mafida Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 Bardzo fajne. Podoba mi się że nie kolejna anorektyczna modelka. Ale ze stopami kolega przesadził. Są zdecydowanie za duże i to jest jedyny element który mi nie pasuje. Hej dzięki:)Kurde jak tak teraz spojrzałem to faktycznie troche Bigfoot wyszedł,chyba mi się niechcący przy pozowaniu stopy powiększyły:) bo przedtem zmniejszyłem i były normalne. Pozdr:) 1
eco Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 piękny model - niech kolega dzieli się wiedzą i zmontuje łopatologiczny tutorial na taki temat :D
peter_f Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Wspaniała diorama czy coś tam. Naprawdę piękna rzeźba! Ja bym to wołał na fronta.
vrocker Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Bardzo fajne. Podoba mi się że nie kolejna anorektyczna modelka. Ale ze stopami kolega przesadził. Są zdecydowanie za duże i to jest jedyny element który mi nie pasuje. Nie no większe ma Uma Thurman ;) Bardzo fajna postać z charakterem, dobrze, że nie kolejny schwartz charakter na sterydach. :)
duff Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 1.Czemu te nogi jak u hulka są? 2.Dlaczego jeszcze ich nie poprawiłeś 3.Why, why?
mafida Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 Dzięki za komentarze:)Fajnie że się spodobała moja bidulka:) incorect-ano bywa:) eco-dzięki:)Może kiedyś wytworzę jakiegos krótkiego videotuta. peter_f-dzięki bardzo:) vrocker-Dzięki:) duff-:) 1A czemu nie?:P 2.Bo mi sie takie podobają 3.For fun:) Pozdro:)
Levus Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Fajny modelik:) Lekko tłustawe nóżki są spoczko, jeno stopy coś za duże mam wrażenie. (o, Hynol mnie uprzedził z tym, ale się zgadzam z nim, bo to całkiem dobry rym:D ) Brwi mi się nie podobają, jakieś ostre są, jakbyś ją złapał za głowe i kciukami je zciągnął w dół:) Jak masz nagie ciało bez ubrań to zapodaj:D Jeśli nie to chyba powinieneś sculptować najpierw na golasa a później ubranko. pozdrawiam!
mafida Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Levus-dzięki:)wiem że stopy są za duże,coś mi się przy transpose rozjechało.Brwi wyglądały normalnie to chyba ten cień na zbrushowym renderze tak je wyostrzył. Masz świntuszku;) Niedopracowane bo i tak miało byc ukryte:) Pozdro:) Edytowane 26 Styczeń 2010 przez mafida 1
bbandi Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 "No u nas to są dziewczyny, a nie te amerykańskie szkielety - u Pana Boga za miedzą":). Ładnie idzie.
jaras Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Fiona w ludzkim wydaniu ;) ale wykonana mistrzowsko, gratulacje, kawał dobrego mesha.
mookie Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Piękne brzydactwo, choć moim zdaniem pupa zdecydowanie zbyt obwisła. 5*
dac77 Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 No na modelkę się nie nadaje. Pokaż refkę, to zobaczymy co to za agentka.
Tomala Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 mafida bardzo ładnie :) Zachęcam do skończenia tej scenki, już jest super a jak skończysz to zrób turnarounda i koniecznie wrzuć na pixologic tourntable gallery.
Levus Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Też mi się wydaje, że pupa obwisła zbytnio, no ale ludzie są różni, to i można uwierzyć. Na tym etapie ciężko coś pomarudzić już, jednak można jeszcze szukać bardziej seksownych obłości (łopatki, biodra, brzuszek i łono jakby skromne trochę). Wałkujesz anatomię czy rzeźbisz tak jak widzisz?
ttaaddeekk Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 dobrze koledzy prawią, pupa obwisła ale tylko na nodze na której utrzymuje ciężar ciała, pośladek na niej powinien być bardziej napięty. Poproś koleżankę żeby zademonstrowała i wybadaj co i jak ;)Powstanie w ten sposób fajna dynamika. Drugi pośladek powinien być chyba ociupinke mniejszy, ale tak jak Jaras powiedział, kawał dobrego mesha. Troche mi Kaczyńskiego przypomina Pozdrawiam
mafida Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Hej dzieki za komentarze:) peter_f-dzieki stary:) bbandi-che,che dzieki jaras-faktycznie troche ogrem zalatuje,dzieki:) mookie-dzieki,zgadzam się że troche obwisła wizz-;) dac77-nie ma żadnej konkretnej refki,to taki składak,concept car;) Tomala-dzieki,może kiedyś skoncze ale narazie zawieszam bo mi sie troche znudziło... Levus-zgadzam sie,mozna by dopracować ale to wieszak pod ubranie miał być.Swoją drogą ubranie też by trzeba dopracować jeszcze:) KLICEK-Dzięki;) ttaaddeekk-Dzięki,masz racje z tyłkiem.Z tym Kaczyńskim to prawda,nie wiem czemu tak wyszło.Jak bawiłem sie transpose i niechcący cofnąłem podbródek to całkiem Jarosław wyszedł:D Pozdr:) Edytowane 26 Styczeń 2010 przez mafida
Lucek Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Mafida: Możesz dać kilka screenów tych stóp z różnych ujęć? Plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)
peter_f Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Mafida: Możesz dać kilka screenów tych stóp z różnych ujęć? Plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:) Hmm... Jakiś fetysz? ;) Edytowane 27 Styczeń 2010 przez peter_f
Lucek Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Nie robię we własnym modelu stopy i nie mogę sobie poradzić.
mafida Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 Hej,rzeżbię dalej. Według konceptu Dezzed'a---gdzieś tam jest: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61051 Zbliżenie łapki: Pozdr:)
indian Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 uuu, grubo poleciałeś, dla mnie bomba, pokażesz bazę modelu?
Vega Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Twierdziłem, że się obijasz :P, ale jednak się myliłem. To teraz teksturki + render ;] Fajnie, że widać kości m.in. w zbliżeniu ręki. Pozdr. PS: Ja na razie stoję w miejscu :)
wizz Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 grubo sie musiales narobic nad tymi :P zspherów 2 uzywales do tego ? ;>
mafida Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 Indian:dzięki:)Masz bazę. VegA92-do roboty;) grubo sie musiales narobic nad tymi :P zspherów 2 uzywales do tego ? ;> Uchowaj panie,nowe zsphery to dla mnie black magic:) Bassa:
plasti Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 wow, szefuniu jam to widze zy texturoma na kuniec:D:D masakrystyczne, przefajne!!!
mafida Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 mookie-dzieki:) plasti-dzieki stary:).Po komentarzu widzę że sie dobrze bawiłeś w piątek wieczór:D
adam_m Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Ekstra wyglądaja te mięśnie tego stworka. Musiałeś się trochę narzeźbić, ile Ci to zajęło?
mafida Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 adam_m:Dzieki:).Według zapisów na dysku pierwszy save z zbrusha powstał 28 stycznia więc raczej szybko modelik wyrzezałem,gdzies tydzień roboty razem z bazą. Pozdro:)
Levus Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Hej maf:) Jakoś mi się nie widzą proporcje tego czegoś, tak jakby nieciekawe, może to po częsci wina bardzo jednolitego detalu, wszędzie jakby takie same te pnącza. Oko tak bładzi i nic. Na klatce takie, na nogach i rękach takie, na plecach takie, a ogółem jakoś to nie współgra jak dla mnie.
mafida Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Hej,masz rację Levus ale co dalej:) Co bys zmienił w proporcjach?Dłuższe łapy?A może tułów?Może dołożyć kolce gdzieniegdzie,kolce sa cool:).Proporcje łatwo zmienić tylko na jakie? Mini update:
kellyq Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 ja bym tułów wydłużył bo nijak się ma do długości nóg, ale to tylko taka moja wskazówka
mafida Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Dłuższy tułów trochę,dłuższa szyja.Lepiej? Kto ma jeszcze jakieś życzenia?:) Mi się wydaje że ciutke jakby lepiej...
Tomala Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Yo mafida, super gostek jakbym takiego zobaczył za oknem to zawał :D Nie widziałem konceptu ale te palce u dłoni mi nie podchodzą, są takie glutowate. Wiem że to spójne zresztą postaci ale ja bym wolał te końcówki palców takie bardziej drapieżne :D Plecki super.
vrocker Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 mafida: jestem ciekaw ile poly bo coś w tym stylu dziergam i ciągle walczę o to by nie tracić szczegółu na siatce, która rozciąga mi się gdy robię tego typu przeplatające się gałęzie (liany, żyły czy co to jest tam :D)
ArTooRo Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Pocisnąłeś pana z makaronu :) Super są te nawiązania do ludzkiej anatomii. Z "makaronem" leciałeś z refki jakiegoś korzenia, czy całkiem z głowy i jeśli z głowy to jak sobie wykoncypowałeś wzór w jaki mają się rozchodzić i oplatać w poszczególnych miejscach :) ? Z critsów mam jedynie taki: bardzo mi się widzi sposób w jaki zrobiłeś tył całej ręki - niby makaron, ale taki mięśniowy. Brak mi podobnej metody na kolanie, tak jakby już pomysłu było nieco mniej. Jak zasłoni się nogi to jest kapitalny, a jako całość jest tylko bardzo super :D
mafida Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 Yo mafida, super gostek jakbym takiego zobaczył za oknem to zawał :D Nie widziałem konceptu ale te palce u dłoni mi nie podchodzą, są takie glutowate. Wiem że to spójne zresztą postaci ale ja bym wolał te końcówki palców takie bardziej drapieżne :D Plecki super. Hej,Tomala dzieki:).Ja jak bym jakiegokolwiek zobaczył za oknem to zawał-mieszkam na piętrze:D Z łapkami masz racje,zmieniłem,lepsze? vrocker-3,7 miliona.Na końcu dołożylem jeszcze 1 subdiv na 15 mln-ale to już tylko w paru miejscach detale poprawiłem rozjechane... ArTooRo-Dzięki:)Leciałem z refki z anatomią,same korzenie z głowy.Masz racje że nogi slabsze.Nogi zrobiłem pierwsze,dopiero wypracowywałem metodę w trakcie:) Zmieniłem dłonie i kilka detali: Pozdr:)
Kirian Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) very very nice:) bardzo przekonywujacy model, i po tych poprawkach ciagle sie polepsza... popiescisz go jeszcze troszke i naprawde bedzie klasa:) edit: Ofak:O...to jest kompletnie bez mirrora...ktos tu masz za duzo czasu wolnego:]:]...w tym sensie Levu napewno bym nie zrobil:] Edytowane 9 Luty 2010 przez Kirian
Levus Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Mafida, nie o proporcje modelu mi chodziło, o proporcje detalu. Zobacz na nogi, jest taka plątanina, nie przypomina to nawet układu mieśniowego, nawet troszeszczkę, taka sama grubość tych splotów, nuda. W przegubie pod kolanem nawet nie ma sugestii, że w tym miejscu się zgina. Na dup.e pdobnie, krzyżyk. Na rękach jest trochę fajniej niż na nogach, dłonie są fajne, grube paluchy i delikatne witki na nich, to samo też jest na stopach, też jest całkiem spoczko. Pod czaszką, na klacie te pionowe witki są też imo nieciekawe, proste, jednakowa grubośc, jakość tam się niby przy tym okrągłym zawijają, ale nie wiem dlaczego. To nie tak że ja mam widzimisię i mi się coś nie podoba i to jest źle i powienieneś poprawić, przeczytaj, zanalizuj, dokonaj wyboru. Może spojrzysz na niektóre elementy inaczej nieco, dostrzeżesz coś nowego bo to ciężko czasem się robi z obiektywizmem jak się człowiek lampi dłuższy czas na własny model:) O widzę, że Artooro podobnie kombinuje z tymi mieśniami. Tylko wiesz, uważam, że również w drugą stronę, czyli redukowanie roślinności na potrzeby mięśni zbyt mocno też nie jest wyjściem. pozdrawiam! jak już pisałem, wątek daje radę:D PS: very very nice:) bardzo przekonywujacy model, i po tych poprawkach ciagle sie polepsza... popiescisz go jeszcze troszke i naprawde bedzie klasa:) W życiu byś takiego nie zrobił:P 1
mafida Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) Hej,dzięki za komentarze:) Kirian-cześciowo jest zmirrorowane bo mi sie znudziło.Łapki np. są identyczne. Levus-Proporcje modelu też nie leżały,troche poprawiłem. Wiem że nogi są najsłabsze,ale akurat mięśni nie miały pnącza za bardzo przypominac.O ile mięśnie na łapach się nadawały do zroślinnienia to na nogach nie bardzo wychodziło,poza tym jak już napisałem najpierw zrobiłem nogi a rączki na końcu i to widać,niestety:) W przegubie pod kolanem nawet nie ma sugestii, że w tym miejscu się zgina. Na dup.e pdobnie, krzyżyk. Bo to gałęzie,sie zginają bez sugestii:P.Krzyżyk na dupie to mój głupi żart,zakaz wjazdu:) Tylko wiesz, uważam, że również w drugą stronę, czyli redukowanie roślinności na potrzeby mięśni zbyt mocno też nie jest wyjściem. Masz rację,cieżko wyważyć...Obawiałem się że detal przytłoczy ten modelik,a nie chciałem też żeby całkiem wyglądał jak model anatomiczny układu mięśniowego. Pod czaszką, na klacie te pionowe witki są też imo nieciekawe, proste, jednakowa grubośc, jakość tam się niby przy tym okrągłym zawijają, ale nie wiem dlaczego. Ja też nie wiem dlaczego,tak było na koncepcie,mniej więcej...:) Dzieki Levus że Ci się chciało skomentować.Ogólnie się zgadzam w 95%:) ale i tak całkiem nieżle wyszło jak na taki trudny concept:) i jestem całkiem zadowolony. Pozdro:) Ps.Teraz go chyba pomaluję:) Edytowane 9 Luty 2010 przez mafida
Levus Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 No z reguły jak jest co komentować to mi się chce, chyba, że mi się nic nie chce, wtedy by mi się nie chciało komentować:D I liczę, że kiedyś się zemścisz:)
mafida Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 No z reguły jak jest co komentować to mi się chce, chyba, że mi się nic nie chce, wtedy by mi się nie chciało komentować:D I liczę, że kiedyś się zemścisz:) :) Wiem że byś chcial żebym sie zemścił,zauważyłem że przyjmujesz krytyke chyba nawet lepiej odemnie,dlatego w ramach zemsty będe Ci tylko pisał Awesome!!! ;) Pozdro:)
plasti Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 on jest boski!!!!!!!!! rwie lacie z nog!!! jest jakas metoda zeby to stalo mi na biurku?? jaka maszyna takie cos stworzy z plastiku czy drewna??? 5*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się