Napisano 1 Lipiec 200915 l Autor dzieki wszystkim, zupdejtowalem portfolio pencilofdoom.com, jest tam trochę rzeczy z nowego Call of juarez. Jak coś nie tak ze stroną to dajcie znać jeszcze mam zamiar poprawić parę rzeczy. Pare przykładów. Edytowane 6 Lipiec 200915 l przez oDD
Napisano 1 Lipiec 200915 l Masz bardzo ładne prace, jednak zastanawia mnie jedna rzecz w ostatniej. Czy postacie są poprawnie rozłożone w przestrzeni? Może się mylę, ale wydaje mi się, że albo te na pierwszym planie są zbyt małe, albo te na dalszym (jak chociażby postać stojąca w czarnej kamizelce) są zbyt duże. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić, ale wzrost postaci idzie chyba według perspektywy? W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor trochę lokacji więcej Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland jakieś propozycje na kolorystyke etapu Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 200915 l przez oDD
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor podziemna swiatynia: ogulny zarys, obiekty do niej i sufit Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 200915 l przez oDD
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor przy coju wiecej robiłem tekstur niz conceptów bo mniej mamy teksturatorów niż rysowników Edytowane 29 Wrzesień 200915 l przez oDD
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor i dwa projekty logosów na koszulki Copyright Techland Copyright Techland Edytowane 7 Lipiec 200915 l przez oDD
Napisano 6 Lipiec 200915 l widze ze cale forum pracowalo nad ta gierka 0_o buhahahaha. tez fajne :) Choc ja czekan na red dead redemption :)
Napisano 6 Lipiec 200915 l Szczególnie fajna ta świątynia i same kształty posągów są wyczesane... Jakkolwiek cała reszta też nie gorsza :)
Napisano 6 Lipiec 200915 l Wszędzie gdzie nie spojrznę jarez i jarez :], maćko bośka tosz to szok :). Ilu zacnych ludzi przy tym robi. Powodzenia //Pozdr.
Napisano 6 Lipiec 200915 l No dobra, jutro kupuję tą grę, mam nadzieje ze nie bede zalowal, ze w wersji na ps3 i dam rade sterowaniu;). Znow fajne rzeczy, fajne teksturki, a bacia indianka rewelacyjna.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Rewelacja! Jezu, jaka szkoda, że nie mam czasu na granie. Wygląda niesamowicie! Gratuluję ogromnie. Dawno nie widziałem czegoś takiego! Piękne te testy klimatu dla enviro! 5***** to dużo za mało! Gratki fronta! Pozdrawiam!
Napisano 7 Lipiec 200915 l kawal dobrych artow, wielki szacun dla calej ekipy koncepciarzy, a i teskturki i modeliki tez fajniutkie, ogolnie gra od strony graficznej prezentuje sie syto, szkoda, ze reszta to juz mega suchar (edit: no w sumie dzwiekowo tez jest elegancko, dobra muza..), a po pierwszej czesci czekalem na nia z niecierpliwoscia, chyba w techlandzie nie ma animatora dobrego, bo w cutscenkach to jest jakas zenada jak na dzisiejsze standardy, powinien ktos tam u was sobei heveanly sword wziac za referencje:)
Napisano 7 Lipiec 200915 l no wszystko wyglada zajebiscie dopUki nie zaczyna sie ruszaać [odnosnie COJ2] :p ALE texturki miodzio modele juz gorzej, chyba jednak ciut lepiej wygladają w grze, niz na tych screenach ..jakoś
Napisano 7 Lipiec 200915 l niezle stuffu sie wysypalo z tego call of fujarez ;) ... cool - bede musial pograc :D
Napisano 12 Sierpień 200915 l Autor dzięki wszystkim za komentarze W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu? masz racje zjebane jest Ta świątynia jest malowana po 3d? tak, miałem przeprojektować całe wnętrze zostawiając gabaryty i schody, malowane to jest na screenie z edytora
Napisano 12 Sierpień 200915 l lead'zie jest szacun ;) ps. jakby ktos nie wiedzial to Waldek jest teraz lead concept artist i caly czas na nas krzyczy hehehe ;)
Napisano 13 Sierpień 200915 l to fakt został leadem, teraz jest przewodnikiem naszych udręczonych dusz, zawsze możemy na niego liczyc i mu się zwierzyć ze wszystkiego ;)
Napisano 13 Sierpień 200915 l w ostatnim postac ok, ale tło za to przyciagnelo moja wieksza uwage...moim zdaniem misztrzowskie, bo jak się patrzy szczegolowo, to nic nie widac- tylko fakturki i pociagniecia pedzla wlasciwie, a patrzysz na postac i tlo nagle zaczyna cos budowac.. podziwiam!
Napisano 9 Wrzesień 200915 l czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/Slyszalem, ze oDD ma 1,32 wzrostu. Ale moze to plotka. Zlosliwi zawsze odejma kilka centymetrów. Mam wrazenie jakby w tych szkicach sie cos nowego pojawilo, bryle na pewno lepiej czuc.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l Waldek nie ma 1,32 wzrostu. Ma znaczniej mniej ale duchem to Napoleon!!!
Napisano 28 Wrzesień 200915 l Autor dekiel: trudno powiedziec, jak w pracy mam zrobic koncept to zdecydowanie wiecej uwagi do proporcji przywiazuje leander: super fanart halo i jakis taki troche zeby cokolwiek maznąć
Napisano 1 Listopad 200915 l prezent widziałem juz na blogu :) a ten drugi bardzo fajny jak tam warsztaty wyszły? żałuje ze nie mogłem być :/
Napisano 14 Luty 201015 l luz to zdecydowanie atut w Twoich pracach jak dla mnie. Pewnie tak musisz odreagowac po całym dniu kierowania i pilnowania "spójności" projektu :p Czyli nie ma tego złego :]
Napisano 18 Luty 201015 l cosmicgirl.jpg jest ........... :) strasznie fajne prowadzenie plamy i kreski, i to bardzo konsekwentne ;) podziwiam Edytowane 12 Marzec 201015 l przez Adek
Napisano 18 Luty 201015 l ; ) myśle Waldo że oryginalnosc twoich postaci wygrywa... Co do techniki to znasz mój gust
Napisano 6 Marzec 201015 l Heh... mam wrażenie że maziając stawaisz aż 4 kreski/plamy: pierwsza to kształt, druga - bryła, trzecia i czwarta to światło i cień.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto