Skocz do zawartości

[wiz] Trinity Watch - animacja


mirach

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Ostantio malo co wrzucam, wiec wydaje na pozarcie cos troche sentymentalnego.

 

Moja pierwsza wieksza robota ukonczona na wyspach. Zaczeta jakos w grudniu, skonczone w polowie stycznia. Wrzucam teraz, bo dopiero co skonczyli budowac pierwsze domki i moge pokazac zdiecia jak to wyglada w realu.

 

W skrocie technicznym:

Max 9, Vray, Shop, Fusion i cos tam jeszcze.

Robilem: Polowa modeli domow, caly sajt, oswietlenie, textury, czesciowo render. Wnetrze pomijajac oswietlenie nie moje.

Nie robilem: muzyki (klient sie uparl na ten nie pasujacy track), kamer, postprodukcji.

 

Stille (wg mnie paskudne, bo moj szefo na wszystko daje niewyobrazalnego glowa):

 

trinity_render01.jpg

 

trinity_render02.jpg

 

Zdiecia:

exterior.jpg

 

wnetrze.jpg

 

Sama animacja we flashu na stronie ponizej, ma prawie 50 mb i trwa cale 5 czy 6 min, wiec chwile moze sie ladowac:

 

Trinity Watch Animacja

 

 

 

Na wszelkie pytania z checia odpowiem... jesli bede pamietal odpowiedzi :)

 

pozdrawiam

mirach

Edytowane przez mirach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ten człowiek wie co robi, jego pracę są cudne i bardzo zrównoważone jak on sam zresztą...

palemka ci człowieku gites... wyszła :D musiałeś mieć człowieku fajny wzór... albo dobre lustro żeby się ci ta palma człowieku nieźle odbiła :-)))))))))))))

 

żeby nie pisać wyłącznie tonem zachwytu, może napiszę:

- na pierwszym obrazku człowieku, dom przesunał bym lekko w lewo... po prostu czuję, że tak powinno być :-)

- komim jest za awangardowy, dałbym człowieku taki raczej mało rzucający się w oczy, najlepiej z domku baby jagi, albo Ali Baby :-) ewentualnie jakiejś starej Baby :D

- butelka jest za pomarańczowa człowieku, a zasłonki za bardzo zasłonięte, drzwi za bardzo drzwiaste, a jasiek powinien dawać większy glow człowieku :-)))))

- chciałem zadać ci pytanie człowieku... czy cień na drodze to twoja głowa? (odpowiedz z chenciom)

- nie buć moderatora synu, on tesz jest człowiekiem i chce spać :-)))))

 

Ogólnie praca na wysokim poziomie... gdybym miał oceniać, posłużyłbym się cytatem Anioła spod Alternatywy 4, gdy ujrzał on brązowe zosłonki, przyrównując je tym samym do kolorystyki lasu :-)

Edytowane przez Chrupek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ogrom pracy imponujący. Wykonanie dobre. Jednak mam kilka zastrzeżeń. W exteriorze rendery maja za duzy kontrast. Różnica między ścianą oświetloną a tą w cieniu jest za duza. No i w miejscah zacienionych panuje "noc" - na fotkach tak nie ma ;) . "Imagination effect" tez nie pomaga wizkom - tu szefo daje ciała :)

 

Ogolnie dobrze. Zaznaczam że to tylko moja opinia.

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Ja mam mieszane uczucia.

O ile sitlle wyglądają okej to animacja już nie. Może to wina rozdzielczości, może braku postprodukcji w animacji.

Anikma trochę plastikowa. Jakość tak jakby połowa tych stilli. Całość przydłógawa. Widać że dynamiczna kamera ma trochę zaciekawić, ale monotonia w połączeniu z tą muzyką usypia.

Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pozytywne komenty, te nie do konca pozytywne tym bardziej :)

 

Bonifaz: heh, te cienie mi sie akurat podobaja, nie podoba mi sie za to ze wszystko w sloncu wyglada plastikowo. Ze ze zdieciem nie zgodne, trzeba sie zgodzic.

