodobało niestety nie ma z nami biedaka "wieczne odpoczy...

ups :P

telthona dałem ciała z toporem fakt szkoda że dopiero teraz napisałaś

 

dziś jakoś perfidnie źle mi szło ale nie chciałem zaliczyć coombo breakera wieć wrzucam co by utrzymać łańcuch codzinnego malowania z natury...

 

martwa15.jpg

Napisano

Fajnie, że dużo ćwiczysz, na pewno to jakoś zaowocuje, z resztą już pewnie dostrzegasz jakieś zmiany. Brakuje mi przy tym takich bardziej zdecydowanych pociągnięć (takie trochę miejscami niepewnie nadziobane). Widzę też, że zaprzyjaźniłeś się z okrąglakiem na 100% opac. :) , ja jakoś nie mogę się przekonać do pracy tylko z takim ustawieniem (próbowałem) i często zmieniam ustawienia np. nacisk do choćby cieni. Co do wampira to nie ma sensu już o nim pisać tylko robić kolejną prackę.

zdrówko!

Napisano

boshe, boshe, cóż to sie robi na tym dziale za "skulptowisko" ;)

 

Od góry; portrety robisz ciągle takie same xD ja rozumiem że wyglądasz tak samo, ale ciągle ta sama mina, ciągle ten sam profil, weź może narysuj siebie en face, albo troche od dołu, albo troche od góry; przynajmniej sie czegoś wtedy nauczysz. A jeśli ci sie tak nie chce, to rysuj kolegów i koleżanki, z autopsji wiem że mają z tego radoche i potem avatary na FB...

 

Co do gniotów. Ten koleś z brodą, fajnie; gdybyś te włosy ładnie wyrzeźbił. zdaje sie że są nawet do tego specjalne pędzle. Ten goblin nastepny też byłby git, gdyby nie ta dziwna broda, zrobiona troche bez pomysłu..

 

Co do Frankensteina; proporcje prawie spoko; co do samego designu zaś, wydaje mi sie że widziałam coś podobnego w jednym z gnomonowych podręczników do zbrusha.

Dłonie wydają sie fajnie zrobione, ale generalnie to mi si enie podoba. nie wiem czemu jeździsz alphą z detalem po modelu który widocznie ma za mało poly. robią Ci sie potem takie pikselowe patterny, które nie zawsze są fajne :P

Co do ostatniego upa, najlepszy jest środkowy. Pierwszy jest za mało szczegółowy i kopnałeś nieco kompozycje. a ostatni jest naciapany co też ma swój urok :P

 

PS: zmieniaj miniaturki w teczce :P wlazłam "tak o" a tu tyle nowości :P przygotowanie nowej miniaturki to przecież minuta :P

Napisano

Idziesz jak przecinak Kojocie ;] coraz lepsze rysunki strzelasz, widac ze szybko sie rozwijasz, oby tak dalej ;]

napakowany Frankie fajnie Ci wyszedl, przy dziadku troche polegles (uzywales referencji czy z glowy?)

Napisano

KhazadThard zapomniałem wcześniej odpowiedzieć :) szczerze mówiąc strasznie się męczyłem z tym portretem i zdecydowanie nei jest lepiej bo nie jestem do siebie za bardzo podobny ;)

 

telthona

Od góry; portrety robisz ciągle takie same

Przyganiał kocioł garnkowi

 

Portrety robię takie same bo nie mam za wiele miejsca na biurku a lustro mam bardzo duże także ciężko jakkolwiek to ustawić inaczej. Co do rysowania znajomych tak sie składa że jedynych znajomych których teraz mam to ludzie z drimagine. Jedni nie mają czasu bo modelują, rigują i animują. Drudzy potrafią siebie narysować :P

 

Dziadek to był pierwszy gniot i w sumie testowałem softa teraz zupełnie inaczej bym zaczął

Co do goblina miał być to okute warocze w jakies spinki (czasem to widać u krasnoludzkich wojowników) niestety mudbox

ma ten minus ze nie ma subtooli a mi zabrakło mesha żeby zrobić dobry detal

Co do frankiego znalazłem trochę refek na necie ale to nie było gnomonowe. Jeśli chodzi o ten pixelowy pattern to urok mudboxa ktory nie jest tak "gliniasty" jak zbrush. Powtorka z goblina znowu brakło mi mesha żeby dać dobry detal. Mudbox zamula już przy 800tyś poli co jest dość irytujące choć mimo wszystko jak widać da się w nim coś zrobić :)

 

co do miniaturki się pomyśli się poza tym wrzucam zazwyczaj codziennie także... ;)

 

tr3buh wszystkie scupulty są robione z referencji lepszych od mnie sculptorów albo mix fotek.

 

 

dzięki pozdrawiam :)

Napisano

ale to nie chodzi o to, że ktoś umie sam siebie narysować :P wbrew pozorom ktoś siedzący przy riggowaniu lub modelowaniu lub nawet przeglądający facebooka, generalnie sie nie rusza, więc jest dobrym modelem.

 

Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy. myśle że leszkowi_leni sie spodoba.

Napisano

BWP fajnie Ci wyszedł, podobają mi się twoje speedy, te z kadrów filmowych też. Zgadzam się z telthoną, drugi najlepszy, a ostatni 'naciapany' - fajne słowo, ma swój urok. Kolory z głowy? Bo dobre są:)

Napisano
Kolory z głowy? Bo dobre są:)

 

nie wiem jak odpowiedzieć z jednej strony malowałem z referencji z drugiej kolory nie są do końca takie jak na niej staram się zawsze coś wyciągnąć z barwy i przemielić przez moją mózgownice.

 

Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy.

jestem w trakcie poszukiwań złotego środka między fakturkami a czystą plamą malowaniem a sugerowaniem detalu różnie to bywa. ostatnie martwe były ćwiczeniem na wyciągniecie czystej plamy na twardo. Gdy wchodziły wcześniej w grę fakturki i to się bajorko robiło a teraz mam już jakieś tam patenty także jest lepiej :)

 

leszek no mnie też to zdzwiło jak zobaczyłem referencje, ale ludzie są odrobinę za duzi tak teraz patrze.

 

co by przerwać offtop wrzucam pracke z dzis :)

 

enviro5.jpg

Napisano (edytowane)

@coyote - sporo dają ci te ćwiczenia :) szerokość kadru jest ok, proporcje prawie 16:9 więc nawet filmowo

Edytowane przez Adek
Napisano

coraz lepiej ci idzie i ogromny postep w stosunku do np pierwszego posta, motywujesz do dzialania. oby tak dalej! ostatni super, zgadzam sie co do poszerzenia kadru! :)

Napisano

Pamiętajcie, że piszecie w "teczce" Coyote. Proszę, spokojniej, spokojniej.

Myslelismy, ze ten offtop sie skonczy jednak chyba było go za dużo (usuniety offtop).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności