Skocz do zawartości

Mini-Bitwa 21 - Skrzynka amunicji


Ex3

Rekomendowane odpowiedzi

Poprzednia bitwa już zdycha więc jedziemy z następną :)

Tym razem proponuję jako temat skrzynkę na amunicję. Design sci-fi jak i realistyczny dozwolony.

Ograniczenia:

 

Update:

1000 trójkątów

Teksturki 512: color, normal, alpha, specular. :P

 

Nielot skończył byś wkońcu coś a nie narzekał na ograniczenia :P:P

Edytowane przez Ex3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ona ma być kanciasta, bo jest pancerna dzięki czemu odbija pociski... podobny pancerz jest zastosowany w czołgach, natomiast tutaj mamy jakiś nowoczesny lekkim materiał którego jeszcze nie wymyślili... :P

 

sama skrzynia ma 490tris, a browar to tak na szybko robiony, pewnie można zjechać z poly i wrzucić więcej puszek... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie nie wygonicie to też spróbuję swoich sił :p

to mój debiut gameartowy więc rewelacji raczej ni będzie...

mam już taki modelik

94515144uy0.jpg

i teraz trzeba to zmapować i z tym będzie problem bo jestem totalna lamczą jeśli chodzi o rozkładanie UV... jak zdążę się nauczyć przed końcem to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gof, z tym mapowaniem to masz akurat prosto.

Nakładasz Unwrap UVW, zaznaczasz wszystkie edge w nim i dajesz quick planar map.

Potem w vieporcie zaznaczasz te edge które Ci podmalowałem na obrazku i w oknie edit prawy klik i dajesz brake. Dalej w selection modes wybierasz sobie select element i rozsuwasz wszystkie kawałki uv`ki na boki byle gdzie ;) zaznaczasz kolejny i dajesz im relax (ja najczęściej używam relax by face angles) aż będą się dobrze układały, jak się nie będą dobrze układały to znaczy że trzeba jeszcze coś rozciąć. Jak już będziesz miał wszystkie zrelaxowane to zaznacz wszystkie elementy uvki i daj pack uvs ze spacingiem np. 0,01 i gotowe.

37cd19d223f6c0c6.jpg

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirach, Ardeni - Dzięki :D

 

zeet - Fajny design. Jak zrobiłeś teksturę ścianek bocznych? Miejscami wygląda jak poszycie statku kosmicznego :)

 

Ex3 - Może tylko mi się wydaje ale strasznie gruby ten pancerz, zwłaszcza na górze. Poza tym to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc. chcialem stworzyc prosta skrzynke na amunicje ze wzgledu na to ze musze sie nauczyc podstaw teksturowania i niechce tego robic na bardzo zlozonym obiekcie.

 

 

chyba juz maxymalnie zoptymalizowalem siatke.

 

 

skrzynka6pjgqg4.jpg

skrzynka6pjgqg4.044f921df0.jpg

 

 

edit:

 

zaczolem sobie rozkladac siatke. i tutaj moje pytanie sie nasuwa. czy tak jak teraz ten kawalek jest dobrze czy nalezy to ze soba zlaczyc ? czesci pasuja do siebie ...

 

a3f4d1be35d2a5ef.jpg

Edytowane przez heaven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem. chcialem sobie wkleic jakas teksture i zobaczyc jak bedzie wygladalo...

 

 

mam tak rozlozona siatke:

raczka2qj7.th.jpg

 

dalem sobie taka teksture:

raczka2bb4.th.png

 

 

czyli idealnie pasuje do siatki bo na siatce jest ukladana i jest na 100% dokladnie...

 

co zle robie ?

 

 

a wyglada tak:

 

raczkajt7.th.jpg

 

 

jest zabardzo rozciagniete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...mozesz pokazac element ktory mapujesz? bo na obecna chwile twoja siatka UVW ma wiecej poly niz cala skrzynka, a jezeli to ma byc raczka, to raczka w twoim modelu ma mniej poly! pokaz model mapowany, wyglada jakbys mial mapowanie obrucone o 90 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności