Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jest to moje kolejne podejście do klona szturmowca ( wcześniejszych nie pokazywałem) tym razem jestem na takim etapie że może go dokończę :)

 

na chwilę obecną wygląda to tak:

clone183ui2.jpg

 

a tutaj druga wersja

176wersjaroboczark8.jpg

 

siatka:

siatkays7.jpg

 

Niestety nie jest do końca zgodny z oryginałem. Wynika to głównie z braku referek lub ich sprzeczności. Zauważyłem że nawet w filmie w różnych scenach klony się różnią szczegółami.

Sugestie i krytyka mile widziana :) Zmiany będę wprowadzał pewnie dopiero po nowym roku, teraz trochę od niego odpocznę :)

Edytowane przez Valery

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 6,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie bomba. Jestem wielkim fanem SW i nie zauważyłbym jakoś tych różnic, o których mówiłeś. Mógłbyś pokazać jeszcze renderek z opuszczonymi ramionami, bo coś mi się wydaję, że klata troche za wąska. Dorób jeszcze karabin i będzie piękna robota ;). I jeszcze jakby to nie był żaden problem, to prosiłbym bardzo o przesłanie tej tekstury, którą użyłeś na ciało pod pancerzem, bo bardzo przydała by mi się do mojego Space Marinesa :).

Napisano

Nice :) Tez jestem fanem SW

Bardzo ladne siateczki

Ps. Robiles to w maxie czy w jakims innym sofcie ?

Napisano

Brawo! Bardzo ładny model. Tylko rzeczywiscie może w klacie trochę za wąski - po odjęciu grubości pancerza facet musiałby być niezłym chuderlakiem ;) Ale to juz detal. Ogólnie super! Powodzenia dalej - jakąś scenke może byś zrobił? :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Wygląda bardzo fajnie, czysto (chodzi mi o siatkę). Klata też ok, w końcu pancerz to tylko kilka mm.

Brakuje mi tylko dece i kanonierki do kompletu :]

Napisano

nieźłe, jak dorobisz scenkę to bedzie wmiatać.

 

themindfields - moim zdaniem tą teksturę pod pancerzem możesz osiągnąć zwykłym gradientem: czarny na krańcach i biały po środku, potem tylko dać odpowiednio duży tiling.

 

A klata nie jest taka zła, w końcu ogólnie wiadomo że dzieci z probówki są trochę wątłe :P ale tak na serio to nie klata jest problemem tylko pancerz na klacie trochę za cienki.

Napisano

Masakryczna siatka, pełen respekt! Również jestem (raczej mniejszym) fanem SW, liczę na scenkę! :) Może jakiś JEDI do tego? Pozdrawiam i powodzenia.

Napisano

no jestem pod wrażeniem na prawdę podziwiam :) chociaż również jestem raczej z tych mniejszych fanów SW to modelik robi wrażenie

Napisano
  • Autor

themindfields - ta texturke podeślę Ci jak wrócę do domu czyli jakos po nowym roku. w zasadzie jest to czarny, połyskliwy materiał v-rayowy z wrzuconą mapką bump :)z tą wąską klatą to sie włąsnie tego obawiałem :) ale może uda się to jeszcze skorygować

 

scenka będzie a w planach nawet coś więcej ale to odłeeegłe plany :)

 

mam jeszcze dylemeat co do materiałów. zauważyliście że clony z epizodu drugiego oraz te z starej trylogi mają pancerze lekko połyskliwe a te z ep 3 całkiem matowe?

Napisano

No widzisz, oto dowód na to że jajco jestem a nie fan :) Nie zauważyłem osobiście różnicy w materiałach, ale ja proponuje użyć lekkiego połysku. Niech sprawia wrażenie zadbanego, metalowego pancerze. Proponuje zagrać w SW: Republic Commando, ciekawe rzeczy tam możesz znaleźć odnośnie otoczenia i takich tam, i ci komandosi zdaje się właśnie nawet w grze mają połyskujące pancerze.

 

Ponownie życzę powodzenia w projekcie

Napisano

z tym połyskiem to już ty musisz zdecydować jaki materiał będzie pasował do sceny. Zważ jednak to że zadbany połyskliwy ludek nie powienien mieć wytartej tej pomarańczowej farby gdzieniegdzie. Z takim powycieranym pancerzem to się na defiladę nie dostanie. A jeśli ma zostać wytarta to może go raczej zakużyć, porysować i wrzucić do okopów?

Napisano
  • Autor

jak zwykle u mnie musiał minąć niemal rok abym zrobił minimalny update :)

niedociągnięć wciąż mnóstwo, elementy całkiem białe będą dopiero texturowane, a dłonie wymienie na inne. oczywiscie gdy kiedyś dorobie karabin poza też sie zmieni

wrzucam aby dodać sobie motywacji, tak aby udało mi się go skończyć na najbliższy zlot fanów SW w katowicach :)

 

rendertest1.jpg

Napisano

super! bardzo mi sie podoba i tez kiedys chcialem takiego zrobic. Daj cien na podloge.

Napisano

Tak jak mówiłem na GG :) Tekstury rewelacja :) No i widzę, że pozbyłeś się ryżu z refleksów :)

Napisano

Rysy są fantastyczne :) ogólnie naprawdę fajny model i bardzo dobre tekstury, widać że dobrze unwrapnięte ;)

Napisano

Bardzo fajne. Będę śledził do końca wipa. Podoba mi się. Starwars'ów tu brakowało :)

Napisano

Super robota. Dobrze się zapowiada.

Trochę ma cieniutkie damskie paluszki — ale może to akurat taka wersja klona.

Będę tu zaglądał. Tylko nie czekaj z upem kolejne 10 miesięcy :)

Napisano

Dla mnie wypas.

Brakuje DC-15 do kompletu.

A potem przydałoby się rozejrzeć za plastikiem - brakuje nam clonów w garnizonie ;>

Napisano
  • Autor

Witam, kolejny up, chociaż właściwie jest to spory regres w postępach tej pracy.

Mnóstwo błędów w modelu niedawało mi żyć i pod koniec texturowania stwierdziłem że jednak nieprzejdzie w tamtej formie. Teraz prezentuję zupełnie przerobiony pancerz nóg (majty i pas tylko zmieniły wymiary) Tym razem jest to dużo bliżej oryginału i nawet chyba dałoby się w tym chodzić :)

aha textury tym razem też wykonam inaczej. poprzednio na każdy elemenet był osobny materiał, teraz textury zrobię wieksze, tak aby było mniej materiałów w scenie

brakuje mi jednak zdjęć butów. ciężko o jakieś sensowne referki

PS. Opsss to już 3 rok walki z tym modelem ;)

clone167.jpg

Napisano

Poka poka siatę. Dalej masz dziwne jazdy przy tych wgłębieniach z tyłu, typowe dla polymodelingu + ms.

 

Do, or do not. There is no try. ;)

Napisano
  • Autor

wciąż do przodu. poprawiłem praktycznie każdy element pancerza i etap przemodelowywania mam za sobą. jade z texturami :)

 

clonei.jpg

Napisano

Nieźle jedziesz :) pomyśl może jeszcze nad lekkimi zdarciami farby na krawędziach blach tam gdzie pancerz narażony jest na największe uszkodzenia.

Napisano

Tak jak wspominałem na GG, zmontuj te refleksy współpracujące z zadrapaniami :)

 

Eleganckie ;] Tekstury robią największe wrażenie :>

Napisano

Uuu... tekstury wypaśne. No i powodzenia w dalszej pracy ;]

Napisano

cortes>// akurat sama teksturka tutaj nie jest wyzwaniem... ciężej jest mysle z mapowaniem .. chociaz teraz sie tyle tooli pojawiło do tego...i troche wczesniej tez juz były.. ze to w sumie nie jest problem...

 

W tej teksturze powyżej nei podoba mi sie chaotyzm rozłożenia zadrapań.... tak jakby go ktoś śrubowkrętem... walił po jajach..; ) i wogóle wszędzie go walił śrubowkrętem...

 

Kiedyś jak szliniu będzie miał czas... pogadaj z nim na temat tekstur... mysle że cię troche oświeci w tej kwestii...

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze

tooli do mapowania żadnych nie używam poza blenderem :)

texturka nie wydaje mi sie też chaotyczna, a przynajmniej nie bardziej niż w oryginale :)

mam problem ze zróżnicowaniem speculara, vray mi wczoraj tworzył jakieś dziwne szumy gdy zmieniałem ustawienia :/

Napisano

Ładnie, tylko jak światło pada na model to wydaje się (według mnie) trochę plastikowy.

Napisano
  • Autor

to chyba dobrze :) bo to jest jakaś forma plastiku :) te pancerze nie są metalowe o ile mi wiadomo :)

Napisano
  • Autor

to juz 4 rok istnienia wątku a ja ciągne go dalej. wymieniłem wszystkie textury (znajomi twierdza ze nie widac różnicy) , ale juz sie w tym pogubiłem. mam go dosyć, nie podoba mi się i patrzec na niego nie moge. chce go juz skonczyc i pozwolić mu wreszcie umrzeć

test render z samym diffuse, zadnych speców i efektów

testhp.jpg

Napisano

Widze, żę zmotywawałem jednak :D

Model i teksturki fajowe. Zrób speca, jakiegoś bumpa i gotowe ;)

 

pozdro

Napisano

Yeaaa... Świetny, jest parę błędów ale są to szczegóły maniaka sw. Jak chcesz to ci je jutro pozaznaczam :)

Napisano
  • Autor

wielu błędów jestem świadomy :) ale mam dosyć go juz ;) dojdą tylko drobne zmiany w tex ( na nogach i hełmie) + speulary i karabin

Napisano

wiesz co, ja myślę, że tors jest większy o hmmmm 4% ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności