Napisano 1 Październik 201014 l Swietna bogata scena. Mi sie podoba taka spokojna kolorystyka i subtelnie zbudowana przestrzen u oDDa. Kojarzy mi sie z tradycyjnym malarstwem np tego pana http://www.ronhicks.com/ gdzie wlasnie nie czuc zabawy poziomami i nasycaniem cieni dziwnymi kolorami (mam tu na mysli przerobke Grzeska, bo choc zmyslna, to dla mnie to jednak pogorszenie klimatu i przestrzeni, bo mamy zaakcentowany pierwszy i daleki plan a srodek sie rozmyl) Edytowane 1 Październik 201014 l przez leander
Napisano 2 Listopad 201014 l fajnie, że zamieściłeś te screeny z progresu, over Grześka nadał scenie więcej realizmu ale faktycznie zmienił się klimat obrazka. Obie wersje mają w sobie coś. A poza tym podoba mi się bardzo "podmalowany stary kotlet" ;)
Napisano 2 Listopad 201014 l te śmieci na pierwszym planie świetnie zrobione.. kurde świetne i brawurowe użycie tych fotek :/ Naprawde, kawał świetnej roboty. PS: za wrak samolotu ogromny pluus! XD uwielbiam takie podpowiedzi do historii :> a przeróbka kolorów Przybysia też mi sie podoba:D
Napisano 25 Grudzień 201014 l Wygląda mi to na podciągniętego speeda do Nail'd ;P Bardzo spoko, szczególnie zaciemnione i oświetlone skały.
Napisano 26 Grudzień 201014 l Po lewej stronie od żółtego motocyklisty widać w oddali drogę, która prowadzi "w głąb" obrazka - może w tej okolicy lepiej byłoby trochę uspokoić faktury, bo przypominają te, które są na pierwszym planie (płasko jest). Na niebie mi trochę nie siedzą te ciemne odcienie brązu. Poza tym jest fajnie :)
Napisano 29 Grudzień 201014 l temu motorejserowi po lewej by moze jakas bardziej energiczna poze zrobil .. a tak to lux
Napisano 3 Marzec 201114 l Autor jeszcze pewnie wróce do tamtego arta. jeden bezsensowny: i jeden o megamenie ( ) Uploaded with ImageShack.us
Napisano 4 Czerwiec 201113 l #305 crossowcy na starożytnej ziemi? Jeśli tak to raczej przydało by sie tych starożytnych podkreślić, cały ten klimacik, a crossowców wpiętych w 2 plan. Na odwrót to nie będzie już tak dobrze działać. wogóle to mam w głowie inny pomysł na kadr do scenki o takim temacie, może maznę i rzucę potem
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor pare konceptów i teksturek z troche wiekszego zbioru jaki zrobiłem podczas pracy nad COJ Cartel
Napisano 25 Sierpień 201113 l koncepty z mechico rewelka :D pozdrawiam jak zawsze na poziomie ps. odpisz mi na maila ;)
Napisano 26 Sierpień 201113 l Konceptujuesz, teksturujesz, wszystko miód, ja sie tylko zastanawiam czy ta wielowatkowosc to z wlasnej nieprzymuszonej woli ? ;)
Napisano 26 Sierpień 201113 l Fajne koncepciki. Troche na tych gangsterach raza mnie angielskie, byle jakie napisy zamiast jakichs motywow z MS-13, La Eme czy podobnych latynoskich gangow. Wujek google sie wam zacial? ;) Technicznie bardzo fajna sprawa. ICE - z wlasnej, nieprzymuszonej woli? W pracy? No co ty, na powaznie tak? :D
Napisano 26 Sierpień 201113 l No dobra, zformuluje to inaczej, ile taki pracownik techlandu ma na raz na glowie? chcialbym poznac sytuacje. ^^' ( jesli to oczywiscie nie jest tajemnica ) Dzieki Nezumi,
Napisano 29 Sierpień 201113 l Autor Coyote napisałem No dobra, zformuluje to inaczej, ile taki pracownik techlandu ma na raz na glowie? chcialbym poznac sytuacje. ^^' ( jesli to oczywiscie nie jest tajemnica ) Dzieki Nezumi, to roznie, ogolnie koncepciarze u nas tekstur nie robili. Ja teksturuje postacie. choć do Coja cartel tylko te ważniejsze robilem. Jak coś umiesz wiecej to zawsze sie znajdzie ktoś z jakąs robotą dla ciebie, np pare razy w karierze robiłem fx'y albo jakies inne cuda.
Napisano 30 Sierpień 201113 l ej no.. ja texturki jakies czasem robiłem.. np armate w bound in blood, z której byłem naprawde dumny ;), albo kolormapy w Cartelu w DI beton mur i piaski na chodnikach no ale przy Twoim wkładzie w textury to faktycznie moje zasługi są znikome.
Napisano 30 Sierpień 201113 l Dzieki za odpowiedz panowie, mam jeszcze jedno pytanie. Nie zapytam o konkrety, ale czy czujecie iz jestescie godnie wynagradzania za swoja, prace? Czy tez moze przebija sie tam syndrom naszego rodzimego kraju? Jesli to zbyt bezposrednie to przepraszam. Po prostu za jakis rok, chcialbym startowac z portfolio do kilku firm, i zastanawiam sie czy w ogole rozwazac Polske. Zycie drogie a zarobki kiepskie.
Napisano 31 Sierpień 201113 l Jedna rzecz mi strasznie nie pasuje, aż razi w oczy... dlaczego ten wątek ma tylko 4 gwiazdki ???????
Napisano 31 Sierpień 201113 l Jedna rzecz mi strasznie nie pasuje, aż razi w oczy... dlaczego ten wątek ma tylko 4 gwiazdki ??????? Może nie wszyscy lubią ciasteczkowego potwora ? :) Ale myślę, że potwór jest niezbyt zainteresowany gwiazdkami, raczej preferuje ciasteczka :)
Napisano 31 Sierpień 201113 l Heh już ma pięć xD Super prace, świetne tekstury, ale powiedz komuś by nie szalał tak z siłą specularity, bo aż płakać się chce, twarze błyszczą się, jak by ktoś je wysmarował ciepłym smalcem. :) Edytowane 31 Sierpień 201113 l przez n-pigeon
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Autor czy czujecie iz jestescie godnie wynagradzania za swoja, prace nie powiem. napewno sproboj na rozmowe do techlandu, zobaczysz firme i o zarobkach będzie tez rozmowa, wtedy mozesz ocenic czy ci to odpowiada n-pigeon: to jest jakis materiał z zbrusha, nic lepszego nie znalazłem
Napisano 1 Wrzesień 201113 l A tak z innej beczki płatności... a konkretnie terminów, bo przyznam szczerze nie wiem jak się to odbywa przy produkcji np. gier. O co mi chodzi... załóżmy że jesteście w trakcie produkcji gry (domyślam się nie robicie jako freelancerzy tylko umowa o pracę) to skąd w tym momencie pieniądze dla was jak gra się przecież nie sprzedaje? Może to głupie pytanie ale zawsze mnie to zastanawiało. Przecież nie pracujecie za darmo przez 2 lata bo gra powstaje a wypłata dopiero po premierze. Czy w grę wchodzi tylko kasa za tytuły wydane wcześniej?
Napisano 1 Wrzesień 201113 l emmilius wydaje mi się że odpowiedź jest bardzo prosta... firma ma określony budżet na gre... proste... inwestują prawda ?
Napisano 1 Wrzesień 201113 l A tak z innej beczki płatności... a konkretnie terminów, bo przyznam szczerze nie wiem jak się to odbywa przy produkcji np. gier. O co mi chodzi... załóżmy że jesteście w trakcie produkcji gry (domyślam się nie robicie jako freelancerzy tylko umowa o pracę) to skąd w tym momencie pieniądze dla was jak gra się przecież nie sprzedaje? Może to głupie pytanie ale zawsze mnie to zastanawiało. Przecież nie pracujecie za darmo przez 2 lata bo gra powstaje a wypłata dopiero po premierze. Czy w grę wchodzi tylko kasa za tytuły wydane wcześniej? Zamiast nawalać facepalmami spróbuję odpowiedzieć. Doświadczenia nie mam, ale porównałbym proces tworzenia takiej gry (finansowo) do produkcji filmu - chodzi o rolę producenta (i trochę wytwórni), które inwestują w proces powstawania produktu - w tym wypadku filmu, w naszym - gry. Dopóki projekt nie dostanie zielonego światła finansowo, najprawdopodobniej nikt za niego się nie bierze (jeżeli chodzi o komercyjne produkcje, bo mamy przecież kilka perełek tworzonych początkowo non-profit). Ot, pieniądze od dużych ludzi, z dużymi portfelami, chcących zarobić w przemyśle. Mogę się mylić, oczywiście.
Napisano 2 Wrzesień 201113 l Waldek przy tak dużej ilosci komentów mam nadzieje, że nie zrobie Ci krzywdy. Cieszy mnie ,że trendy stała sie "szalona kreska"(jakoś tak to kuriozum nazywacie, spoko). martwi mnie jednak ,że wszystkim pogoń do sukcesu tak zapełnia głowę, że myślicie iż wystarczy posiąść ten artefakt szalonej kreski i już jest git. Ano wedle moich oczu a im pozostaje mi ufać: Wspomaganie refkami wiele nie uratuje, najwyżej pogłębi twoja niezdolność( i kazdego , który widzi w tym drogę) do poszukiwania innych kompozycji. O anatomii nie wspomnę bo jej nie ma. o konstrukcji kolorystycznej i geometrycznej trudno mówić , ponieważ nie potrafię oceniać dojrzałości inteligencji plastycznej, jeżeli właściciel odmalowuje wszystko ( moze to być fragment) po bożemu ,jak jest n zdjęciu. Nie przejmuj sie moje zdanie to zdanie Oldboya. jesteś idealnym przykładem, który podsumowuje jaki od około dziesięciu lat tutaj dominuje, szacunek
Napisano 3 Wrzesień 201113 l Hehe, pierwszy ganger wygląda jak Bennicio Del Toro ;] Koncepty i teksturki rewelka, ale widac że lepiej się chyba czujesz w postaciach niż enviro.
Napisano 3 Wrzesień 201113 l o żesz, naprawde fajne postacie - tyle fajnych konceptów od ludzi do słabej gry :)
Napisano 3 Wrzesień 201113 l czulem ze eddie mial szanse wygladac ciekawiej. Widze tez ze kim miala szanse przypominac agentke fbi. Pamietam pierwsza mysl jak 1 raz zagralem: kto to k** jest? x3.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto