Ex3 Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 (edytowane) Poprzednia bitwa już zdycha więc jedziemy z następną :) Tym razem proponuję jako temat skrzynkę na amunicję. Design sci-fi jak i realistyczny dozwolony. Ograniczenia: Update: 1000 trójkątów Teksturki 512: color, normal, alpha, specular. :P Nielot skończył byś wkońcu coś a nie narzekał na ograniczenia :P:P Edytowane 21 Maj 2008 przez Ex3
nielot007 Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 dajcie jakies ograniczenia bo 2k i 1024 to nie low poly ;) i zadne "wyzwanie"
Creator Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 dajcie jakies ograniczenia bo 2k i 1024 to nie low poly ;) i zadne "wyzwanie" To jest piękne xD Ponarzeka, zmieni zasady i pewnie nie weźmie udziału :D
nielot007 Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 To jest piękne xD Ponarzeka, zmieni zasady i pewnie nie weźmie udziału :D skad wiesz... ;) powiedz mi gdzie ja mam ten 1k wpakowac ? :eek:
Creator Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Górny limit może sobie taki zostać, nikt nie każe przecież robić równo 1000 trisów :) Chociaż na zdrowy rozum połowa tego limitu to też dużo :P
Levus Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Ten dolny screen to jak trumny wygląda:D To ja pierwszy: Alien Launcher Ammo :D:D:D
Creator Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 no w tych skrzynkach to dużo w normal można upchać :P
floo Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Ex3 nice... ;) dzięki za referki... :P trzeba będzie spróbować i powalczyć
Fargate Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 Hmm podoba mi sie mógłbym robienie tex poćwiczyć :)
floo Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 zrobiłem pancerna skrzynie na ammo... dodatkowo lodóweczka dla ekipy na browarek... ;) texturka później...
ofca Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 2 tri za duzo, pokasiate 'browaru' i na bank mozesz uciac z raczki troche tri
floo Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 ona ma być kanciasta, bo jest pancerna dzięki czemu odbija pociski... podobny pancerz jest zastosowany w czołgach, natomiast tutaj mamy jakiś nowoczesny lekkim materiał którego jeszcze nie wymyślili... :P sama skrzynia ma 490tris, a browar to tak na szybko robiony, pewnie można zjechać z poly i wrzucić więcej puszek... ;]
ryu7 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 (edytowane) Można się przyłączyć? Zawsze chciałem wziąć udział w minibitwie :D Edytowane 23 Maj 2008 przez ryu7
gof Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Jak mnie nie wygonicie to też spróbuję swoich sił :p to mój debiut gameartowy więc rewelacji raczej ni będzie... mam już taki modelik i teraz trzeba to zmapować i z tym będzie problem bo jestem totalna lamczą jeśli chodzi o rozkładanie UV... jak zdążę się nauczyć przed końcem to zrobię.
Ex3 Napisano 24 Maj 2008 Autor Napisano 24 Maj 2008 Gof, z tym mapowaniem to masz akurat prosto. Nakładasz Unwrap UVW, zaznaczasz wszystkie edge w nim i dajesz quick planar map. Potem w vieporcie zaznaczasz te edge które Ci podmalowałem na obrazku i w oknie edit prawy klik i dajesz brake. Dalej w selection modes wybierasz sobie select element i rozsuwasz wszystkie kawałki uv`ki na boki byle gdzie ;) zaznaczasz kolejny i dajesz im relax (ja najczęściej używam relax by face angles) aż będą się dobrze układały, jak się nie będą dobrze układały to znaczy że trzeba jeszcze coś rozciąć. Jak już będziesz miał wszystkie zrelaxowane to zaznacz wszystkie elementy uvki i daj pack uvs ze spacingiem np. 0,01 i gotowe. 1
zeet Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Przekroczony limit i nie mogę zjechać poniżej 1300 trisów,bez zmiany mapowania ,także poza bitwa pokazuję :).
gof Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Zeet: wypasiona skrzynka, fajna by z niej była paka na narzędzia :D Ex3: Wielkie dzięki za podpowiedź!
ryu7 Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 mirach, Ardeni - Dzięki :D zeet - Fajny design. Jak zrobiłeś teksturę ścianek bocznych? Miejscami wygląda jak poszycie statku kosmicznego :) Ex3 - Może tylko mi się wydaje ale strasznie gruby ten pancerz, zwłaszcza na górze. Poza tym to ok.
Pumba Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Możliwe żę było napisane, ale chyba mi uciekło. Do kiedy jest termin?
Ex3 Napisano 25 Maj 2008 Autor Napisano 25 Maj 2008 Termin jak zawsze ;) jak skończymy to się go poda :)
heaven Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 witam. mam nadzieje ze sie niespoznilem. ja tez chcialem wziasc udzial w minibitwie i zaczolem sobie klepac juz skrzynke :)
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 takie cos wymodelowalem. biore udzial dla pocwiczenia lo-poly bo sie tym niezajmuje wogole i chce pocwiczyc teksturowanie :)
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 Poprawił byś tą siateczkę bo masz sporo niepotrzebnych poly.
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 poprawilem siatke.. teraz bedzie oki ? zmniejszylem najwiecej jak sie dalo. staram sie unikac tych trojkatow, ale nieraz sie nieda xD
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 Spokojnie możesz dalej optymalizować, W gamearcie trójkąty nie są Twoim wrogiem :)
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 (edytowane) czesc. chcialem stworzyc prosta skrzynke na amunicje ze wzgledu na to ze musze sie nauczyc podstaw teksturowania i niechce tego robic na bardzo zlozonym obiekcie. chyba juz maxymalnie zoptymalizowalem siatke. edit: zaczolem sobie rozkladac siatke. i tutaj moje pytanie sie nasuwa. czy tak jak teraz ten kawalek jest dobrze czy nalezy to ze soba zlaczyc ? czesci pasuja do siebie ... Edytowane 3 Czerwiec 2008 przez heaven
patry Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Chyba raczej nie jest jeszcze maksymalnie zoptymalizowana :P Możesz jeszcze zweldować te vertexy zaznaczone na czerwono :)
SoAd Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Zamiast ekstrudowac wszystko z jednego elementu mozesz zrobic kilka elementów i je do siebie przysuwać.
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 mam problem. chcialem sobie wkleic jakas teksture i zobaczyc jak bedzie wygladalo... mam tak rozlozona siatke: dalem sobie taka teksture: czyli idealnie pasuje do siatki bo na siatce jest ukladana i jest na 100% dokladnie... co zle robie ? a wyglada tak: jest zabardzo rozciagniete
Bruneq Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 hmm...mozesz pokazac element ktory mapujesz? bo na obecna chwile twoja siatka UVW ma wiecej poly niz cala skrzynka, a jezeli to ma byc raczka, to raczka w twoim modelu ma mniej poly! pokaz model mapowany, wyglada jakbys mial mapowanie obrucone o 90 stopni
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 pokombinowalem i wyszlo teraz tak: tylko nie jest na calym modelu rozlozone: By tmkszlc ale widze ze siatka zostala zle rozlozona xD
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 edit: nie wiem co zle juz robie :/// siatka : By tmkszlc tekstura: By tmkszlc i tak jest we viewporcie: By tmkszlc
SoAd Napisano 3 Czerwiec 2008 Napisano 3 Czerwiec 2008 Po pierwsze nie tykasz sie wogóle UVW map, uzywasz tylko unwrapa. 2 szukasz tutoriali. 3 robisz tutoriale. 4 robisz porządny przemyslany model 5 mapujesz go. Taką listę bym ci polecił
Por@szek Napisano 4 Czerwiec 2008 Napisano 4 Czerwiec 2008 Dajcie jakis temat co mnie oderwie od rappelz. :o
Levus Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Dajcie jakis temat co mnie oderwie od rappelz. :o "[...]nigdy nie mam czasu":D
Por@szek Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 "[...]nigdy nie mam czasu":D No nie, lvl 120 wbijam na dniach :O A alt prawie 100 :O Drugi alt 80 zaraz :O Trzeci ..... skoncze tutaj bo mi przykro za siebie XD No lifers unite hahaha SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :O
Ramsez Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 To i ja wystartuję: Dopiero po zakończeniu pracy zauważyłem, że korzystam z podobnego koceptu co jeden uczestnik.
Levus Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 Papierowo i równo to drewno wygląda, jeśli czaisz o co mi chodzi. Jakbyś z parkietu darł:) Luknij tu: http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=465 Może ten: http://cgtextures.com/texview.php?id=3433&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21 albo ten: http://cgtextures.com/texview.php?id=4125&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21 zmixowany z tym: http://cgtextures.com/texview.php?id=3437&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21
Bany1991 Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Witam No to ja tez do bitwy dołączam a to moje wypociny
Chris Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 ajajaj :D marnotractwo poly.. duuuuzo mozna przyciąć (conajmniej o polowe)
Rekomendowane odpowiedzi