Valery Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 (edytowane) Witam, jest to moje kolejne podejście do klona szturmowca ( wcześniejszych nie pokazywałem) tym razem jestem na takim etapie że może go dokończę :) na chwilę obecną wygląda to tak: a tutaj druga wersja siatka: Niestety nie jest do końca zgodny z oryginałem. Wynika to głównie z braku referek lub ich sprzeczności. Zauważyłem że nawet w filmie w różnych scenach klony się różnią szczegółami. Sugestie i krytyka mile widziana :) Zmiany będę wprowadzał pewnie dopiero po nowym roku, teraz trochę od niego odpocznę :) Edytowane 25 Sierpień 2010 przez Valery 1
themindfields Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 Dla mnie bomba. Jestem wielkim fanem SW i nie zauważyłbym jakoś tych różnic, o których mówiłeś. Mógłbyś pokazać jeszcze renderek z opuszczonymi ramionami, bo coś mi się wydaję, że klata troche za wąska. Dorób jeszcze karabin i będzie piękna robota ;). I jeszcze jakby to nie był żaden problem, to prosiłbym bardzo o przesłanie tej tekstury, którą użyłeś na ciało pod pancerzem, bo bardzo przydała by mi się do mojego Space Marinesa :).
Norwag Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 Nice :) Tez jestem fanem SW Bardzo ladne siateczki Ps. Robiles to w maxie czy w jakims innym sofcie ?
blinq Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 Brawo! Bardzo ładny model. Tylko rzeczywiscie może w klacie trochę za wąski - po odjęciu grubości pancerza facet musiałby być niezłym chuderlakiem ;) Ale to juz detal. Ogólnie super! Powodzenia dalej - jakąś scenke może byś zrobił? :) Pozdrawiam!
Falcon Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 Wygląda bardzo fajnie, czysto (chodzi mi o siatkę). Klata też ok, w końcu pancerz to tylko kilka mm. Brakuje mi tylko dece i kanonierki do kompletu :]
Ufol Napisano 29 Grudzień 2008 Napisano 29 Grudzień 2008 nieźłe, jak dorobisz scenkę to bedzie wmiatać. themindfields - moim zdaniem tą teksturę pod pancerzem możesz osiągnąć zwykłym gradientem: czarny na krańcach i biały po środku, potem tylko dać odpowiednio duży tiling. A klata nie jest taka zła, w końcu ogólnie wiadomo że dzieci z probówki są trochę wątłe :P ale tak na serio to nie klata jest problemem tylko pancerz na klacie trochę za cienki.
kliment woroszyłow Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 ciekawi mnie czy bedzie scenka do tego jakas? modelik spoko ;)
Godzil Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Masakryczna siatka, pełen respekt! Również jestem (raczej mniejszym) fanem SW, liczę na scenkę! :) Może jakiś JEDI do tego? Pozdrawiam i powodzenia.
noted Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 no jestem pod wrażeniem na prawdę podziwiam :) chociaż również jestem raczej z tych mniejszych fanów SW to modelik robi wrażenie
Valery Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Napisano 30 Grudzień 2008 themindfields - ta texturke podeślę Ci jak wrócę do domu czyli jakos po nowym roku. w zasadzie jest to czarny, połyskliwy materiał v-rayowy z wrzuconą mapką bump :)z tą wąską klatą to sie włąsnie tego obawiałem :) ale może uda się to jeszcze skorygować scenka będzie a w planach nawet coś więcej ale to odłeeegłe plany :) mam jeszcze dylemeat co do materiałów. zauważyliście że clony z epizodu drugiego oraz te z starej trylogi mają pancerze lekko połyskliwe a te z ep 3 całkiem matowe?
Godzil Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 No widzisz, oto dowód na to że jajco jestem a nie fan :) Nie zauważyłem osobiście różnicy w materiałach, ale ja proponuje użyć lekkiego połysku. Niech sprawia wrażenie zadbanego, metalowego pancerze. Proponuje zagrać w SW: Republic Commando, ciekawe rzeczy tam możesz znaleźć odnośnie otoczenia i takich tam, i ci komandosi zdaje się właśnie nawet w grze mają połyskujące pancerze. Ponownie życzę powodzenia w projekcie
Ufol Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 z tym połyskiem to już ty musisz zdecydować jaki materiał będzie pasował do sceny. Zważ jednak to że zadbany połyskliwy ludek nie powienien mieć wytartej tej pomarańczowej farby gdzieniegdzie. Z takim powycieranym pancerzem to się na defiladę nie dostanie. A jeśli ma zostać wytarta to może go raczej zakużyć, porysować i wrzucić do okopów?
Eden-3d Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 jako fan SW bede zagladal,tymczasem dobrze sie zapowiada
Valery Napisano 4 Październik 2009 Autor Napisano 4 Październik 2009 jak zwykle u mnie musiał minąć niemal rok abym zrobił minimalny update :) niedociągnięć wciąż mnóstwo, elementy całkiem białe będą dopiero texturowane, a dłonie wymienie na inne. oczywiscie gdy kiedyś dorobie karabin poza też sie zmieni wrzucam aby dodać sobie motywacji, tak aby udało mi się go skończyć na najbliższy zlot fanów SW w katowicach :)
ptaszek Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 super! bardzo mi sie podoba i tez kiedys chcialem takiego zrobic. Daj cien na podloge.
Trybal Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Tak jak mówiłem na GG :) Tekstury rewelacja :) No i widzę, że pozbyłeś się ryżu z refleksów :)
Đraven Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Rysy są fantastyczne :) ogólnie naprawdę fajny model i bardzo dobre tekstury, widać że dobrze unwrapnięte ;)
Camel Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Bardzo fajne. Będę śledził do końca wipa. Podoba mi się. Starwars'ów tu brakowało :)
kamil.ochel Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 świetny ;) mam nadzieję że zdążysz :) butki tylko odrobinę trzeba pobrudzić i będzie
Jonasz_Real Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 całkiem całkiem valery, gut job :)
infected Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Super robota. Dobrze się zapowiada. Trochę ma cieniutkie damskie paluszki — ale może to akurat taka wersja klona. Będę tu zaglądał. Tylko nie czekaj z upem kolejne 10 miesięcy :)
Falcon Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Dla mnie wypas. Brakuje DC-15 do kompletu. A potem przydałoby się rozejrzeć za plastikiem - brakuje nam clonów w garnizonie ;>
Valery Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 Witam, kolejny up, chociaż właściwie jest to spory regres w postępach tej pracy. Mnóstwo błędów w modelu niedawało mi żyć i pod koniec texturowania stwierdziłem że jednak nieprzejdzie w tamtej formie. Teraz prezentuję zupełnie przerobiony pancerz nóg (majty i pas tylko zmieniły wymiary) Tym razem jest to dużo bliżej oryginału i nawet chyba dałoby się w tym chodzić :) aha textury tym razem też wykonam inaczej. poprzednio na każdy elemenet był osobny materiał, teraz textury zrobię wieksze, tak aby było mniej materiałów w scenie brakuje mi jednak zdjęć butów. ciężko o jakieś sensowne referki PS. Opsss to już 3 rok walki z tym modelem ;)
voyager Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Poka poka siatę. Dalej masz dziwne jazdy przy tych wgłębieniach z tyłu, typowe dla polymodelingu + ms. Do, or do not. There is no try. ;)
Valery Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 wciąż do przodu. poprawiłem praktycznie każdy element pancerza i etap przemodelowywania mam za sobą. jade z texturami :)
koovert Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Nieźle jedziesz :) pomyśl może jeszcze nad lekkimi zdarciami farby na krawędziach blach tam gdzie pancerz narażony jest na największe uszkodzenia.
Trybal Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Tak jak wspominałem na GG, zmontuj te refleksy współpracujące z zadrapaniami :) Eleganckie ;] Tekstury robią największe wrażenie :>
Hagen Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Uuu... tekstury wypaśne. No i powodzenia w dalszej pracy ;]
cortes Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 model ładnie równo, tex masakra też tak chcę umieć :)
norden Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 cortes>// akurat sama teksturka tutaj nie jest wyzwaniem... ciężej jest mysle z mapowaniem .. chociaz teraz sie tyle tooli pojawiło do tego...i troche wczesniej tez juz były.. ze to w sumie nie jest problem... W tej teksturze powyżej nei podoba mi sie chaotyzm rozłożenia zadrapań.... tak jakby go ktoś śrubowkrętem... walił po jajach..; ) i wogóle wszędzie go walił śrubowkrętem... Kiedyś jak szliniu będzie miał czas... pogadaj z nim na temat tekstur... mysle że cię troche oświeci w tej kwestii...
Valery Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 dzieki za komentarze tooli do mapowania żadnych nie używam poza blenderem :) texturka nie wydaje mi sie też chaotyczna, a przynajmniej nie bardziej niż w oryginale :) mam problem ze zróżnicowaniem speculara, vray mi wczoraj tworzył jakieś dziwne szumy gdy zmieniałem ustawienia :/
Tweester Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Ładnie, tylko jak światło pada na model to wydaje się (według mnie) trochę plastikowy.
Valery Napisano 30 Sierpień 2010 Autor Napisano 30 Sierpień 2010 to chyba dobrze :) bo to jest jakaś forma plastiku :) te pancerze nie są metalowe o ile mi wiadomo :)
Valery Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 to juz 4 rok istnienia wątku a ja ciągne go dalej. wymieniłem wszystkie textury (znajomi twierdza ze nie widac różnicy) , ale juz sie w tym pogubiłem. mam go dosyć, nie podoba mi się i patrzec na niego nie moge. chce go juz skonczyc i pozwolić mu wreszcie umrzeć test render z samym diffuse, zadnych speców i efektów
blinq Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Widze, żę zmotywawałem jednak :D Model i teksturki fajowe. Zrób speca, jakiegoś bumpa i gotowe ;) pozdro
pirx Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Yeaaa... Świetny, jest parę błędów ale są to szczegóły maniaka sw. Jak chcesz to ci je jutro pozaznaczam :)
Valery Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 wielu błędów jestem świadomy :) ale mam dosyć go juz ;) dojdą tylko drobne zmiany w tex ( na nogach i hełmie) + speulary i karabin
Moonred Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Świetne! Aż mi wróciła chęć na zagranie w republic commando ^^
Gość e=mc^2 Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 wiesz co, ja myślę, że tors jest większy o hmmmm 4% ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się