Napisano 29 Grudzień 200816 l Witam, jest to moje kolejne podejście do klona szturmowca ( wcześniejszych nie pokazywałem) tym razem jestem na takim etapie że może go dokończę :) na chwilę obecną wygląda to tak: a tutaj druga wersja siatka: Niestety nie jest do końca zgodny z oryginałem. Wynika to głównie z braku referek lub ich sprzeczności. Zauważyłem że nawet w filmie w różnych scenach klony się różnią szczegółami. Sugestie i krytyka mile widziana :) Zmiany będę wprowadzał pewnie dopiero po nowym roku, teraz trochę od niego odpocznę :) Edytowane 25 Sierpień 201014 l przez Valery
Napisano 29 Grudzień 200816 l Dla mnie bomba. Jestem wielkim fanem SW i nie zauważyłbym jakoś tych różnic, o których mówiłeś. Mógłbyś pokazać jeszcze renderek z opuszczonymi ramionami, bo coś mi się wydaję, że klata troche za wąska. Dorób jeszcze karabin i będzie piękna robota ;). I jeszcze jakby to nie był żaden problem, to prosiłbym bardzo o przesłanie tej tekstury, którą użyłeś na ciało pod pancerzem, bo bardzo przydała by mi się do mojego Space Marinesa :).
Napisano 29 Grudzień 200816 l Nice :) Tez jestem fanem SW Bardzo ladne siateczki Ps. Robiles to w maxie czy w jakims innym sofcie ?
Napisano 29 Grudzień 200816 l Brawo! Bardzo ładny model. Tylko rzeczywiscie może w klacie trochę za wąski - po odjęciu grubości pancerza facet musiałby być niezłym chuderlakiem ;) Ale to juz detal. Ogólnie super! Powodzenia dalej - jakąś scenke może byś zrobił? :) Pozdrawiam!
Napisano 29 Grudzień 200816 l Wygląda bardzo fajnie, czysto (chodzi mi o siatkę). Klata też ok, w końcu pancerz to tylko kilka mm. Brakuje mi tylko dece i kanonierki do kompletu :]
Napisano 29 Grudzień 200816 l nieźłe, jak dorobisz scenkę to bedzie wmiatać. themindfields - moim zdaniem tą teksturę pod pancerzem możesz osiągnąć zwykłym gradientem: czarny na krańcach i biały po środku, potem tylko dać odpowiednio duży tiling. A klata nie jest taka zła, w końcu ogólnie wiadomo że dzieci z probówki są trochę wątłe :P ale tak na serio to nie klata jest problemem tylko pancerz na klacie trochę za cienki.
Napisano 30 Grudzień 200816 l Masakryczna siatka, pełen respekt! Również jestem (raczej mniejszym) fanem SW, liczę na scenkę! :) Może jakiś JEDI do tego? Pozdrawiam i powodzenia.
Napisano 30 Grudzień 200816 l no jestem pod wrażeniem na prawdę podziwiam :) chociaż również jestem raczej z tych mniejszych fanów SW to modelik robi wrażenie
Napisano 30 Grudzień 200816 l Autor themindfields - ta texturke podeślę Ci jak wrócę do domu czyli jakos po nowym roku. w zasadzie jest to czarny, połyskliwy materiał v-rayowy z wrzuconą mapką bump :)z tą wąską klatą to sie włąsnie tego obawiałem :) ale może uda się to jeszcze skorygować scenka będzie a w planach nawet coś więcej ale to odłeeegłe plany :) mam jeszcze dylemeat co do materiałów. zauważyliście że clony z epizodu drugiego oraz te z starej trylogi mają pancerze lekko połyskliwe a te z ep 3 całkiem matowe?
Napisano 30 Grudzień 200816 l No widzisz, oto dowód na to że jajco jestem a nie fan :) Nie zauważyłem osobiście różnicy w materiałach, ale ja proponuje użyć lekkiego połysku. Niech sprawia wrażenie zadbanego, metalowego pancerze. Proponuje zagrać w SW: Republic Commando, ciekawe rzeczy tam możesz znaleźć odnośnie otoczenia i takich tam, i ci komandosi zdaje się właśnie nawet w grze mają połyskujące pancerze. Ponownie życzę powodzenia w projekcie
Napisano 31 Grudzień 200816 l z tym połyskiem to już ty musisz zdecydować jaki materiał będzie pasował do sceny. Zważ jednak to że zadbany połyskliwy ludek nie powienien mieć wytartej tej pomarańczowej farby gdzieniegdzie. Z takim powycieranym pancerzem to się na defiladę nie dostanie. A jeśli ma zostać wytarta to może go raczej zakużyć, porysować i wrzucić do okopów?
Napisano 4 Październik 200915 l Autor jak zwykle u mnie musiał minąć niemal rok abym zrobił minimalny update :) niedociągnięć wciąż mnóstwo, elementy całkiem białe będą dopiero texturowane, a dłonie wymienie na inne. oczywiscie gdy kiedyś dorobie karabin poza też sie zmieni wrzucam aby dodać sobie motywacji, tak aby udało mi się go skończyć na najbliższy zlot fanów SW w katowicach :)
Napisano 4 Październik 200915 l super! bardzo mi sie podoba i tez kiedys chcialem takiego zrobic. Daj cien na podloge.
Napisano 5 Październik 200915 l Tak jak mówiłem na GG :) Tekstury rewelacja :) No i widzę, że pozbyłeś się ryżu z refleksów :)
Napisano 5 Październik 200915 l Rysy są fantastyczne :) ogólnie naprawdę fajny model i bardzo dobre tekstury, widać że dobrze unwrapnięte ;)
Napisano 5 Październik 200915 l Bardzo fajne. Będę śledził do końca wipa. Podoba mi się. Starwars'ów tu brakowało :)
Napisano 5 Październik 200915 l świetny ;) mam nadzieję że zdążysz :) butki tylko odrobinę trzeba pobrudzić i będzie
Napisano 6 Październik 200915 l Super robota. Dobrze się zapowiada. Trochę ma cieniutkie damskie paluszki — ale może to akurat taka wersja klona. Będę tu zaglądał. Tylko nie czekaj z upem kolejne 10 miesięcy :)
Napisano 6 Październik 200915 l Dla mnie wypas. Brakuje DC-15 do kompletu. A potem przydałoby się rozejrzeć za plastikiem - brakuje nam clonów w garnizonie ;>
Napisano 23 Luty 201015 l Autor Witam, kolejny up, chociaż właściwie jest to spory regres w postępach tej pracy. Mnóstwo błędów w modelu niedawało mi żyć i pod koniec texturowania stwierdziłem że jednak nieprzejdzie w tamtej formie. Teraz prezentuję zupełnie przerobiony pancerz nóg (majty i pas tylko zmieniły wymiary) Tym razem jest to dużo bliżej oryginału i nawet chyba dałoby się w tym chodzić :) aha textury tym razem też wykonam inaczej. poprzednio na każdy elemenet był osobny materiał, teraz textury zrobię wieksze, tak aby było mniej materiałów w scenie brakuje mi jednak zdjęć butów. ciężko o jakieś sensowne referki PS. Opsss to już 3 rok walki z tym modelem ;)
Napisano 23 Luty 201015 l Poka poka siatę. Dalej masz dziwne jazdy przy tych wgłębieniach z tyłu, typowe dla polymodelingu + ms. Do, or do not. There is no try. ;)
Napisano 24 Sierpień 201014 l Autor wciąż do przodu. poprawiłem praktycznie każdy element pancerza i etap przemodelowywania mam za sobą. jade z texturami :)
Napisano 24 Sierpień 201014 l Nieźle jedziesz :) pomyśl może jeszcze nad lekkimi zdarciami farby na krawędziach blach tam gdzie pancerz narażony jest na największe uszkodzenia.
Napisano 25 Sierpień 201014 l Tak jak wspominałem na GG, zmontuj te refleksy współpracujące z zadrapaniami :) Eleganckie ;] Tekstury robią największe wrażenie :>
Napisano 26 Sierpień 201014 l cortes>// akurat sama teksturka tutaj nie jest wyzwaniem... ciężej jest mysle z mapowaniem .. chociaz teraz sie tyle tooli pojawiło do tego...i troche wczesniej tez juz były.. ze to w sumie nie jest problem... W tej teksturze powyżej nei podoba mi sie chaotyzm rozłożenia zadrapań.... tak jakby go ktoś śrubowkrętem... walił po jajach..; ) i wogóle wszędzie go walił śrubowkrętem... Kiedyś jak szliniu będzie miał czas... pogadaj z nim na temat tekstur... mysle że cię troche oświeci w tej kwestii...
Napisano 26 Sierpień 201014 l Autor dzieki za komentarze tooli do mapowania żadnych nie używam poza blenderem :) texturka nie wydaje mi sie też chaotyczna, a przynajmniej nie bardziej niż w oryginale :) mam problem ze zróżnicowaniem speculara, vray mi wczoraj tworzył jakieś dziwne szumy gdy zmieniałem ustawienia :/
Napisano 30 Sierpień 201014 l Ładnie, tylko jak światło pada na model to wydaje się (według mnie) trochę plastikowy.
Napisano 30 Sierpień 201014 l Autor to chyba dobrze :) bo to jest jakaś forma plastiku :) te pancerze nie są metalowe o ile mi wiadomo :)
Napisano 8 Luty 201114 l Autor to juz 4 rok istnienia wątku a ja ciągne go dalej. wymieniłem wszystkie textury (znajomi twierdza ze nie widac różnicy) , ale juz sie w tym pogubiłem. mam go dosyć, nie podoba mi się i patrzec na niego nie moge. chce go juz skonczyc i pozwolić mu wreszcie umrzeć test render z samym diffuse, zadnych speców i efektów
Napisano 8 Luty 201114 l Widze, żę zmotywawałem jednak :D Model i teksturki fajowe. Zrób speca, jakiegoś bumpa i gotowe ;) pozdro
Napisano 8 Luty 201114 l Yeaaa... Świetny, jest parę błędów ale są to szczegóły maniaka sw. Jak chcesz to ci je jutro pozaznaczam :)
Napisano 8 Luty 201114 l Autor wielu błędów jestem świadomy :) ale mam dosyć go juz ;) dojdą tylko drobne zmiany w tex ( na nogach i hełmie) + speulary i karabin
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto