Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 149
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładne świecidełko :) ale... hehe :D Jeśli dążymy do perfekcji (co jest do Ciebie bardzo podobne ;)) to chyba tutaj jest źle

 

7e934454246d492f.jpg

 

1) U Ciebie jest kant, a powinno być bardziej gładko

2) Tutaj gdyby patrzeć z boku na te "lampiony :)" to u Ciebie są płaskie, a powinny być wypukłe

No i to ~20 i ~28 oznacza, że u Ciebie jest około 20 tych lusterek, a powinno być chyba ok. 28 jeśli umiem liczyć :D

Modelik bomba, nie mogę się doczekać wnętrza :D

Napisano

Jak już dążysz do perfekcji, to pokaż dokładne zbliżenia opony, żebym mół policzyć czy zgadza się liczba rowków:p Wydaje mi się też, że wentyl powinien mieć większą średnicę mniej więcej o 1,2456 mm :p

A tak na serio to świetny model.

Napisano

hahaha ... uspokuj sie patry :D

1 - oj troszke inaczej wyszło

2 - jest wypukłe ale faktycznie za mało ... fuck it

liczba "lusterek" - fuck it

gdzie ty znalazłeś takie ładne refki których ja niemam??

Napisano

witam po małej przerwie :P

najwyższa pora dokończyć ten model więc troche ostatnio poklikałem i pokazuje progress :)

27ec9d3ca361b21a.jpg

e960493d81faedc8.jpg

330793e630aefd52.jpg

następny up pewnie dopiero w następnym tygodniu :(

Napisano

to sie nazywa milosc do samochodow,szalejesz na maxa z tym detalem,a powiedz czy kurz na desce rozdzielczej tez wymodelujesz? i ziarenka piasku przyklejone do opony mam nadzieje ze tak :)) pozdrawiam

Napisano

W końcu, nawet nie wiesz jak czesto sie zastanawiałem kiedy znowu zaczniesz go robić:)

Fajnie by było jak bym kiedyś osiągnął takiego skila:P

 

EDIT: im dłużej patrze tym niżej opada mi szczena.

Napisano

Zastanawiam się czy robisz z głowy wnętrze w sensie te blachy, których przeciętni nie robią ... np. podłoga,uszczelki i te wszystkie zagłębienia, krzywizny blach wewnętrznych itp. czy może masz ultra bp i fotki ... zastanawiam się jak Wy tylko z fotek, tak do milimetrów odzwierciedlacie kształty.

Napisano

pecet: nie no tylko przy tym mnie troche poniosło bo mi się spodobał :)

Nvidia: printów do wnętrza zazwyczaj niema lub są tylko z siedzeniami i zarysem deski ale jak sie naściąga i naogląda dużo fotek (np. z ebay.com) to da się coś z tego zrobić + troche z głowy :) co do milimetra to tam raczej nic niema odwzorowanego :P

Napisano

dzięki za pochwały :)

jest już tylnia kanapa i półka za nią

86ccaa7f6e588febm.png

 

a tu jeszcze raz deska z upgradowanymi licznikami

83a83997475360ccm.png

 

jeszcze tylko zostało wymodelować kilka textur :)

Napisano

No mówie, że modeling nowej generacji Javor N. Włącz ciekawość :]

Mam ochotę wejść do środka kamerą z mojego 3dsmaxa i odplaić śilnik :D

Napisano (edytowane)

Pytanie odnośnie techniki: Ten model jest robiony poprzez editable poly z nałożonym często kilkukrotnie smooth meshem, gdzie dopiero po pierwszej konwersji dodaje się bardziej skomplikowane fragmenty (gdy siatka się zagęści). A jak w stosunku do tego wypada sosób podany w CAR4EVER? Tam uzywany był low poly model i NURMS subdivision.

Edytowane przez qad417
Napisano

No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał:

"stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?)

 

Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)...

 

A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności