EthicallyChallenged Napisano Sobota o 15:41 Napisano Sobota o 15:41 Gratulacje nowej pracy, bardzo fajne obrazki. Dostałeś modele i sobie ustawiałeś wedla woli, czy jak to tam wyglądało? Malowałeś coś po tym czy są to gołe rendery? Czasami mógłbyś coś podmazać pędzlem, na przykład tu, khem khem 1 2
RaVirr Napisano Sobota o 16:34 Autor Napisano Sobota o 16:34 (edytowane) Nieeeeeeeee, miałem giga długi komentarz i wywaliło mi stronkę: Od nowa zatem... Co do postaci to dostałem lowpoly modele z gry z bazowymi teksturami (bodaj 512x512 na całą postać), ale bez główek- tu już dokładałem sam. Trzeba było podokładać trochę elementów, trochę podsculptować/zagęścić siatkę, niektóre w ogóle zmienić, wymienić tekstury itd itp. Jako base modele były bardzo pomocne, ale sporo pracy trzeba było jednak w to włożyć by wyglądały atrakcyjnie na ilustracjach. Otoczenie głównie sam, mniejsze propy jak na przykład te: To od konceptu, poprzez model i materiały, aż do końca robiłem sam. Chodzący robocik był gotowym modelem z gry, ale musiałem pozmieniać tekstury. Wszystkie dymy, fxy, padający śnieg oczywiście w photoshopie. Paradoksalnie całkiem dużo było bashowania, ale jestem na tyle nieśmiały, że chciałem to jak najbardziej "ukryć"- nie lubię jak się coś mocno odcina na ilusutracjach i widać chamską granicę między 3d i photobashem. A co do samego procesu to standardowo- był opis, często dostawałem prosty szkic, czasem robiłem sam, później ustawianie bazowo w 3d do akceptu, rendery do akceptu i później już obróbka do finalnego akceptu- bardzo sprawnie to szło. A co do paska- być może to był jeden z tych haniebnych błędów przez które chłop, który robił ten model odszedł z roboty... :D Ogólnie było tego znacznie więcej, ale z części nie byłem zadowolony, z innych nie jestem dumny, jeszcze inne w ogóle mi nie pasują, kolejne były bardzo proste w przekazie pod opis, inne źle się moim zdaniem zestarzały więc nie wrzucałem. Edytowane Sobota o 16:39 przez RaVirr
adek Napisano Niedziela o 09:27 Napisano Niedziela o 09:27 W dniu 18.01.2025 o 01:14, RaVirr napisał: Rzucę małym spamem artów z Frostpunka 2 🙂 Partia 1: Na te obrazeczki było około 2-3 dni Partia 2: Na te z kolei było około 5 dni, ale trzeba było je później animować- to takie większe lensy dla większych wydarzeń, potrzebne było ogarnięcie warstw pod paralaxy itd. Mozesz to dodatkowo wrzucić do galerii? 2
RaVirr Napisano Niedziela o 13:26 Autor Napisano Niedziela o 13:26 3 godziny temu, adek napisał: Mozesz to dodatkowo wrzucić do galerii? Wleciały do galerii, ale musiałem rozbić na 2 tematy z powodów ograniczeń transferu :(
adek Napisano Niedziela o 18:48 Napisano Niedziela o 18:48 @RaVirr ale na koncie ci sie skonczylo miejsce czy limit obrazkow w poscie?
Kalberos Napisano Niedziela o 21:45 Napisano Niedziela o 21:45 W dniu 18.01.2025 o 01:14, RaVirr napisał(a): Rzucę małym spamem artów z Frostpunka 2 🙂 Partia 1: Na te obrazeczki było około 2-3 dni Partia 2: Na te z kolei było około 5 dni, ale trzeba było je później animować- to takie większe lensy dla większych wydarzeń, potrzebne było ogarnięcie warstw pod paralaxy itd. Mozesz Pan wrzucic Pan maly procesik powstawania tego?
RaVirr Napisano Niedziela o 22:24 Autor Napisano Niedziela o 22:24 29 minut temu, Kalberos napisał: Mozesz Pan wrzucic Pan maly procesik powstawania tego? Mogę, ale proces jest identyczny, jak zawsze :D Cała scena ustawiona w 3d, render z mist passem, później podział na plany, fxy, photobash i drobne poprawki. Przykładowo ten chłop w bandażach w raw renderze w podglądzie z blendera wygląda tak:
adek Napisano wczoraj o 07:51 Napisano wczoraj o 07:51 12 godzin temu, RaVirr napisał: Limit w jednym poście @adek Spoko. TO na razie tak jak zrobiles - rozbicie na dwa posty jest OK. Ale sprawdze czy to mozna zmienic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się