 

party: dla mnie tez :D

 

Lis: Rozdzialka orginalna to 2x tyle, niestety tego nie wrzuce na siec. Zgodze sie ze exteriory wygladaja plastikowo troche, jakby domki dla lalek. Nie pomagaja w tym kolory domkow. Z przydlugawosci i muzyki nie ma sie inaczej jak tlumaczyc niz to ze dokladnie tak sobie klient zyczyl. Bardzo czesto mamy wyznaczniki w rodzaju "exterior 2 minuty, interior 3 minuty" i ciezko z tym walczyc.

 

A, jesli wszystko dobrze pojdzie, niedlugo postaram sie wrzucic cos zupelnie odwrotnego. Taki... wizkowy teledysk ;)

 

pozdrawiam

mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam mirach -> niepotrzebnie przejmujesz sie tym glowem, nadaj prackom lekko klimatu, Ty zrobiłeś swoje wiec szafa gra (i gra bardzo) reszte zostaw...szkoda nerwów.....muzyka klienta? olać to, nie masz na to wplywu zbytnio więc ignoruj to......rzetelna animka jako podgląd całości jest, kupione więc luźna guma...rób dalej ot, i sie nie przejmuj....bo dobra robota dotychczas jest! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super pracki ale w momencie kiedy światło się zmieniało zakłuło mnie w oczy to że przepalenie na podłodze się nie ruszyło nawet o centymetr a światło wyglądało jakby się zmieniło z porannego na wieczorne więc przepalenie powinno przejechać po tym pokoju jak Hell`s Angels przez jakąś mieścinę w stanach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie siedzę w temacie wizualizacji architektonicznych. Ale muszę przyznać, że na mnie jako laika w tej dziedzinie, robi wrażenie FOTOREALIZM. Pod kątem montażu filmowego, troszkę kuleje, np. początek kiedy mewa, przechodzi w fale a potem w plan ogólny, nie jest za szczęśliwy. Równierz jest taki przenik z lotu ptaka, na lot na poziomie ludzkich oczu, miedzy domkami. Błędem jest, że ujęcie w ruch przenika się w ujęcie które jest statyczne a dopiero po chwili "rusza", znacznie lepiej byłoby gdyby przeniknęły się w ruchu. Jest jeszcze kilka takich drobnych niedoróbek. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie montaż jest priorytetem, ale atrakcyjne przedstawienie osiedla.....Choć jestem trochę zboczony na punkcie edycji filmowej i nie mogłem przymkąć na to oczu. (tak jak pewnie ktoś nie będzie mógł przymknąć oczu na moje błędy ort. ):P

Edytowane przez Brat kuzyna mojej ciotki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak...pierwszy render rozpoznałem ale przy następnych musiałem rzucić okiem na opis, bo myślałem że się gość swoją nową chatą chwali.

mirach rządzisz...glowem się nie przejmuj. czekam aż animka się załaduje.

 

portfolio miażdży

Edytowane przez remanent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oglądałem animki jeszcze, ale patrze na stille interior - masakra jak dla mnie. Mirach... how!?

 

 

EDIT. Mirach, Ty mi tu takich jaj nie rób...myślałem, że to rendery te interiorsy :D:D:D

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzalem dokłądanie twoja animacje i chciałbym powiedzieć ze znalazłęm błąd. Drzewko jakoś dziwnie mryga i zmniena kolor, podoba mi się ten efekt, ale nie sądzę, aby tak miało być. Ten błąd jest w 2 min 58 sec filmu. Mimi tego błędu podoba mi się ta praca i zasługuje na owacje na stojąco.

 

pozdro snajper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, caly dzien mnie nie bylo, wiec teraz wieczorne zbiorcze odpowiedzi.

 

swierszczu: wybacz, nie chcialem :D

snajper: niezle wypatrzone, cale szczescie klient tego nie zauwazyl. O tym bledzie wiedzielismy, niestety nie bylo czasu na przerenderowanie. W skrocie: cos z liczeniem lightmapy skopalem i mryga.

ex3: hehe, ta scene nocna montowal moj szef na szybko, to byla chyba tylko jedna klatka wyrenderowana z innym swiatlem i przezjscie zlozone w fusionie. Niestety cena deadline'ow.

remament, laguna, junior, syriusz, tomala: thankie :D

Panie bracie kuzyna, dzieki za uwagi, widze ze nie tylko mnie drazni te zatrzymywanie ujec, w firmie walczymy z tym :) A skoro montaz i kamery to twoj konik, mozesz polecic jakas ksiazeczke w rodzaju "Ujecia dla opornych"? Za kazdym razem jak sam biore sie za kamery to wychodzi koszmar ktory trzeba poprawiac :)

 

co do liczenia... niestety zapomnialem szczegolow, bylo to juz troche temu. Ogolnie rzecz biorac, staram sie zeby klatka liczyla sie jakies 3-7 min (zwykle tak 5 wychodzi) na dual quadzie. Ta animka byla jeszcze liczona w wiekszosci na zwyklych dual core i quadcore o ile dobrze pamietam.

 

dobrej nocy

mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka Mirach.

Wreszcie mam chwilke by cos napisac.

 

Jak juz Ci pisalem mnie sie podoba:)

Ruch kamery, nistandardowy (przynajmniej jak porownuje jakie ja musze robic, nudne jak flaki z olejem) wiec Twoje sa na plus.

Zielen fajowa.

Kolory domkow, glowy itd to wiadomo pod gust klienta i pod dyktando klienta (klient tak chcial wiec klient tak ma;)

Ogolnie git;)

 

POzdrowionka i trzymaj sie Miszczu:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmik mega wypas. ale jakbym miał sie czepisc to te przyciemnienie na bokach kamery po jakims czasie za mocno wychodzi i za mocno przykuwa uwagę (w kazdym razie u mnie) imo efekty glowa i tego przyciemnieniea na kamerze niepotrzebne. tak to mega mega :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliment: i tak i nie :D Pewnie moglo to sie renderowac 15h, gdyby nie momenty w rodzaju: przychodzisz rano i zauwazasz ze z calonocnego renderingu nici bo wlaczyles render z Perspective zamiast z Camera2 :D

tadzio: ty mnie tam miszczem nie nazywaj, ja nadal twierdze ze daleko mi do tego domku co niedawno pokazales :)

okobogee: dzieki :) na brak ciezkiej pracy nie nazekam ;)

Stachu: hahahaha, wszyscy pracownicy w biurze nazekaja na to, niestety szef uwielbia swoja winetke i znajdziesz ja na 90% naszych prac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie obejrzałem animke i muszę powiedzieć że bardzo ładna! :) winietowanie faktycznie zabójczo duże i trochę uczucie jest jakby patrzyło się przez dziurke od klucza - a szczególnie jak słońce zaczeło zachodzić. Na pierwszym zakręcie na ulicy czułem się troszkę jak w nadsterownym samochodzie :D Najbardziej brakuje mi jednak jakiegoś życia - ludzi, jeżdżących samochodów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zycia. Tutaj brakuje 2 rzeczy. Skilla (ja sie do animacji nie pisze z moim ;) ) i mocy obliczeniowej. Ruchome obiekty wymagaja innego podejscia do GI, da sie vray'a ustawic zeby mergowal iiradiance mapy, raz to nawet robilem, ale byla taka mase bledow podczas renderu ze narazie sie nie pisze. No a bruteforce poprostu nie mamy kompow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta angielska zabudowa jest chyba w stanie położyć nawet najlepszą animke ;).

A tak powaznie to poza potężnym winietowaniem nie podoba mi sie jeszcze ruch kamery na zasadzie:

/ pocz. ujecia - przyspieszanie - przejazd - zwalnianie - koniec ujęcia /

/ pocz. ujecia - przyspieszanie - przejazd - zwalnianie - koniec ujęcia /

/ pocz. ujecia - przyspieszanie - przejazd - zwalnianie - koniec ujęcia /

 

i tak przez 90% animacji. Działa to wybitnie usypiająco (a moze to jednak ta pogoda?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności