Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Od strony wizualnej, od siebie moge dodac, ze front jakos tak jednoliscie niebiesko wyglada, co w efekcie splaszcza troche render:) Taka malutka sugestia, brakujaca do pelni szczescia:)

  • Odpowiedzi 261
  • Wyświetleń 54,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dofa robie w postprodukcji z mapy z-depth, szkoda mi troche czasu na dofa z maxa:)

Napisano

johnzi masz nadal problem z tą czerwoną mapką, to spowodowane jest to prawdopodobnie ustawieniami gamma w ustawieniach programu, nie wiem jak jest w maxie, bo mnie nie stać, ale jak chyba ustawisz global gamma na 1 to bedziesz mial takie same kolory w mapach, jak na JPEG'ach:)

tylko musisz wtedy poprzestawiac render, aby tak samo wyglądał :)

Napisano

o ile ten closeup wczesniejszy wgniata. To ostatni render troche traca zabawka. nie wiem co i jak poprawic, ale mam odczucie ze cos jest nie tak. moze lakier? nie wiem

Napisano
Myślałem że to ja wymyśliłem metodę robienia ostrych krawędzi przed ms ktora w lancerze zastosowałem:P Teraz już nie czuje sie taki fajny.

 

Trochę czasu minęło, ale doczytałem wszystkie posty i chciałem zapytać, o co chodzi w w/w metodzie robienia ostrych krawędzi...?

Jeśli można prosić o wskazówki będę wdzięczny.

 

Pzdr.

Napisano
  • Autor

Która wersja bedzie lepsza, ta starsza tylko z innym malowaniem

closeupf.jpg

czy moze cos w stylu nowej

newlogoks.jpg

Napisano

Nowa, chociaż na starej logo ma ładniejsze odbicia :D Za to na nowej oświetlenie jest realistyczniejsze, no i kadr przy bardziej rozciągniętych proporcjach obrazu wydaje się ciekawszy. Chociaż co do tych proporcji to Ty sobie zrób najpierw animatik i zobacz który będzie pasował bardziej do ujęć jakie planujesz zrobić :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

trosiek - farfocle dodane PS, ale docelowo beda troszke inne z Aftera

loozack - bo w pierwszej wersji przod byl troche doswietlany, a logo mialo odbicia fejkowane. Tak bardziej studyjnie wtedy wychodzilo.

 

Wiec bedzie nowsza wersja:)

Napisano
  • Autor

Jeszcze pare rzeczy do poprawek ale tak bedzie wygladalo jedno z ujec... ruch kamery z lewa do prawa:)

shot04.jpg

Napisano

Niby fajnie, ale strasznie zabawkowo to auto teraz wygląda, w ogóle nie czuć że to potężny muscle car :(

Edytowane przez Loozack

Napisano

Budynki i inne obiekty w oddali są tak ostre, że mój wzrok właśnie tam się kierował. Z tego kadru niestety, ale koń słabo się prezentuje, więc na twoim miejscu pokombinowałbym coś z tym ujęciem.

Napisano
  • Autor

loozack to jest stockowy kolor, wiec mnie nie obwiniaj, a robic kolejnego czerwonego auta nie chcialem:P To ujecie nie jest skonczone, calkiem inaczej prezentuje sie w ruchu niz w stillu, wiec ujecie i tak zostanie. Budynki sa ostre bo nie mialem tutaj z mapy, dof tylko nalozony zostal na pierszym planie, ktory i tak zostal dodany osobno.

dzieki za komenty

Napisano

Ok, jak stockowy to ładny 8) Nie no, co jak co ale gust dotyczący kolorów to kwestia bardzo indywidualna a ja chyba o tym na chwilę zapomniałem, dlatego naprawiłem swój błąd i wyedytowałem poprzedniego posta ;) Wprawdzie wciąż mi się ten niebieski nie podoba ale od teraz skupię się na modelu, który dla odmiany bardzo mi się podoba.

Tak w ogóle to mógłbyś pokazać jakiś kolejny teaser...

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

mi zas przeciwnie, bardzo lubie niebieski i tym razem chcialem sprobowac w tym kolorze. ciemnych nie chcialem bo strasznie gubil sie detal, a tego chcialem uniknac... w koncu nie po to tyle dlubalem szczegolow :) zawsze mozna troszke zmienic odcien tego niebieskiego w PS, mozesz cos zaproponowac. Na zblizeniach jest ten sam kolor, a wczesniej odnosze wrazenie ze nie przeszkadzal, tutaj jest czesc od strony nasloneczenionej, to wiadomo, ze bedzie sie roznil:)

Napisano

Dolaczam sie do wszystkich ochow i achow, praca naprawde na najwyzszym poziomie i nie moge sie doczekac finalnej animacji bo to co teraz juz pokazujesz mogloby spokojnie wyladowac w FW. Odnosnie ostatniego renderu jaki zapodales, czy tapicerka aby troche nie za mocno sie swieci ? i czy klosze tylnich lamp na referce wygladaja tak samo bo jako dziwne mi sie wydaja (nie chce mi sie szukac referek w necie ;)) to oczywiscie takie czepialstwo juz, ale to co rzucilo mi sie w oczy.

Napisano
  • Autor

peter_f dzieki

Pawelkos, swiatla juz zmienilem, dodalem tam detalu co nieco i troche kolor doszlifowalem. Tapicerka mogla sie troche przepalic ze wzgledu na uzycie pass'a refraction, ktorym podciagam odbicia za szklem, takie wlasnie jak w swiatlach tylnych i przednich. A co do koncowej animacji, to boje sie ze macie zbytnio wygorowane oczekiwania i skonczy sie jak zawsze.... na dobrym trailerze a gownianym filmie, Pozdrawiam

Napisano

Wszystko fajnie ale specular od słońca jest trochę za mocny szczególnie na plastiku na dole tylnego zderzaka - który przez to wcale nie wygląda jak plastik, na fotelach podobnie.

I jeszcze jedno niedociągnięcie które najlepiej widać na renderze z przednim logo mustanga: odbicia w chromie, lakierze itd powinny być mocno rozmyte, tak jak widoczne z prawej tło skoro to ono się odbija! Wyrenderuj jedną klatkę z vreyowym dofem i zobaczysz o co chodzi. Dof robiony z samego zdeptha jest niepoprawny i nie odda tego efektu ale jeśli wyrenderujesz jeszcze kilka innych warstw to może uda ci się to zfejkować :)

Napisano
  • Autor

Jasne ze chcialoby sie wszystko ladnie dopiescic, jednak brakuje mi troche czasu zeby wszystkiego dopilnowac. Powod dla ktorego uzywam zdepth jest bardzo prosty, brakuje mi porzadnego kompa zeby to ogarnal, a nie moge sobie pozwolic na dlugi czas renderingu. Wiem ze nie przedstawia on fizycznie poprawnego dofa, ale takie pseudo przedstawienie dofa widocznie wystarcza, bo jeszcze nikt tego wczesniej nie zauwazyl, abylem tego swiadom - jednym slowem, nie przeszkadza. Licze, ze jak ktos bedzie ogladal animacje to nie bedzie sie zastanawial czy to zostalo poprawnie przedstawione, tylko czy dobrze sie prezentuje jakos calosc. Co do plastiku to moze troche za mocno odbija, ale tutaj tez musialbym co chwile zmieniac shader zeby sie w kazdym ujeciu ladnie prezentowalo. Tutaj widac, ze tez dosyc mocno odbija pod slonce http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/gallery/12/2008/11/medium_3042224184_739acbb99d_o.jpg

Dzieki za uwage, przy nastepnym projekcie postaram sie tak nie grzeszyc, tutaj gore bierze rozsadek:) ok juz sie nie tlumacze ;P

Edytowane przez JohnZi

Napisano

Jakim materiałem można osiągnać takie odbicia? Czy to jest kwestia co jest w otoczeniu?

Napisano
  • Autor

kolejne ujecie, ktore wymaga jeszcze dodania paru pierdol, ale generalnie bedzie mialo taki kasztalt. Mialem niezlego fun'a pracujac nad tym kadrem:)

 

dockhires.jpg

Napisano

kurde wymiatasz, nie zdziwię się jak za jakiś czas zobacze Cie w napisach koncowych jakiegoś avatara 3 ;)

 

ps. tylko gdzie furka?

Napisano

Nie no ku... co ja sie ciesze ze mi coś wyjdzie, wchodzę i sie okazuje ze wcale mi nie wyszło.

Napisano
  • Autor

dzieki za komenty, zmniejsze troche refleks na oponach jak tak rzuca sie w oczy. Co do autka to raczej go nie bedzie w tym ujeciu. Bedzie to bardziej przedstawienie miejsca, zreszta nie wykluczone ze autko jakies sie pojawi:)

Napisano

Strasznie mi się podoba poza palami wystającymi z wody, nie wiem jak dla mnie odstają jakościowo od reszty.

Napisano

a moim zdaniem dodaja smaczku i wygladaja naprawde real, zwlaszcza ze uwzgledniles ich czesciowe zamoczenie;)

Napisano

Irytuje mnie ten kadr... pewnie przez to, ze nie widac reszty *********go auta :)

Napisano
  • Autor

w sumie moglem troszke bardziej z prawej uciac, zeby nie robic smaczka:D

Napisano

wtedy skupienie dofa delikatnie do przodu, tak w rejon drzwi, bo za bardzo wzrok na prawo leci:) Dajesz jeszcze, jeszcze, jeszcze.... :D

Napisano

Oj tak, to jest to, cudo :) Delikatnie tylko razi w oko dosyć płaska boczna szyba ale za to dla odmiany tyłek wygląda jak wymodelowany NURBSami :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

jlidesign dzieki:)

loozack, tez mi to sie rzucilo w oczy, jak juz bede collapsowal model to postaram sie to poprawic troszke fdd, moze uda sie tez wybrzuszyc ten nieszczesny dach:) dzieki

Napisano

Śliczny render i jeszcze piękniejszy model.

DoF z kamerki, czy ZDepth?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności