Napisano 28 Kwiecień 200816 l Ładne świecidełko :) ale... hehe :D Jeśli dążymy do perfekcji (co jest do Ciebie bardzo podobne ;)) to chyba tutaj jest źle 1) U Ciebie jest kant, a powinno być bardziej gładko 2) Tutaj gdyby patrzeć z boku na te "lampiony :)" to u Ciebie są płaskie, a powinny być wypukłe No i to ~20 i ~28 oznacza, że u Ciebie jest około 20 tych lusterek, a powinno być chyba ok. 28 jeśli umiem liczyć :D Modelik bomba, nie mogę się doczekać wnętrza :D
Napisano 28 Kwiecień 200816 l To żeś dowalił xD Na renderze chyba nie widać wszystkich "lusterek". Zresztą to i tak troche przesada.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l patry ale pojechałeś ;) Javor, no taki prosty błąd i Cie przyłapali. wstydź się chłopie :D
Napisano 28 Kwiecień 200816 l patry Ty nie siedz i nie wytykaj bledow tylko modeluj ta mazde w koncu ! mowisz ze nie masz czasu.. poza tym Javor, nie ma wstydu, o taki detal nie wolno sie czepiac wiec sie nie martw :)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l haha ale patry pojechałeś :D:D autko piękne :) ja to czekam na jakieś pierwsze rendery
Napisano 28 Kwiecień 200816 l ładnie, czysto, nizły detal, ale jak tak patrze na date pierwszego postu to się zastanawiam ile czasu Ci zajmuje cała kolekcja ;)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Jak już dążysz do perfekcji, to pokaż dokładne zbliżenia opony, żebym mół policzyć czy zgadza się liczba rowków:p Wydaje mi się też, że wentyl powinien mieć większą średnicę mniej więcej o 1,2456 mm :p A tak na serio to świetny model.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Bardzo ładny model. Każdy kancik wygląda klasa - prościutko... cieszy oko :) Dawaj rzesz dalej chłopie!!! Powodzenia!
Napisano 29 Kwiecień 200816 l Autor hahaha ... uspokuj sie patry :D 1 - oj troszke inaczej wyszło 2 - jest wypukłe ale faktycznie za mało ... fuck it liczba "lusterek" - fuck it gdzie ty znalazłeś takie ładne refki których ja niemam??
Napisano 29 Kwiecień 200816 l javor - jakie fuck it? poprawiać mi to! :D :P Refki są stąd - http://www.netcarshow.com/dodge/2006-charger_rt/03.htm
Napisano 8 Październik 200816 l Autor witam po małej przerwie :P najwyższa pora dokończyć ten model więc troche ostatnio poklikałem i pokazuje progress :) następny up pewnie dopiero w następnym tygodniu :(
Napisano 8 Październik 200816 l to sie nazywa milosc do samochodow,szalejesz na maxa z tym detalem,a powiedz czy kurz na desce rozdzielczej tez wymodelujesz? i ziarenka piasku przyklejone do opony mam nadzieje ze tak :)) pozdrawiam
Napisano 8 Październik 200816 l W końcu, nawet nie wiesz jak czesto sie zastanawiałem kiedy znowu zaczniesz go robić:) Fajnie by było jak bym kiedyś osiągnął takiego skila:P EDIT: im dłużej patrze tym niżej opada mi szczena.
Napisano 9 Październik 200816 l Piękne, piękne, piękne! Jesteś chyba najbardziej cierpliwym modelarzem na tym forum. :)
Napisano 9 Październik 200816 l świetne! jak patrze i tak patrzę to chcę znowu się uczyć modelować samochody :D
Napisano 9 Październik 200816 l Zastanawiam się czy robisz z głowy wnętrze w sensie te blachy, których przeciętni nie robią ... np. podłoga,uszczelki i te wszystkie zagłębienia, krzywizny blach wewnętrznych itp. czy może masz ultra bp i fotki ... zastanawiam się jak Wy tylko z fotek, tak do milimetrów odzwierciedlacie kształty.
Napisano 9 Październik 200816 l Autor pecet: nie no tylko przy tym mnie troche poniosło bo mi się spodobał :) Nvidia: printów do wnętrza zazwyczaj niema lub są tylko z siedzeniami i zarysem deski ale jak sie naściąga i naogląda dużo fotek (np. z ebay.com) to da się coś z tego zrobić + troche z głowy :) co do milimetra to tam raczej nic niema odwzorowanego :P
Napisano 15 Luty 200916 l Autor UPDATE !!! :D czas kończyć te autko, jeszcze tylko fotele i pare innych drobiazgów :)
Napisano 15 Luty 200916 l Jeszcze z jeden dzień i chyba bym odkopał ten wątek:P jak zwykle mistrzostwo.
Napisano 21 Luty 200916 l Wszędzie super detal, nawet śrubki i zawiasy a połączenie siedzeń z tą plastikową 'podstawą' tak odwaliłeś ;)
Napisano 21 Luty 200916 l Javor N - Modele nowej genracji jakości HD ;) Zakup dekoder siatek już dziś ! :D
Napisano 22 Luty 200916 l Autor dzięki za pochwały :) jest już tylnia kanapa i półka za nią a tu jeszcze raz deska z upgradowanymi licznikami jeszcze tylko zostało wymodelować kilka textur :)
Napisano 22 Luty 200916 l No mówie, że modeling nowej generacji Javor N. Włącz ciekawość :] Mam ochotę wejść do środka kamerą z mojego 3dsmaxa i odplaić śilnik :D
Napisano 3 Październik 200915 l Pytanie odnośnie techniki: Ten model jest robiony poprzez editable poly z nałożonym często kilkukrotnie smooth meshem, gdzie dopiero po pierwszej konwersji dodaje się bardziej skomplikowane fragmenty (gdy siatka się zagęści). A jak w stosunku do tego wypada sosób podany w CAR4EVER? Tam uzywany był low poly model i NURMS subdivision. Edytowane 3 Październik 200915 l przez qad417
Napisano 3 Październik 200915 l aaaaaaaaaaa nie widzialem tego :)))) Javor pieknie cisniesz :) modelujesz maxem?
Napisano 9 Styczeń 201015 l No właśnie, ciekawi mnie, jak to od kuchni wygląda ;) - bo 'pecet' wyżej napisał: "stosujesz jedyną słuszną metodę do modelowania autek" intrygujące ;> (jak ta technika się w ogóle nazywa? med poly?) Tylko jak można taką gęstą siatkę robić ;o (przed ms'ami)... A co do modelu to respekt! - Co Ty z tą siatką wyprawiasz, to się w głowie nie mieści ;D
Napisano 9 Styczeń 201015 l hylę czoła, zazwyczaj daję 5 gwiazdek, ale dziś zrobię wyjątek ****************** :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto