Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Taki model cyborga bo stwierdzilem ze nie mam w portfolio modelu do gry na jakims poziomie :)

 

okolo 11 tyś. trisów 4x 2048x2048 (normal, diffuse, specular color i strength), model highpoly ponad 6 mln poly

 

C&C mile widziane

cyb08ja0.jpg

Edytowane przez ver-1
  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostro pojechałeś , świetna praca , nawet nie wiem co mam napisac... Jedynie co mi sie nie podoba to proporcje tego cyborga , dolna częśc jest mała w porównaniu do górnej i mi to troche nie pasuje ale to już indywidualna sprawa. Pozatym kawał dobrej roboty , miód! :P

 

Wydaje mi sie że specular jakiś słaby chyba , ten metal gdzieniegdzie mógłby sie lepiej świecic , ale może mi sie wydaje :P Możesz pokazać hi poly?

Napisano (edytowane)

Dzieki za koment :)

 

Speculare byly wieksze ale sie swiecil za bardzo wedlug mnie, gdzie metal jest przetarty np na nogach sa prawie na maxa, a po za tym speculare widzac bardziej jak sie oglada w 3d niz na statycznych obrazkach. Zalaczam screeny highpoly.

 

Te liczby z drugiego screenu nie sa ostateczne bo jeszcze importowalem z zbrusha wieksza rozdzialke, tak dla jasnosci :)

Edytowane przez ver-1
Napisano

Mozna by nazekac ze dosc szarawy i sie zlewa, z drugiej strony wyglada o wiele bardziej realistycznie bez masy kolorkow (o ile mozna nazwac tego goscia realistycznym :D ). Wg mnie swietne.

Napisano

A propos kolorków to miałem podobną rozterkę jak mirach, ale raczej dobrze to wygląda niż źle. Może sam skintone trochę jednak zbyt jednolity, nie mówię, żeby z niego zrobić kameleona, ale naprawdę delikatne urozmaicenie odcieni.

 

Co mi się rzuciło w oczy to brak uszkodzeń batalistycznych na pancerzu, ślady używania, otarcia, zdrapana farba, cool, ale nie wygląda, jakby dostał choć raz czy to kulką, czy wielkim toporem, brak rys itp.

 

Specular, skoro ztonowałeś bo się świecił, to może jedynie krawędzie można lekko wzmocnić?

 

Proporcje mi pasują - subiektywnie, lubię takie, wygląda na zwinnego zawodnika pomimo swojej masy.

 

Robota bardzo porządna, oby tak dalej i jeszcze lepiej!

pozdrawiam!

Napisano

Co do kolorów, to mogłeś dać na skórę, szczególnie tam, gdzie wchodziło w nią jakieś żelastw (np barki) jakichś fioletów, żółci i czerwieni. Odrobinę, ale urozmaiciłoby to skórę. Pomysł na model świetny, szczególnie plecy! Nieprzesadzony, beż zbędnych bajerów. Trochę za wysoki jest i pewnie miałby spore problemy z poruszaniem.

Napisano

Fajny koles. Bardzo ladny detal. Najbardziej podoba mi sie na pierwszym obrazku, gdzie nie widac nog. Wyglada na nim jak koles co sie na lapach przemieszcza. W RTCW byl taki.

I to wskazuje co mi sie nie podoba. Nogi odstaja, wygladaja jak od innego gorszego modelu ;) No i ze troche zszarzaly jest. Poza tym git, *****

Napisano

Witam

Coś z glowa jest nie tak, jakby nie pasuje do reszty, ale twarz jest very najs:)... i nadgarstek za cienki

a elementy metalowe full wyppas!!, sam tak nie umiem i dlatego czuje duzy respect:))

Pokaz nam wiecej modeli

Napisano

Dobra robota jedyne zastrzerzenia co do korpu ze za bardzo plastikowy Ci wyszedl .Pozatem mi to bardziej klimatycznie dooma 3 przypomina niz falouta:) Ale to oczywiscie nie jest zarzut.

Napisano (edytowane)

Dzieki za fronta i komenty!:)

 

Co do większości uwag to się zgadzam, wiem ze ma sporo niedociągnięć ale to wszytsko tylko kwestia czasu :) którego jak zwykle było mało, model miał za zadanie pokazać ze coś tam potrafię wydłubać i jak narazie dobrze spełnia swoja role :). Od strony estetycznej mi się w miare podoba, jestem z niego zadowolony:) a klimatem to się zgodzę że raczej bliżej mu do quake'a niż fallouta. Odnośnie designu to jest moj, najpierw szybki 3min szkic na kartce, później parominutowy szkic 3d w zbrushu, na prostym meshu z zspheres, a reszta to już improwizacja w trakcie tworzenia :) i to też było fajne w tym wszystkim. W trakcie tworzenia przydatne też było zalożenie żeby za każdym razem jak coś zrobię widoczne były efekty i praca szła do przodu (usłyszałem to w jakimś tutorialu :) załączam screeny ze szkiców...

 

....i model wraz z tex jakby ktoś chciał pooglądać (pewnie to trochę samobójcze bo jak weźmiecie to pod lupę to dopiero się posypie krytyka :), ale wiem że raczej nic z czym bym sobie nie poradził :P, ale wracać do niego nie będę! :)

jeszcze raz dzięki i pozdro for all! :)

 

link: ----------------------- Wyłącznie do oglądania!!!

 

-scena max 2009

Edytowane przez ver-1
  • Like 1
Napisano

kurde ja juz widze ze niektorzy juz nie maja co robic :P wchodze do topicu zagladam a tu normalnie szok... fajny design wykonanie normalnie swietne az brak slow naprawde milo sie na takie prace patrzy

Gość Marioza
Napisano

hehe fajny typek, podoba mi sie ten metalowy korpus , szczegolnie tył, pikny cyber klimat, reszta juz jakos mniej , trochu monotnny kolor cielisty , torchu sie zlewa jako całość i trochu jakos mi nie lezą texy giczek w zestawieniu ze swietnym korpusem, ale jako szybka praca jest gut,

Gość Marioza
Napisano

Brat kuzyna mojej ciotki - tyl ze zapomniales rowniez o postprocesach ktory bardziej lub mnie desaturują- wyrównują kolorostyke hehe

Napisano

pozadny model ale mi osobiscie textura wogule nie siedzi :-( i o ile dobrze widze to wkleiles normalke na texture na overlayu co jest troche strzalem w wlasna stope :/ oczywiscie wszystko jest dozwolone o ile to dobrze wyglada na koncu ale niestety na skorze widac ta wklejana normalke, a metal nie wyglada zbyt realistycznie i mozna by z tej texturki naprawde jeszcze wiele wyciagnac.

tak czy inaczej to chcialbym zaznaczyc ze model naprawde robi pozytywne wrarzenie i z tego co piszesz to w pelni spelnia zalozenia ktore sobie nazuciles wiec jest git :-). pozdrawiam.

Napisano

niestety zle widzisz, mysle ze jakbym dal normal na overlay to by nikt na brak kolorkow nie narzekal :) tak wiec sam sobie w stope strzeliles :) nie gniewaj sie za troche ironi ale troche niezrozumiale to co piszesz, mozesz sobie sciagnac model wraz z tex do wgladu i sprawdzic

 

odnosnie nasycenia koloru to wlasnie chcialem by juz wygladal jak po postprocesie, troche trudniej operowac w zawezonej gamie, takie cwiczonko tez przy okazji, ale widocznie przesadzilem :) juz nie zwalam na monitor bo wiem jak to zawsze na forum sie konczy :D

Napisano

nie gniewam sie i masz racje zasugerowalem sie mapka z pierwszego posta... co do textury to poprostu mam wrazenie ze jest jednolita, pojechales takim samym detalem po calej texturze zarowno metal jaki i cialo, nie mam na niej konkretnych elentow, detalu ktore dawaly by taki smaczek, i sprawialy ze nie jest monotonna. patrzac na efekt koncowy moim zdanie nie udalo sie uzyskac przekonujacego efektu metalu, wydaje mi sie ze w duzej mierze przez speculara, a takze i skontrastowanie diffiusa, wyostrzenie przetarc, zabrudzenia ktory praktycznie wogule nie ma.

nie chce sie sprzeczac ani wymadrzac bo strasznie tego nie lubie w pierwszym poscie napisalem w 2 zdaniach moje pierwsze odczucia na temat tego modelu i teraz to rozwijam, ale generalnie tak jak pisalem model prezetuje sie bardzo dobrze, nie chcialem poprostu sprowadzac mojej wypowiedzi do slow "fajna pracka".

Napisano

Tekstura nieco wyprana z kolorów, mnie się tak podoba, gersowato wyszło. Na początku nie podobało mi sie to że uda i miednica są takie chude ale teraz jakoś mniej mi to przeszkadza. Fajnie wyszło.

Napisano

Matys: dzieki za uwagi, teraz rozumiem i zgadzam sie brakuje troche zaciekow brodow, i jak bylo wspomniane wczesniej jakis wgniecen, sladow bitwy, w mapie speculara dalem jednolity noise i pozniej nie zroznicowalem wszystkiego, dlatego tez miejscami monotonnie wyglada

 

Gomez dzieki, co do kolorw to tez mi tak specjalnie nie przeszkadzaja, nie wiem, moze jak po czasie na to spojrze... :)

Gość Marioza
Napisano

nie nie nie rób zadnych zacieków i brudów na pancerzu, metal jest na nim naprawde swietny i bardzo cyber, w duzej mierze to tez zasługa speca ktorego bym nie zmieniał przynajmniej własnie na pacerzu, co do post porcesu to tez miewam lub miewałem podobne dylematy hehe

Gość User190
Napisano

Rewelacyjny modelik, ale tekstura wygląda bardzo słabo. To jeszcze WIP? Brakuje koloru, przejść tonalnych - wyszła wielka szara plama. Podobnie specular bardzo jednolity (chociaż to może być winą oświetlenia).

Gość Raffaello
Napisano

a dla mnie bomba! gratulacje za model i texturki

ja juz bym nic nie zmienial

lepiej zajac sie nowa pracka

 

pozdrowionka

Napisano

Imo powinien sie swiecic troszku bardziej. Wiesz lampki incandescence , etc. Ale to rzecz gustu. O gustach sie nie rozmawia chyba ze jest tutaj gustaw. :o

Imo 4+ wiec daje rade ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności