kliment woroszyłow Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 To zdradzisz tajemnice tej szlifowanki na blasi, bo przekonywujaco wygląda;) Pięknie zegary wyrysowane, ty zegarmistrzem mógłbys być :D
Hynol Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 To znaczy w sumie nic bardzo skomplikowanego. Przynajmniej nie w momencie gdy już się uzyska efekt zamierzony :). Tutaj jest teksturka którą wsadziłem do slotu bumpa, może troszke nietypowo wygląda, ale skoro działa...: Dodatkowo włączona anizotropia odbić w osi podłużnej (głębokość) obiektu ustawiona na 0,5 ze zmianą kontową odbić o 45 stopni. Materiał to zwykły zblurowany metal. 1
peter_f Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Ciekawe ile będzie zarażonych jeszcze tą pandemią! Powiedz tylko czy wolisz ołtarzyk marmurowy czy konwencjonalny, dębowy w stylu szczecińsko-zakopiańskim? Wznoszę właśnie... 5*****
goral_44 Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Ołtarzyk na pandemię to za mało. Nie wiem czy kapliczka wystarczy. Może jednak ze względu na wielkość tego szaleństwa, mała świątynia, cóś jak w Licheniu, no może Ciut większa. Hynol, pokłony nad wiedzą i jakością. Szkoda ze jest tylko 5 *. Pozdrawiam. Waldek
FF Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Dodatkowo włączona anizotropia odbić w osi podłużnej (głębokość) obiektu ustawiona na 0,5 ze zmianą kontową odbić o 45 stopni. Materiał to zwykły zblurowany metal. yyy... co?
goral_44 Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Freedom, uratowałeś mnie, bo myślałem że tylko ja nic z tego nie skumałem, ze względu na wiek. Hynol a może byś tak dla kumatych inaczej? Bardziej ŁOPATOLOGICZNIE. Pozdrawiam. Waldek
Hynol Napisano 26 Sierpień 2009 Autor Napisano 26 Sierpień 2009 No to ja piszę jak jest w Vrayu. Tam anizotropia może przyjąć wartość od -1 do 1. Dodatkowo można "skręcić" odbicia w zakresie 0- 180 stopni - ja dałem na 45 i wyszło ok. Jeżeli inny renderer nie ma takich nastawów, to można pokombinować starając się to przybliżyć. W mentalu macie w arch and design anizotropię od 0 do 10, przy czym ja bym się bawił około wartości 0,1. Rotacja przyjmuje wartość od zero do jeden - wartość 0,3-0,4 powinna być ok. Jak to będzie działać na modelu - nie mam pojęcia :). A co do kapliczek, to nie pitolcie - sami robicie niesamowite modele. Zresztą odwiedzam to forum głównie po to żeby zobaczyć co Ci wariaci jeszcze tam wykombinowali ;).
Kedzior Napisano 27 Sierpień 2009 Napisano 27 Sierpień 2009 great job Hynol, great job :) Nie odkładaj tego na 2010 :)
Hynol Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 (edytowane) Bez obaw. Praktycznie do studyjnego renderu już wszystko mam. Ale jeszcze scenkę zewnętrzną muszę zbudować i troszke to zajmie, ale nie aż tak długo :). A - w jeszcze jeden mi się samochód przypomniał który muszę zrobić, chociaż jak dla mnie to bardzo nowoczesny - Volvo P1800 ;) Edytowane 31 Sierpień 2009 przez Hynol
kliment woroszyłow Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Boże co ci sie stało w awatar!? zielono różowy Lord Vader :D
Hynol Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Komuś się nie podobał poprzedni, to zaktualizowałem na coś milutkiego ;)
mrys Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Klimek montuje fajne ołtarzyki ;) Świetna robota. zarówno modlowanie jak i teksturowanie. Podglądam uważnie, bo mam zamiar wrócić zaniedługo do mojego Leoparda :)
Hynol Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 Środek jest już prawie kompletny - tylko kanapę dodać. Odbicia troszke leżą bo z depth 2 renderowałem i fejkowałem odbicia przez override'a (co niestety widać). Co do kierownicy i lawiny uwag która się zaraz posypie - nie to nie jest błąd teksturowania (peltem bym to w 5 min zrobił). Ta kierownica była w istocie metalową ramą okładaną czterema kawałkami drewna, którego słoje dokładnie w ten sposób szły. Dodatkowo wrzucam teksturki "szumu" które można używać do brudzenia i łamania odbić metalu (ale ostrożnie!!! ;) ). Nic wielkiego, ale czasem takiego czegoś brakuje. 1
peter_f Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 o żesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam Cię!!! A po tym bugattim skończ P11-kę!!! Błagam!
kamil.ochel Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 zaje teksturka! dzięki! haha. w ogóle strasznie ładny shader tego metalu Ci wyszedł widze ze nie tylko ja juz/jeszcze nie spie
mrys Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Co do kierownicy i lawiny uwag która się zaraz posypie - nie to nie jest błąd teksturowania Tak się nie robi! Czeka się spokojnie na uwagi a potem miażdży oponentów merytorycznie! A ty od razu wyjaśniasz.... To jest nieprofesjonalne ;) Świetna robota i dzięki za teksturki.
FF Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Dodatkowo wrzucam teksturki "szumu" które można używać do brudzenia i łamania odbić metalu (ale ostrożnie!!! ;) ). Nic wielkiego, ale czasem takiego czegoś brakuje. Czy przez łamanie odbić masz na myśli te kąty o których mówiłeś wcześniej czy coś bardziej przyziemnego (i zrozumiałego) jak np. specular.
Pionier Napisano 2 Wrzesień 2009 Napisano 2 Wrzesień 2009 Świetne Panie Hynol, świetnie jak zawsze. Jeśli można o coś zapytać, czy dla każdej sceny masz taki sam model oświetlenia jeśli chodzi o testy shaderow? ja zawsze mam problem czy shadery które ustawie w jeden scenie będą grały w scenie z nieco innym oświetleniem i kiedy można uznać ze światło nadaje się do testowania shaderow hmm.. sorki za takie pytanie ale zawsze byleś za mnie wzorem jeśli chodzi o te sprawy :) tak trzymaj, zapowiada się niezła praca! serdeczności, pionier.
Hynol Napisano 2 Wrzesień 2009 Autor Napisano 2 Wrzesień 2009 Dzięki. peter_f - tak P11 czeka i jest następna w kolejce, bo muszę z jakimś latadłem się pobawić kamil.ochel - jak będą jakieś dodatkowe tekstury to też wrzucę. mrys - w sumie racja :). Jakoś się pospieszyłem. Freedom Fighter - coś bardziej przyziemnego - specular, reflection, glosiness, diffuse (ale wiadomo - nie na 100%. Z tym że bardziej lubię użyć takie tekstury jako maski w blend materiałach nakładanych na bazowy metal - łatwiej kontrolować wtedy wygląd. Pionier - z tym zawsze jest kłopot. Mam prostą scenkę oświetloną ufizi_probe która nieźle symuluje warunki dla oświetlenia bez mocnych świateł kierunkowych i ma dość niezłą "neutralną" kolorystykę. Dodatkowo zmodyfikowałem ją nieco żeby mieć więcej nieba a budynki były niższe. Jeżeli w planie mam tylko jeden rendering, to staram się najpierw ustawić światło (na materiałach domyślnych - 128,128,128 z lekkim odbiciem) a dopiero potem shadery. Ale tu zamierzam zrobić kilka hi-resowych renderingów. Oczywiście liczę się z tym że dla każdej sceny będzie potrzebna korekta siły odbić i procentowego wpływu warstw w blend materiałach. Oczywiście dopiero w praniu i po testowych renderach wyjdzie jak niewielka.
kliment woroszyłow Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 where is up lord Vader!!? ;) Edit: a może Vadik, skoro rózowy?
Hynol Napisano 9 Wrzesień 2009 Autor Napisano 9 Wrzesień 2009 Valdek ;). Mała obsówa, bo właśnie montuje moje pierwsze augment reality do bardzo fajnego projektu. Jak skończę to pokażę. No i potem zaraz się zabiorę za maszynkę.
Pionier Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Hynol, dzięki za odpowiedz na moje pytanie :)
Hynol Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 W zasadzie materiały są już wszystkie w miarę ustawione. Teraz tylko mapowanie głównie, maski, resetowanie elementów i takie tam pierdółki. Na renderach sporo elementów pochowanych jeszcze. Widać brud i przetarcia lakieru.
mrys Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Brud? Przetarcia lakieru? Na TAKIM wozie?! Niechluj!!!! :D Świetna robota.
Georgas Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 piękny model i niesamowite materiały będę kibicował :)
peter_f Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Najpierw skrytykuję chrom :P Za czysty. A poza tym kopara na podłodze się wala. Ten detal (pasek skórzany, śrubeczki i te panele !!!!!!!!!!!!!!!! no i geometria tych otworów w masce, nawet korbka poraża!!!!). Piękne te przetarcia i brud!!!!!!! Oj dziś dam na ofiarę coś na Twój ołtarzyk! Mistrz!!!!!!
ptaszek Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Super Hynol Ci to idzie. Peter bedzie lepiej z chromami jak otoczenie Hynol wymieni.
dac77 Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Przyszedłem popatrzyć bo dłubię coś z tego okresu, ale trochę się zniechęciłem - takiej ilości szczegułów napewno nie będzie mi się chciało. Ciekawe czy są jakieś gry z takimi oldtimerami?
PICsell Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 (edytowane) Bardzo fajnie wyglądają te przybrudzenia. Świetna robota. I niezły wybieg z tym displace :-) Edytowane 3 Październik 2009 przez PICsell
Pionier Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 po prostu rewelacyjne robisz materiały...
Hynol Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 Przyszedłem popatrzyć bo dłubię coś z tego okresu, ale trochę się zniechęciłem - takiej ilości szczegułów napewno nie będzie mi się chciało. Ciekawe czy są jakieś gry z takimi oldtimerami? Mafia. Można sobie pojeździć Bugatką i innymi przedwojennymi maszynami, chociaż ze względu na copyrighty inaczej się nazywają. Ale gra jest wypas. Dzięki reszcie za komenty - co do chromu to może rzeczywiście dodam minimalne uszkodzenia i go troszkę potłamszę. Mam nadzieję że uda się skończyć niebawem.
kliment woroszyłow Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 właśnie zacząłem autko z lat 30 i to co tu wyprawiasz Hynolu jest deprymujące z leksza :P PRO!
Areien Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 ja cie pierdyka :D wlasnie przelecialem z gory do dolu caly topic i stwierdzam ze przy takich orlach bocian (czyt. ja) nie bede sie braz za samochodzy xD pozdrawiam :))
Loozack Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Przyszedł Hynol i zawstydził Turbodymomana, genialny detal i materiały, chce więcej :) Pozdrawiam.
Hynol Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 Ja tam nikogo nie chce zawstydzać - ja sobie po prostu hobbystycznie dłubie :). Mały up. Myśłałem że będę musiał się bawić w mapowanie, ale w sumie zrobiłem skórę na mapach proceduralnych i wygląda chyba nie gorzej niż bitmapowa. W każdym razie dla mnie wystarczy taka. P.S. - tak, tak - wiem - opona ma niskie nastawy displacementu.
mrkrzysiek Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 no wygląda super, skóra bardzo ładnie i naturalnie po mojemu wyszła
NV Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 P.S. - tak, tak - wiem - opona ma niskie nastawy displacementu. [/Quote] Skubany :D No i co ja mam teraz krytykować ?! I weź tu Panie nie słodź ;)
Hynol Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 Skubany :D No i co ja mam teraz krytykować ?! W pasku nie ma dziurek... Na razie ;). Sprzączka chyba weszła troszkę w pasek. Zawsze coś się znajdzie :D
Areien Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 bez kitu xD... nie ma dziurek .. ;] ale jakbys nie mowil raczej by nikt do tego nie przyczepil uwagi bo i tak wyglada jakby tak mialo byc xD
peter_f Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 czuję się osłabiony... pasiorek wymiata!
Hynol Napisano 7 Październik 2009 Autor Napisano 7 Październik 2009 Ostatni chyba up w WIPie. Wszystko na miejscu, zmapowane i zmateriałowane. Pozostało wyrenderować porządnie. Model w tym momencie ma 480k poly (nie tak znowu dużo - myślałem że przekroczyłem 600k). Na koniec zainspirowany walką z Kopernikiem w anaglifie, ostatnie preview: Pozdrawiam wszystkich kibiców i innych "szaleńców" którzy nie dają mi zapomnieć jak powinno się bawić z modelikami w 3D ;).
Loozack Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 Muszę załatwić sobie wreszcie te okularki bo póki co to zamiast "wow" powiem tylko "auu... moje oczy". Chociaż z okularkami czy bez to mogę śmiało powiedzieć, że odwaliłeś kawał dobrej roboty i teraz czekam tylko na jakąś fajną scenkę :) Pozdrawiam.
noted Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Piękna sprawa aż chyba zaraz pobiegnę po czteropak lecha bo tam są chyba okularki gratis
ArTooRo Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Nowa moda z anglyfami na forum teraz panuje :) Chyba odkurzę okularki z szafy. Model i materiały świetne, ale to już wiesz :D
hcpiter Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 swietnie, wszystko na wysokim poziomie :) Pozdro
mrys Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Nudziarz z ciebie. Jak zwykle świetna robota. W materiałach niewątpliwie jesteś mistrzem :)
Areien Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 w czteropaku lecha są na stronie lech.pl jest wszystko napisane co do promocji i wogole :))
kliment woroszyłow Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Ziazi mi w oczka zrobiłeś! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się