SereCk Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Od strony wizualnej, od siebie moge dodac, ze front jakos tak jednoliscie niebiesko wyglada, co w efekcie splaszcza troche render:) Taka malutka sugestia, brakujaca do pelni szczescia:)
JohnZi Napisano 5 Lipiec 2010 Autor Napisano 5 Lipiec 2010 Dofa robie w postprodukcji z mapy z-depth, szkoda mi troche czasu na dofa z maxa:)
cortes Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 johnzi masz nadal problem z tą czerwoną mapką, to spowodowane jest to prawdopodobnie ustawieniami gamma w ustawieniach programu, nie wiem jak jest w maxie, bo mnie nie stać, ale jak chyba ustawisz global gamma na 1 to bedziesz mial takie same kolory w mapach, jak na JPEG'ach:) tylko musisz wtedy poprzestawiac render, aby tak samo wyglądał :)
KoMic Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 o ile ten closeup wczesniejszy wgniata. To ostatni render troche traca zabawka. nie wiem co i jak poprawic, ale mam odczucie ze cos jest nie tak. moze lakier? nie wiem
illusion Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 Myślałem że to ja wymyśliłem metodę robienia ostrych krawędzi przed ms ktora w lancerze zastosowałem:P Teraz już nie czuje sie taki fajny. Trochę czasu minęło, ale doczytałem wszystkie posty i chciałem zapytać, o co chodzi w w/w metodzie robienia ostrych krawędzi...? Jeśli można prosić o wskazówki będę wdzięczny. Pzdr.
cortes Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 mozna wagami, mozna smoothgrupami, a mozna i chamferem :P
JohnZi Napisano 9 Lipiec 2010 Autor Napisano 9 Lipiec 2010 Która wersja bedzie lepsza, ta starsza tylko z innym malowaniem czy moze cos w stylu nowej
trosiek Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 popieram. jak najbardziej nowa. Jak zrobiłeś te latające farfocle ;>
Loozack Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Nowa, chociaż na starej logo ma ładniejsze odbicia :D Za to na nowej oświetlenie jest realistyczniejsze, no i kadr przy bardziej rozciągniętych proporcjach obrazu wydaje się ciekawszy. Chociaż co do tych proporcji to Ty sobie zrób najpierw animatik i zobacz który będzie pasował bardziej do ujęć jakie planujesz zrobić :) Pozdrawiam.
JohnZi Napisano 9 Lipiec 2010 Autor Napisano 9 Lipiec 2010 trosiek - farfocle dodane PS, ale docelowo beda troszke inne z Aftera loozack - bo w pierwszej wersji przod byl troche doswietlany, a logo mialo odbicia fejkowane. Tak bardziej studyjnie wtedy wychodzilo. Wiec bedzie nowsza wersja:)
JohnZi Napisano 15 Lipiec 2010 Autor Napisano 15 Lipiec 2010 Jeszcze pare rzeczy do poprawek ale tak bedzie wygladalo jedno z ujec... ruch kamery z lewa do prawa:)
Loozack Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 (edytowane) Niby fajnie, ale strasznie zabawkowo to auto teraz wygląda, w ogóle nie czuć że to potężny muscle car :( Edytowane 16 Lipiec 2010 przez Loozack
Sliterin Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Budynki i inne obiekty w oddali są tak ostre, że mój wzrok właśnie tam się kierował. Z tego kadru niestety, ale koń słabo się prezentuje, więc na twoim miejscu pokombinowałbym coś z tym ujęciem.
JohnZi Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Napisano 16 Lipiec 2010 loozack to jest stockowy kolor, wiec mnie nie obwiniaj, a robic kolejnego czerwonego auta nie chcialem:P To ujecie nie jest skonczone, calkiem inaczej prezentuje sie w ruchu niz w stillu, wiec ujecie i tak zostanie. Budynki sa ostre bo nie mialem tutaj z mapy, dof tylko nalozony zostal na pierszym planie, ktory i tak zostal dodany osobno. dzieki za komenty
Loozack Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Ok, jak stockowy to ładny 8) Nie no, co jak co ale gust dotyczący kolorów to kwestia bardzo indywidualna a ja chyba o tym na chwilę zapomniałem, dlatego naprawiłem swój błąd i wyedytowałem poprzedniego posta ;) Wprawdzie wciąż mi się ten niebieski nie podoba ale od teraz skupię się na modelu, który dla odmiany bardzo mi się podoba. Tak w ogóle to mógłbyś pokazać jakiś kolejny teaser... Pozdrawiam.
JohnZi Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Napisano 16 Lipiec 2010 mi zas przeciwnie, bardzo lubie niebieski i tym razem chcialem sprobowac w tym kolorze. ciemnych nie chcialem bo strasznie gubil sie detal, a tego chcialem uniknac... w koncu nie po to tyle dlubalem szczegolow :) zawsze mozna troszke zmienic odcien tego niebieskiego w PS, mozesz cos zaproponowac. Na zblizeniach jest ten sam kolor, a wczesniej odnosze wrazenie ze nie przeszkadzal, tutaj jest czesc od strony nasloneczenionej, to wiadomo, ze bedzie sie roznil:)
Pawelkos Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Dolaczam sie do wszystkich ochow i achow, praca naprawde na najwyzszym poziomie i nie moge sie doczekac finalnej animacji bo to co teraz juz pokazujesz mogloby spokojnie wyladowac w FW. Odnosnie ostatniego renderu jaki zapodales, czy tapicerka aby troche nie za mocno sie swieci ? i czy klosze tylnich lamp na referce wygladaja tak samo bo jako dziwne mi sie wydaja (nie chce mi sie szukac referek w necie ;)) to oczywiscie takie czepialstwo juz, ale to co rzucilo mi sie w oczy.
JohnZi Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 peter_f dzieki Pawelkos, swiatla juz zmienilem, dodalem tam detalu co nieco i troche kolor doszlifowalem. Tapicerka mogla sie troche przepalic ze wzgledu na uzycie pass'a refraction, ktorym podciagam odbicia za szklem, takie wlasnie jak w swiatlach tylnych i przednich. A co do koncowej animacji, to boje sie ze macie zbytnio wygorowane oczekiwania i skonczy sie jak zawsze.... na dobrym trailerze a gownianym filmie, Pozdrawiam
JohnZi Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Jescze takie ujecie: Hires - http://img194.imageshack.us/img194/9968/ujecietylhires.jpg
javor Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Wszystko fajnie ale specular od słońca jest trochę za mocny szczególnie na plastiku na dole tylnego zderzaka - który przez to wcale nie wygląda jak plastik, na fotelach podobnie. I jeszcze jedno niedociągnięcie które najlepiej widać na renderze z przednim logo mustanga: odbicia w chromie, lakierze itd powinny być mocno rozmyte, tak jak widoczne z prawej tło skoro to ono się odbija! Wyrenderuj jedną klatkę z vreyowym dofem i zobaczysz o co chodzi. Dof robiony z samego zdeptha jest niepoprawny i nie odda tego efektu ale jeśli wyrenderujesz jeszcze kilka innych warstw to może uda ci się to zfejkować :)
JohnZi Napisano 18 Lipiec 2010 Autor Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) Jasne ze chcialoby sie wszystko ladnie dopiescic, jednak brakuje mi troche czasu zeby wszystkiego dopilnowac. Powod dla ktorego uzywam zdepth jest bardzo prosty, brakuje mi porzadnego kompa zeby to ogarnal, a nie moge sobie pozwolic na dlugi czas renderingu. Wiem ze nie przedstawia on fizycznie poprawnego dofa, ale takie pseudo przedstawienie dofa widocznie wystarcza, bo jeszcze nikt tego wczesniej nie zauwazyl, abylem tego swiadom - jednym slowem, nie przeszkadza. Licze, ze jak ktos bedzie ogladal animacje to nie bedzie sie zastanawial czy to zostalo poprawnie przedstawione, tylko czy dobrze sie prezentuje jakos calosc. Co do plastiku to moze troche za mocno odbija, ale tutaj tez musialbym co chwile zmieniac shader zeby sie w kazdym ujeciu ladnie prezentowalo. Tutaj widac, ze tez dosyc mocno odbija pod slonce http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/gallery/12/2008/11/medium_3042224184_739acbb99d_o.jpg Dzieki za uwage, przy nastepnym projekcie postaram sie tak nie grzeszyc, tutaj gore bierze rozsadek:) ok juz sie nie tlumacze ;P Edytowane 18 Lipiec 2010 przez JohnZi
Berger Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Jakim materiałem można osiągnać takie odbicia? Czy to jest kwestia co jest w otoczeniu?
JohnZi Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Napisano 5 Sierpień 2010 kolejne ujecie, ktore wymaga jeszcze dodania paru pierdol, ale generalnie bedzie mialo taki kasztalt. Mialem niezlego fun'a pracujac nad tym kadrem:)
pecet Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 kurde wymiatasz, nie zdziwię się jak za jakiś czas zobacze Cie w napisach koncowych jakiegoś avatara 3 ;) ps. tylko gdzie furka?
jlidesign Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 Zajebiście ale opony do wymiany za bardzo świecą
Camel Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 opony moim zdaniem są wporzo. Zarombizty stóff :)
Pawelkos Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 podzielam zdanie jlidesign'a, opony za bardzo sie swieca, reszta ujdzie ;)
NV Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 Nie no ku... co ja sie ciesze ze mi coś wyjdzie, wchodzę i sie okazuje ze wcale mi nie wyszło.
Tweester Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 Całkiem fajne. Czekamy na dalsze efekty ;)
JohnZi Napisano 6 Sierpień 2010 Autor Napisano 6 Sierpień 2010 dzieki za komenty, zmniejsze troche refleks na oponach jak tak rzuca sie w oczy. Co do autka to raczej go nie bedzie w tym ujeciu. Bedzie to bardziej przedstawienie miejsca, zreszta nie wykluczone ze autko jakies sie pojawi:)
Berger Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 Strasznie mi się podoba poza palami wystającymi z wody, nie wiem jak dla mnie odstają jakościowo od reszty.
vision3d Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 a moim zdaniem dodaja smaczku i wygladaja naprawde real, zwlaszcza ze uwzgledniles ich czesciowe zamoczenie;)
JohnZi Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 (edytowane) brne ciagle do przodu, zostal mi niecaly miesiac, mam nadzieje ze sie uporam z tym wszystkim do tego czasu. a tymczasem kolejne ujecie, tutaj troszke bardziej na still zrobilem i rozciagnalem kadr:) Hires - http://www.reflectvision.pl/images/fordgt40_hires.jpg Edytowane 24 Sierpień 2010 przez JohnZi
SereCk Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Irytuje mnie ten kadr... pewnie przez to, ze nie widac reszty *********go auta :)
JohnZi Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 w sumie moglem troszke bardziej z prawej uciac, zeby nie robic smaczka:D
SereCk Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 wtedy skupienie dofa delikatnie do przodu, tak w rejon drzwi, bo za bardzo wzrok na prawo leci:) Dajesz jeszcze, jeszcze, jeszcze.... :D
jlidesign Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 JohnZi jakiego aparatu używasz do robienia takich zdjęć?? Rewelacja!!! Pozdrawiam Ivan
Loozack Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Oj tak, to jest to, cudo :) Delikatnie tylko razi w oko dosyć płaska boczna szyba ale za to dla odmiany tyłek wygląda jak wymodelowany NURBSami :) Pozdrawiam.
JohnZi Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 jlidesign dzieki:) loozack, tez mi to sie rzucilo w oczy, jak juz bede collapsowal model to postaram sie to poprawic troszke fdd, moze uda sie tez wybrzuszyc ten nieszczesny dach:) dzieki
Pawelkos Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 kadr troche mi nie lezy, w okolo tego plastiku przy wydechu widac polygony, tak jest w oryginale ? i kiedy bedzie w koncu ta animka :]
Quentin Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 po prostu miazga... :O Świetny render i model.
blomd Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Śliczny render i jeszcze piękniejszy model. DoF z kamerki, czy ZDepth?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się