Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

dzieki wszystkim, zupdejtowalem portfolio pencilofdoom.com, jest tam trochę rzeczy z nowego Call of juarez. Jak coś nie tak ze stroną to dajcie znać jeszcze mam zamiar poprawić parę rzeczy. Pare przykładów.

 

aztec.jpg

 

saloon.jpg

Edytowane przez oDD

  • Odpowiedzi 331
  • Wyświetleń 65,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz bardzo ładne prace, jednak zastanawia mnie jedna rzecz w ostatniej. Czy postacie są poprawnie rozłożone w przestrzeni? Może się mylę, ale wydaje mi się, że albo te na pierwszym planie są zbyt małe, albo te na dalszym (jak chociażby postać stojąca w czarnej kamizelce) są zbyt duże. Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić, ale wzrost postaci idzie chyba według perspektywy? W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?

Napisano

Powrzucaj też te co masz w portfolio man, wogole różowy robot wymiata :p

Napisano
  • Autor

trochę lokacji więcej

 

65255828.jpg

Copyright Techland

 

59938042.jpg

Copyright Techland

 

70497080.jpg

Copyright Techland

 

ghosttown02.jpg

Copyright Techland

 

jakieś propozycje na kolorystyke etapu

 

zestawienie4a.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD

Napisano
  • Autor

podziemna swiatynia: ogulny zarys, obiekty do niej i sufit

 

01b.jpg

Copyright Techland

 

02bj.jpg

Copyright Techland

 

85506053.jpg

Copyright Techland

 

54645134.jpg

Copyright Techland

 

szesc.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD

Napisano
  • Autor

przy coju wiecej robiłem tekstur niz conceptów bo mniej mamy teksturatorów niż rysowników

 

creaturesn.jpg

 

face01.jpg

 

face02.jpg

 

face03.jpg

 

figure01.jpg

 

figure02.jpg

Edytowane przez oDD

Napisano
  • Autor

i dwa projekty logosów na koszulki

 

01c.jpg

Copyright Techland

 

02b.jpg

Copyright Techland

Edytowane przez oDD

Napisano

widze ze cale forum pracowalo nad ta gierka 0_o buhahahaha. tez fajne :) Choc ja czekan na red dead redemption :)

Napisano
Jezu...co kolejny to fajniejsze rzeczy wrzuca...o_O
hah no właśnie :D
Napisano

Szczególnie fajna ta świątynia i same kształty posągów są wyczesane... Jakkolwiek cała reszta też nie gorsza :)

Napisano

Wszędzie gdzie nie spojrznę jarez i jarez :], maćko bośka tosz to szok :). Ilu zacnych ludzi przy tym robi.

 

Powodzenia

 

//Pozdr.

Napisano

No dobra, jutro kupuję tą grę, mam nadzieje ze nie bede zalowal, ze w wersji na ps3 i dam rade sterowaniu;).

 

Znow fajne rzeczy, fajne teksturki, a bacia indianka rewelacyjna.

Napisano

Rewelacja! Jezu, jaka szkoda, że nie mam czasu na granie. Wygląda niesamowicie! Gratuluję ogromnie. Dawno nie widziałem czegoś takiego! Piękne te testy klimatu dla enviro! 5***** to dużo za mało! Gratki fronta! Pozdrawiam!

Napisano

kawal dobrych artow, wielki szacun dla calej ekipy koncepciarzy, a i teskturki i modeliki tez fajniutkie, ogolnie gra od strony graficznej prezentuje sie syto, szkoda, ze reszta to juz mega suchar (edit: no w sumie dzwiekowo tez jest elegancko, dobra muza..), a po pierwszej czesci czekalem na nia z niecierpliwoscia, chyba w techlandzie nie ma animatora dobrego, bo w cutscenkach to jest jakas zenada jak na dzisiejsze standardy, powinien ktos tam u was sobei heveanly sword wziac za referencje:)

Napisano

no wszystko wyglada zajebiscie dopUki nie zaczyna sie ruszaać [odnosnie COJ2] :p ALE texturki miodzio modele juz gorzej, chyba jednak ciut lepiej wygladają w grze, niz na tych screenach ..jakoś

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za komentarze

 

W ogóle chyba perspektywa leży (patrząc na lampiony). Czy wszystkie przedmioty idą z punktu zbiegu?

 

masz racje zjebane jest

 

Ta świątynia jest malowana po 3d?

 

tak, miałem przeprojektować całe wnętrze zostawiając gabaryty i schody, malowane to jest na screenie z edytora

 

0823sketchman.jpg

Napisano

lead'zie jest szacun ;)

 

ps. jakby ktos nie wiedzial to Waldek jest teraz lead concept artist i caly czas na nas krzyczy hehehe ;)

Napisano

to fakt został leadem, teraz jest przewodnikiem naszych udręczonych dusz, zawsze możemy na niego liczyc i mu się zwierzyć ze wszystkiego ;)

Napisano

w ostatnim postac ok, ale tło za to przyciagnelo moja wieksza uwage...moim zdaniem misztrzowskie, bo jak się patrzy szczegolowo, to nic nie widac- tylko fakturki i pociagniecia pedzla wlasciwie, a patrzysz na postac i tlo nagle zaczyna cos budowac.. podziwiam!

Napisano

czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/

Napisano
czemu ty te postacie takie karlowate robisz? :/
Slyszalem, ze oDD ma 1,32 wzrostu. Ale moze to plotka. Zlosliwi zawsze odejma kilka centymetrów.

 

Mam wrazenie jakby w tych szkicach sie cos nowego pojawilo, bryle na pewno lepiej czuc.

Napisano

wlasnie chcialem to powiedziec, ale nie chcialem byc cyniczny ;)

Napisano
  • Autor

dekiel: trudno powiedziec, jak w pracy mam zrobic koncept to zdecydowanie wiecej uwagi do proporcji przywiazuje

 

leander: super

 

fanart halo i jakis taki troche zeby cokolwiek maznąć

 

0827halo2.jpg

 

 

0828robovsred.jpg

Napisano
  • Autor

eco dzieki

 

prezent dla tortura

 

torturr2.jpg

 

i fanart puzzle bobble

 

0830puzzlebobble.jpg

Napisano

prezent widziałem juz na blogu :)

a ten drugi bardzo fajny

 

jak tam warsztaty wyszły? żałuje ze nie mogłem być :/

Napisano

masz bardzo fajne prace :) w swoim portfoli

luźne i smakowite :)

pozdr

Napisano

luz to zdecydowanie atut w Twoich pracach jak dla mnie.

Pewnie tak musisz odreagowac po całym dniu kierowania i pilnowania "spójności" projektu :p

Czyli nie ma tego złego :]

Napisano

cosmicgirl.jpg jest ........... :) strasznie fajne prowadzenie plamy i kreski, i to bardzo konsekwentne ;)

podziwiam

Edytowane przez Adek

Napisano

; ) myśle Waldo że oryginalnosc twoich postaci wygrywa... Co do techniki to znasz mój gust

Napisano

Heh... mam wrażenie że maziając stawaisz aż 4 kreski/plamy:

pierwsza to kształt, druga - bryła, trzecia i czwarta to światło i cień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności