Napisano 3 Grudzie艅 200816 l Witam, przysla mi ochota na wymodelowanie japo艅skiego poci膮gu. Dojda jeszcze szczeg贸艂y, montowania na dachu, kable z przodu, wtyczki etc. Modeling w Maya, dla nie wtajemniczonych ;) Pozdrawiam 聽 聽 聽 聽 聽 i inspiracje: 聽 聽 聽 Edytowane 30 Stycze艅 200916 l przez Jonasz_Real
Napisano 3 Grudzie艅 200816 l chyba od razu widac ze orginal jest szerszy :) a rozstaw kol ma wezszy ;) ale tak to sie nie czepiam bo jest bdb
Napisano 3 Grudzie艅 200816 l Autor ::avant.garde:: dzieki :) 聽 ::ReflectVision:: thx, racja, rozstaw kol jest w臋偶szy, tutaj bardzo dobrze wida膰... i dziwie si臋, ze poci膮g trzyma si臋 jako艣. ;) Poprawie. 聽 Pozdrawiam 聽
Napisano 3 Grudzie艅 200816 l Jonek ma wipa! bardzo fajnie, bede wpadal :) ale jest za waski :) 聽 pozdrawiam! Edytowane 3 Grudzie艅 200816 l przez JunioR
Napisano 3 Grudzie艅 200816 l nie widzialem zdjec, referek, ale wydaje mi sie ze jest blad, cos co wyglada jak maznica nie znajduje sie w jednej osi z osia kola, a tak to chyba powinno dzialac :D 聽 pozdro
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Autor ::floo:: beda wagoniki :) musza byc. ;) 聽 ::kliment woroszy艂ow:: dziekuje za odwiedziny. :) ( wiesz, ze to jest twoj pierwszy post w moich watkach :P elo! ) 聽 ::mrkrzysiek:: thx ;) 聽 ::JunioR:: a no, dawno nie zakladalem nowego watku. Moze dobrze mi to zrobi. elo ! Thx. :) 聽 ::Wizz:: poprawione :) 聽 ::hcpiter:: bedzie dobrze, nie ma innej opcji. :) 聽 ::Johny:: nie mam dobrych referencji kol, tego pociagu, wiec na oko robie. :) 聽 ::Jo_Anna:: Dziekuje Joanno :) 聽 ::moleism:: witam Mayowca :) 聽 Updeit pociagu... musze popracowac nad elementem, ktory montuje sie wagony, nie wiem jak to sie fachowo nazywa. ;) Pozdrawiam 聽 聽 聽
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Jonasz spoko, ja nawet nie szukalem refek, bo z technicznego punktu widzenia kola sa przymocowane do osi ktora z obu stron jest zakonczona maznica, czyli u ciebie tym cylindrem ze stozkiem. W maznicy masz lozyska i podpiety przewod z olejem. Dlatego to powinno znajdowac sie w jednej osi, u ciebie maznica jest zauwazalnie wyzej :/ 聽 Nie wiem czy japonczycy rozwiazali to jakos bardziej zawile, watpie :) 聽 a wagony laczy sie za pomoca sprz臋gu :) 聽 pozdro
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Nie znam si臋 na japo艅skiej kolei, ale modelik robi wra偶enie :) Jak znam Twoje prace, to pewnie ciekawa scenka b臋dzie ;) Pozdrawiam.
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Cze艣膰 Jonasz! Znowu na forum :) Bardzo fajny modeling i jak widz臋 w Maya. Jako艣 radzisz sobie z tym pono膰 kiepskim booleanem. 呕ycz臋 powodzenia i pozdrawiam!
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l witam siatka wygl膮da nawet fajnie :) na ko艂a nie dasz ms bo wycina艂e艣 k贸艂ka pewnie bolleanem i nie s膮 po艂aczone edge ale to tak na boku bo pewnie nie bedzie potrzeba nawet dawac ms na nie bo po co :D
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l Jonasz_Real a odpalisz jeszcze do tego animacje:D 聽 mam nadzieje 偶e tak... :) by艂o by to ju偶 zajefajne na maksa... ;)
Napisano 5 Grudzie艅 200816 l 艣wietna ciuchcia pane japan hehe, dajesz dalej ziom bo ciekaw jestem kolorku i co z tego wyniknie, jak odpuscisz kolejny temat to Cie chyba zmia偶dze XD
Napisano 8 Grudzie艅 200816 l Pi臋kny modelik Jonasz tu powstaje! Mo偶na wiedzie膰 jakie b臋dzie przeznaczenie tego偶? Jaka艣 ilustracja, filmik? Czy tak tylko w ramach rozrywki?
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l Autor ::Johny:: Masz racje co do maznicy, ze jest za wysoko, ale olewam to :) To nie jest praca na jakis przetarg. :) Sprz臋g jeszcze doko艅cz臋. Bo wagon sie robil ;) ::Sebastian Ozga:: Dzieki :) To raczej scenka nie bedzie. Chce zrobic z tego kilkusekundowa animacje. ::claude:: Booleon w Mayce nie jest a偶 taki straszny jak Ci si臋 wydaje. :) ::moleism:: :) ::bartekb89:: nawet nie mam zamiaru zageszczac siatki, bo nie ma takiej potrzeby. Musisz my艣le膰 ekonomicznie. :) ::floo:: Bedzie animacja :) ::donMario:: chwalpost masochistyczny, hehe dzieki ziomek, nie odpuszcz臋, bo nie znajde pracy innaczej. :) ::biszkopte:: dzieki :) ::peter_f:: ooo kope lat!, :) Znalem twoje prace wcze艣niej, ale obejrza艂em twoj blog i jestem pod wrazeniem. :) Idziesz do przodu jak burza. :) Tak trzymaj. :) Owszem projekt jest jak najbardziej w ramach rozrywki. Chce zaopatrzyc sie w nowe folio i bede szukal pracy. ps. Jak sie miewa maluch ? ;) No to updejt :) 聽 聽 Edytowane 18 Grudzie艅 200816 l przez Jonasz_Real
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l czy ja dobrze widze ? Tam z ty艂u w tym kontenerze jakie艣 zw艂oki le偶膮.... r臋ka wystaje i g艂owa w czapeczce.
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l no kurcze nie藕le nie藕le :) model jest spoko. z reszt膮 te偶 sobie pewnie poradzisz :) 聽 Powodzenia
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l s艂iit detal :]. Zwaua jak przyjdzie do uvkowania i potem texturki, shejderki
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l 艁膮czenie mi臋dzy wagonami jeszcze niedoko艅czone, czy nie b臋dzie wida膰? Bo chyba tam czego艣 brakuje. Na bocznej 艣cianie lokomotywy te szpary pod oknami maj膮 inny kszta艂t ni偶 na zdj臋ciu. (To takie czepialstwo dla zasady, poci膮g wygl膮da 艣wietnie)
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l hejno Jonasz :) Pi臋knie idzie! W og贸le to 艣wietny wyb贸r tematu. Ja ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰 fina艂u, bo widz臋, 偶e pi臋knie b臋dzie. A te zw艂oki w kontenerze z ty艂u, kt贸re zauwa偶y艂 fr3d3k to niez艂y pretekst 偶eby opowiedzie膰 jak膮艣 histori臋 :P Jak oteksturujesz to jak inne swoje modele to b臋dzie lepiej ni偶 super. Pok艂ony dla Ciebie :) Id臋 do przodu bo uczy艂em si臋 z Twoich pracek Jonasz:) BTW przepi臋kne sculpty z ZBrusha nie m贸wi膮c o ca艂ej reszcie! Ps. Dzi臋ki Miko艂ajowi nie wyspa艂em si臋 ju偶 ponad dwa lata! Bij臋 rekord. Wy艣pi臋 si臋 dopiero w drewnianym pude艂ku ;)
Napisano 16 Grudzie艅 200816 l haha, 艣wietnie, zw艂oki w kontenerze mnie rozwali艂y :P Czekam na jakies pierwsze teksturki
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l Autor ::hcpiter:: dzieki :) ::Fr3d3k:: he he, zwloki ? ano chyba co艣 tam jest ;) ::mrkrzysiek:: :) ::JunioR:: thx :) ::kliment woroszy艂ow:: dzieki kliment ::tweety:: dzi臋ki tweety, mo偶e co艣 z tego dobrego wyjdzie i wyjde na ludzi . :P :) ::moleism:: poka偶my maxiarzom, ze jest nas wi臋cej ;) ::Ania:: Aniu jak pisalem wczesniej, ze "sprz臋g jeszcze doko艅cz臋" :) ::Jim mee:: Zauwa偶y艂em, ze trzeba b臋dzie otekturowac. i nie jest mi, a偶 tak straszno. :) ::peter_f:: Bardzo mi milo, ze to slysze i to mnie motywuje. :D ::tob01:: :) 聽 Updejt: chwilowo bawie sie z mattepaintingiem, poki co wyglada bardzo roboczo. Pracuje tez nad drugim tlem, ale nie chce jeszcze pokazywac. Jak bedzie si臋 prezentowa膰 jako艣 w miar臋 przyzwoicie, na pewno wszystkim pokaze :) Pozdrawiam... 聽
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l za samo 2d juz 5stars powinienes ziomek dostac ! Naprawde swietnie to wyglada :)
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l I za to w艂a艣nie uwielbiam to co robisz :) Superowe! Zgadzam si臋 z hcpiterem :)
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l Updejt: chwilowo bawie sie z mattepaintingiem, poki co wyglada bardzo roboczo. Pracuje tez nad drugim tlem, ale nie chce jeszcze pokazywac. Jak bedzie si臋 prezentowa膰 jako艣 w miar臋 przyzwoicie, na pewno wszystkim pokaze :) Pozdrawiam... 聽 Sama technika u偶ywana przez Raphael'a Lacoste. Ch臋tnie zobacz臋 jak ci to wyjdzie.
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l 艣wietnie wygl膮da, ta sceneria bardzo mi si臋 podoba ale jestem ciekaw tej drugiej:)
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l Jonasz: uh, pi臋knie si臋 zaczyna to prezentowa膰, na prawd臋 robi wra偶enie. Zazdroszcz臋 umiej臋tno艣ci.
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l Napisz臋 to co m贸wi艂em na gg. Przesun膮艂bym punkt zbiegu perspektywy bardziej w prawo, i koniecznie jakie艣 ostre 艣wiat艂o na prz贸d poci膮gu. Nie jednolite ale tak jakby dach by艂 ze szk艂a a pod nim metalowe rusztowanie czy co艣 takiego. Tak jak w poprzednim updacie na 艣cianie za poci膮giem. Z takim o艣wietleniem jak teraz najwi臋ksz膮 uwag臋 przykuwa t艂o, jak same komentarze wskazuj膮. Prawa strona bardziej kontrastowa co mi si臋 podoba i takiego kontrastu powiniene艣 szuka膰 w ca艂o艣ci. 艢cian臋 z lewej za poci膮giem przyciemnij mocno a prz贸d poci膮gu wydob膮d藕 ostrym 艣wiat艂em.
Napisano 18 Grudzie艅 200816 l Wow! Super klimacik w tle. Maszyn臋 podrasujesz detalem, pod klimat, zniszczenia, rysy i b臋dzie jeszcze lepiej. Czekam na final.
Napisano 19 Grudzie艅 200816 l pracuj dalej, bo wida膰 偶e praca ma potencja艂... ;) 聽 czekam na wi臋cej...
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto