Skocz do zawartości

Teczka 2D - Telthona


telthona

Rekomendowane odpowiedzi

Ładne to jest. Ten bydlak mi kogoś z twarzy przypomina, aczkolwiek jeszcze nie wiem kogo. Na moje nie ma co tego poprawiać tylko lecieć z czymś nowym. Widać, że z każdym nowym obrazkiem się rozwijasz więc więcej pożytku będzie ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :) Wrzucam dwie małe niezobowiązujące koncepty, które sobie dłubałam w wolnym czasie.

Pierwsze to praca na konkurs RoM'a, w sumie wziełam w tym konkursie udział dlatego że grałam kiedyś w tą grę, a moja siostra jest stałym graczem, więc jakiś sentyment sie do tej gry Frogstera ma, mimo że bardziej mnie ciekawi w tym momencie TERA online :> Pracka nie przeszła dalej, ale w sumie nie jest zła, więc pokazuję :D

 

H9NaW.jpg

 

I drugi luźny koncepcik.

 

N3Eia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż z ciekawości sprawdziłem co to romy,tery i musze powiedzeć, że to slabe podróbki wowa niestety ;P. Żeby na takiego bezczela zerżnąć wygląd mapki, chatu a to przecież tylko ui gry. Tyle offtopa

 

Raczej orginalny nie bede i napisze ze pracki świetne. Babka motyl? ma troche przesunięty środek cięzkości ale i tak mi się podoba. W sumie troche koloru brakuje.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rice: no WOW wyznaczył standardy gier mmo. Standard który się sprzedaje. Podróbek było wiele, zaczynając od jakichś dziwnych ragnaroków, linageów i innych dziwnych tytułów. Sęk w tym, że te "mało bogate światy" mają o wiele bogatszą grafikę, i są za darmo , a ponieważ jestem estetką, nie potrafiłabym się już niestety zachwycić Wowem :) TERA i np Guild Wars2 wyglądają przepięknie, i mają to co dziewczyny lubią najbardziej: przebogatą i fantastyczną customizację postaci :))

 

Czekam na moment, kiedy Blizzard zdecyduje się zrobić remake'a WOWa. TO BY BYŁA MIAZGA. Mają na to pieniądze, i mogliby powołać zupełnie nowy oddział zajmujący sie tylko tym. Myśle że wielu grafików chciało by przy tym robić nawet "za darmo" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to luzne podejscie sprawdza sie o wiele lepiej niz np te postacie kobiece sprzed paru postow, gdzie juz zaczynasz dodawac za duzo poblyskow w stylu lat 80, luisa royo itp. zeby sie cos sprzedalo niekoniecznie musi byc to tania rozrywka dla tluszczy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lili: nie dobijaj mnie prosze luisem ... :P No ja sie ucze cały czas, a nie miałam takiej swobody twórczej jak teraz (asp mnie psychicznie ograniczało, miałam blokade na tą uczelnie). A tania rozrywka dla tłuszczy mimo wszystko też jest czasem potrzebna żeby utrzymać się na powierzchni (czytaj: zapłacić rachunki) :P więc takie wymuskane panienki to taka przynęta na zleceniodawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncept stworka jeden z fajniejszych w konkursie -bardzo mi się podobal i szkoda ,że nie ma go w finale -babo motyl trochę mniej mi leży - nie wiem brak mi w nim jakiegoś przyciągającego uwagę elementu-a powiedz te szpico nogi to tak z zamysłem?bo często stosujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuugiej przerwie. Updatuję teczkę z zaległych śmieci, których nie pokazywałam na forum, a od jutra będę leciała z aktualizacjami na bieżąco, w związku z pewnym fantastycznym projektem w którym od już prawie roku (hahaha! ale ten czas minął!) biorę udział :)

No ale o tym zacnym projekcie jutro, a teraz aktualizacja z mniej ambitnych bo własnych rzeczy, tzw "jednostrzałówek" - czyli prac, które wykonywałam pomiędzy projektami by się rozrysować, i ewentualnie odstresować :)

Ci, którzy od czasu do czasu zaglądają do mnie na blogspota mogą ten post po prostu pominąć :)

 

Będzie chronologicznie.

 

nanaaa.jpg

(tak, to był mój komentarz do tego wariactwa co się działo w Anglii w lato)

 

colorfull2.jpg

 

wooden.jpg

 

process_wooden.jpg

haha, pamiętacie TO? w końcu to dokończyłam.. :P

 

nanana.jpg

 

cthulhu.jpg

 

cthulhuprocess.jpg

 

Jakieś wipy, których pewnie nigdy nie dokończę:

star.jpg

 

sirenwip.jpg

 

jakieś ćwiczonka...

gekons.jpg

 

aa, i dwie ostatnie, pod wpływem klimatów halloween ;D

 

halloween_mr_pumpkin.jpg

 

ezekiel.jpg

 

 

 

A jeszcze tak na koniec, chcę Wam powiedzieć, że miałam niezłe przygody z moim tabletem. Generalnie chodziło o to, że ja jak sie wkurzałam, to wbijałam paznokcie w ta gumkę co jest jako trzymadło przy pisaku od tableta. No i po tych 5 czy 6 latach w końcu sie to trzymadło rozpieprzyło. Na początku myślałam, że wszystko bedzie ok ale okazało sie że nie sposób rysować takim kanciatym pisakiem, więc wziełam tego pacjenta i go po prostu obandażowałam, i wyglądało to tak:

wypadek+przy+pracy.jpg

 

po pewnym czasie sie okazało, że ten bandaż sie rozlatuje. Siegnęłam rady Yarosha, który wymyślił że można tą gumke wacoma zastąpić gumką od zwykłych długopisów, i teraz wygląda to tak:

 

pen.jpg

 

Znacznie trwalsza i wygodniejsza rzecz :D myślę nad wymienieniem mu wdzianka na czerwony, jak będą szły święta :> Normalnie robi sie z tego "fuckin awesome customization" jak to powiedział Commander_Barnik ;D

 

Pozdrawiam wszystkich i życzę bezkontuzjowego korzystania z tabletów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektóre widziałem na blogu, ale nie śledzę ich na bieżąco, więc fajnie że tutaj wrzuciłaś :)

 

Extra szybciory. Iguany supcio, znam tą technikę :D bardzo ją lubię. Pierwszy Halloweenowy podoba mi się najbardziej xD, odcienie brązowawych szarości i czerń z tym pomarańczem

Drugi Hallo też super, aż wracają wspomnienia stworów z karcianki Dueal Masters i cywilizacja światła, którą ubóstwiam :D

 

Czekam na dalsze UP'y ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, mam dokładnie ten sam tablet :) I prawie ten sam problem :D Zawsze mi się przycinać paznokci nie chciało i mi się wbijały w tą gumkę, czego efektem jest uroczy szaliczek z taśmy izolacyjnej dla mojego piórka :D [bo mu przód wdzianka odpadł].

 

->dla ciekawych: Prezentacja stroju

 

 

A co do prac to są świetne :D Bardzo mi się podobają legwany oraz 2 ostatnie prace jak dla mnie mega :) I te kolory huhu :)

Edytowane przez pumax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n-pigeon dzięki ^^

pumax: stary, weź kurde xD weź to usuń i rozpieprz tą gumke do konca. w takiej gumce od długopisa nie dość ze wygląda bardziej estetycznie i stabilniej to jest prawie tak samo wygodna jak oryginalna gumka XD ja sie skupić nie mogłam, jak ten bandaż mi sie rozlatywał xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emmilius! Ty nie parskaj! ja czekam aż WACOM wypuści NOWEGO INTOUSA 5 - i dopóki go nie wypuści, to ja bede tego graphira męczyć aż go zajade :P aczkolwiek jak widać, twarda z niego sztuka. towarzyszy mi od tylu lat i jedyny efekt uboczny to zmiana wyglądu :P on jest teraz DESIGNERSKI. XD jedyny w swoim rodzaju!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec wgrywam kilka rzeczy z projektu Silvernai.

 

Na początek concept arty mobów z lokacji pustynnej, z Kanionu Zapomnianych Słońc :) To takie świetliko-pająki. W teczce Noiproxa możecie zobaczyć jak ten kanion wygląda i jak wyglądają kokony tych owadów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80018

 

BVRx5.jpg

LomWO.jpg

 

A teraz coś w czym Telthony są dobre - druidki z klanu Inari :) To co jest super w tym wszystkim, to to że miałam kompletną swobodę w projektowaniu przedstawicieli tego klanu :> Poniżej macie:

 

Koncepty głów - fryzury, makijaże, paterny na skórze i elementy we włosach a poniżej koncepty strojów i wizualizacje przykładowych technik jakimi klan się posługuje ^^

 

LECLE.jpg

XOL46.jpg

 

A tutaj portrecik wybranej druidki :>

 

bkyFi.jpg

 

 

PS: super że na forum skalują się już obrazki do rozmiaru posta :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktura farby spłaszcza cycuchy, konsekwentnie by było je namazać taki pędzlem co imituje farbę (w artrage albo painter), kierunki smarowania tworzą bryłę ;P

Ale ogólnie... o Pani! natrzepałaś tego że hoho i jeszcze sporo dojdzie... solidnie i zacnie... jeżeli mi powiesz że to charytatywnie to się pojde od razu powiesze (nie zgłębiłem tematu, nie wiem co to za projekt nie chce mi się guglać stąd pytanie) pozdro, zdolna dziewucha jesteś (a mało takich znam i widziałem, w Polsze ofcorse), pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robaczki słitaśne, aż chciało by się pogłaskać ;) świetnie Ci wyszły.

Druidki też osom, moje ulubione to 5-9 i 17-19, a z kostiumów to hmmm... chyba wszystkie xD sekszą nie ma co.

 

Portret, to wow, nie pasuje mi ten tex na biuście, ale włosy, usta, nos, genialnie namalowane, a te oczy są po prostu hipnatajzyin :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow bardzo sie podobaja komercyjne robale i pokazuje tez ze jestes mocna nawet jak jestes poza comfort zone- bardzo profesjonalnie wyszly.Jezeli chodzi o druidki i portret to bardzo "Twoje" co jest zdecydowanie komplementem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalberos, BetiiX, Swieży, Rothbart: dzięki wielkie :>

 

Rotcore: nie umiem używać paintera. jakiś mi sie skomplikowny wydaje. a z kolei ArtRage wydaje mi sie zbyt prymitywny. Przyzwyczaiłam się do większości wygodnych opcji photoshopa i jak zmieniam soft to mnie drażni, że nie ma większości z nich. Z tą fakturką to niestety troche po ptokach, bo pracka już odesłana i w ogóle, ale dzięki wielkie za rady, będę pamiętać o tym przy następnych pracach :D

 

A co do projektu, ha, już niczego nie robię charytatywnie, chyba że dla rodziny lub znajomych. Akurat Silvernai, będzie grą typu MOBA. Ale o wszystkim wszytskim będziecie mogli poczytać na stronce, jak się otworzy 11 :D

 

Pingu: cholera! tak się starałam żeby nie były słitaśne, a i tak sie znajdzie ktoś kto chciałby takiego w domu xD szlag.

z tą teksturą racja, jak zwróciliście mi na nią uwagę, to też to widzę, ale tak jak już wspomniałam "już po ptokach (po gołębiach? XD)" :D zatwierdzone i wysłane.

 

Mellon: dzięki za miłe słowa :) Właśnie staram się robić różne rzeczy, żeby się rozwijać, ale od czasu do czasu trafia sie coś takiego.. to człowiek aż sie cieszy przy tym komputerze jak debil :P

 

Emmilius: zawsze może być lepiej, hehehehe XD

 

a, adres stronki:

 

WWW.SILVERNAI.COM

Edytowane przez telthona
dodanie adresu stronki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osz ty, pochwal pajączki Telki, a pokarze pazurki :O hehe

 

Nic nie poradzę D: mam słabość do stworzeń z oczami jak koraliki... http://mail.zicom.pl/~mwieckowicz/tarantula.JPG

no chyba, że to coś mnie obrzyga, jak obrzyga to tłukę, aż zatłukę ÒnÓ

 

Nie przejmuj się i tak budzą grozę :P, obrzydliwych robali jest na pęczki w grach, ładnych mało... a szkoda xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Superasnie. Podoba mi sie, ze operujesz w konceptach ksztaltami skupiajac sie na projekcie, a nie babranie w efekty. Z pewnoscia swoja role spelniaja, bo sa czytelne, chociaz czasami chcialoby sie jakiegos bardziej hardkorowego pomysla tam wrzucic - wyciagnac ile sie da z historii tych druidek i wprowadzic wiecej elementow utozsamiajacych je ze swoim miejscem zamieszkania. Kilka szmatek narzucone na rozne sposoby nie do konca do mnie przemawiaja. Chociaz sa to bardzo eleganckie i atrakcyjne szmatki;) Moznaby tez pokazac jeden najbardziej wyczapisty koncept bardziej skonczony. Dobrze sie prezentuje wtedy calosc jako etapy dojscia i mocne BAM na koniec. W portrecie laski swiatlo troche malo konsekwentne. Nie jestem pewien czy jest mozliwe by dostala tak swiatlo na szczeke (pewnie wlosy by przeslonily). A to nawet nie chodzi o konsekwencje co bardziej wywazenie swiatlocienia na twarzy - czy tak mocne podkreslenie jej szczeki slusznie odciaga uwage od oczu? Strasznie sie odcina od malarskosci tekstura plaszcza i spinek. Wrazenie ogolne projekty Silvernai wywolaly u mnie bardzo pozytywne. Stworzyliscie z noiproxem intrugujacy swiat i jestem ciekaw co z tego dalej wyjdzie. Mam nadzieje ze nie bylem zbyt czepialski;) Pozdrawiam serdeczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzięki za komentarze :)

 

Artozi: chętnie wgrałabym bardziej podkończone prace z projektu Silvernai, ale coś ciagle tej strony www nie uruchomili, więc ja poczekam do premiery stronki, i pokażę więcej rzeczy :) Oczywiście zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, może to światło na szczęce wstawiłam już tam na siłę, żeby portret był ciekawszy. Następnym razem będę bardziej ostrożna, obiecuję :D I oczywiście, nie byłeś zbyt czepialski, właśnie brakuje mi dobrej krytyki, mam wrażenie że tu na maxie traktują mnie wszyscy ulgowo XD

 

A tak w międzyczasie up z innego projektu przy którym pracuję. Gra karciana w realiach fantasy, nazwana Racial Wars. Pokazuję Wam na razie tylko tyle ile mogę. Generalnie sporo się tego nazbierało :) Projekt jest ciekawy, niebawem uruchomią stronkę oficjalną, na razie można poczytać co nieco na wordpresie lub na stronce Wydawnictwa Pentakl.

 

MTlym.jpg

 

mh5Y8.jpg

 

mJnEC.jpg

 

vYdux.jpg

 

6VeBy.jpg

 

pc0jo.jpg

 

3L97I.jpg

 

fhRVs.jpg

 

zqLmP.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym ten chłop ma strasznie sztywną pozę i nieuzasadnione rim lighty w niektórych miejscach. Nie podoba mi się tez dolna część obuwia. Podłoga mimo że ma pęknięcia wynikające z użytej tekstury itd, to wygląda na gładką i wyglancowaną jak to sugerują odbicia światła - chodzi głównie o te miejsce między nogami, jakby był tam jakiś blur(?) Cienie pod nogami, nie wiem czy nie są za mocne, wszakże gość dostaje jakieś światło też od przodu więc teraz kwestia, które źródło jest silniejsze.

 

Babki z 2,3,4 - ma się wrażenie jakby wszystkie miały twarze odlane z tej samej formy, z lekką podmalówką.

 

Oko - można by wyciągnąć nieco ładniejszy blik na nim.

 

Ze smoków to na tym szarym, wszechobecne światło z ognia ma prawie znikomy wpływ (poza rim lightami) na jego kolor. Na moje oko, to ta jego szarośc powinna chyba nieco uderzać w cieplejsze tony.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha, widzisz Zin, gdybym ja to wszystko mogła zrobić tak jak JA chcę, to pewnie wyglądałoby lepiej :) jednak przy robieniu tego typu ilustracji, trzeba pamietać o zachowaniu pewnego kanonu, o czym non stop klienci mi przypominali. Chodzi o to, że jak maluję czarnego smoka, to cóż, musi być czarny. Ale nie za bardzo, bo w druku bedzie za ciemny. A jak zrobie odbicia kolorowe, to ktoś może go pomylić ze smokiem czerwonym... etc etc bardzo dużo tego typu ograniczeń jest.

 

Co do ilustracji z elfkami - to było zamierzone, ja po prostu zrobiłam dwie ilustracje z jednej twarzy, co z resztą widać. Wampirka natomiast jest bardzo starą ilustracją którą Pentakl po prostu ode mnie kupił.

 

A wampir troche sztywno stoi bo miał być w reprezentacyjnej neutralnej pozie. Ze wszystkimi uwagami sie zgadzam. Na poczatku był znacznie ciemniejszy, kazali mi go rozjaśniać bo za ciemny wychodził w druku :)

 

Ale wielkie dzięki za korektę :> człowiek ciągle się uczy. ciągle. i zawsze jest coś, co możnaby zrobić lepiej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak przy robieniu tego typu ilustracji, trzeba pamietać o zachowaniu pewnego kanonu, o czym non stop klienci mi przypominali. Chodzi o to, że jak maluję czarnego smoka, to cóż, musi być czarny. Ale nie za bardzo, bo w druku bedzie za ciemny. A jak zrobie odbicia kolorowe, to ktoś może go pomylić ze smokiem czerwonym... etc etc bardzo dużo tego typu ograniczeń jest.

 

 

ja to nazywam brakiem umiejetnosci,ale zwał jak zwał...

Sory za szczerosc ale takie tlumaczenie jest hmm naiwną wymówka dlaczego wyszlo tak a nie inaczej.

 

Pozatym fajnie,widac postep, chociaz mozna sie czepiac ze kobiety w twoich pracach to klony tej samej modelki po lekkiej charakteryzacji. Zin ma po prostu racje i tyle;]

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, kobitki fajne jak zwykle a jeśli chodzi o smoki to miałbym taką ogólną uwagę. Myślę, że dość plastikowo i mało ciekawie wyglądają bo są one zbyt... "precyzyjne". Kolejne łuski, elementy na rogach, pazurach są zbyt identyczne, zbyt jednolite. Włosy w tym złotym są zupełnie płaskie że nie wspomnę, że poza jest dość nieszczęśliwa, choć dobrze się komponuje. Wrzucam OP. Nie mówię, że jest jakoś lepiej czy coś ale może łatwiej będzie skumać o co mi chodzi. Do tego światłocień by się przydał, żeby bryły lepiej grały....

 

aemhk3.jpg

 

-J

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde super up telthona, robisz wrażenie.

Tylko więcej takich upów, coś czuje będzie thumnail na głównej ;>

Jakkas zrobiłbyś upa, czekam na Twoje pracki jak dzieciak na gwiazdke.

Edytowane przez Swiezy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JakkaS!!!!!! Jaaaaa! Oczywiście że jest lepiej! Ale Ty jesteś super, dzięki dzięki wielkie za overa, cholera, teraz widzę że ta pracka miała potencjał żeby być znacznie znacznie lepszą, cholera, przy następnych smokach będę próbowała wprowadzić te uwagi w życie. czemu tak dobrych nauczycieli jest tak mało? :D jeszcze raz dzięki :) :D

 

Ten over równie szokuje co mobilizuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telthona, bardzo mi sie podobaja ostatnie prace. Ciezko sie przyczepic bo swoja role spelniaaj rewelacyjnie. Jest detal, swiatlo, projekt ubioru. Brawa z mojej strony jako widza i gracza. Po prostu jakbym zobaczyl takie cos w w grze to bym sie usmiechnal i gral dalej usmiechniety;) Tym razem portrety nie maja zbednych bajerow, prace zbalansowane ale mogloby byc ciutke lepiej. Wiesz, z punktu widzenia drugiego rysownika nie odbiorcy, co czesto mi knoci radosc z ogladania cudzych prac. Nie znam historii, ale twoje pozy moglyby byc duzo bardziej emocjonalne - i to tez nie blad, co raczej niedosyt. Facet stoi, laska wyprostowana jakby nosila pajaczka i do tego wykrzywiona w kadrze. Dalej tez by sie chcialo ciutke czlowieczego zycia. Z punktu widzenia warsztatu dla mnie rozwijasz sie w zastraszajacym tempie i tak trzymac:) Jakkas pieknie ukazal jak mozna ozywic jedna z twoich prac, dodajac naturalnosci, asymetrii oraz urozmaicenia plaszczyzn. Najgorsze jest to ze jego kilka mazniec to nie kilka minut w photoshopie a kilkaset godzin poszukiwan tej wlasnie subtelnosci, ktore czynia prace wiarygodna w gestach i klimacie. Swietna robota dla obydwoch bohaterow tejze strony:]

 

Pozdrawiam

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JakkaS Nie mogę sie napatrzeć na tego overa, masterpis! ;d

Tethlona, mimo, że odwaliłaś kawał dobrej roboty, szczególnie z babeczkami, to jednak pozostali mają racje. Myślę, że zbyt na siłę chciałaś wszystko pokazać/wyrenderować a całość się poprostu przegadała. Jak patrze na siedzącego złotego smoka, mam wrażenie, że wcale go tam nie powinno być, bo tło mogłoby stanowić osobny obrazek. Ale jak mówię świetna praca i mam nadzieję, że okaże/okazała się równie owocna, powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności