Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

eee nie nie, dupal jest wporzo, koleszka jest po prostu chudy. mi się rzuca w oczy talia i mieśnie klatki piersiowej, są dziwne.

Aha, koleś ma sześciopak super rozwiniety, klata też w miare. a ręce i bary ma jak patyki. :)

  • Odpowiedzi 280
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Głowa i szyja jak dla mnie bardzo dobre,ucho pod dziwnym kątem-przydało by się trochę przekręcić w kierunku tyłu głowy.Szyja może tylko w widoku z tyłu troche za płaska.Tłów od klaty w dół do poprawy,brak talii,kiepskie żebra,biodra chyba za szerokie...Załóż mu koszulke i będzie dobrze:)

Spodnie zrobiłeś zdecydowanie za dobrze;)Zwłaszcza zmarchy na poziomie kolan z przodu i z tyłu to przegięcie:).Symetria przy takich dużych zmarchach to też zły pomysł.

 

Pozdr:)

Napisano

Witam!!

dzieki za komentsy :)

 

cialko nie ruszane tzw. krztalty nie byly robione...

 

Klicek--> hmm glowa mala ? 7 dlugosci ciala moze ciut wiecej tak na marginesie niektorzy ludzie maja za duze glowy inni za male np. ostatnio widzialem w telewizji kolesia ktory (nawet dwoch) mial malutka glowe :) co d o zmarch to hmmm jesli chodzi o to, ze za ostre to nie zawsze oznacza, ze dwa lata spodni nie prał jak sie spodnie wyprasuje nie dokladnie to powstana ostre zagiecie taki ot przyklad z prasowaniem na referkach non stop spotykam sie z ostrymy zmarchami choc z drugiej trony racja zeby nie przeginac w druga strone pps. swietny koment "twarzyczka 3na szynach " hehe

 

Ania--> jak napisalem na gorze cialko jak i szyja nie modelowana tak na prawde :)

 

donMario--> nie zgodze sie ;) nie wszyscy maja krztaltne posladki :D

 

Morte--> jesli chodzi o faldki to odsylam do odpowiedzi na post Klicora ;)

 

Ewert--> sa ludzie ktorzy maja ladny kaloryfer a ogolnie sa szczupli ;)

 

 

 

mafida--> jesli chodzi o symetrie to poprostu nieche mi sie robic dwa razy tego samego gdyz modeluje go dla nauki aby sie czegos nauczyc, jakbym robil ten model na zlecenie do pracy to napewno bym nie robil symetrycznych zmarch :)

 

uff dawno nie odpowiadalem na komentarze ciezko bylo...hehe ;)

 

man3v.jpg

 

man4.jpg

Napisano

łe no ładnie wyglada, ale jesli zmarszcki symetryczne na konczynach jakos sie bronia to juz na torsie nie.. weź popraw to, bo psuje dobry modelik.

No i te posladeczki można by poprawic

Napisano

ok zaimponowales mi ;) tak czy inaczej postac jest git, tylko wez oblukaj ja za 2 dni, bo cos nie siedzi w proporcjach calej postaci, wydaje sie ze profil nie pasuje do przodu glowy, tzn wielkosci, bo od boku glowa jest za duza od przodu jest waska, tak jakos dziwnie, moze to tez problem z wielkscia dloni. Czasami lekkie przeskalowanie roznych czesci ciala daje kozackie efekty. Ja kladac dlon na mordzie (tak ze poczatek nadgarstka znajduje sie na brodzie) jestem wstanie dotknac lini wlosow (no prawie :P) tak czy inaczej powodzenia idziesz w dobra strone i zdaje sie ze wiesz co robisz

Napisano

Mi jakos bardziej spodnie nie siedzą, niz ta bluza ( pomijając symetrie ). Zmarszczki materiału nie naturalnie sie rozkładaja, bak uwzględnienia grawitacji itd.

Napisano

No dobra, bo dawno to juz mialem napisac a jakos sie nie zbieralo. Gdyby ktos wątpił ,to jestes niesamowicie dobrym przykladem na to, ze ciezka pracą mozna naprawde totalnie podniesc swoje umiejetnosci. Choc pewnie nie bez znaczenia jest przebywanie w gronie tych czy innych ludzi i ich sensowna krytyka;).

Ostatni murzynek fajny, oczy i szyja niedorobione, ale to 2h wiec nie ma co marudzic.

Napisano

krzychu dzieki za komentarz :)

takie "cus" wciaz wip textura nie skonczona co widac na obrazku strasznie duzo bledow jest nie ma jeszcze parumam np. bumpa itp. :)

 

blackmanrender1.jpg

blackmanrender2.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Nie za duże dziurki od nosa :) ?? może je tez wymodeluj bo wyglądają jakby były tylko czarna plama na teksturze. Poza tym nic dodać nic ująć sss :P

Napisano (edytowane)

Witam!!

taki speed lacznie jakies 4h

jeszcze trzebaby nad tym popracowac zeby jako tako wygladalo w szczegolnosci nakrycie na glowe

47897692.jpg47897692.jpg

24733228.jpg24733228.jpg

3base.jpg47847897692.jpg3base3base.jpg

 

 

3base.jpg

Edytowane przez nielot007
Napisano

widzę wskakujesz na nowy poziom, już powoli można mówić że to głowa człowieka, a nie głowa człowieka zrobiona przez nielota - mam nadzieję że wiesz co mam na myśli ;)

Napisano

Witam!!

dzieki za komentarze :)

 

taka babke sobie modeluje jak widac jeszcze sporo do poprawy/zrobienia np. nogi, rece, nie ma paska i paru dupereli, ta bluzka pewnie wyleci zoribe cos innego itp. :)

tak naprawde to najdłużej przysiedziałem przy spodniach :)

 

pozdrawiam

femaleb.jpg

 

female2.jpg

Napisano

Świetny model, dobrze "stoi". Z fałdkami zaszalałeś, fajnie wyglądają. Jak skończysz bedzie miodnie wyglądać. Zastanawiam się tylko, czy tyle fałdek na kolanach powinno być. Dajesz więcej takich modeli.

Napisano

bardzo fajnie wychodza ci ubranka, nie skusilbys sie na jakiego timelapsa?

Co do samej kobitki- to co wizz, no i twarz, chyba zbyt zmaskulinizowana.

Napisano

Mi juz się znudziło ciagle pisac w tym wątku że fajne,więc napisze że mi się dziurki w nosie nie podobają:)

 

bardzo fajnie wychodza ci ubranka, nie skusilbys sie na jakiego timelapsa?

 

 

Właśnie...

Napisano (edytowane)

Witam!!

 

takie cos....

pokazuje model hp, model low z nrm i model z nrm+tex (texture zrobilem na szybko nie zaglebiajac sie w szczegoly....gdyz nie umiem robic tex :) )

 

ps. strasznie mi sie nie podoba duzo rzeczy ale pokazuje gdyz trzeba isc dalej i robic kolejne modele...

ps2. teraz zauwazylem, ze na glowe nie dalem specular'u ;( trudno hehehe

 

pozdrawiam

 

hpsuithp.jpg

 

low+nrm

suitlownrm.jpg

 

low+nrm+tex

suitlowtex.jpg

Edytowane przez nielot007
Napisano

IMO kolorki psują sprawę , ale sculpt suepr. Co do tego speculara - masz jakiś sposób na speca z zbrushowego matcapa czy robisz shadery w jakimś sofcie?

Napisano

Tam na plecach między łopatkami facet w garniturze ma dziurę niepotrzebną. Generalnie fajnie. Dobrze byłoby mu skierować gdzieś głowę i conajmniej jedną rękę opuścić bo wygląda jak w grze komputerowej.

Napisano

Ja mam pytanie natury technicznej. Jak robiłes fałdki: standard, clay czy selwy brushes ???

 

Ta fałdka na prawej nodze modelu od wewnętrznej strony, co idzie od krocza do kolana strasznie ostra, az za ostra. Model robi bardzo dobre wrażenie. Czekam na nastepne modele.

 

ps

dawał bys linki do wiekszych obrazkow, ja jako stary i nie dowidzący człowiek, chetnie bym poogladał w wiekszych rozdziałkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności