Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

dzieki wszystkim, zupdejtowalem portfolio pencilofdoom.com, jest tam trochę rzeczy z nowego Call of juarez. Jak coś nie tak ze stroną to dajcie znać jeszcze mam zamiar poprawić parę rzeczy. Pare przykładów.

 

aztec.jpg

 

saloon.jpg

Edytowane przez oDD
  • Odpowiedzi 331
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz bardzo ładne prace, jednak zastanawia mnie jedna rzecz w ostatniej. Czy postacie są poprawnie rozłożone w przestrzeni? Może się mylę, ale wydaje mi się, że albo te na pierwszym planie są zbyt małe, albo te na dalszym (jak chociażby postać stojąca w czarnej kamizelce) są zbyt duże. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić, ale wzrost postaci idzie chyba według perspektywy? W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?

Napisano (edytowane)

trochę lokacji więcej

 

65255828.jpg

Copyright Techland

 

59938042.jpg

Copyright Techland

 

70497080.jpg

Copyright Techland

 

ghosttown02.jpg

Copyright Techland

 

jakieś propozycje na kolorystyke etapu

 

zestawienie4a.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD
Napisano (edytowane)

podziemna swiatynia: ogulny zarys, obiekty do niej i sufit

 

01b.jpg

Copyright Techland

 

02bj.jpg

Copyright Techland

 

85506053.jpg

Copyright Techland

 

54645134.jpg

Copyright Techland

 

szesc.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD
Napisano (edytowane)

przy coju wiecej robiłem tekstur niz conceptów bo mniej mamy teksturatorów niż rysowników

 

creaturesn.jpg

 

face01.jpg

 

face02.jpg

 

face03.jpg

 

figure01.jpg

 

figure02.jpg

Edytowane przez oDD
Napisano (edytowane)

i dwa projekty logosów na koszulki

 

01c.jpg

Copyright Techland

 

02b.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD
Gość dekiel
Napisano

widze ze cale forum pracowalo nad ta gierka 0_o buhahahaha. tez fajne :) Choc ja czekan na red dead redemption :)

Napisano

Szczególnie fajna ta świątynia i same kształty posągów są wyczesane... Jakkolwiek cała reszta też nie gorsza :)

Napisano

Wszędzie gdzie nie spojrznę jarez i jarez :], maćko bośka tosz to szok :). Ilu zacnych ludzi przy tym robi.

 

Powodzenia

 

//Pozdr.

Napisano

No dobra, jutro kupuję tą grę, mam nadzieje ze nie bede zalowal, ze w wersji na ps3 i dam rade sterowaniu;).

 

Znow fajne rzeczy, fajne teksturki, a bacia indianka rewelacyjna.

Napisano

Rewelacja! Jezu, jaka szkoda, że nie mam czasu na granie. Wygląda niesamowicie! Gratuluję ogromnie. Dawno nie widziałem czegoś takiego! Piękne te testy klimatu dla enviro! 5***** to dużo za mało! Gratki fronta! Pozdrawiam!

Napisano

kawal dobrych artow, wielki szacun dla calej ekipy koncepciarzy, a i teskturki i modeliki tez fajniutkie, ogolnie gra od strony graficznej prezentuje sie syto, szkoda, ze reszta to juz mega suchar (edit: no w sumie dzwiekowo tez jest elegancko, dobra muza..), a po pierwszej czesci czekalem na nia z niecierpliwoscia, chyba w techlandzie nie ma animatora dobrego, bo w cutscenkach to jest jakas zenada jak na dzisiejsze standardy, powinien ktos tam u was sobei heveanly sword wziac za referencje:)

Napisano

no wszystko wyglada zajebiscie dopUki nie zaczyna sie ruszaać [odnosnie COJ2] :p ALE texturki miodzio modele juz gorzej, chyba jednak ciut lepiej wygladają w grze, niz na tych screenach ..jakoś

Napisano

dzięki wszystkim za komentarze

 

W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?

 

masz racje zjebane jest

 

Ta świątynia jest malowana po 3d?

 

tak, miałem przeprojektować całe wnętrze zostawiając gabaryty i schody, malowane to jest na screenie z edytora

 

0823sketchman.jpg

Napisano

to fakt został leadem, teraz jest przewodnikiem naszych udręczonych dusz, zawsze możemy na niego liczyc i mu się zwierzyć ze wszystkiego ;)

Napisano

w ostatnim postac ok, ale tło za to przyciagnelo moja wieksza uwage...moim zdaniem misztrzowskie, bo jak się patrzy szczegolowo, to nic nie widac- tylko fakturki i pociagniecia pedzla wlasciwie, a patrzysz na postac i tlo nagle zaczyna cos budowac.. podziwiam!

Napisano

czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/

Napisano
czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/
Slyszalem, ze oDD ma 1,32 wzrostu. Ale moze to plotka. Zlosliwi zawsze odejma kilka centymetrów.

 

Mam wrazenie jakby w tych szkicach sie cos nowego pojawilo, bryle na pewno lepiej czuc.

Napisano

wlasnie chcialem to powiedziec, ale nie chcialem byc cyniczny ;)

Napisano

dekiel: trudno powiedziec, jak w pracy mam zrobic koncept to zdecydowanie wiecej uwagi do proporcji przywiazuje

 

leander: super

 

fanart halo i jakis taki troche zeby cokolwiek maznąć

 

0827halo2.jpg

 

 

0828robovsred.jpg

Gość piofoks
Napisano

masz bardzo fajne prace :) w swoim portfoli

luźne i smakowite :)

pozdr

Napisano

luz to zdecydowanie atut w Twoich pracach jak dla mnie.

Pewnie tak musisz odreagowac po całym dniu kierowania i pilnowania "spójności" projektu :p

Czyli nie ma tego złego :]

Napisano (edytowane)

cosmicgirl.jpg jest ........... :) strasznie fajne prowadzenie plamy i kreski, i to bardzo konsekwentne ;)

podziwiam

Edytowane przez Adek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności