leander Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 (edytowane) Swietna bogata scena. Mi sie podoba taka spokojna kolorystyka i subtelnie zbudowana przestrzen u oDDa. Kojarzy mi sie z tradycyjnym malarstwem np tego pana http://www.ronhicks.com/ gdzie wlasnie nie czuc zabawy poziomami i nasycaniem cieni dziwnymi kolorami (mam tu na mysli przerobke Grzeska, bo choc zmyslna, to dla mnie to jednak pogorszenie klimatu i przestrzeni, bo mamy zaakcentowany pierwszy i daleki plan a srodek sie rozmyl) Edytowane 1 Październik 2010 przez leander
sucharek Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 fajnie, że zamieściłeś te screeny z progresu, over Grześka nadał scenie więcej realizmu ale faktycznie zmienił się klimat obrazka. Obie wersje mają w sobie coś. A poza tym podoba mi się bardzo "podmalowany stary kotlet" ;)
Areien Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 nieziemsko wyglada tekstura śmieci na ziemi :)
telthona Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 te śmieci na pierwszym planie świetnie zrobione.. kurde świetne i brawurowe użycie tych fotek :/ Naprawde, kawał świetnej roboty. PS: za wrak samolotu ogromny pluus! XD uwielbiam takie podpowiedzi do historii :> a przeróbka kolorów Przybysia też mi sie podoba:D
ThoR_ Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 dobre ale jak dla mnie te mocno niebieskie niebo za mocne
serio Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 Wygląda mi to na podciągniętego speeda do Nail'd ;P Bardzo spoko, szczególnie zaciemnione i oświetlone skały.
aspenboy Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Po lewej stronie od żółtego motocyklisty widać w oddali drogę, która prowadzi "w głąb" obrazka - może w tej okolicy lepiej byłoby trochę uspokoić faktury, bo przypominają te, które są na pierwszym planie (płasko jest). Na niebie mi trochę nie siedzą te ciemne odcienie brązu. Poza tym jest fajnie :)
Dann.G Napisano 29 Grudzień 2010 Napisano 29 Grudzień 2010 temu motorejserowi po lewej by moze jakas bardziej energiczna poze zrobil .. a tak to lux
oDD Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 jeszcze pewnie wróce do tamtego arta. jeden bezsensowny: i jeden o megamenie ( ) Uploaded with ImageShack.us
comander_barnik Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 #305 crossowcy na starożytnej ziemi? Jeśli tak to raczej przydało by sie tych starożytnych podkreślić, cały ten klimacik, a crossowców wpiętych w 2 plan. Na odwrót to nie będzie już tak dobrze działać. wogóle to mam w głowie inny pomysł na kadr do scenki o takim temacie, może maznę i rzucę potem
oDD Napisano 25 Sierpień 2011 Autor Napisano 25 Sierpień 2011 pare konceptów i teksturek z troche wiekszego zbioru jaki zrobiłem podczas pracy nad COJ Cartel
Coyote Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 koncepty z mechico rewelka :D pozdrawiam jak zawsze na poziomie ps. odpisz mi na maila ;)
ICE Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Konceptujuesz, teksturujesz, wszystko miód, ja sie tylko zastanawiam czy ta wielowatkowosc to z wlasnej nieprzymuszonej woli ? ;)
Nezumi Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Fajne koncepciki. Troche na tych gangsterach raza mnie angielskie, byle jakie napisy zamiast jakichs motywow z MS-13, La Eme czy podobnych latynoskich gangow. Wujek google sie wam zacial? ;) Technicznie bardzo fajna sprawa. ICE - z wlasnej, nieprzymuszonej woli? W pracy? No co ty, na powaznie tak? :D
ICE Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 No dobra, zformuluje to inaczej, ile taki pracownik techlandu ma na raz na glowie? chcialbym poznac sytuacje. ^^' ( jesli to oczywiscie nie jest tajemnica ) Dzieki Nezumi,
oDD Napisano 29 Sierpień 2011 Autor Napisano 29 Sierpień 2011 Coyote napisałem No dobra, zformuluje to inaczej, ile taki pracownik techlandu ma na raz na glowie? chcialbym poznac sytuacje. ^^' ( jesli to oczywiscie nie jest tajemnica ) Dzieki Nezumi, to roznie, ogolnie koncepciarze u nas tekstur nie robili. Ja teksturuje postacie. choć do Coja cartel tylko te ważniejsze robilem. Jak coś umiesz wiecej to zawsze sie znajdzie ktoś z jakąs robotą dla ciebie, np pare razy w karierze robiłem fx'y albo jakies inne cuda.
WWWoj Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 ej no.. ja texturki jakies czasem robiłem.. np armate w bound in blood, z której byłem naprawde dumny ;), albo kolormapy w Cartelu w DI beton mur i piaski na chodnikach no ale przy Twoim wkładzie w textury to faktycznie moje zasługi są znikome.
ICE Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Dzieki za odpowiedz panowie, mam jeszcze jedno pytanie. Nie zapytam o konkrety, ale czy czujecie iz jestescie godnie wynagradzania za swoja, prace? Czy tez moze przebija sie tam syndrom naszego rodzimego kraju? Jesli to zbyt bezposrednie to przepraszam. Po prostu za jakis rok, chcialbym startowac z portfolio do kilku firm, i zastanawiam sie czy w ogole rozwazac Polske. Zycie drogie a zarobki kiepskie.
rosikowski Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Jedna rzecz mi strasznie nie pasuje, aż razi w oczy... dlaczego ten wątek ma tylko 4 gwiazdki ???????
SBT77 Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Jedna rzecz mi strasznie nie pasuje, aż razi w oczy... dlaczego ten wątek ma tylko 4 gwiazdki ??????? Może nie wszyscy lubią ciasteczkowego potwora ? :) Ale myślę, że potwór jest niezbyt zainteresowany gwiazdkami, raczej preferuje ciasteczka :)
n-pigeon Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) Heh już ma pięć xD Super prace, świetne tekstury, ale powiedz komuś by nie szalał tak z siłą specularity, bo aż płakać się chce, twarze błyszczą się, jak by ktoś je wysmarował ciepłym smalcem. :) Edytowane 31 Sierpień 2011 przez n-pigeon
oDD Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 czy czujecie iz jestescie godnie wynagradzania za swoja, prace nie powiem. napewno sproboj na rozmowe do techlandu, zobaczysz firme i o zarobkach będzie tez rozmowa, wtedy mozesz ocenic czy ci to odpowiada n-pigeon: to jest jakis materiał z zbrusha, nic lepszego nie znalazłem
emmilius Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 A tak z innej beczki płatności... a konkretnie terminów, bo przyznam szczerze nie wiem jak się to odbywa przy produkcji np. gier. O co mi chodzi... załóżmy że jesteście w trakcie produkcji gry (domyślam się nie robicie jako freelancerzy tylko umowa o pracę) to skąd w tym momencie pieniądze dla was jak gra się przecież nie sprzedaje? Może to głupie pytanie ale zawsze mnie to zastanawiało. Przecież nie pracujecie za darmo przez 2 lata bo gra powstaje a wypłata dopiero po premierze. Czy w grę wchodzi tylko kasa za tytuły wydane wcześniej?
rosikowski Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 emmilius wydaje mi się że odpowiedź jest bardzo prosta... firma ma określony budżet na gre... proste... inwestują prawda ?
WojtekFus Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 A tak z innej beczki płatności... a konkretnie terminów, bo przyznam szczerze nie wiem jak się to odbywa przy produkcji np. gier. O co mi chodzi... załóżmy że jesteście w trakcie produkcji gry (domyślam się nie robicie jako freelancerzy tylko umowa o pracę) to skąd w tym momencie pieniądze dla was jak gra się przecież nie sprzedaje? Może to głupie pytanie ale zawsze mnie to zastanawiało. Przecież nie pracujecie za darmo przez 2 lata bo gra powstaje a wypłata dopiero po premierze. Czy w grę wchodzi tylko kasa za tytuły wydane wcześniej? Zamiast nawalać facepalmami spróbuję odpowiedzieć. Doświadczenia nie mam, ale porównałbym proces tworzenia takiej gry (finansowo) do produkcji filmu - chodzi o rolę producenta (i trochę wytwórni), które inwestują w proces powstawania produktu - w tym wypadku filmu, w naszym - gry. Dopóki projekt nie dostanie zielonego światła finansowo, najprawdopodobniej nikt za niego się nie bierze (jeżeli chodzi o komercyjne produkcje, bo mamy przecież kilka perełek tworzonych początkowo non-profit). Ot, pieniądze od dużych ludzi, z dużymi portfelami, chcących zarobić w przemyśle. Mogę się mylić, oczywiście.
Thx Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Waldek przy tak dużej ilosci komentów mam nadzieje, że nie zrobie Ci krzywdy. Cieszy mnie ,że trendy stała sie "szalona kreska"(jakoś tak to kuriozum nazywacie, spoko). martwi mnie jednak ,że wszystkim pogoń do sukcesu tak zapełnia głowę, że myślicie iż wystarczy posiąść ten artefakt szalonej kreski i już jest git. Ano wedle moich oczu a im pozostaje mi ufać: Wspomaganie refkami wiele nie uratuje, najwyżej pogłębi twoja niezdolność( i kazdego , który widzi w tym drogę) do poszukiwania innych kompozycji. O anatomii nie wspomnę bo jej nie ma. o konstrukcji kolorystycznej i geometrycznej trudno mówić , ponieważ nie potrafię oceniać dojrzałości inteligencji plastycznej, jeżeli właściciel odmalowuje wszystko ( moze to być fragment) po bożemu ,jak jest n zdjęciu. Nie przejmuj sie moje zdanie to zdanie Oldboya. jesteś idealnym przykładem, który podsumowuje jaki od około dziesięciu lat tutaj dominuje, szacunek
masz)rum Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 Hehe, pierwszy ganger wygląda jak Bennicio Del Toro ;] Koncepty i teksturki rewelka, ale widac że lepiej się chyba czujesz w postaciach niż enviro.
comander_barnik Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 o żesz, naprawde fajne postacie - tyle fajnych konceptów od ludzi do słabej gry :)
natas Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 Trochę mi zajęło przejrzenie całej teki ale warto było ...
Gomez Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 czulem ze eddie mial szanse wygladac ciekawiej. Widze tez ze kim miala szanse przypominac agentke fbi. Pamietam pierwsza mysl jak 1 raz zagralem: kto to k** jest? x3.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się