Skocz do zawartości

Ford Mustang 2010 - Up


JohnZi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

johnzi masz nadal problem z tą czerwoną mapką, to spowodowane jest to prawdopodobnie ustawieniami gamma w ustawieniach programu, nie wiem jak jest w maxie, bo mnie nie stać, ale jak chyba ustawisz global gamma na 1 to bedziesz mial takie same kolory w mapach, jak na JPEG'ach:)

tylko musisz wtedy poprzestawiac render, aby tak samo wyglądał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że to ja wymyśliłem metodę robienia ostrych krawędzi przed ms ktora w lancerze zastosowałem:P Teraz już nie czuje sie taki fajny.

 

Trochę czasu minęło, ale doczytałem wszystkie posty i chciałem zapytać, o co chodzi w w/w metodzie robienia ostrych krawędzi...?

Jeśli można prosić o wskazówki będę wdzięczny.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa, chociaż na starej logo ma ładniejsze odbicia :D Za to na nowej oświetlenie jest realistyczniejsze, no i kadr przy bardziej rozciągniętych proporcjach obrazu wydaje się ciekawszy. Chociaż co do tych proporcji to Ty sobie zrób najpierw animatik i zobacz który będzie pasował bardziej do ujęć jakie planujesz zrobić :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trosiek - farfocle dodane PS, ale docelowo beda troszke inne z Aftera

loozack - bo w pierwszej wersji przod byl troche doswietlany, a logo mialo odbicia fejkowane. Tak bardziej studyjnie wtedy wychodzilo.

 

Wiec bedzie nowsza wersja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loozack to jest stockowy kolor, wiec mnie nie obwiniaj, a robic kolejnego czerwonego auta nie chcialem:P To ujecie nie jest skonczone, calkiem inaczej prezentuje sie w ruchu niz w stillu, wiec ujecie i tak zostanie. Budynki sa ostre bo nie mialem tutaj z mapy, dof tylko nalozony zostal na pierszym planie, ktory i tak zostal dodany osobno.

dzieki za komenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jak stockowy to ładny 8) Nie no, co jak co ale gust dotyczący kolorów to kwestia bardzo indywidualna a ja chyba o tym na chwilę zapomniałem, dlatego naprawiłem swój błąd i wyedytowałem poprzedniego posta ;) Wprawdzie wciąż mi się ten niebieski nie podoba ale od teraz skupię się na modelu, który dla odmiany bardzo mi się podoba.

Tak w ogóle to mógłbyś pokazać jakiś kolejny teaser...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi zas przeciwnie, bardzo lubie niebieski i tym razem chcialem sprobowac w tym kolorze. ciemnych nie chcialem bo strasznie gubil sie detal, a tego chcialem uniknac... w koncu nie po to tyle dlubalem szczegolow :) zawsze mozna troszke zmienic odcien tego niebieskiego w PS, mozesz cos zaproponowac. Na zblizeniach jest ten sam kolor, a wczesniej odnosze wrazenie ze nie przeszkadzal, tutaj jest czesc od strony nasloneczenionej, to wiadomo, ze bedzie sie roznil:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolaczam sie do wszystkich ochow i achow, praca naprawde na najwyzszym poziomie i nie moge sie doczekac finalnej animacji bo to co teraz juz pokazujesz mogloby spokojnie wyladowac w FW. Odnosnie ostatniego renderu jaki zapodales, czy tapicerka aby troche nie za mocno sie swieci ? i czy klosze tylnich lamp na referce wygladaja tak samo bo jako dziwne mi sie wydaja (nie chce mi sie szukac referek w necie ;)) to oczywiscie takie czepialstwo juz, ale to co rzucilo mi sie w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f dzieki

Pawelkos, swiatla juz zmienilem, dodalem tam detalu co nieco i troche kolor doszlifowalem. Tapicerka mogla sie troche przepalic ze wzgledu na uzycie pass'a refraction, ktorym podciagam odbicia za szklem, takie wlasnie jak w swiatlach tylnych i przednich. A co do koncowej animacji, to boje sie ze macie zbytnio wygorowane oczekiwania i skonczy sie jak zawsze.... na dobrym trailerze a gownianym filmie, Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie ale specular od słońca jest trochę za mocny szczególnie na plastiku na dole tylnego zderzaka - który przez to wcale nie wygląda jak plastik, na fotelach podobnie.

I jeszcze jedno niedociągnięcie które najlepiej widać na renderze z przednim logo mustanga: odbicia w chromie, lakierze itd powinny być mocno rozmyte, tak jak widoczne z prawej tło skoro to ono się odbija! Wyrenderuj jedną klatkę z vreyowym dofem i zobaczysz o co chodzi. Dof robiony z samego zdeptha jest niepoprawny i nie odda tego efektu ale jeśli wyrenderujesz jeszcze kilka innych warstw to może uda ci się to zfejkować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze chcialoby sie wszystko ladnie dopiescic, jednak brakuje mi troche czasu zeby wszystkiego dopilnowac. Powod dla ktorego uzywam zdepth jest bardzo prosty, brakuje mi porzadnego kompa zeby to ogarnal, a nie moge sobie pozwolic na dlugi czas renderingu. Wiem ze nie przedstawia on fizycznie poprawnego dofa, ale takie pseudo przedstawienie dofa widocznie wystarcza, bo jeszcze nikt tego wczesniej nie zauwazyl, abylem tego swiadom - jednym slowem, nie przeszkadza. Licze, ze jak ktos bedzie ogladal animacje to nie bedzie sie zastanawial czy to zostalo poprawnie przedstawione, tylko czy dobrze sie prezentuje jakos calosc. Co do plastiku to moze troche za mocno odbija, ale tutaj tez musialbym co chwile zmieniac shader zeby sie w kazdym ujeciu ladnie prezentowalo. Tutaj widac, ze tez dosyc mocno odbija pod slonce http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/gallery/12/2008/11/medium_3042224184_739acbb99d_o.jpg

Dzieki za uwage, przy nastepnym projekcie postaram sie tak nie grzeszyc, tutaj gore bierze rozsadek:) ok juz sie nie tlumacze ;P

Edytowane przez JohnZi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności