oDD Napisano 1 Lipiec 2009 Autor Napisano 1 Lipiec 2009 (edytowane) dzieki wszystkim, zupdejtowalem portfolio pencilofdoom.com, jest tam trochę rzeczy z nowego Call of juarez. Jak coś nie tak ze stroną to dajcie znać jeszcze mam zamiar poprawić parę rzeczy. Pare przykładów. Edytowane 6 Lipiec 2009 przez oDD
Radix Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Masz bardzo ładne prace, jednak zastanawia mnie jedna rzecz w ostatniej. Czy postacie są poprawnie rozłożone w przestrzeni? Może się mylę, ale wydaje mi się, że albo te na pierwszym planie są zbyt małe, albo te na dalszym (jak chociażby postać stojąca w czarnej kamizelce) są zbyt duże. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić, ale wzrost postaci idzie chyba według perspektywy? W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?
WWWoj Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Powrzucaj też te co masz w portfolio man, wogole różowy robot wymiata :p
oDD Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 (edytowane) trochę lokacji więcej Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland jakieś propozycje na kolorystyke etapu Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 2009 przez oDD
oDD Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 (edytowane) podziemna swiatynia: ogulny zarys, obiekty do niej i sufit Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 2009 przez oDD
oDD Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 (edytowane) przy coju wiecej robiłem tekstur niz conceptów bo mniej mamy teksturatorów niż rysowników Edytowane 29 Wrzesień 2009 przez oDD
oDD Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 (edytowane) i dwa projekty logosów na koszulki Copyright Techland Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 2009 przez oDD
Gość dekiel Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 widze ze cale forum pracowalo nad ta gierka 0_o buhahahaha. tez fajne :) Choc ja czekan na red dead redemption :)
CzAk1 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Jezu...co kolejny to fajniejsze rzeczy wrzuca...o_O
-hpx- Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Jezu...co kolejny to fajniejsze rzeczy wrzuca...o_O hah no właśnie :D
Ros1 Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Szczególnie fajna ta świątynia i same kształty posągów są wyczesane... Jakkolwiek cała reszta też nie gorsza :)
miriam Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Wszędzie gdzie nie spojrznę jarez i jarez :], maćko bośka tosz to szok :). Ilu zacnych ludzi przy tym robi. Powodzenia //Pozdr.
Luki Luki Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 No dobra, jutro kupuję tą grę, mam nadzieje ze nie bede zalowal, ze w wersji na ps3 i dam rade sterowaniu;). Znow fajne rzeczy, fajne teksturki, a bacia indianka rewelacyjna.
peter_f Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Rewelacja! Jezu, jaka szkoda, że nie mam czasu na granie. Wygląda niesamowicie! Gratuluję ogromnie. Dawno nie widziałem czegoś takiego! Piękne te testy klimatu dla enviro! 5***** to dużo za mało! Gratki fronta! Pozdrawiam!
misiekhc Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 kawal dobrych artow, wielki szacun dla calej ekipy koncepciarzy, a i teskturki i modeliki tez fajniutkie, ogolnie gra od strony graficznej prezentuje sie syto, szkoda, ze reszta to juz mega suchar (edit: no w sumie dzwiekowo tez jest elegancko, dobra muza..), a po pierwszej czesci czekalem na nia z niecierpliwoscia, chyba w techlandzie nie ma animatora dobrego, bo w cutscenkach to jest jakas zenada jak na dzisiejsze standardy, powinien ktos tam u was sobei heveanly sword wziac za referencje:)
sicksicksick Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 no wszystko wyglada zajebiscie dopUki nie zaczyna sie ruszaać [odnosnie COJ2] :p ALE texturki miodzio modele juz gorzej, chyba jednak ciut lepiej wygladają w grze, niz na tych screenach ..jakoś
Kseronarogu Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 niezle stuffu sie wysypalo z tego call of fujarez ;) ... cool - bede musial pograc :D
oDD Napisano 12 Sierpień 2009 Autor Napisano 12 Sierpień 2009 dzięki wszystkim za komentarze W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu? masz racje zjebane jest Ta świątynia jest malowana po 3d? tak, miałem przeprojektować całe wnętrze zostawiając gabaryty i schody, malowane to jest na screenie z edytora
nielot007 Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 lead'zie jest szacun ;) ps. jakby ktos nie wiedzial to Waldek jest teraz lead concept artist i caly czas na nas krzyczy hehehe ;)
Gość e=mc^2 Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 to fakt został leadem, teraz jest przewodnikiem naszych udręczonych dusz, zawsze możemy na niego liczyc i mu się zwierzyć ze wszystkiego ;)
Dann.G Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 w ostatnim postac ok, ale tło za to przyciagnelo moja wieksza uwage...moim zdaniem misztrzowskie, bo jak się patrzy szczegolowo, to nic nie widac- tylko fakturki i pociagniecia pedzla wlasciwie, a patrzysz na postac i tlo nagle zaczyna cos budowac.. podziwiam!
Gość dekiel Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/
leander Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/Slyszalem, ze oDD ma 1,32 wzrostu. Ale moze to plotka. Zlosliwi zawsze odejma kilka centymetrów. Mam wrazenie jakby w tych szkicach sie cos nowego pojawilo, bryle na pewno lepiej czuc.
Gość dekiel Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 wlasnie chcialem to powiedziec, ale nie chcialem byc cyniczny ;)
artursadlos Napisano 11 Wrzesień 2009 Napisano 11 Wrzesień 2009 Waldek nie ma 1,32 wzrostu. Ma znaczniej mniej ale duchem to Napoleon!!!
oDD Napisano 28 Wrzesień 2009 Autor Napisano 28 Wrzesień 2009 dekiel: trudno powiedziec, jak w pracy mam zrobic koncept to zdecydowanie wiecej uwagi do proporcji przywiazuje leander: super fanart halo i jakis taki troche zeby cokolwiek maznąć
oDD Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 eco dzieki prezent dla tortura i fanart puzzle bobble
Coyote Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 prezent widziałem juz na blogu :) a ten drugi bardzo fajny jak tam warsztaty wyszły? żałuje ze nie mogłem być :/
emmilius Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 Skarpetki focal point =], rozwalają mnie =]
Gość piofoks Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 masz bardzo fajne prace :) w swoim portfoli luźne i smakowite :) pozdr
WWWoj Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 luz to zdecydowanie atut w Twoich pracach jak dla mnie. Pewnie tak musisz odreagowac po całym dniu kierowania i pilnowania "spójności" projektu :p Czyli nie ma tego złego :]
telthona Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) cosmicgirl.jpg jest ........... :) strasznie fajne prowadzenie plamy i kreski, i to bardzo konsekwentne ;) podziwiam Edytowane 12 Marzec 2010 przez Adek
norden Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 ; ) myśle Waldo że oryginalnosc twoich postaci wygrywa... Co do techniki to znasz mój gust
nielot007 Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 gdzie ty sie wogole podziewasz ? ;) kolorki, swiatelka...
emmilius Napisano 6 Marzec 2010 Napisano 6 Marzec 2010 Heh... mam wrażenie że maziając stawaisz aż 4 kreski/plamy: pierwsza to kształt, druga - bryła, trzecia i czwarta to światło i cień.
KhazadThard Napisano 12 Marzec 2010 Napisano 12 Marzec 2010 hmm pogapię się... może wpadnę na to czemu to jest tak dobre...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się