Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W postaciach coś mi nie pasi ale to detale. Tzn porównując je do Twoich wcześniejszych prac. Tak jakby strasznie na szybko powstawały(koleś pióropuszem ma np coś z łydką w kolejnym ze stopą coś nie gra. U Pani w kapeluszu jej prawy górny przeszczep:P (czyt. ręka) coś przykrótka(ale jak się człowiek przypatrzy):) Ogólnie świetnie wyszło:) może lektora książek i analiza ilustracji andrew loomis'a pomoże zniwelować te minimalne detale:)

 

ps. praca z górą lodową i statkiem mistrzostwo jak dla mnie!:) dirty świetnie Ci wychodzi może w tym stylu byś ogarnął postacie?

Napisano

nao dzięki :)

pavloksiezyc Postacie walor i różnicowanie materiałów idzie mi dość średnio dlatego aktualnie z tym walcze :) Za loomisem nie przepadam, kolo strasznie sztywne robi te ludziki. Dużą inspiracją za to są dla mnie animatorzy którzy nawet jak przeginają anatomie to wydaje się być dobra i dynamiczna

Dzięki. Statek statkiem, łatwiej mi sie envirka robi. Na zabawę z teksturkami przyjdzie czas jak juz w miarę swobodnie będę się czuł.

 

character5.jpg

Napisano

Wiem, że nie jestem kimś kto mógłby dawać Ci rady, ale jak patrze na te ostatnie pracki, to nasuwa mi się tutorial omena z walorem bazowym.

Napisano

chciałem uzyskać efekt błyszczącej gumy/skóry ekologicznej niestety poległem ;/

(akurat nie jestem w domu tak bym pokazał refke na której sie sugerowałem)

coś takiego:

marni-glossy-leather-platform-boots-profile.jpg

 

no nic trzeba iść dalej ;)

Napisano

No i już znacznie lepiej, patrz jak taka czystość krawędzi zewnętrznych poprawiła odbiór. Wyobraź sobie co by było gdybyś jescze czyścił krawędzie elementów wewnątrz sylwetki :)

Ja rozumiem że to speed i ćwiczenia, ale widzę taką tendencję u ciebie, że nie masz cierpliwości do zachowania obrazka w czystości. Jeśli byś to robił to na pewno wyszło by to na duży +

Refki bierzesz z pokazow mody? Kiedyś myślałem, żeby w ten sposób ćwiczyć design ale stwierdziłem, że ci projektanci mają tak nierówno pod sufitem że jednak zrezygnowałem, heh

Napisano

Refki z różnych źródeł zazwyczaj te speedy to są mixy kilku/kilkunastu zdjęć troche z głowy.

z tymi projektantami jest różnie czasem są naprawdę fajne rzeczy a czasem straszne crapy... trzeba trafić :)

 

Co do czystości popracuje dziś jeszcze nad tym. Zazwyczaj kilka rzeczy sobie rozkminiam podczas malowania, także często o czymś zapominam.

 

dzięki za kom. pozdro

Napisano

Fajnie sobie poczynasz, tylko przez te ćwiczenia z twardym okrąglakiem wyrobiłeś sobie jakąś manierę, która raczej nie pomaga w odbiorze.

Napisano

Taa, faktycznie widać że to Twoje. Ogólnie te postaci masz mało hmm... czytelne. Jakby nieco za dużo ciapane. Wydaje mi się że miejscami można by spokojnie użyć dużego brusha (np bufiaste spodnie). Nie wiem jak zaczynasz malowanie ale podejrzewam że wychodzisz z plamy. Może spróbuj designa lineartem pierw sobie zrobić żeby potem kłaść już zdecydowane impasty. Eksperymentuj też z tłem. Powiem Ci że tła/plamy które dajesz do konceptów nie bardzo mi się podobają ale za to jakbyś zapodawał takie podkłady pod postaci jak w Twoich envirkach to myślę że by tylko na tym zyskało. Pzdr -> gnieciesz dalej.

Napisano

dobrze i nie dobrze ze widać że moje :)

trzeba bedzie pokminić z tym softbrushem!

 

zaczynam niechlujnego lineartu potem

potem wypełniam walorami bazowymi (z pokazaniem skali działania) na 100% opacity

a potem mix:

-omenowy tutek

-selekcja gradient

-technika renderpassów podpatrzoną w 3d

 

pozdro

 

 

ps. http://www.ldaustinart.com/index.php?page=conceptart babeczka pracująca praktycznie cały czas na hardbrushach :)

Napisano

Wydaje mi się, że przy swoich ćwiczeniach (niesamowity progres swoją drogą) zapomniałeś o tym, co już wcześniej zdobyłeś. Spróbuj uprościć te postacie, zrób miękkie przejścia w odpowiednich miejscach. Życzę dalszych postępów i teraz czekam na overy wszystkich ostatnich postaci. Wyjdzie Ci na dobre, po prostu połącz wszystko co wiesz w jedno. Pozdrawiam!

Napisano

Tully ( L.D Austin ) nie do konca pracuje na twardych "bruszach" robilem swojego czasu analize jej prac.

Czesto zaczyna ze srednio miekkiego podkladu i potem dziala glownie zwyklym okraglakiem, ale stawia zdecydowane solidne plamy, co daje taki a nie inny efekt.

 

Wrzuc te koncepty swoich statkow, bo spoko sa.

Napisano

Twardy kryjący brush jest faktycznie fajnym narzędziem do ćwiczeń, ale myśle że na dobre by ci wyszło (o ile masz CS5tke) użycie zamiast okrąglaka, pierwszego w kolejności brusha z opcją pozycji piórka. Tym brushem nawet w dużym rozmiarze możesz wyciągnąć fajny detal odpowiednim położeniem pędzla, albo popracować fajnie samymi gestmi. Na razie co chyba najbardziej drażni, to to że jest duzo drobnych, niepotrzebnych plamek które sprawiaja wrażenie nakładanych patykiem ;P

Poza tym bryła, i wartości zaczynają już tu fajnie grać, brakuje aspektu estetycznego, ładnie położonych plam, bo bryłe możesz uzyskać nawet dwoma tonami położonymi w dobrym miejscu i odpowiednio zkontrasowanymi.

Napisano

Status: za każdym gdy maluje staram się stawiać sobie jakieś założenie, czy to zróżnicowanie faktur czy bryła takie tam. Czasem po prostu wypada mi coś po drodze rozkojarzenie, czy coś. Może kwestia wprawy. Po jakimś czasie niektóre rzeczy robi sie z automatu i potem zwraca się uwage na inne.

Ogólnie plan jest taki 10 czerwca mamy deadline odnośnie grupowych animacji wtedy bede wybierał pracki z pośród tych które udało mi sie wykonać podczas wieczornych speedów. Mam zamiar zrobić jeszcze kilka postaci potem przejść do następnej dziedziny (creature vechicle etc.)

I je będe overował od 10 czerwca do konca drimaż żeby sobie jakieś tam portfolio zrobić :)

telka: trafione z zamianą w drzewo :)

Ice: koncepty niebawem

maszrum: nie wiem o którego brusha ci chodzi. ale postarałem sie ograniczyć plamy i troche softbrusha

 

no i taki bijacz mi wyszedł :)

character13.jpg

Napisano

no niestety azjatki w refkach nie miałem :P

 

Troche stuff'u który robie do naszej animki 3 pierwsze koncepciki pomieszczeń dla modelera i 2 color keys poszczególnych ujęć

 

pozdro

 

11581225.jpg

15622693.jpg

17372687.jpg

17640580.jpg

robaczki.jpg

Napisano

kibel mi sie podoba. ma tak obrzydliwie alternatywny charakter że bez cifa nie podchodź :D

i fajnie zagrałeś światłem z tą gąsienicą.

w ogóle stary, to Ci sie 100 podstrona nabija :P masakra ile tu już czasu przesiedziałeś ;)

Napisano

dzięki za komentarze motywują do dalszej pracy!!

 

ekipa od lvl upów polecam film Scott Pilgrim vs. the World :)

 

dla ciekawskich renderki niepodmalowane

click!click!

 

 

telthona no 3 lata zleciały chciałem robić nową teke ale stwierdziłem ze zostane przy tej :)

 

tak naprawde moje rysowanie serio zaczeło sie jakoś od 27/28 strony wtedy pożądnie wziąłem się za siebie wczesniej to takie pitupitu :P

 

 

był bijacz to tera Pimp który hajs pali

 

character14.jpg

Napisano

Kotek ma potencjał, jakbyś uporządkował plamę i kontur to fajny cartoon by wyszedł. Ps. czy ja tylko mam wrażenie że "klata" kota wygląda jak jego zad?:]

Napisano

Z pozoru może się wydawać proste ale właśnie futrzaste dolne rejony zwierzaków jakoś ciężko wychodzą - sam z tym walczę nawet jak chodzi o szkicową wersję. Cień kota dałbym tylko raczej w kolorach tła. Mordę ma przyjemną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności