Ex3 Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 (edytowane) Poprzednia bitwa już zdycha więc jedziemy z następną :) Tym razem proponuję jako temat skrzynkę na amunicję. Design sci-fi jak i realistyczny dozwolony. Ograniczenia: Update: 1000 trójkątów Teksturki 512: color, normal, alpha, specular. :P Nielot skończył byś wkońcu coś a nie narzekał na ograniczenia :P:P Edytowane 21 Maj 2008 przez Ex3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 dajcie jakies ograniczenia bo 2k i 1024 to nie low poly ;) i zadne "wyzwanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 dajcie jakies ograniczenia bo 2k i 1024 to nie low poly ;) i zadne "wyzwanie" To jest piękne xD Ponarzeka, zmieni zasady i pewnie nie weźmie udziału :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 To jest piękne xD Ponarzeka, zmieni zasady i pewnie nie weźmie udziału :D skad wiesz... ;) powiedz mi gdzie ja mam ten 1k wpakowac ? :eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Górny limit może sobie taki zostać, nikt nie każe przecież robić równo 1000 trisów :) Chociaż na zdrowy rozum połowa tego limitu to też dużo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 21 Maj 2008 Autor Share Napisano 21 Maj 2008 komuś chyba wyobraźni brakuje :P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Ten dolny screen to jak trumny wygląda:D To ja pierwszy: Alien Launcher Ammo :D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 no w tych skrzynkach to dużo w normal można upchać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Ex3 nice... ;) dzięki za referki... :P trzeba będzie spróbować i powalczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 Hmm podoba mi sie mógłbym robienie tex poćwiczyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KisieL_MAD Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 to i ja spróbuje :D 980 tris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 zrobiłem pancerna skrzynie na ammo... dodatkowo lodóweczka dla ekipy na browarek... ;) texturka później... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 2 tri za duzo, pokasiate 'browaru' i na bank mozesz uciac z raczki troche tri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 ona ma być kanciasta, bo jest pancerna dzięki czemu odbija pociski... podobny pancerz jest zastosowany w czołgach, natomiast tutaj mamy jakiś nowoczesny lekkim materiał którego jeszcze nie wymyślili... :P sama skrzynia ma 490tris, a browar to tak na szybko robiony, pewnie można zjechać z poly i wrzucić więcej puszek... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Maj 2008 Share Napisano 21 Maj 2008 low i high na szybko... :) pozdro 242tri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 (edytowane) Można się przyłączyć? Zawsze chciałem wziąć udział w minibitwie :D Edytowane 23 Maj 2008 przez ryu7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Bardzo ladnie to wyglada wg mnie, ryu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 ryu7 - świetny oldschool :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gof Napisano 23 Maj 2008 Share Napisano 23 Maj 2008 Jak mnie nie wygonicie to też spróbuję swoich sił :p to mój debiut gameartowy więc rewelacji raczej ni będzie... mam już taki modelik i teraz trzeba to zmapować i z tym będzie problem bo jestem totalna lamczą jeśli chodzi o rozkładanie UV... jak zdążę się nauczyć przed końcem to zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 24 Maj 2008 Autor Share Napisano 24 Maj 2008 Gof, z tym mapowaniem to masz akurat prosto. Nakładasz Unwrap UVW, zaznaczasz wszystkie edge w nim i dajesz quick planar map. Potem w vieporcie zaznaczasz te edge które Ci podmalowałem na obrazku i w oknie edit prawy klik i dajesz brake. Dalej w selection modes wybierasz sobie select element i rozsuwasz wszystkie kawałki uv`ki na boki byle gdzie ;) zaznaczasz kolejny i dajesz im relax (ja najczęściej używam relax by face angles) aż będą się dobrze układały, jak się nie będą dobrze układały to znaczy że trzeba jeszcze coś rozciąć. Jak już będziesz miał wszystkie zrelaxowane to zaznacz wszystkie elementy uvki i daj pack uvs ze spacingiem np. 0,01 i gotowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 24 Maj 2008 Share Napisano 24 Maj 2008 Przekroczony limit i nie mogę zjechać poniżej 1300 trisów,bez zmiany mapowania ,także poza bitwa pokazuję :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gof Napisano 24 Maj 2008 Share Napisano 24 Maj 2008 Zeet: wypasiona skrzynka, fajna by z niej była paka na narzędzia :D Ex3: Wielkie dzięki za podpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 24 Maj 2008 Autor Share Napisano 24 Maj 2008 No i moja skrzynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryu7 Napisano 24 Maj 2008 Share Napisano 24 Maj 2008 mirach, Ardeni - Dzięki :D zeet - Fajny design. Jak zrobiłeś teksturę ścianek bocznych? Miejscami wygląda jak poszycie statku kosmicznego :) Ex3 - Może tylko mi się wydaje ale strasznie gruby ten pancerz, zwłaszcza na górze. Poza tym to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumba Napisano 24 Maj 2008 Share Napisano 24 Maj 2008 Możliwe żę było napisane, ale chyba mi uciekło. Do kiedy jest termin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 25 Maj 2008 Autor Share Napisano 25 Maj 2008 Termin jak zawsze ;) jak skończymy to się go poda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 2 Czerwiec 2008 Share Napisano 2 Czerwiec 2008 witam. mam nadzieje ze sie niespoznilem. ja tez chcialem wziasc udzial w minibitwie i zaczolem sobie klepac juz skrzynke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2008 No to wrzucaj screeny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 takie cos wymodelowalem. biore udzial dla pocwiczenia lo-poly bo sie tym niezajmuje wogole i chce pocwiczyc teksturowanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2008 Poprawił byś tą siateczkę bo masz sporo niepotrzebnych poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 poprawilem siatke.. teraz bedzie oki ? zmniejszylem najwiecej jak sie dalo. staram sie unikac tych trojkatow, ale nieraz sie nieda xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2008 Spokojnie możesz dalej optymalizować, W gamearcie trójkąty nie są Twoim wrogiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 (edytowane) czesc. chcialem stworzyc prosta skrzynke na amunicje ze wzgledu na to ze musze sie nauczyc podstaw teksturowania i niechce tego robic na bardzo zlozonym obiekcie. chyba juz maxymalnie zoptymalizowalem siatke. edit: zaczolem sobie rozkladac siatke. i tutaj moje pytanie sie nasuwa. czy tak jak teraz ten kawalek jest dobrze czy nalezy to ze soba zlaczyc ? czesci pasuja do siebie ... Edytowane 3 Czerwiec 2008 przez heaven Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 Chyba raczej nie jest jeszcze maksymalnie zoptymalizowana :P Możesz jeszcze zweldować te vertexy zaznaczone na czerwono :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 Zamiast ekstrudowac wszystko z jednego elementu mozesz zrobic kilka elementów i je do siebie przysuwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 mam problem. chcialem sobie wkleic jakas teksture i zobaczyc jak bedzie wygladalo... mam tak rozlozona siatke: dalem sobie taka teksture: czyli idealnie pasuje do siatki bo na siatce jest ukladana i jest na 100% dokladnie... co zle robie ? a wyglada tak: jest zabardzo rozciagniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 hmm...mozesz pokazac element ktory mapujesz? bo na obecna chwile twoja siatka UVW ma wiecej poly niz cala skrzynka, a jezeli to ma byc raczka, to raczka w twoim modelu ma mniej poly! pokaz model mapowany, wyglada jakbys mial mapowanie obrucone o 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 raczka ma 64 trisy. By tmkszlc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 pokombinowalem i wyszlo teraz tak: tylko nie jest na calym modelu rozlozone: By tmkszlc ale widze ze siatka zostala zle rozlozona xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 edit: nie wiem co zle juz robie :/// siatka : By tmkszlc tekstura: By tmkszlc i tak jest we viewporcie: By tmkszlc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 3 Czerwiec 2008 Share Napisano 3 Czerwiec 2008 Po pierwsze nie tykasz sie wogóle UVW map, uzywasz tylko unwrapa. 2 szukasz tutoriali. 3 robisz tutoriale. 4 robisz porządny przemyslany model 5 mapujesz go. Taką listę bym ci polecił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 4 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2008 Słuchaj się SoAd`a wywal tego uvw map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 4 Czerwiec 2008 Share Napisano 4 Czerwiec 2008 Dajcie jakis temat co mnie oderwie od rappelz. :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Czerwiec 2008 Share Napisano 5 Czerwiec 2008 Dajcie jakis temat co mnie oderwie od rappelz. :o "[...]nigdy nie mam czasu":D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 "[...]nigdy nie mam czasu":D No nie, lvl 120 wbijam na dniach :O A alt prawie 100 :O Drugi alt 80 zaraz :O Trzeci ..... skoncze tutaj bo mi przykro za siebie XD No lifers unite hahaha SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramsez Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 To i ja wystartuję: Dopiero po zakończeniu pracy zauważyłem, że korzystam z podobnego koceptu co jeden uczestnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 Papierowo i równo to drewno wygląda, jeśli czaisz o co mi chodzi. Jakbyś z parkietu darł:) Luknij tu: http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=465 Może ten: http://cgtextures.com/texview.php?id=3433&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21 albo ten: http://cgtextures.com/texview.php?id=4125&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21 zmixowany z tym: http://cgtextures.com/texview.php?id=3437&s=S&PHPSESSID=b56970a1a159c2903ba20e9c34642b21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 12 Czerwiec 2008 Share Napisano 12 Czerwiec 2008 Witam No to ja tez do bitwy dołączam a to moje wypociny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 13 Czerwiec 2008 Share Napisano 13 Czerwiec 2008 ajajaj :D marnotractwo poly.. duuuuzo mozna przyciąć (conajmniej o polowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bany1991 Napisano 14 Czerwiec 2008 Share Napisano 14 Czerwiec 2008 No to wersja oszczędniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi