Rotcore Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 w obu przypadkach należałoby popracować nad postawą postaci... wszelkie utrudnienia wynikają też z designu ubioru który zaburza poprawne proporcje i postawę zwłaszcza w nogach...
Coyote Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Napisano 22 Styczeń 2011 dzięki chłopaki za podpowiedzi :) thx Florian za overka trochę skompresowany wyszedł ale dzięki za chęci :)
Coyote Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 kula do zdjęć hdr i wyszedł martwoportret :) i vamp skończony
ZiN Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 U wampira szeroki rozstaw nóg, a idą prostopadle do podłoża, wiesz tak jakbyś tam mógł spokojnie po środku wstawić trzecią nogę. A to oznacza nienaturalnie szeroką miednicę. Ponadto ręce jakieś sztywne :/ Aha i w walorze, mogłeś trochę bardziej poszerzyć skalę między czernią a bielą, wykorzystałeś chyba tylko 80% skali, te pozostałe 20% mógłbyś użyć na jakieś ciekawe niuanse :)
Paweł Kaczmarczyk Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Wrr... kuleczka.... też miałem gdzieś taką i nie mogę znaleźć. Równo pracujesz, chyba dzień w dzień, też tak chcę. ;)
yarosh Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 jego prawą stopę chyba przydałoby się skręcić na zewnątrz, i zgodnie z przedmówcą wygląda trochę jakby niezłą bazukę miał schowaną, że tak powiem w "zanadrzu" ;] no i prawa ręka jakby na siłę doklejona zawsze możesz mu ją uciąć przed łokciem i powiesić u pasa, mógłby być ciekawy akcent xD, a kikut jakimiś ludzkimi pogiętymi amuletami poobwieszać (takie trofea czy coś)
Gość Wish69 Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Wampir, póki co pozbawiony siły i jakiś sztywny. Wierzę, że niedługo to zmienisz, ludek będzie ciekawie cieszył oko.
Coyote Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 Zin mam problemy z matrycą i przeczernianiem i przepalaniem staram sie trzymać bezpieczniej skali :) co do anatomicznych błędów będę to cisnąć dalej bo nie daje mi spokoju Florian P noo już dokładnie 15 dni :) yarosh sie ubawiłem tym komentarzem :D Wish69 już nad tym pracuje :) a co by nie zamulać gadką poranny workout :)
masz)rum Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Jak w przypadku pracy z natury umiesz miejscami oszczednie operowac plamą tak przy tm wampiru strasznie naciupałeś. Ja bym wykozystał to co masz jako szkic (poprawiając pare niedociagniec anatomii o jakich koledzy juz wspomnieli) i przemalował to dużym brushem, bez detali tylko z fajnym światłem punktowym skupiającym się na głowie i górnej cześci torsu, bo teraz jest strasznie blady a widze że juz wchodzisz w detal zupełnie niepotrzebnie. Pozdro
Coyote Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 Z natury jest o niebo łatwiej bo tylko patrze i maluje. W tym przypadku jest gorzej bo robię z głowy i wychodzi jak wychodzi ;/
Coyote Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 Don't be afraid to murder your darlings
EthicallyChallenged Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Coyote oprzyj sobie dłoń na biodrze stając przed lustrem i zobacz, że wygląda inaczej niż narysowałeś. wygląda jakby szklankę trzymał a nie dłoń opierał sobie na biodrze.
Coyote Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Napisano 25 Styczeń 2011 dzięki chopacy :) trochę ckliwo mi się zrobiło bo dzis 3 lata od założenia tej teczki :P no nic trzeba działać dalej :) poranne mazanie przy herbatce
tr3buh Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 strzel cos z wiekszym rozmachem w tej technice, moze jakies opuszczone budynki, ulice, pejzaz... a nie tylko butelki, butelki oraz butelki ;] Im wieksze wyzwanie tym wieksze zwyciestwo ;)
Coyote Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Napisano 25 Styczeń 2011 tr3buh butelki to akurat ciekawy temat do malowania ;) na wszystko przyjdzie czas. Najważniejsze jest mieć jakiś plan na siebie nie? Malowanie prostych obiektach to dla mnie idealna rutynka którą mogę wykonać z w ciągłym niedoborze drimaginowego czasu. lepiej codziennie malować po trochu niż raz a dużo. Już po tym czasie prawie 2,5 tygodnia codziennego malowania z natury czuje różnice ("na sijle na regeneracje" ;) ) szybciej łapie kolorki i rozrysowuje elipsy już tak sie nie psują etc. Tymczasem dalsza walka z wampirem
ICE Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Mysle ( o ile to sie jeszcze czasem zdaza... ) iz ciagle jest cos nie tak z relacja miednica i gora ciala. Zbroja myli chyba najbardziej, bo albo widizmy jej za duzo z naszej prawej, albo za malo z naszej lewej. Linia osi pancerza wskazuje to w takki sposob jakby byl skrecony bardziej do nas, a jednak tak nie jest. To glowny powod tego malego metliku. Ah no tak, dloni pomogl by widoczny kciuk opierajacy sie na biodrze. No, to pomarudzilem i wracam do lip sync.....
yarosh Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 za ICEm i jeszcze jego prawa płyta na nodze chyba za wysoko i za bardzo w nasza stronę jest, prawa ręka przedramię chyba za cienkie, dłoń chyba bardzo niewygodnie się wydaję jakby wkładał dużo siły żeby ją tak docisnąć i lewy piszczel jakiś dziwny łydka trochę nie za cienka ? prawa stopa odrobinę jeszcze w prawo chyba. ogólnie to coraz fajniej, zazdroszczę szczególnie martwych (tez nie mam czasu xD)
Mellon Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Poza tym wszystkim znowu poza unika skrutow przez co postac jest sztywna.
Swiezy Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Biedny Coyote,a Cie ganiają z tym vampem ;d Znalazłem w teczce Ice jak kiedyś konceptował elfa, od goła do uzbrojonego po zęby, może i vampowi by się tak przydało ;d przynajmniej szkicowo. Jeśli mogę sobie pozwolić na taką uwagę;) Żebym miał jego twarz to bym Ci refke strzelił, ale niestety nic na to nie poradzę ;/
ZiN Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Mimo, że wcześniej radziłem by nadać postaci trochę finezji to się tym razem z tego wycofuję i nie zgodzę z przedmówcami. Zwróćcie uwagę co jest przedmiotem obrazu - wampir, raczej nieumarły, więc to, że jest sztywny akurat do niego pasuje. Może to zrobiłeś świadomie lub nie, ale bardzo podkreśla charakter postaci. I tego bym w tej pracy bronił.
Mellon Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 No nie wiem ZIN slyszalem ze wampiry to sztywniaki ale zeby brakowalo im finezji to bym nie powiedzial, zekl bym nawet ze z finezji to one slyna.
noiprox Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Przecież ta zbroja nie ma ruchomych elementów, nie oczekujcie od tego biednego wampira finezyjnej pozy ;)
Coyote Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 zrobiła się burza w okół pozy a dla mnie modelowanie bryły było najważniejsze... no cóż... symbol działu 2d na maxie+ tyle od mnie jesli chodzi o tego biednego umarlaka
ZiN Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem.
ICE Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Skończyłeś go na bardzo przyzwoitym poziomie, więcej chyba się już z tego nie da wyciągnąć moim skromnym zdaniem. ZAWSZE sie da z kazdej pracy, ale pomijajac juz ten fakt. Pochwalam za fajny walor i ladne jablko, Joelowi by sie podobalo :P Niestety chlopak przepadl... P.S Zdeycodowanie mozna powiedziec, ze Kojot wskoczyl na wyzszy poziom, ostatnie kilka prac jest tego dowodem.
ZiN Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Przepraszam za źle użyte sformułowanie, zamiast "nie da", miałem na myśli "nie ma potrzeby".
telthona Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 koleś z toporem fajny, dobre światło. ale zrąbałeś topór i ręce... ale widać postep, widać :D
Pasiterek Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Na ostrzu siekierki powinieneś by wyglądało mniej płasko dodać na zakrętach kreski. A tam na najszerszej części ostrza puścić smugę ciemniejszego koloru oraz dać cień na ta metalową część która trzyma część sieczną na drągu. Ale to tylko takie uwagi na boku skoro nie to było w centrum twojej uwagi. ;]
Coyote Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Napisano 28 Styczeń 2011 Zin thx z tym skillem co mam teraz to tak średnio coś jeszcze z tego wydusić dałem z siebie wszystko wydaje mi się plus w sumie prawie od początku go malowalem drugi raz ;) ajsik napewno by sie spodobało niestety nie ma z nami biedaka "wieczne odpoczy... ups :P telthona dałem ciała z toporem fakt szkoda że dopiero teraz napisałaś dziś jakoś perfidnie źle mi szło ale nie chciałem zaliczyć coombo breakera wieć wrzucam co by utrzymać łańcuch codzinnego malowania z natury...
Coyote Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 c-c-combo breaker wczoraj nic nie było ale jest dzis :)
resh Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Fajnie, że dużo ćwiczysz, na pewno to jakoś zaowocuje, z resztą już pewnie dostrzegasz jakieś zmiany. Brakuje mi przy tym takich bardziej zdecydowanych pociągnięć (takie trochę miejscami niepewnie nadziobane). Widzę też, że zaprzyjaźniłeś się z okrąglakiem na 100% opac. :) , ja jakoś nie mogę się przekonać do pracy tylko z takim ustawieniem (próbowałem) i często zmieniam ustawienia np. nacisk do choćby cieni. Co do wampira to nie ma sensu już o nim pisać tylko robić kolejną prackę. zdrówko!
polka dot Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 żaróweczka wyszła ładnie. wbrew pozorom nie łatwo złapać ten kształt
Coyote Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 resh polka dot dzięki :) self z dziś + gnioty 1 sculpt (ever) z zetki :) i 2 sculpty z mudboxa
KhazadThard Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 portreciwo lepsze od poprzedniego, więc progres jest:) na modelach się nie znam ale wyglądają całkiem spoko
Coyote Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 speedy z kadrów filmowych 2x 1h ostatni 25 minut :) kadry można znaleźć tu :) zapraszam do zabawy http://www.cinemasquid.com/blu-ray/movies/screenshots http://www.moviescreenshots.blogspot.com/ http://screenmusings.org/ http://www.leavemethewhite.com/index2.html
telthona Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 boshe, boshe, cóż to sie robi na tym dziale za "skulptowisko" ;) Od góry; portrety robisz ciągle takie same xD ja rozumiem że wyglądasz tak samo, ale ciągle ta sama mina, ciągle ten sam profil, weź może narysuj siebie en face, albo troche od dołu, albo troche od góry; przynajmniej sie czegoś wtedy nauczysz. A jeśli ci sie tak nie chce, to rysuj kolegów i koleżanki, z autopsji wiem że mają z tego radoche i potem avatary na FB... Co do gniotów. Ten koleś z brodą, fajnie; gdybyś te włosy ładnie wyrzeźbił. zdaje sie że są nawet do tego specjalne pędzle. Ten goblin nastepny też byłby git, gdyby nie ta dziwna broda, zrobiona troche bez pomysłu.. Co do Frankensteina; proporcje prawie spoko; co do samego designu zaś, wydaje mi sie że widziałam coś podobnego w jednym z gnomonowych podręczników do zbrusha. Dłonie wydają sie fajnie zrobione, ale generalnie to mi si enie podoba. nie wiem czemu jeździsz alphą z detalem po modelu który widocznie ma za mało poly. robią Ci sie potem takie pikselowe patterny, które nie zawsze są fajne :P Co do ostatniego upa, najlepszy jest środkowy. Pierwszy jest za mało szczegółowy i kopnałeś nieco kompozycje. a ostatni jest naciapany co też ma swój urok :P PS: zmieniaj miniaturki w teczce :P wlazłam "tak o" a tu tyle nowości :P przygotowanie nowej miniaturki to przecież minuta :P
tr3buh Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Idziesz jak przecinak Kojocie ;] coraz lepsze rysunki strzelasz, widac ze szybko sie rozwijasz, oby tak dalej ;] napakowany Frankie fajnie Ci wyszedl, przy dziadku troche polegles (uzywales referencji czy z glowy?)
Coyote Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 KhazadThard zapomniałem wcześniej odpowiedzieć :) szczerze mówiąc strasznie się męczyłem z tym portretem i zdecydowanie nei jest lepiej bo nie jestem do siebie za bardzo podobny ;) telthona Od góry; portrety robisz ciągle takie same Przyganiał kocioł garnkowi Portrety robię takie same bo nie mam za wiele miejsca na biurku a lustro mam bardzo duże także ciężko jakkolwiek to ustawić inaczej. Co do rysowania znajomych tak sie składa że jedynych znajomych których teraz mam to ludzie z drimagine. Jedni nie mają czasu bo modelują, rigują i animują. Drudzy potrafią siebie narysować :P Dziadek to był pierwszy gniot i w sumie testowałem softa teraz zupełnie inaczej bym zaczął Co do goblina miał być to okute warocze w jakies spinki (czasem to widać u krasnoludzkich wojowników) niestety mudbox ma ten minus ze nie ma subtooli a mi zabrakło mesha żeby zrobić dobry detal Co do frankiego znalazłem trochę refek na necie ale to nie było gnomonowe. Jeśli chodzi o ten pixelowy pattern to urok mudboxa ktory nie jest tak "gliniasty" jak zbrush. Powtorka z goblina znowu brakło mi mesha żeby dać dobry detal. Mudbox zamula już przy 800tyś poli co jest dość irytujące choć mimo wszystko jak widać da się w nim coś zrobić :) co do miniaturki się pomyśli się poza tym wrzucam zazwyczaj codziennie także... ;) tr3buh wszystkie scupulty są robione z referencji lepszych od mnie sculptorów albo mix fotek. dzięki pozdrawiam :)
telthona Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 ale to nie chodzi o to, że ktoś umie sam siebie narysować :P wbrew pozorom ktoś siedzący przy riggowaniu lub modelowaniu lub nawet przeglądający facebooka, generalnie sie nie rusza, więc jest dobrym modelem. Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy. myśle że leszkowi_leni sie spodoba.
konrad11 Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 BWP fajnie Ci wyszedł, podobają mi się twoje speedy, te z kadrów filmowych też. Zgadzam się z telthoną, drugi najlepszy, a ostatni 'naciapany' - fajne słowo, ma swój urok. Kolory z głowy? Bo dobre są:)
leszek_lenia Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 ha no, sandra (telthona)ma racje podoba mi sie aczkolwiek raza mnie proporcje maszyny w stosunku do ludkow,czy tez na odwrot. ;)
Coyote Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Kolory z głowy? Bo dobre są:) nie wiem jak odpowiedzieć z jednej strony malowałem z referencji z drugiej kolory nie są do końca takie jak na niej staram się zawsze coś wyciągnąć z barwy i przemielić przez moją mózgownice. Co do ostatniego: dużo teksturowych brushy. jestem w trakcie poszukiwań złotego środka między fakturkami a czystą plamą malowaniem a sugerowaniem detalu różnie to bywa. ostatnie martwe były ćwiczeniem na wyciągniecie czystej plamy na twardo. Gdy wchodziły wcześniej w grę fakturki i to się bajorko robiło a teraz mam już jakieś tam patenty także jest lepiej :) leszek no mnie też to zdzwiło jak zobaczyłem referencje, ale ludzie są odrobinę za duzi tak teraz patrze. co by przerwać offtop wrzucam pracke z dzis :)
leszek_lenia Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) coyote ostatni spoko ale poszerz kadr...bo za bardzo kwadratowo ;) Edytowane 4 Luty 2011 przez Adek
noiprox Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) @coyote - sporo dają ci te ćwiczenia :) szerokość kadru jest ok, proporcje prawie 16:9 więc nawet filmowo Edytowane 4 Luty 2011 przez Adek
BetiiX Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 coraz lepiej ci idzie i ogromny postep w stosunku do np pierwszego posta, motywujesz do dzialania. oby tak dalej! ostatni super, zgadzam sie co do poszerzenia kadru! :)
adek Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Pamiętajcie, że piszecie w "teczce" Coyote. Proszę, spokojniej, spokojniej. Myslelismy, ze ten offtop sie skonczy jednak chyba było go za dużo (usuniety offtop).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się