Napisano 7 Czerwiec 201311 l Autor Hahaha xD Trafna uwaga xD Myślę że nawet nie byłoby ciężko znaleźć bardziej doświadczonych grafików, którzy znaleźli by czas by na Majorce poopowiadać o swoim życiu, karierze i drodze od zera do bohatera :) W sumie trzeba się zastanowić nad czymś takim :P
Napisano 7 Czerwiec 201311 l można z każdego zedrzeć po 600 dolców za bilety i zostać na majorce na dłużej lub zmienić lokalizacje np na malediwy ;)
Napisano 7 Czerwiec 201311 l Dzięki za relacje jeszcze raz bardzo sie ciesze że jednak nie pojechałem :) off: zawsze można otworzyć też szkolenie konceptartu nie pracując w branży
Napisano 20 Październik 201311 l Autor Ha, udało mi się odgrzebać teczkę :> Postanowiłam trochę ją odświeżyć, zanim wrzucę upa z Rzymu.
Napisano 20 Październik 201311 l T pierwsza to taki Applibot troche huh? :) Podobaja mi sie palety jakich uzywasz.
Napisano 20 Październik 201311 l Chyba wiedźma ze świecącą fiolką - podoba mi się najbardziej. Może dlatego że poświęciłaś na nią więcej czasu. Pzdr.
Napisano 21 Październik 201311 l Bardzo mi sie podoba ta wrzuta! Zwlaszcza kolorystycznie, i te bardziej oszczedne, stonowane, i te z drugiej manki bardziej dosaturowane / "kolorowe", jedne i drugie wychodza bardzo fajnie. Moja ulubiona pracka z tej wrzuty to chyba nr2, dziewczyna na drzewie, fajnie wyszla ta stylowa rysunkowo-malowana. Lubie, czekam na rome:)
Napisano 21 Październik 201311 l Mi si bardzo podoba ten drugi rysunek z Faunem na drzewie. Właściwie wydaje mi się, że fajnie by było jakbyś jeszcze nad tym posiedziała i jakby te liście trochę dopracować i gałęzie, to będzie fajna, hipsterska ilustracja :] Więcej drzewek w tle i będzie cacy. Kolory są fajne.
Napisano 21 Październik 201311 l Zajebiaszcza wrzuta! Ewoluujesz w ciekawym kierunku! Na wszystkie rzeczy strasznie przyjemnie się patrzy, szczególnie ta Applibotowa panienka! Gwiazdeczki ode mnie!
Napisano 23 Październik 201311 l Autor Dzięki wszystkim za miłe słowa :D "Applibotowa" panienka nie jest applibotowa :) wykończyłam starą ilustrację, którą kiedyś robiłam na jakiś TSP. Każda następna ilustracja wystawia moją cierpliwość na męki :P
Napisano 23 Październik 201311 l fajnie że zaczęłaś wrzucać znowu na maxa ten ostatni bardzo mi się podoba.
Napisano 23 Październik 201311 l We Włoszech? o co kaman z tym Rzymem? Bardzo fajna atmosfera na tym obrazku!
Napisano 23 Październik 201311 l WWWoj telce chodzi o concepty do Rome Total War 2:D ta praca leci do ulubionych :D i gwiazdeczki ode mnie
Napisano 24 Październik 201311 l Nie będę się powtarzał, że świetna wrzuta i razem robią super wrażenie, nie dodam też, że masz fajną wyobraźnię. Mimo to, zapytam. Gdzie Rzym? :)
Napisano 24 Październik 201311 l Ta ostatnia to przepiękna praca. Nie wiem co końca tam jest z tym Rzymem, ale czuję, że jak się tu pojawi będzie combo w rekomendacjach.
Napisano 25 Październik 201311 l Autor xD ajajaj, niepotrzebnie o tym wspominałam, teraz będziecie oczekiwać nie wiadomo jak fajnych rzeczy, a ja pokażę ... to co mam XD Dobra, poskładam to wszystko do kupy i zupdatuję najpóźniej do końca przyszłego tygodnia. PS: dziękuję wszystkim za miłe komentarze, Icowi dziękuję też za fajnego overpainta którego wysłał mi na priva, a Tobie Adek dziękuję za fronta :3
Napisano 27 Październik 201311 l Świetne prace - wątek trwa już kope czasu - szkoda że dopiero teraz tu trafiłem. Ale na pewno chciałoby się żeby wrzut było coraz więcej i więcej:)
Napisano 5 Listopad 201311 l Autor Właśnie minęły dwa miesiące od premiery Rzymu, więc już chyba naprawdę wypadałoby mi zrobić upa :P Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że dołączyłam do The Creative Assembly półtora roku temu, czyli w momencie w którym gra była już w zaawansowanej fazie produkcji. Wszystkie najważniejsze decyzje co do stylu i wyglądu gry były już podjęte. Zostałam przydzielona do Character Teamu, więc większa część mojej pracy polegała na projektowaniu postaci :) Moim zadaniem było zakonceptowanie wszystkich agentów, którzy pojawiają się na mapie kampanii, oraz miałam swój udział przy projektowaniu jednostek barbarzyńców oraz części npców. Zdarzały się też koncepty jakichś drobnych propsów, overpainty modelów 3d oraz setki emblematów na textury tarcz :P Jeśli napatoczycie się gdzieś na inne koncepty z Rzymu, to pewnie są one autorstwa Rado Javora, Kevina McDowella czy Chrisa Wallera. Ogromną ilość ilustracji do wydarzeń wykonał Miłek Jakubiec, a za wszystkie grafiki promocyjne i za cover art był odpowiedzialny Mariusz Kozik :) PS: mam tych konceptów więcej, więc jeszcze je dogram. Jak macie jakieś pytania, piszcie :D
Napisano 5 Listopad 201311 l O, nareszcie! :D Jest miodnie. Najbardziej podoba mi się Pan z kitkiem i mieczem - fajny ma wyraz twarzy. Pani na samej górze też super, ładnie jej się tkanina układa. Wrzucaj więcej! : ) PS. Jak ogólnie wrażenia z pracy w ca i przy tripel ejach :D?
Napisano 5 Listopad 201311 l Wszystkie postaci są świetne, uwielbiam projekty strojów kobiecych - i estetyczne i funkcjonalne. Tylko Wyrocznia moim zdaniem jest znacznie poniżej Twojego poziomu. Narysowana poprawnie i nic więcej, absolutnie nie przyciąga uwagi. Nie rozumiem tego, przecież taka postać rodzi niesamowite możliwości, a wiemy, że Ty swoje możliwości zazwyczaj potrafisz świetnie wykorzystać. No i plus za fajne różnicowanie faktur. Ogółem świetny update, czekałam na coś takiego.
Napisano 5 Listopad 201311 l no ciekawie, kolorki mi się podobają ale mam wrażenie ze wszędzie w twoich conceptach widzę te same twarze ale to tylko moje zdanie. Gratuluje projetu
Napisano 5 Listopad 201311 l Autor Pumax: jak pracuje się w CA? Bardzo dobrze. Ludzie z którymi bezpośrednio współpracuję są świetni, CA o nas dba, jeśli czegoś potrzebujesz, firma Ci to zapewni, bez względu na to czy potrzebujesz markerów, warsztatów czy kursu angielskiego. Ma się takie wrażenie że cokolwiek chcesz, to możesz to mieć :P Atmosfera w firmie jest luźna, nie ma tu takiej "sztywnej hierarchi", liderzy są bardzo przyjacielscy i pomocni i nie traktują nikogo z góry :D Mamy w studio dużą kuchnię ze sferą wypoczynkową gdzie można pograć na konsolach, w billard lub poczytać prasę branżową :P robią nam co jakiś czas bardzo duże meetingi w kinie, jak są jakieś większe okazje... :P Co do samej pracy nad projektem, to ciężko chyba tu definiować na podstawie jednego projektu "jak się pracuje przy tripel ejach" Już teraz widzę że projekty potrafią być zupełnie inaczej prowadzone, w zależności od tego z jakim producentem i z jakim managerem ma się do czynienia. Dużo też zależy od budżetu, i stylu firmy. Moja firma nazywa się The Creative Assembly, i właściwie jej nazwa doskonale definiuje styl pracy :P Z kolei Tomek opowiadal mi zupełnie inne historie o Rocksteady, więc tu naprawdę jestem skłonna uznać, że każda firma ma zupełnie inną strukturę, styl pracy, hierarchię i organizację. Prawdopodobnie gdybym zmieniła teraz firmę, to musiałabym się "branży uczyć na nowo" ;) Nawet z historii znajomych z działu, którzy wcześniej pracowali już gdzieś indziej, są zgodni, że migracja z firmy do firmy to trochę taka sytuacja, w której właściwie powinno się zapomnieć o wszystkich przyzwyczajeniach z poprzedniej firmy. Ludzie opowiadają, że w EA było bardziej korpo, lub że np w Crayteku było znacznie więcej crunchu etc etc. Tutaj jest Creative Assembly, i modelerzy mają dosyć dużą swobodę w kreowaniu assetów do gry. Tak naprawdę jestem jedynym koncept artystą u nas w Total War teamie zatrudnionym na full time :P Byłam tym trochę zaskoczona, bo myślałam że będzie mnie ktoś tu jeszcze uczyć i prowadzić za rączkę, a oni mnie od razu na głęboką wodę wrzucili. Ale z drugiej strony mnie to cieszy, bo mam non stop ręce pełne roboty. Część modelerów robi świetne koncepty, więc oni przez te lata bez koncept artysty tak naprawdę radzili sobie sami. Teraz team się rozrósł i nie wszyscy potrafią rysować, dlatego zatrudnili mnie. Więc podsumowując, ja tu jeszcze sobie trochę popracuję :)
Napisano 5 Listopad 201311 l Autor Kiciputek: Wyrocznia była pierwszą kobiecą postacią jaką mi dali do zrobienia, i oryginalnie chciałam żeby te szaty były półprzezroczyste, a potem się okazało że nie mogą być półprzeźroczyste, i musiałam je zamalować. Wierz mi że i tak ledwo ich przekonałam do tych wiszących skrawków materiałów podczepionych do bransolet. :P Rome II jest grą historyczną, i niestety nie mogłam sobie pozwolić na zbyt wiele. Czasem trzeba było kombinować jakby tu nudny historyczny strój zrobić ciekawiej, ale tak, żeby geeki historyczne nie wyszły z pochodniami na ulice xD Często korciło mnie by np zrobić jakąś jednostkę większą, grubszą, bardziej chuderlawą czy np starą, ale niestety w produkcji czasem też trzeba chodzić na skróty, recyklingować rigi i animacje. Także niektóre decyzje były spowodowane ograniczeniami silnika, a część ramami historycznymi. Bierz też pod uwagę, że to jest gra strategiczna a nie RPG :) dlatego też nie wdawałam się zbytnio w szczegóły, których i tak nikt by nie zauważył :) Kalberos: oh well ... :3
Napisano 5 Listopad 201311 l łoo ,to Ty tam szycha jesteś^^ No to super, najważniejsze żeby się w robocie fajnie siedziało. I prawda, że co studio to zupełne inne "obyczaje." :)
Napisano 6 Listopad 201311 l spoczko ale wole te Twoje prywatne rzeczy , są bardziej na luzie. Co do pracy to chyba bez znaczenia jaka branża zmiana pracodawcy i firmy to przeważnie zawsze zupełnie inne podejście ludzi itd.
Napisano 28 Listopad 201311 l Autor Mały up złożony głównie z szybkich rysunków :) Pierwsze dwie to testowanie mirror painta w sketchbooku pro, większość to jakieś stare podmalowane w szopie rysunki z modela, z zajęć które mamy w studio co czwartek w porze lunchu :) A ostatni szkic to studium czaszki platybelodona. Czaszki słoni są super :3
Napisano 28 Listopad 201311 l Pierwszy na samej górze jest wooooooo :o Resztę na szczęście widziałam już na blogu :)
Napisano 1 Grudzień 201311 l fajnie jest, pierwsza 'pani' troche płaskawa, ale można wybaczyć bo speedu ;)
Napisano 2 Grudzień 201311 l Fajnie widziec obrazki ze Sketchbooka (jestem fanem i od czasu do czasu probuje kogos przekonac, najczesciej bezskutecznie bo malo kto rysuje digitalowo ;)), ladnie, zadziwiajaco "niesztywno" wyszly te mirrory, oba mi sie bardzo podobaja. Plus dzieki za backstory w ktoryms z postow co do CA, zawsze milo sie dowiedziec cos wiecej o innych studiach growych:)
Napisano 3 Grudzień 201311 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze :> Mocnek: sketchbook jest super. mój nr 1 na ipada, naprawdę. fajnie jest zacząć coś na ipadzie i dokończyć w tym samym programie na kompie :) A w między czasie mały up. Łososio-krewetko-naga :D
Napisano 3 Grudzień 201311 l Moim zdaniem to najlepsza Twoja praca. Jedyne co mi sie nie podoba, to kierunek tych różowych elementów, wolałbym, gdyby były skierowane w przeciwną stronę, bo w moim poczuciu to jest postać pływająca i wtedy to nie ma sensu bo by hamowało.
Napisano 3 Grudzień 201311 l Autor EC: O_________O ........... FAKTYCZNIE. .. damn..! xD ... :P bez kitu. następnym razem użyję więcej mózgu xD
Napisano 3 Grudzień 201311 l bez tego górnego rogu też by działało, takie moje zdanie tylko. Fajna, apetyczna :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto