Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Ak 47


F/X

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo fajnie, ale textura strasznie rozmyta jak na 2048.

Chyba ze to wina rendera. Wylacz antyaliasing w renderze i zapodaj jeszcze raz.

Podobac sie.

 

Edit - jak pokazesz uv to moze sie wyjasni blur ;) Oraz model z czekerem bo imho metal ma nieproporcjonalnie mniej miejsca na tekscie niz drewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na renderze wygląda fajnie, chociaż mogłeś użyć delikatniejszego światła, żeby nie przekłamywało kolorów. Nie wiem, czy tekstura nie jest za wielgaśna przy tym polycouncie. Wydaje mi się, że mógłbyś zrobić bardziej wydatnego normala na drewno, które swoją drogą fajniej by wyglądało, gdybyś je jeszcze trochę zdesaturował.

Całkiem porządny karabin ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyglada i jak noname moda to na pewno sie nada w zupelnosci. Szkoda jednak ze nie zrobiles pierw hipoly i na nim lowpoly by ladnie pobrac normalne z modelu hi. O ile sie nie myle to normalne z crazy bumpa badz photoshopa a to niestety nie najlepiej sie sprawdza na rzeczach ktore nie sa plaskie. Powodzenia przy kolejnych modelach do mod'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Por@szek: Z tym blurem to dziwna sprawa....moze byc to wina rendera. Niestety dostep do swojego kompa bede mial najwczesniej jutro i dopiero wtedy wrzuce poprawione rendery i checkera. A tu uv:

akkolorfe7.th.jpg

 

Kuba: dzieki za trafne rady. Sproboje jeszcze pokabinowac z tym drewnem. A co do wielkosci tekstury to dostalem takie wytyczne

 

Konras: To zalezy od rodzaju modelu. Ja do nie organicznych rzeczy najbardziej lubie uzywac metody laczonej (normal z HP + PS)

 

ETA: Magazynek jest wogole osobnym modelem, poniewaz bedzie mozna go wymieniac (przynajmniej w planach ;] )

 

floo: eee...mozesz strzelac do terrorystow, a mozesz tez strzelac nie do terrorystow ;]

 

Ognisty: sprecyzuj prosze.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po texturze, wina rendera raczej toto nie jest..

Wyostrz tex koniecznie.

 

No po części to może być wina renderowania z filtrem area, daj na catmull-rom.

 

pozdro!

 

PS: Porasz, zamiast włącznika catmull-rom powieniem mieć Twój awatar;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie skakana textura. Baza fajna ostra, na nia przetarcia strasznie rozmazane bleh.

Pobaw sie warstwami wtapiania w psie powinienes z tego cos wycisnac. Wiecej zbaway specularem, sharpnij texture, daj nie kolorowe swiatlo ,ale 3 punktowe.

Po za tym calkiem fajne.

 

Levus - lmao

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakiś taki nieproporcjonalny, za krótki a za gruby

textura jest kompletnie bez szczegułów tyle to można było zmieścić na 512x512 a nie na 2048x2048 i jeszcze dodatkowo 512x512

a do tego jeszcze mnustwo nie wykożystanego miejsca na UV

w sumie raczej słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero detali, rozmyte, drewno w ogóle nieobrobione...sprawia wrażenie że wyciąłeś surowe drewno i nałożyłeś mnożenie....za dużo miejsca na UV zostawiłes...ogolnie metal jest brzydki a rysy bez sensu umieszczone. Taka teksturka zmieściłaby się na 512 a nie 2048!!!!.....no ale kolor metalu jest w porządku...odcień..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co przedmówcy: tekstura za duża, detale przydałoby się bardziej podkreślić, bo takie niewyraźne i niezbyt przekonujące są. Uvkę można by lepiej rozłożyć, chociaż to jest trochę czepianie się już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh...myslem ze model skonczony i moge sie brac za nastepny, ale widze ze jeszcze troche zostalo. Tak wiec dalej jest to wip, a jak to w wipach bywa jest i update...teksturka zmniejszona do 1024 (bez widocznych zmian na renderze). Swiatlo:3 point neutralne. Do tego kilka zmian w proporcjach:

 

61299062qr7.th.jpg

 

Powiedzcie czy ide w dobra strone przynajmniej O_o

 

ps: dodaje tez referke, z ktorej kozystalem: http://www.giotsar.com/articles/images/AK-47.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

się wypowiem:

Nie pasuje mi skala drewna na kolbie. Na tym górnym elemencie z przodu wydaje się lepsza. No i czemu rączka przy spuście ma słoje w tą właśnie stronę?

No i ten metal. Niektóre elementy jak ten trójkąt/wydłużona strzałka z kropką na środkowym rzucie po środku wyglądają nie teges. Robienie fake'owego speculara nie jest proste, musisz trochę popracować nad światłocieniem. Ty wszystkie wystające elementy rozjaśniłeś na krawędziach, ale to dziwnie wygląda, jakby był tam przetarty szlifierką.

Spójrz na refkę co rzucił ognisty. Tam metal jest ciemniejszy, a świeci się od odbić. Może spróbuj zasymulować takie konkretne oświetlenie od góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to miałem na myśli. Tu było tyle zmarnowanego miejsca samym rozmiarem, rozmytymi zarysowaniami, że trochę przegięciem byłoby oczekiwanie, że będzie zmieniał mapowanie na lepsze. To tylko prosty model, wychodzę z założenia, że wyszło jak wyszło i należy zabrać się za następny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie przylacze do marudzenia - do texow akurat nie, poniewaz imho sa znosne, sam wiem ze lepszych bym nie zrobil (ale moze jednak isc za przykladem panow z csg game world, i zrobic fototekstury o rozdzielczosci infinityxinfinity? wspanialy efekt!), ale na broni ociupinke sie znam, i to to przypomina raczej jakies takie lekko zdeformowane airsoftowe ak-mini , a nie ak47 ktorym sie zabija ludzi, zgoogluj dobre referki, podstaw pod viewport i zeskaluj (wydluz i zmniejsz hmm... 'wysokosc' niektorych czesci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności