hcpiter Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 ladnie ladnie :) gratki za umiejetnosci !
patry Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Ładne świecidełko :) ale... hehe :D Jeśli dążymy do perfekcji (co jest do Ciebie bardzo podobne ;)) to chyba tutaj jest źle 1) U Ciebie jest kant, a powinno być bardziej gładko 2) Tutaj gdyby patrzeć z boku na te "lampiony :)" to u Ciebie są płaskie, a powinny być wypukłe No i to ~20 i ~28 oznacza, że u Ciebie jest około 20 tych lusterek, a powinno być chyba ok. 28 jeśli umiem liczyć :D Modelik bomba, nie mogę się doczekać wnętrza :D
FF Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 To żeś dowalił xD Na renderze chyba nie widać wszystkich "lusterek". Zresztą to i tak troche przesada.
trosiek Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 patry ale pojechałeś ;) Javor, no taki prosty błąd i Cie przyłapali. wstydź się chłopie :D
ReflectVision Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 patry Ty nie siedz i nie wytykaj bledow tylko modeluj ta mazde w koncu ! mowisz ze nie masz czasu.. poza tym Javor, nie ma wstydu, o taki detal nie wolno sie czepiac wiec sie nie martw :)
Georgas Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 haha ale patry pojechałeś :D:D autko piękne :) ja to czekam na jakieś pierwsze rendery
pecet Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 ładnie, czysto, nizły detal, ale jak tak patrze na date pierwszego postu to się zastanawiam ile czasu Ci zajmuje cała kolekcja ;)
Kimmi Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Jak już dążysz do perfekcji, to pokaż dokładne zbliżenia opony, żebym mół policzyć czy zgadza się liczba rowków:p Wydaje mi się też, że wentyl powinien mieć większą średnicę mniej więcej o 1,2456 mm :p A tak na serio to świetny model.
Homa Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Bardzo ładny model. Każdy kancik wygląda klasa - prościutko... cieszy oko :) Dawaj rzesz dalej chłopie!!! Powodzenia!
javor Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 hahaha ... uspokuj sie patry :D 1 - oj troszke inaczej wyszło 2 - jest wypukłe ale faktycznie za mało ... fuck it liczba "lusterek" - fuck it gdzie ty znalazłeś takie ładne refki których ja niemam??
Orangegraphics Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 dla mnie to wszystko to fuck it. bo jest po prostu niesamowicie.;)
patry Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 javor - jakie fuck it? poprawiać mi to! :D :P Refki są stąd - http://www.netcarshow.com/dodge/2006-charger_rt/03.htm
javor Napisano 8 Październik 2008 Autor Napisano 8 Październik 2008 witam po małej przerwie :P najwyższa pora dokończyć ten model więc troche ostatnio poklikałem i pokazuje progress :) następny up pewnie dopiero w następnym tygodniu :(
Eden-3d Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 to sie nazywa milosc do samochodow,szalejesz na maxa z tym detalem,a powiedz czy kurz na desce rozdzielczej tez wymodelujesz? i ziarenka piasku przyklejone do opony mam nadzieje ze tak :)) pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 ojej jak pięknie, no detal i jakość powala
pecet Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 O fak, ale masakra. Kazdy model z kolekcji tak dokładnie modelujesz?
FF Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 W końcu, nawet nie wiesz jak czesto sie zastanawiałem kiedy znowu zaczniesz go robić:) Fajnie by było jak bym kiedyś osiągnął takiego skila:P EDIT: im dłużej patrze tym niżej opada mi szczena.
RA Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Piękne, piękne, piękne! Jesteś chyba najbardziej cierpliwym modelarzem na tym forum. :)
trosiek Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 świetne! jak patrze i tak patrzę to chcę znowu się uczyć modelować samochody :D
NV Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 Zastanawiam się czy robisz z głowy wnętrze w sensie te blachy, których przeciętni nie robią ... np. podłoga,uszczelki i te wszystkie zagłębienia, krzywizny blach wewnętrznych itp. czy może masz ultra bp i fotki ... zastanawiam się jak Wy tylko z fotek, tak do milimetrów odzwierciedlacie kształty.
javor Napisano 9 Październik 2008 Autor Napisano 9 Październik 2008 pecet: nie no tylko przy tym mnie troche poniosło bo mi się spodobał :) Nvidia: printów do wnętrza zazwyczaj niema lub są tylko z siedzeniami i zarysem deski ale jak sie naściąga i naogląda dużo fotek (np. z ebay.com) to da się coś z tego zrobić + troche z głowy :) co do milimetra to tam raczej nic niema odwzorowanego :P
javor Napisano 15 Luty 2009 Autor Napisano 15 Luty 2009 UPDATE !!! :D czas kończyć te autko, jeszcze tylko fotele i pare innych drobiazgów :)
FF Napisano 15 Luty 2009 Napisano 15 Luty 2009 Jeszcze z jeden dzień i chyba bym odkopał ten wątek:P jak zwykle mistrzostwo.
javor Napisano 21 Luty 2009 Autor Napisano 21 Luty 2009 przednie fotele zrobione :) i siatka na której nic nie widać :D
pecet Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Wszędzie super detal, nawet śrubki i zawiasy a połączenie siedzeń z tą plastikową 'podstawą' tak odwaliłeś ;)
NV Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Javor N - Modele nowej genracji jakości HD ;) Zakup dekoder siatek już dziś ! :D
javor Napisano 22 Luty 2009 Autor Napisano 22 Luty 2009 dzięki za pochwały :) jest już tylnia kanapa i półka za nią a tu jeszcze raz deska z upgradowanymi licznikami jeszcze tylko zostało wymodelować kilka textur :)
mrkrzysiek Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 no eh miażdżysz człowieku znowu szczeka będzie mnie boleć :)
KamillM Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 Boskie, świetne, wspaniałe, imponujące, zadziwiające... :)
NV Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 No mówie, że modeling nowej generacji Javor N. Włącz ciekawość :] Mam ochotę wejść do środka kamerą z mojego 3dsmaxa i odplaić śilnik :D
Thunder Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 heheh no właśnie kiedy go ujrzymy na polskich drogach? ;D
razor_v Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 kurz i lakier tez bedziesz modelowal? TOTALNY SAJGON
qad417 Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 (edytowane) Pytanie odnośnie techniki: Ten model jest robiony poprzez editable poly z nałożonym często kilkukrotnie smooth meshem, gdzie dopiero po pierwszej konwersji dodaje się bardziej skomplikowane fragmenty (gdy siatka się zagęści). A jak w stosunku do tego wypada sosób podany w CAR4EVER? Tam uzywany był low poly model i NURMS subdivision. Edytowane 3 Październik 2009 przez qad417
ptaszek Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 aaaaaaaaaaa nie widzialem tego :)))) Javor pieknie cisniesz :) modelujesz maxem?
qad417 Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 maxem :] widać na jednym z screenów :]
mariusz89016 Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał: "stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?) Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)... A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D
duff Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 hylę czoła, zazwyczaj daję 5 gwiazdek, ale dziś zrobię wyjątek ****************** :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się