!Ewert Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 eee nie nie, dupal jest wporzo, koleszka jest po prostu chudy. mi się rzuca w oczy talia i mieśnie klatki piersiowej, są dziwne. Aha, koleś ma sześciopak super rozwiniety, klata też w miare. a ręce i bary ma jak patyki. :)
mafida Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Głowa i szyja jak dla mnie bardzo dobre,ucho pod dziwnym kątem-przydało by się trochę przekręcić w kierunku tyłu głowy.Szyja może tylko w widoku z tyłu troche za płaska.Tłów od klaty w dół do poprawy,brak talii,kiepskie żebra,biodra chyba za szerokie...Załóż mu koszulke i będzie dobrze:) Spodnie zrobiłeś zdecydowanie za dobrze;)Zwłaszcza zmarchy na poziomie kolan z przodu i z tyłu to przegięcie:).Symetria przy takich dużych zmarchach to też zły pomysł. Pozdr:)
nielot007 Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 Witam!! dzieki za komentsy :) cialko nie ruszane tzw. krztalty nie byly robione... Klicek--> hmm glowa mala ? 7 dlugosci ciala moze ciut wiecej tak na marginesie niektorzy ludzie maja za duze glowy inni za male np. ostatnio widzialem w telewizji kolesia ktory (nawet dwoch) mial malutka glowe :) co d o zmarch to hmmm jesli chodzi o to, ze za ostre to nie zawsze oznacza, ze dwa lata spodni nie prał jak sie spodnie wyprasuje nie dokladnie to powstana ostre zagiecie taki ot przyklad z prasowaniem na referkach non stop spotykam sie z ostrymy zmarchami choc z drugiej trony racja zeby nie przeginac w druga strone pps. swietny koment "twarzyczka 3na szynach " hehe Ania--> jak napisalem na gorze cialko jak i szyja nie modelowana tak na prawde :) donMario--> nie zgodze sie ;) nie wszyscy maja krztaltne posladki :D Morte--> jesli chodzi o faldki to odsylam do odpowiedzi na post Klicora ;) Ewert--> sa ludzie ktorzy maja ladny kaloryfer a ogolnie sa szczupli ;) mafida--> jesli chodzi o symetrie to poprostu nieche mi sie robic dwa razy tego samego gdyz modeluje go dla nauki aby sie czegos nauczyc, jakbym robil ten model na zlecenie do pracy to napewno bym nie robil symetrycznych zmarch :) uff dawno nie odpowiadalem na komentarze ciezko bylo...hehe ;)
Gość Morte Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 łe no ładnie wyglada, ale jesli zmarszcki symetryczne na konczynach jakos sie bronia to juz na torsie nie.. weź popraw to, bo psuje dobry modelik. No i te posladeczki można by poprawic
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 ok zaimponowales mi ;) tak czy inaczej postac jest git, tylko wez oblukaj ja za 2 dni, bo cos nie siedzi w proporcjach calej postaci, wydaje sie ze profil nie pasuje do przodu glowy, tzn wielkosci, bo od boku glowa jest za duza od przodu jest waska, tak jakos dziwnie, moze to tez problem z wielkscia dloni. Czasami lekkie przeskalowanie roznych czesci ciala daje kozackie efekty. Ja kladac dlon na mordzie (tak ze poczatek nadgarstka znajduje sie na brodzie) jestem wstanie dotknac lini wlosow (no prawie :P) tak czy inaczej powodzenia idziesz w dobra strone i zdaje sie ze wiesz co robisz
mafida Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Teraz ładnie,tylko szkoda że Ci się nie chce i taki fajny model psujesz tymi symetrycznymi zmarchami,ale jak tylko do nauki to cóż:) Pozdr:)
kubi Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Mi jakos bardziej spodnie nie siedzą, niz ta bluza ( pomijając symetrie ). Zmarszczki materiału nie naturalnie sie rozkładaja, bak uwzględnienia grawitacji itd.
oDD Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 bardzo fajne, az tak fajne że mam dla ciebie zlecenie, płace dużo (300 zł)
nielot007 Napisano 4 Październik 2009 Autor Napisano 4 Październik 2009 Witam!! takie 2godzinny speed z zsphere :) pozdrawaim
Luki Luki Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 No dobra, bo dawno to juz mialem napisac a jakos sie nie zbieralo. Gdyby ktos wątpił ,to jestes niesamowicie dobrym przykladem na to, ze ciezka pracą mozna naprawde totalnie podniesc swoje umiejetnosci. Choc pewnie nie bez znaczenia jest przebywanie w gronie tych czy innych ludzi i ich sensowna krytyka;). Ostatni murzynek fajny, oczy i szyja niedorobione, ale to 2h wiec nie ma co marudzic.
mafida Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Fajny,jak na 2 godziny z zspheres to nawet bardzo fajny:)
ttaaddeekk Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 skilla nabierasz masakrycznego, a pamiętam czasy kiedy byleś największym przeciwnikiem sculpterow :)
nielot007 Napisano 11 Październik 2009 Autor Napisano 11 Październik 2009 Witam!! dzieki za komentarze !! :)
mrkrzysiek Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 fajna głowa ujecie lekko od dołu ciekawie wygląda
nielot007 Napisano 11 Październik 2009 Autor Napisano 11 Październik 2009 krzychu dzieki za komentarz :) takie "cus" wciaz wip textura nie skonczona co widac na obrazku strasznie duzo bledow jest nie ma jeszcze parumam np. bumpa itp. :) pozdrawiam
mafida Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Taa,fajnie wygląda z teksturką,światło ładnie ustawiłeś,naturalnie wyszło:)
plasti Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 pojechałes chlopie, bomba, niepogardzil bym tym w nowym crysisie:D
Ebor Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Nie za duże dziurki od nosa :) ?? może je tez wymodeluj bo wyglądają jakby były tylko czarna plama na teksturze. Poza tym nic dodać nic ująć sss :P
mrkrzysiek Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 dolny screen fajnie wyszedł ładne światło bardzo naturalnie po mojemu, textura świetna tylko szkoda że to takie małe;)
nielot007 Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 Witam!! dzieki za komentarze :) wiecie jak wypalic bumpa/displacement w zbrushu ? pozdrawiam
ttaaddeekk Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 ZMapper da rade, tutorial znajdziesz w 5 sec ;) a jak potrzebujesz tylko do Rendera w maxie i możesz poświecić więcej poly to http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=613079&postcount=40
nielot007 Napisano 15 Październik 2009 Autor Napisano 15 Październik 2009 takie cos ze ksiazki Burne Hogarth:
Ebor Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Spoko, fajnie :) tylko ucho mi nie pasuje, myślę ze powinno być bardziej scalone z głową.
oDD Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Bardzo fajnie, widać ciągły postęp. Mało osób wie ale gdyby nie benny, moja kawa była by gorzka :P
nielot007 Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 (edytowane) Witam!! taki speed lacznie jakies 4h jeszcze trzebaby nad tym popracowac zeby jako tako wygladalo w szczegolnosci nakrycie na glowe Edytowane 6 Listopad 2009 przez nielot007
krzys!3k Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 widzę wskakujesz na nowy poziom, już powoli można mówić że to głowa człowieka, a nie głowa człowieka zrobiona przez nielota - mam nadzieję że wiesz co mam na myśli ;)
hcpiter Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 swietny watek i super modeliki nielot007 ! :)
nielot007 Napisano 15 Listopad 2009 Autor Napisano 15 Listopad 2009 Witam!! dzieki za komentarze :) taka babke sobie modeluje jak widac jeszcze sporo do poprawy/zrobienia np. nogi, rece, nie ma paska i paru dupereli, ta bluzka pewnie wyleci zoribe cos innego itp. :) tak naprawde to najdłużej przysiedziałem przy spodniach :) pozdrawiam
kubi Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Świetny model, dobrze "stoi". Z fałdkami zaszalałeś, fajnie wyglądają. Jak skończysz bedzie miodnie wyglądać. Zastanawiam się tylko, czy tyle fałdek na kolanach powinno być. Dajesz więcej takich modeli.
JunioR Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 No świetnie Nielot ! Mocno, dobrze dajesz rade :) pozdr.
!Ewert Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Szyja nie jest za gruba? Miedzy nosem a ustami ten rowek nie jest za duży? Pozdr.
krzys!3k Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 ładnie:) to co wyżej plus przedramię za krótkie.
Zylak Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 świetny wątek, dużo fajnych prac, można złapać taką pozytywna zajawkę po przejrzeniu Twoich prac :) pozdrawiam
nielot007 Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 Witam!! dzieki za komentarze :) dalej walczę z ta babka ;) pozdrawiam
Ebor Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Może lepiej byłoby chociaż raz zobaczyć kobietę naga na żywo a nie ze zdj lecisz ;) chyba ze się mylę :)
wizz Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 wcięcie z boku piersi chyba za głębokie i one sa za blisko siebie :) reszta sie trzyma
Gość Morte Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 bardzo fajnie wychodza ci ubranka, nie skusilbys sie na jakiego timelapsa? Co do samej kobitki- to co wizz, no i twarz, chyba zbyt zmaskulinizowana.
mafida Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Mi juz się znudziło ciagle pisac w tym wątku że fajne,więc napisze że mi się dziurki w nosie nie podobają:) bardzo fajnie wychodza ci ubranka, nie skusilbys sie na jakiego timelapsa? Właśnie...
krzys!3k Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 a ja napisze że świetne stópki i że mało kobieca
nielot007 Napisano 2 Styczeń 2010 Autor Napisano 2 Styczeń 2010 (edytowane) Witam!! takie cos.... pokazuje model hp, model low z nrm i model z nrm+tex (texture zrobilem na szybko nie zaglebiajac sie w szczegoly....gdyz nie umiem robic tex :) ) ps. strasznie mi sie nie podoba duzo rzeczy ale pokazuje gdyz trzeba isc dalej i robic kolejne modele... ps2. teraz zauwazylem, ze na glowe nie dalem specular'u ;( trudno hehehe pozdrawiam hp low+nrm low+nrm+tex Edytowane 2 Styczeń 2010 przez nielot007
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 IMO kolorki psują sprawę , ale sculpt suepr. Co do tego speculara - masz jakiś sposób na speca z zbrushowego matcapa czy robisz shadery w jakimś sofcie?
Levus Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Spodnie spoko pomarszczone, ale z rękawami imo przesadziłeś.
dac77 Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Tam na plecach między łopatkami facet w garniturze ma dziurę niepotrzebną. Generalnie fajnie. Dobrze byłoby mu skierować gdzieś głowę i conajmniej jedną rękę opuścić bo wygląda jak w grze komputerowej.
KLICEK Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 mega fajnie duzy + , dlonie wieksze, bo nawet swojego malego ptaszka nie mogl by zlapac ;)
kubi Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Ja mam pytanie natury technicznej. Jak robiłes fałdki: standard, clay czy selwy brushes ??? Ta fałdka na prawej nodze modelu od wewnętrznej strony, co idzie od krocza do kolana strasznie ostra, az za ostra. Model robi bardzo dobre wrażenie. Czekam na nastepne modele. ps dawał bys linki do wiekszych obrazkow, ja jako stary i nie dowidzący człowiek, chetnie bym poogladał w wiekszych rozdziałkach.
forestt Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Co nie co do poprawy zostało, ale ogólnie fajnie, czekam na więcej i koniecznie lepiej:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się