Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Poprzednia bitwa już zdycha więc jedziemy z następną :)

Tym razem proponuję jako temat skrzynkę na amunicję. Design sci-fi jak i realistyczny dozwolony.

Ograniczenia:

 

Update:

1000 trójkątów

Teksturki 512: color, normal, alpha, specular. :P

 

Nielot skończył byś wkońcu coś a nie narzekał na ograniczenia :P:P

Edytowane przez Ex3
  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
dajcie jakies ograniczenia bo 2k i 1024 to nie low poly ;) i zadne "wyzwanie"

 

To jest piękne xD Ponarzeka, zmieni zasady i pewnie nie weźmie udziału :D

Napisano

Górny limit może sobie taki zostać, nikt nie każe przecież robić równo 1000 trisów :) Chociaż na zdrowy rozum połowa tego limitu to też dużo :P

Napisano

ona ma być kanciasta, bo jest pancerna dzięki czemu odbija pociski... podobny pancerz jest zastosowany w czołgach, natomiast tutaj mamy jakiś nowoczesny lekkim materiał którego jeszcze nie wymyślili... :P

 

sama skrzynia ma 490tris, a browar to tak na szybko robiony, pewnie można zjechać z poly i wrzucić więcej puszek... ;]

Napisano (edytowane)

Można się przyłączyć? Zawsze chciałem wziąć udział w minibitwie :D

 

showcasemixex5.jpg

showcasesolidrs9.jpgshowcasewireframeng1.jpg

 

showcasetextureve1.jpg

Edytowane przez ryu7
Napisano

Jak mnie nie wygonicie to też spróbuję swoich sił :p

to mój debiut gameartowy więc rewelacji raczej ni będzie...

mam już taki modelik

94515144uy0.jpg

i teraz trzeba to zmapować i z tym będzie problem bo jestem totalna lamczą jeśli chodzi o rozkładanie UV... jak zdążę się nauczyć przed końcem to zrobię.

Napisano

Gof, z tym mapowaniem to masz akurat prosto.

Nakładasz Unwrap UVW, zaznaczasz wszystkie edge w nim i dajesz quick planar map.

Potem w vieporcie zaznaczasz te edge które Ci podmalowałem na obrazku i w oknie edit prawy klik i dajesz brake. Dalej w selection modes wybierasz sobie select element i rozsuwasz wszystkie kawałki uv`ki na boki byle gdzie ;) zaznaczasz kolejny i dajesz im relax (ja najczęściej używam relax by face angles) aż będą się dobrze układały, jak się nie będą dobrze układały to znaczy że trzeba jeszcze coś rozciąć. Jak już będziesz miał wszystkie zrelaxowane to zaznacz wszystkie elementy uvki i daj pack uvs ze spacingiem np. 0,01 i gotowe.

37cd19d223f6c0c6.jpg

  • Confused 1
Napisano

Przekroczony limit i nie mogę zjechać poniżej 1300 trisów,bez zmiany mapowania ,także poza bitwa pokazuję :).

2e4f42535aead232.jpg

Napisano

Zeet: wypasiona skrzynka, fajna by z niej była paka na narzędzia :D

Ex3: Wielkie dzięki za podpowiedź!

Napisano

mirach, Ardeni - Dzięki :D

 

zeet - Fajny design. Jak zrobiłeś teksturę ścianek bocznych? Miejscami wygląda jak poszycie statku kosmicznego :)

 

Ex3 - Może tylko mi się wydaje ale strasznie gruby ten pancerz, zwłaszcza na górze. Poza tym to ok.

Napisano (edytowane)

czesc. chcialem stworzyc prosta skrzynke na amunicje ze wzgledu na to ze musze sie nauczyc podstaw teksturowania i niechce tego robic na bardzo zlozonym obiekcie.

 

 

chyba juz maxymalnie zoptymalizowalem siatke.

 

 

skrzynka6pjgqg4.jpg

skrzynka6pjgqg4.044f921df0.jpg

 

 

edit:

 

zaczolem sobie rozkladac siatke. i tutaj moje pytanie sie nasuwa. czy tak jak teraz ten kawalek jest dobrze czy nalezy to ze soba zlaczyc ? czesci pasuja do siebie ...

 

a3f4d1be35d2a5ef.jpg

Edytowane przez heaven
Napisano

mam problem. chcialem sobie wkleic jakas teksture i zobaczyc jak bedzie wygladalo...

 

 

mam tak rozlozona siatke:

raczka2qj7.th.jpg

 

dalem sobie taka teksture:

raczka2bb4.th.png

 

 

czyli idealnie pasuje do siatki bo na siatce jest ukladana i jest na 100% dokladnie...

 

co zle robie ?

 

 

a wyglada tak:

 

raczkajt7.th.jpg

 

 

jest zabardzo rozciagniete

Napisano

hmm...mozesz pokazac element ktory mapujesz? bo na obecna chwile twoja siatka UVW ma wiecej poly niz cala skrzynka, a jezeli to ma byc raczka, to raczka w twoim modelu ma mniej poly! pokaz model mapowany, wyglada jakbys mial mapowanie obrucone o 90 stopni

Napisano

Po pierwsze nie tykasz sie wogóle UVW map, uzywasz tylko unwrapa.

2 szukasz tutoriali.

3 robisz tutoriale.

4 robisz porządny przemyslany model

5 mapujesz go.

Taką listę bym ci polecił

Napisano
"[...]nigdy nie mam czasu":D

 

No nie, lvl 120 wbijam na dniach :O

A alt prawie 100 :O

Drugi alt 80 zaraz :O

Trzeci ..... skoncze tutaj bo mi przykro za siebie XD

No lifers unite hahaha

 

 

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :O

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności