Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 149
  • Wyświetleń 30,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładne świecidełko :) ale... hehe :D Jeśli dążymy do perfekcji (co jest do Ciebie bardzo podobne ;)) to chyba tutaj jest źle

 

7e934454246d492f.jpg

 

1) U Ciebie jest kant, a powinno być bardziej gładko

2) Tutaj gdyby patrzeć z boku na te "lampiony :)" to u Ciebie są płaskie, a powinny być wypukłe

No i to ~20 i ~28 oznacza, że u Ciebie jest około 20 tych lusterek, a powinno być chyba ok. 28 jeśli umiem liczyć :D

Modelik bomba, nie mogę się doczekać wnętrza :D

Napisano

Z tą ilością "lusterek" to przegięcie ;P

Napisano

To żeś dowalił xD

Na renderze chyba nie widać wszystkich "lusterek". Zresztą to i tak troche przesada.

Napisano

patry ale pojechałeś ;) Javor, no taki prosty błąd i Cie przyłapali. wstydź się chłopie :D

Napisano

patry Ty nie siedz i nie wytykaj bledow tylko modeluj ta mazde w koncu ! mowisz ze nie masz czasu..

 

poza tym Javor, nie ma wstydu, o taki detal nie wolno sie czepiac wiec sie nie martw :)

Napisano

haha ale patry pojechałeś :D:D

autko piękne :) ja to czekam na jakieś pierwsze rendery

Napisano

ładnie, czysto, nizły detal, ale jak tak patrze na date pierwszego postu to się zastanawiam ile czasu Ci zajmuje cała kolekcja ;)

Napisano

Jak już dążysz do perfekcji, to pokaż dokładne zbliżenia opony, żebym mół policzyć czy zgadza się liczba rowków:p Wydaje mi się też, że wentyl powinien mieć większą średnicę mniej więcej o 1,2456 mm :p

A tak na serio to świetny model.

Napisano

Bardzo ładny model. Każdy kancik wygląda klasa - prościutko... cieszy oko :)

Dawaj rzesz dalej chłopie!!! Powodzenia!

Napisano
  • Autor

hahaha ... uspokuj sie patry :D

1 - oj troszke inaczej wyszło

2 - jest wypukłe ale faktycznie za mało ... fuck it

liczba "lusterek" - fuck it

gdzie ty znalazłeś takie ładne refki których ja niemam??

Napisano
  • Autor

witam po małej przerwie :P

najwyższa pora dokończyć ten model więc troche ostatnio poklikałem i pokazuje progress :)

27ec9d3ca361b21a.jpg

e960493d81faedc8.jpg

330793e630aefd52.jpg

następny up pewnie dopiero w następnym tygodniu :(

Napisano

to sie nazywa milosc do samochodow,szalejesz na maxa z tym detalem,a powiedz czy kurz na desce rozdzielczej tez wymodelujesz? i ziarenka piasku przyklejone do opony mam nadzieje ze tak :)) pozdrawiam

Napisano

O fak, ale masakra. Kazdy model z kolekcji tak dokładnie modelujesz?

Napisano

W końcu, nawet nie wiesz jak czesto sie zastanawiałem kiedy znowu zaczniesz go robić:)

Fajnie by było jak bym kiedyś osiągnął takiego skila:P

 

EDIT: im dłużej patrze tym niżej opada mi szczena.

Napisano

Piękne, piękne, piękne!

Jesteś chyba najbardziej cierpliwym modelarzem na tym forum. :)

Napisano

świetne! jak patrze i tak patrzę to chcę znowu się uczyć modelować samochody :D

Napisano

Zastanawiam się czy robisz z głowy wnętrze w sensie te blachy, których przeciętni nie robią ... np. podłoga,uszczelki i te wszystkie zagłębienia, krzywizny blach wewnętrznych itp. czy może masz ultra bp i fotki ... zastanawiam się jak Wy tylko z fotek, tak do milimetrów odzwierciedlacie kształty.

Napisano
  • Autor

pecet: nie no tylko przy tym mnie troche poniosło bo mi się spodobał :)

Nvidia: printów do wnętrza zazwyczaj niema lub są tylko z siedzeniami i zarysem deski ale jak sie naściąga i naogląda dużo fotek (np. z ebay.com) to da się coś z tego zrobić + troche z głowy :) co do milimetra to tam raczej nic niema odwzorowanego :P

Napisano
  • Autor

UPDATE !!! :D

czas kończyć te autko, jeszcze tylko fotele i pare innych drobiazgów :)

477b8fa220c52863m.png

Napisano

Jeszcze z jeden dzień i chyba bym odkopał ten wątek:P

jak zwykle mistrzostwo.

Napisano
  • Autor

przednie fotele zrobione :)

 

9a063c3f8741da97m.png

 

i siatka na której nic nie widać :D

bee357ea78061aebm.png

Napisano

Wszędzie super detal, nawet śrubki i zawiasy a połączenie siedzeń z tą plastikową 'podstawą' tak odwaliłeś ;)

Napisano

Javor N - Modele nowej genracji jakości HD ;) Zakup dekoder siatek już dziś ! :D

Napisano
  • Autor

dzięki za pochwały :)

jest już tylnia kanapa i półka za nią

86ccaa7f6e588febm.png

 

a tu jeszcze raz deska z upgradowanymi licznikami

83a83997475360ccm.png

 

jeszcze tylko zostało wymodelować kilka textur :)

Napisano

No mówie, że modeling nowej generacji Javor N. Włącz ciekawość :]

Mam ochotę wejść do środka kamerą z mojego 3dsmaxa i odplaić śilnik :D

Napisano

Pytanie odnośnie techniki: Ten model jest robiony poprzez editable poly z nałożonym często kilkukrotnie smooth meshem, gdzie dopiero po pierwszej konwersji dodaje się bardziej skomplikowane fragmenty (gdy siatka się zagęści). A jak w stosunku do tego wypada sosób podany w CAR4EVER? Tam uzywany był low poly model i NURMS subdivision.

Edytowane przez qad417

Napisano

aaaaaaaaaaa nie widzialem tego :)))) Javor pieknie cisniesz :) modelujesz maxem?

Napisano

No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał:

"stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?)

 

Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)...

 

A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D

Napisano

hylę czoła, zazwyczaj daję 5 gwiazdek, ale dziś zrobię wyjątek ****************** :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności