Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, jest to moje kolejne podejście do klona szturmowca ( wcześniejszych nie pokazywałem) tym razem jestem na takim etapie że może go dokończę :)

 

na chwilę obecną wygląda to tak:

clone183ui2.jpg

 

a tutaj druga wersja

176wersjaroboczark8.jpg

 

siatka:

siatkays7.jpg

 

Niestety nie jest do końca zgodny z oryginałem. Wynika to głównie z braku referek lub ich sprzeczności. Zauważyłem że nawet w filmie w różnych scenach klony się różnią szczegółami.

Sugestie i krytyka mile widziana :) Zmiany będę wprowadzał pewnie dopiero po nowym roku, teraz trochę od niego odpocznę :)

Edytowane przez Valery
  • Like 1
  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie bomba. Jestem wielkim fanem SW i nie zauważyłbym jakoś tych różnic, o których mówiłeś. Mógłbyś pokazać jeszcze renderek z opuszczonymi ramionami, bo coś mi się wydaję, że klata troche za wąska. Dorób jeszcze karabin i będzie piękna robota ;). I jeszcze jakby to nie był żaden problem, to prosiłbym bardzo o przesłanie tej tekstury, którą użyłeś na ciało pod pancerzem, bo bardzo przydała by mi się do mojego Space Marinesa :).

Napisano

Brawo! Bardzo ładny model. Tylko rzeczywiscie może w klacie trochę za wąski - po odjęciu grubości pancerza facet musiałby być niezłym chuderlakiem ;) Ale to juz detal. Ogólnie super! Powodzenia dalej - jakąś scenke może byś zrobił? :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Wygląda bardzo fajnie, czysto (chodzi mi o siatkę). Klata też ok, w końcu pancerz to tylko kilka mm.

Brakuje mi tylko dece i kanonierki do kompletu :]

Napisano

nieźłe, jak dorobisz scenkę to bedzie wmiatać.

 

themindfields - moim zdaniem tą teksturę pod pancerzem możesz osiągnąć zwykłym gradientem: czarny na krańcach i biały po środku, potem tylko dać odpowiednio duży tiling.

 

A klata nie jest taka zła, w końcu ogólnie wiadomo że dzieci z probówki są trochę wątłe :P ale tak na serio to nie klata jest problemem tylko pancerz na klacie trochę za cienki.

Napisano

Masakryczna siatka, pełen respekt! Również jestem (raczej mniejszym) fanem SW, liczę na scenkę! :) Może jakiś JEDI do tego? Pozdrawiam i powodzenia.

Napisano

themindfields - ta texturke podeślę Ci jak wrócę do domu czyli jakos po nowym roku. w zasadzie jest to czarny, połyskliwy materiał v-rayowy z wrzuconą mapką bump :)z tą wąską klatą to sie włąsnie tego obawiałem :) ale może uda się to jeszcze skorygować

 

scenka będzie a w planach nawet coś więcej ale to odłeeegłe plany :)

 

mam jeszcze dylemeat co do materiałów. zauważyliście że clony z epizodu drugiego oraz te z starej trylogi mają pancerze lekko połyskliwe a te z ep 3 całkiem matowe?

Napisano

No widzisz, oto dowód na to że jajco jestem a nie fan :) Nie zauważyłem osobiście różnicy w materiałach, ale ja proponuje użyć lekkiego połysku. Niech sprawia wrażenie zadbanego, metalowego pancerze. Proponuje zagrać w SW: Republic Commando, ciekawe rzeczy tam możesz znaleźć odnośnie otoczenia i takich tam, i ci komandosi zdaje się właśnie nawet w grze mają połyskujące pancerze.

 

Ponownie życzę powodzenia w projekcie

Napisano

z tym połyskiem to już ty musisz zdecydować jaki materiał będzie pasował do sceny. Zważ jednak to że zadbany połyskliwy ludek nie powienien mieć wytartej tej pomarańczowej farby gdzieniegdzie. Z takim powycieranym pancerzem to się na defiladę nie dostanie. A jeśli ma zostać wytarta to może go raczej zakużyć, porysować i wrzucić do okopów?

Napisano

jak zwykle u mnie musiał minąć niemal rok abym zrobił minimalny update :)

niedociągnięć wciąż mnóstwo, elementy całkiem białe będą dopiero texturowane, a dłonie wymienie na inne. oczywiscie gdy kiedyś dorobie karabin poza też sie zmieni

wrzucam aby dodać sobie motywacji, tak aby udało mi się go skończyć na najbliższy zlot fanów SW w katowicach :)

 

rendertest1.jpg

Napisano

Super robota. Dobrze się zapowiada.

Trochę ma cieniutkie damskie paluszki — ale może to akurat taka wersja klona.

Będę tu zaglądał. Tylko nie czekaj z upem kolejne 10 miesięcy :)

Napisano

Witam, kolejny up, chociaż właściwie jest to spory regres w postępach tej pracy.

Mnóstwo błędów w modelu niedawało mi żyć i pod koniec texturowania stwierdziłem że jednak nieprzejdzie w tamtej formie. Teraz prezentuję zupełnie przerobiony pancerz nóg (majty i pas tylko zmieniły wymiary) Tym razem jest to dużo bliżej oryginału i nawet chyba dałoby się w tym chodzić :)

aha textury tym razem też wykonam inaczej. poprzednio na każdy elemenet był osobny materiał, teraz textury zrobię wieksze, tak aby było mniej materiałów w scenie

brakuje mi jednak zdjęć butów. ciężko o jakieś sensowne referki

PS. Opsss to już 3 rok walki z tym modelem ;)

clone167.jpg

Napisano

Poka poka siatę. Dalej masz dziwne jazdy przy tych wgłębieniach z tyłu, typowe dla polymodelingu + ms.

 

Do, or do not. There is no try. ;)

Napisano

Nieźle jedziesz :) pomyśl może jeszcze nad lekkimi zdarciami farby na krawędziach blach tam gdzie pancerz narażony jest na największe uszkodzenia.

Napisano

cortes>// akurat sama teksturka tutaj nie jest wyzwaniem... ciężej jest mysle z mapowaniem .. chociaz teraz sie tyle tooli pojawiło do tego...i troche wczesniej tez juz były.. ze to w sumie nie jest problem...

 

W tej teksturze powyżej nei podoba mi sie chaotyzm rozłożenia zadrapań.... tak jakby go ktoś śrubowkrętem... walił po jajach..; ) i wogóle wszędzie go walił śrubowkrętem...

 

Kiedyś jak szliniu będzie miał czas... pogadaj z nim na temat tekstur... mysle że cię troche oświeci w tej kwestii...

Napisano

dzieki za komentarze

tooli do mapowania żadnych nie używam poza blenderem :)

texturka nie wydaje mi sie też chaotyczna, a przynajmniej nie bardziej niż w oryginale :)

mam problem ze zróżnicowaniem speculara, vray mi wczoraj tworzył jakieś dziwne szumy gdy zmieniałem ustawienia :/

Napisano

to juz 4 rok istnienia wątku a ja ciągne go dalej. wymieniłem wszystkie textury (znajomi twierdza ze nie widac różnicy) , ale juz sie w tym pogubiłem. mam go dosyć, nie podoba mi się i patrzec na niego nie moge. chce go juz skonczyc i pozwolić mu wreszcie umrzeć

test render z samym diffuse, zadnych speców i efektów

testhp.jpg

Napisano

Yeaaa... Świetny, jest parę błędów ale są to szczegóły maniaka sw. Jak chcesz to ci je jutro pozaznaczam :)

Napisano

wielu błędów jestem świadomy :) ale mam dosyć go juz ;) dojdą tylko drobne zmiany w tex ( na nogach i hełmie) + speulary i karabin

Gość e=mc^2
Napisano

wiesz co, ja myślę, że tors jest większy o hmmmm 4% ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności