Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

skubany po godzinkach...tak zeby nie wyjsc z formy.. jakby to zebrac to kilka dni pracy.. ale tak lightowo.. wrzucam bo mnie choroba lamie i pewnie juz tego nie pociagne.. a mam jeszcze inne pomysly... texturki i renderek w planach ale to jak znajde chwile czasu, narazie odkladam z powodu jego braku..

 

 

zestaw1.jpg

 

zestaw2.jpg

 

zestaw3.jpg

 

zestaw4.jpg

 

zestaw0.jpg

 

turnable video:

http://www.asp.gda.pl/pxfactory/galeria/3d/2008/miner/miner_turn.mov

 

 

pozdro

sith

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie rozwinąłeś ten pomysł i ciekawie go upozowałeś z tym kamlotem na plecach :) W takim tempie to Twoje portfolio niebawem zacznie pękać w szwach :)

Napisano

Sculpt bardzo ładny jako sculpt, jednak nie czuć tak do końca, że on podtrzymuje ten głaz (może jakiś grymas na twarzy by to zmienił). Technicznie dobra robota ;].

 

Pozdrawiam

Napisano

dla mnie rewela!! moze zamiast tego głazu mógłby targać lodówke =)

Napisano

Wow, świetne! Choc suty można by poprwaić

+bardzo ładna prezentacja modelu

Mozna prosić o basemeha?

Napisano

Świetny model oraz bardzo fajne ujęcie Marcin :)

Jedyne co mi nie pasuje to jego sutki :D są naprawdę bleeee, siusiora mu dorób :)

 

Pozdrawiam

Napisano

nie lubie się czepiać gdy sam mniej umiem ale... te sutki widać że na szybko... i to że jest kastratem ;) jakby był w stringach co najmniej xD już nie mówie o dorobieniu narządów męskich bo komu się chce taki szczegół robić :D a tak poza tym to zajefajny modelik :)

Napisano

sutki, pupa, plecy, pachy, i kregoslup jak nie u ludzia... a...i kolo szyi przesadnie duzo fałd...a tak to gicior...:) tak czy siak male poprawki i byloby dobrze.

Napisano

Kiedys na forum 3d ktos zrobil analize komentarzy w watkach i w tym watku tez tamta teoria sie sprawdza. Chodzi o to ze pierwsze komentarze sa w stylu "super, swietne, rzadzisz" potem pojawiaja sie "fajne, fajne ale moglbys zrobic to i tamto inaczej" a potem juz nastepuje gwaltowne zalamanie po ktorym juz wszyscy uwazaja ze jednak praca ssie;).

Moze do ostatniego etapu nie doszlo, ale ja bym chcial nawiazac do tego posredniego.

 

Hmm... Jest fajnie. Ale tylko jako calosc. Bez pokazywania detali. Model i poza, wszystko wyglada naprawde dobrze, dopoki nie obejrzy sie dokladniejszych obrazkow. Wtedy poszczegolne rzeczy przestaja jakos pasowac. Cala postac wyglada jakby miala zbyt duzo, i zbyt gruba skore. Najlepiej to widac na twarzy, na ktorej jest duzo zmarszczek, nawet jest jakis charakter zarysowany. Ale one wlasciwie nie ma zadnego ksztaltu. Wyglada bardzo oble. Jak gumowa maska niedokladnie dopasowana do twarzy. Brakuje mi jakichs ostrzejszych form, zaznaczenia kosci i miesni. Szyja znow zdradza syndrom "malego jamnika". O sutkach juz pisano.

Byc moze po czesci taki byl Twoj zamysl, ale do mnie jakos nie trafia.

Na koniec jeszcze raz powtorze ze obrazek jako calosc, bez zblizen mi sie podoba. Swietny jest tez ten kamienny blok i jego detal.

Napisano

Wlasciwie to ta praca ssie ;)

 

A poza tym piekna sprawa :) Osobiscie widzialbym to jako nowa statuetke dla laureatow bitwy lub zlotej galerii. Takie zmaganie sie z bryłą pasuje idealnie.

 

Co do nadmiaru skory u modela, mozna za tym widziec intrygujacy fakt, ze w mlodosci byl herosem o ogromnej muskulaturze. Ale faktem jest, ze ta skora troche wisi jakby nie podczepiona do ciala. Pewnie te ostrzejsze formy, o ktorych pisze Luki Luki by zbudowaly jakies napiecia laczace formy ciala ze skora.

Napisano

miner_rend.jpg

 

zebralo sie mi jednak na zrenderowanie.. :) moze teraz da mi spokój:)

 

troszke postów sie nazbieralo.. najwiecej zarzutów co do samej mimiki i sutek, niektórym zabraklo przyrodzenia.. wiec tak.. mimika tez nie dawala mi spokoju.. zreszta nadal nie daje sporo rzeczy.. ale akurat ona bardzo.. sutki..gruba skóra itd.. hmm wiem ze tak sie nie powinno mowic.. i to troszke hamuje dyskusje ale coż.. - taki stajl.. to nie mialo byc studium anatomiczne czlowieka.. tylko lekka interpretacja polaczona ze stylizacją ludka.. taki jest bo takiego sobie wymyslilem staralem sie jakos balansowac miedzy realizmem a stylizacją.. ot co.. ale zgadzam sie z zarzutami ze jest nie do konca anatomicznie i realistycznie// dzieki wielkie za wszelkie komentarze.. te bardziej przychylne i te koncowe:) (wedle teorii) nieprzychylne.. konce koncow chodzi o to zeby scos pokazac a nie robic do szuflady.. przynajmniej tak uwazam.. moze kolejna pracka bedzie bardziej anatomiczna i dalej pociagnieta.. o tej postaram sie narazie nie myslec.. ciezki tydzien za mna i szykuja si ejeszcze ciezsze przedemna .. wiec dobrze by bylo do niej nie siadac.. choc pewnie kusic bedzie..

 

pozdro for all

Napisano

Postać jako całość, no naprawdę ma w sobie taki efekt wow, poza, masy, proporcje wszystko współgra ze sobą ładniutko. Są niedociągnięcia o których wspominał Luki Luki, ale zupełnie szczerze- nie mają dla mnie najmniejszego znaczenia patrząc na pierwsze screeny, postać szybko wciąga, ma w sobie wiele ciekawych elementów iiii świeżości- czyli ekstra.

 

Druga kwestia to render i o ile zawsze miałem wrażenie że potrafiłbyś "sprzedać" renderem boxa z kilkoma extrudami, o tyle ten wydaje mi się nietrafiony, niestety nie prezentuje tego co mi się tak spodobało w pierwszych obrazkach, do tego eksponuje niedociągnięcia niewiele dając w zamian. Stylizowane shadery w realistycznej postaci też nie są dla mnie dobre tutaj.

 

Odbiór threadu jest więc nieco słodko-gorzki ale ze zdecydowanym naciskiem na bardzo udany model.

 

Pozdrawiam,




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności