Napisano 26 Sierpień 200915 l To zdradzisz tajemnice tej szlifowanki na blasi, bo przekonywujaco wygląda;) Pięknie zegary wyrysowane, ty zegarmistrzem mógłbys być :D
Napisano 26 Sierpień 200915 l Autor To znaczy w sumie nic bardzo skomplikowanego. Przynajmniej nie w momencie gdy już się uzyska efekt zamierzony :). Tutaj jest teksturka którą wsadziłem do slotu bumpa, może troszke nietypowo wygląda, ale skoro działa...: Dodatkowo włączona anizotropia odbić w osi podłużnej (głębokość) obiektu ustawiona na 0,5 ze zmianą kontową odbić o 45 stopni. Materiał to zwykły zblurowany metal.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Ciekawe ile będzie zarażonych jeszcze tą pandemią! Powiedz tylko czy wolisz ołtarzyk marmurowy czy konwencjonalny, dębowy w stylu szczecińsko-zakopiańskim? Wznoszę właśnie... 5*****
Napisano 26 Sierpień 200915 l Ołtarzyk na pandemię to za mało. Nie wiem czy kapliczka wystarczy. Może jednak ze względu na wielkość tego szaleństwa, mała świątynia, cóś jak w Licheniu, no może Ciut większa. Hynol, pokłony nad wiedzą i jakością. Szkoda ze jest tylko 5 *. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 26 Sierpień 200915 l Dodatkowo włączona anizotropia odbić w osi podłużnej (głębokość) obiektu ustawiona na 0,5 ze zmianą kontową odbić o 45 stopni. Materiał to zwykły zblurowany metal. yyy... co?
Napisano 26 Sierpień 200915 l Freedom, uratowałeś mnie, bo myślałem że tylko ja nic z tego nie skumałem, ze względu na wiek. Hynol a może byś tak dla kumatych inaczej? Bardziej ŁOPATOLOGICZNIE. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 26 Sierpień 200915 l Autor No to ja piszę jak jest w Vrayu. Tam anizotropia może przyjąć wartość od -1 do 1. Dodatkowo można "skręcić" odbicia w zakresie 0- 180 stopni - ja dałem na 45 i wyszło ok. Jeżeli inny renderer nie ma takich nastawów, to można pokombinować starając się to przybliżyć. W mentalu macie w arch and design anizotropię od 0 do 10, przy czym ja bym się bawił około wartości 0,1. Rotacja przyjmuje wartość od zero do jeden - wartość 0,3-0,4 powinna być ok. Jak to będzie działać na modelu - nie mam pojęcia :). A co do kapliczek, to nie pitolcie - sami robicie niesamowite modele. Zresztą odwiedzam to forum głównie po to żeby zobaczyć co Ci wariaci jeszcze tam wykombinowali ;).
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Bez obaw. Praktycznie do studyjnego renderu już wszystko mam. Ale jeszcze scenkę zewnętrzną muszę zbudować i troszke to zajmie, ale nie aż tak długo :). A - w jeszcze jeden mi się samochód przypomniał który muszę zrobić, chociaż jak dla mnie to bardzo nowoczesny - Volvo P1800 ;) Edytowane 31 Sierpień 200915 l przez Hynol
Napisano 31 Sierpień 200915 l Autor Komuś się nie podobał poprzedni, to zaktualizowałem na coś milutkiego ;)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Klimek montuje fajne ołtarzyki ;) Świetna robota. zarówno modlowanie jak i teksturowanie. Podglądam uważnie, bo mam zamiar wrócić zaniedługo do mojego Leoparda :)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Środek jest już prawie kompletny - tylko kanapę dodać. Odbicia troszke leżą bo z depth 2 renderowałem i fejkowałem odbicia przez override'a (co niestety widać). Co do kierownicy i lawiny uwag która się zaraz posypie - nie to nie jest błąd teksturowania (peltem bym to w 5 min zrobił). Ta kierownica była w istocie metalową ramą okładaną czterema kawałkami drewna, którego słoje dokładnie w ten sposób szły. Dodatkowo wrzucam teksturki "szumu" które można używać do brudzenia i łamania odbić metalu (ale ostrożnie!!! ;) ). Nic wielkiego, ale czasem takiego czegoś brakuje.
Napisano 2 Wrzesień 200915 l o żesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam Cię!!! A po tym bugattim skończ P11-kę!!! Błagam!
Napisano 2 Wrzesień 200915 l zaje teksturka! dzięki! haha. w ogóle strasznie ładny shader tego metalu Ci wyszedł widze ze nie tylko ja juz/jeszcze nie spie
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Co do kierownicy i lawiny uwag która się zaraz posypie - nie to nie jest błąd teksturowania Tak się nie robi! Czeka się spokojnie na uwagi a potem miażdży oponentów merytorycznie! A ty od razu wyjaśniasz.... To jest nieprofesjonalne ;) Świetna robota i dzięki za teksturki.
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Dodatkowo wrzucam teksturki "szumu" które można używać do brudzenia i łamania odbić metalu (ale ostrożnie!!! ;) ). Nic wielkiego, ale czasem takiego czegoś brakuje. Czy przez łamanie odbić masz na myśli te kąty o których mówiłeś wcześniej czy coś bardziej przyziemnego (i zrozumiałego) jak np. specular.
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Świetne Panie Hynol, świetnie jak zawsze. Jeśli można o coś zapytać, czy dla każdej sceny masz taki sam model oświetlenia jeśli chodzi o testy shaderow? ja zawsze mam problem czy shadery które ustawie w jeden scenie będą grały w scenie z nieco innym oświetleniem i kiedy można uznać ze światło nadaje się do testowania shaderow hmm.. sorki za takie pytanie ale zawsze byleś za mnie wzorem jeśli chodzi o te sprawy :) tak trzymaj, zapowiada się niezła praca! serdeczności, pionier.
Napisano 2 Wrzesień 200915 l Autor Dzięki. peter_f - tak P11 czeka i jest następna w kolejce, bo muszę z jakimś latadłem się pobawić kamil.ochel - jak będą jakieś dodatkowe tekstury to też wrzucę. mrys - w sumie racja :). Jakoś się pospieszyłem. Freedom Fighter - coś bardziej przyziemnego - specular, reflection, glosiness, diffuse (ale wiadomo - nie na 100%. Z tym że bardziej lubię użyć takie tekstury jako maski w blend materiałach nakładanych na bazowy metal - łatwiej kontrolować wtedy wygląd. Pionier - z tym zawsze jest kłopot. Mam prostą scenkę oświetloną ufizi_probe która nieźle symuluje warunki dla oświetlenia bez mocnych świateł kierunkowych i ma dość niezłą "neutralną" kolorystykę. Dodatkowo zmodyfikowałem ją nieco żeby mieć więcej nieba a budynki były niższe. Jeżeli w planie mam tylko jeden rendering, to staram się najpierw ustawić światło (na materiałach domyślnych - 128,128,128 z lekkim odbiciem) a dopiero potem shadery. Ale tu zamierzam zrobić kilka hi-resowych renderingów. Oczywiście liczę się z tym że dla każdej sceny będzie potrzebna korekta siły odbić i procentowego wpływu warstw w blend materiałach. Oczywiście dopiero w praniu i po testowych renderach wyjdzie jak niewielka.
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Autor Valdek ;). Mała obsówa, bo właśnie montuje moje pierwsze augment reality do bardzo fajnego projektu. Jak skończę to pokażę. No i potem zaraz się zabiorę za maszynkę.
Napisano 3 Październik 200915 l Autor W zasadzie materiały są już wszystkie w miarę ustawione. Teraz tylko mapowanie głównie, maski, resetowanie elementów i takie tam pierdółki. Na renderach sporo elementów pochowanych jeszcze. Widać brud i przetarcia lakieru.
Napisano 3 Październik 200915 l Brud? Przetarcia lakieru? Na TAKIM wozie?! Niechluj!!!! :D Świetna robota.
Napisano 3 Październik 200915 l Najpierw skrytykuję chrom :P Za czysty. A poza tym kopara na podłodze się wala. Ten detal (pasek skórzany, śrubeczki i te panele !!!!!!!!!!!!!!!! no i geometria tych otworów w masce, nawet korbka poraża!!!!). Piękne te przetarcia i brud!!!!!!! Oj dziś dam na ofiarę coś na Twój ołtarzyk! Mistrz!!!!!!
Napisano 3 Październik 200915 l Super Hynol Ci to idzie. Peter bedzie lepiej z chromami jak otoczenie Hynol wymieni.
Napisano 3 Październik 200915 l Przyszedłem popatrzyć bo dłubię coś z tego okresu, ale trochę się zniechęciłem - takiej ilości szczegułów napewno nie będzie mi się chciało. Ciekawe czy są jakieś gry z takimi oldtimerami?
Napisano 3 Październik 200915 l Bardzo fajnie wyglądają te przybrudzenia. Świetna robota. I niezły wybieg z tym displace :-) Edytowane 3 Październik 200915 l przez PICsell
Napisano 3 Październik 200915 l Autor Przyszedłem popatrzyć bo dłubię coś z tego okresu, ale trochę się zniechęciłem - takiej ilości szczegułów napewno nie będzie mi się chciało. Ciekawe czy są jakieś gry z takimi oldtimerami? Mafia. Można sobie pojeździć Bugatką i innymi przedwojennymi maszynami, chociaż ze względu na copyrighty inaczej się nazywają. Ale gra jest wypas. Dzięki reszcie za komenty - co do chromu to może rzeczywiście dodam minimalne uszkodzenia i go troszkę potłamszę. Mam nadzieję że uda się skończyć niebawem.
Napisano 3 Październik 200915 l właśnie zacząłem autko z lat 30 i to co tu wyprawiasz Hynolu jest deprymujące z leksza :P PRO!
Napisano 4 Październik 200915 l ja cie pierdyka :D wlasnie przelecialem z gory do dolu caly topic i stwierdzam ze przy takich orlach bocian (czyt. ja) nie bede sie braz za samochodzy xD pozdrawiam :))
Napisano 4 Październik 200915 l Przyszedł Hynol i zawstydził Turbodymomana, genialny detal i materiały, chce więcej :) Pozdrawiam.
Napisano 5 Październik 200915 l Autor Ja tam nikogo nie chce zawstydzać - ja sobie po prostu hobbystycznie dłubie :). Mały up. Myśłałem że będę musiał się bawić w mapowanie, ale w sumie zrobiłem skórę na mapach proceduralnych i wygląda chyba nie gorzej niż bitmapowa. W każdym razie dla mnie wystarczy taka. P.S. - tak, tak - wiem - opona ma niskie nastawy displacementu.
Napisano 5 Październik 200915 l P.S. - tak, tak - wiem - opona ma niskie nastawy displacementu. [/Quote] Skubany :D No i co ja mam teraz krytykować ?! I weź tu Panie nie słodź ;)
Napisano 5 Październik 200915 l Autor Skubany :D No i co ja mam teraz krytykować ?! W pasku nie ma dziurek... Na razie ;). Sprzączka chyba weszła troszkę w pasek. Zawsze coś się znajdzie :D
Napisano 6 Październik 200915 l bez kitu xD... nie ma dziurek .. ;] ale jakbys nie mowil raczej by nikt do tego nie przyczepil uwagi bo i tak wyglada jakby tak mialo byc xD
Napisano 7 Październik 200915 l Autor Ostatni chyba up w WIPie. Wszystko na miejscu, zmapowane i zmateriałowane. Pozostało wyrenderować porządnie. Model w tym momencie ma 480k poly (nie tak znowu dużo - myślałem że przekroczyłem 600k). Na koniec zainspirowany walką z Kopernikiem w anaglifie, ostatnie preview: Pozdrawiam wszystkich kibiców i innych "szaleńców" którzy nie dają mi zapomnieć jak powinno się bawić z modelikami w 3D ;).
Napisano 7 Październik 200915 l Muszę załatwić sobie wreszcie te okularki bo póki co to zamiast "wow" powiem tylko "auu... moje oczy". Chociaż z okularkami czy bez to mogę śmiało powiedzieć, że odwaliłeś kawał dobrej roboty i teraz czekam tylko na jakąś fajną scenkę :) Pozdrawiam.
Napisano 8 Październik 200915 l Piękna sprawa aż chyba zaraz pobiegnę po czteropak lecha bo tam są chyba okularki gratis
Napisano 8 Październik 200915 l Nowa moda z anglyfami na forum teraz panuje :) Chyba odkurzę okularki z szafy. Model i materiały świetne, ale to już wiesz :D
Napisano 8 Październik 200915 l Nudziarz z ciebie. Jak zwykle świetna robota. W materiałach niewątpliwie jesteś mistrzem :)
Napisano 8 Październik 200915 l w czteropaku lecha są na stronie lech.pl jest wszystko napisane co do promocji i wogole :))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto