Napisano 20 Lipiec 200915 l he he no i to co napisał SBT77 to jest święta racja!!! :P lepiej bym tego nie ujoł :) dlatego zawsze rób wycenę tak byś po tych wszystkich przebojach z klientami była mimo wszystko zadowolona, by wynagrodzenie rekompensowało Twój trud, a nie myślała: "no ja pie****e i tak się męcze za te pare stów" :P pozdro
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor SBT77; nie proponuję czegoś co mi nie idzie :D moje pejzaże są naprawdę słabe :) co do klientów, to się wycfaniłam tak, że nie zaczynam szkicu dopóki nie dostanę zaliczki pod postacią połowy ceny całościowej. Wiem, że cenę powinnam do swoich potrzeb dostosowywać; ale faktycznie, jeśli klient liczy, że będę pracę poprawiać w nieskończoność, bo ciagle co pare dni coś zauważa to faktycznie cholery można dostać, tym bardziej ze to przecież jest "tylko 100 zł" :P W ogóle to ten pomysł z pracami na zamówienie to wynik tego, że żadna agencja nie przyjęła mnie na praktyki, a chcę powiększać portfolio i doświadczenie przez wakacje: skoro nie ma innego przymusu, to ciągnę digital painting bo jest najprzyjemniejszy dla mnie :P a zawsze kontakty z klientem uczą relacji międzyludzkich :D a ja nie lubię marnować wakacji. Kubasa: wielkie dzięki za miłe słowa, naprawdę :)
Napisano 20 Lipiec 200915 l Odwieczne problemy zarobków studenckich;) Może spróbuj jakieś koncepty w gamearcie? Zwykle jest multum dziwnych projektów (nawet komercyjnych) w których zawsze brak rąk do pracy. Wiesz, malutkie gierki, moze coś flashowego. Oczywiście, jeśli chcesz koniecznie coś zarobić, to z tym moze być problem. Ale udział w jakimś MAŁYM (podkreślam, bo zabawa w robienie ogromnych rpgów amatorsko jest odrobinkę bez sensu) projekcie, który zostanie wydany - może być całkiem fajny. I w portfolio takie rzeczy dobrze wyglądają. Bo rozumiem że próbowałaś w agencjach reklamowych?
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor gutekfiutek; tak, w agencjach typu "robimy ulotkę, teczkę, opakowanie produktu z edycji światecznej" etc ;) co do udziału w projektach; cóż, też nie jest z tym łatwo ;D ktoś coś czasem napisze, proponuje współpracę, ale potem to cichnie i nic z tym się nie robi. może to kwestia tego, że najlepiej się pracuje z przyjaciółmi czy coś. Bo jest dużo takich autorskich projektów, gdzie potrzebują kogoś, czasem sami sie zgłaszają, a potem dostaje meila że projekt został zawieszony czy coś. Sugerujesz że powinnam w takim wypadku "zwerbować ludzi i samemu coś wymyślić"? :P
Napisano 20 Lipiec 200915 l Niekoniecznie... Bez doświadczenia w gamearcie czy produkcji ogólnie to nie ma sensu chyba. Bo wymyślić to wymyślisz, gorzej z realizacją:P Pozapuszczam żurawia tu i ówdzie, skoro nie chcesz się nudzić w wakacje:) Moze znajdę coś sensownego.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Autor Tak dla zmiany tematu i odprężenia: a tutaj nowy wipek. lepiej z krzesłem czy bez krzesła? Edytowane 29 Lipiec 200915 l przez telthona
Napisano 29 Lipiec 200915 l Autor hm. hm hm. jakoś mi sie szybko maluje :D nie wiem czy kolorystyka nie jest zbyt nudna. będzie trzymać strzałę w rękach.
Napisano 29 Lipiec 200915 l bez krzesła zdecydowanie, jak dla mnie kolorystyka bardzo oki, mroczna i smutna :)
Napisano 29 Lipiec 200915 l Haha! To znowu ja!:P A dzie ma speculary? I kolorystukę to rzeczywiście czymś byś mogła złamać.. Ja wiem że może idealny mejkap mają te wszystkie wamirzyce i inne wytwory męskiej strony twojej fantazji;), ale speculary się przydają. To jakbyś renderowała obrazki 3d w ogóle z pominięciem specular map.. Jest taki sposób "modelowania", że rysujesz głównie refleksy na obiekcie. Czyli nie masz do dyspozycji tylko światłocienia. I mozesz "gładkości" materiałów różnicować. Dodatkowo, z tego co zauważyłem, u ciebie cień to głównie po prostu ciemniejszy kolor lokalny. Ok, ale moze spróbuj zróżnicować kolor/temperaturę cieni i świateł? Wiesz, ten tam patent że jak masz dzień słoneczny to masz niebieskie cienie i żółtawe światło. To moze spróbuj tak samo? Różny kolor ambientu i żródła światła - wtedy nie musisz tak przyciemniać cieni(:P), bo mozesz kolorem pograć. I kolorystykę zróżnicujesz. I ta panienka w czerwonej sukience nieciekawe ma trochę biodra... Jakoś tam masy nie czuję, jakoś za prosto to namalowane, powinno być więcej rozkosznych łuków, uroczych krągłości itp.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Autor Kubasa; to będzie bez krzesła :D gutekfiutek: cóż, uczę się; w ogóle to akurat w tej pracy brązowej to od poczatku kolor był jakiś taki zdechły; po Twoich sugestiach próbowałam coś zrobić z tym kolorem świateł i cieni; ale wychodziło co raz gorzej i gorzej, i sie normalnie poddałam ;) wrócę do tematu po woodstocku co do panienki w czerwonej sukience; to w ogóle ona ma nieco nadwyrężoną tą anatomię, zwłaszcza w odcinku ramion i dekoltu; wydaje sie nieco pulchna, ale stwierdziłam że to nadaje jej uroku, i nie poprawiałam tego. generalnie to taka luźna praca była, nawet nie męczyłam twarzy za bardzo ;D a tutaj kolejne z dzisiaj; nieco odmienne w formie; autoportret :P (po głębszym zastanowieniu chyba jednak przesadziłam z efektami. dziecko sie rozbestwiło, jak zaczęło robić coś w innej konwencji niż zwykle ;P tak czy siak, miałam sporo przy tym zabawy. :) )
Napisano 11 Sierpień 200915 l Swoją srogą autoportrecik mogłabyś machnąć jakiś odważny ... hehehe =] Faaacet tooo świiniaaa.. nananaaannanana..
Napisano 11 Sierpień 200915 l Strasznie zmanierowane te kobitki twoje - baaaardzo grube, czarne, brudne cienie i wszedzie to samo oko i te same usta. Az sie prosi o troche zroznicowania i delikatnosci... Moze jakies ciwczenia z referek pań o'naturel pomoga? ;]
Napisano 11 Sierpień 200915 l Autor emmilius: myślę że byś potem nie mógł patrzeć na inne kobiety :P OmeN2501: :> :> :> :> w sumie racja, mam trochę zmanierowany kanon piękna. w sumie jak sie zastanowić, to faktycznie nie rysowałam w digitalu kobiet bez makijażu :D a więc poćwiczę, poćwiczę :>
Napisano 11 Sierpień 200915 l Ja tez winie Angeline za wiele rzeczy ale i ona potrafi wygladac ladnie naturalnie ;] http://www.etapetki.com.pl/galleries/znane/J/Angelina_Jolie/Angelina_Jolie_m02.jpg
Napisano 11 Sierpień 200915 l Autor no racja :D jednak częściej się ją widzi w makijażu typu wamp :D i tak jakoś wchodzi to w podświadomość :) wielkie dzięki za komentarz, Omen :) serio :D
Napisano 13 Wrzesień 200915 l fakt, smoka nie ma w nim za grosz....ale piesio ze skrzydelkami.bardzije pasowaloby mi bez textury po lewej. Ale klimatycznie ;D
Napisano 13 Wrzesień 200915 l całkiem spoko ale jeśli miał to być ogniem to wyszło strasznie mdło spróbuj bardziej jasnymi kolorkami pojechać :) http://img179.imageshack.us/img179/5615/mov09159mpg011.jpg
Napisano 16 Wrzesień 200915 l Postępy widać... wrzucaj jak najwięcej takich szkiców jak ten ostatni. Po nich najlepiej widać jak ktoś sobie radzi z malowaniem... no i moim zdaniem dają relatywnie lepsze efekty jeśli chodzi o podnoszenie skilla.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Autor No, właśnie ostatnio to same speedy robię ;) Kolejny: w sumie czegoś mu brakuje; przestrzeni czy koloru, sama nie wiem, ale jestem nim już przemęczona, więc go odstawiam.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Autor szkic kompozycyjny; przyszłościowy dragon hunter :P nie znam sie na broni, wiec nie pytajcie co ona trzyma.
Napisano 21 Wrzesień 200915 l ten szkic ostatni bardzo mi sie podoba :) super jest. przydalo by sie jedynie w nim uzyc moze jakiegos innego brusha niz standardowego..troche innego sladu tu i tam ;)
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Kiedyś czytałem (ale nie pamiętam gdzie), że dobra ilustracja broni się już na poziomie kilkudziesięciu plam i ogólnego szkicu kompozycji, światła, koloru. Słabą można picować latami, a i tak pozostanie co najwyżej średnia. Nie wiem czy to prawda, w sumie wtedy mnie to przekonało, a ten ostatni szkic, który wstawiłaś mnie w tym przekonaniu utwierdza. Ja niewiele wiem, ale oczy mam na swoim miejscu i jak coś fajnie wygląda to mówię :) Bardzo fajna kompozycja oparta na liniach - wszystkie glówne kierunki wskazują tu focal - twarz łowczyni. Rozumiem że to w perspektywie żabiej ma być ? Zauważyłem, że w moim odbiorze to silnie dodaje dramatyzmu scenie. Jedyne nad czym się zastanawiam, to czy twarz nie jest odrobinę za wysoko w kadrze. Czy tors i nogi nie powinny sprawiać wrażenie bycia nieco bliżej widza ? Ogólnie bardzo fajnie się zapowiada, liczę na dalsze etapy pracy :)
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Mi sie obie dla odmiany strasznie podobaja i to chyba prawda co SBT77 pisze :) Pierwsza ma swietne kolor, super atmosfera sie tworzy!
Napisano 21 Wrzesień 200915 l Pani ze #124 dla mnie świetna. Z ciekawości - ile czasu Ci ona zajęła? Edytowane 21 Wrzesień 200915 l przez emmilius
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor leszek_lenia: tak, to prawda, jeszcze nie nauczyłam się tej fajnej różnorodności pędzli i tekstur, ale co jakiś czas sobie przypominam o tych narzędziach :) mam nadzieję że z czasem się poprawię SBT77 - dziękuję: to bardzo miłe co napisałeś :D i wezmę pod uwagę wszystko co powiedziałeś gdy będę pracować dalej nad tym szkicem z łowczynią :) VS_ - dziękuję :) wiadomo, jak i każdy mam lepsze i gorsze dni jeśli chodzi o malowanie; a to rozchwianie poziomu może świadczyć o tym, że jeszcze muszę dużo dużo ćwiczyć :) ale wiem jaki chcę poziom osiagnąć, więc będę uparcie do niego dążyć :D Urbanboogie: dzięki :> emmilius: około 4 godzin - w sumie dosyć długo jak na taką szkicową pracę, ale wszystko przez tą twarz- strasznie się z nią męczyłam, jak nigdy ;P a teraz coś nowego; byłam na mazurach i pracowałam na laptopie, i dopiero dzisiaj po powrocie to dokończyłam; więcej tu opencanvasa niż photoshopa. no i naprawde nie mogłam się zdecydować czy robić to bardziej realistycznie czy bardziej komiksowo. wyszło jak wyszło, ale w sumie jestem zadowolona z efektu. ciekawe co wy o tym sądzicie? i jeszcze dwa speedy: Edytowane 30 Wrzesień 200915 l przez telthona
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Swietnie sobie radzisz w tych spidach, zazdroszcze. Ta pani ma chyba tylko znowu cycki troche za wysoko.
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor urbanboogie, w pracy pierwszej za wysoko? czy w tym ostatnim speedzie? bo w pierwszej chciałam żeby te cycki były ściśnięte a jak są ściśnięte to troche w góre idą :P kurde, jakoś sobie nie radze z tymi dekoltami ciągle xD chyba powinnam częściej rysować z refek.
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Chodzi mi o ten drugi, ale nie rysuj juz dekoltow z refek, idz spac! ;P
Napisano 30 Wrzesień 200915 l ziew... może po prostu poczaj gdzie ten dekolt jest znajdź sobie proporcje kiedyś coś takiego widziałem z trójkątem ale teraz ci nie powiem o co chodziło...
Napisano 30 Wrzesień 200915 l jakoś sobie nie radze z tymi dekoltami ciągle xD chyba powinnam częściej rysować z refek. No to siadamy przed lusterkiem zdejmujemy to i owo i ciach ^^'
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Dekolt za wysoko raczej na wszystkich speedach. Ech ten wojskowy humor...
Napisano 3 Październik 200915 l Autor icecold: za zimno żeby tak robić xD nie włączyli mi w mieszkaniu ogrzewania jeszcze XD lucek91: musze coś zrobić z tymi dekoltami :D a teraz coś z innej beki; jesienna panienka :P
Napisano 3 Październik 200915 l Linia ścisku piersi za wysoko pociągnięta poza tym przyjemny spidzik, pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200915 l cycki dobrze :D jest dobrze jedynie do czego sie przyczepie to wszystkie twarze wyglądają tak samo spróbuj popracować przy twarzy z jakąś refką albo nie wiem...
Napisano 4 Październik 200915 l Raczej jesienna kobieta a nie panienka. W ogóle kobiety rysują takie wyraźne rysy innym kobietom - zazdrość:)? Paluchy lewej ręki nie pasują mi.
Napisano 4 Październik 200915 l Autor coyote: no kurde wiem, ale za każdym razem jak zaczynam malować to ręka już mi sama chodzi i nie potrafie jej powstrzymać XD próbuję te twarze jakoś różnicować kolorystycznie ale tu kurde jest problem na poziomie ogólne całej twarzy - chyba po prostu muszę poćwiczyć malowanie ludzi innych ras niż biała ;D i może coś mi wyjdzie ;D In Flamess: ani jedno ani drugie ;D 100% open canvas :D lucek91: zazdrość zazdrość ;)
Napisano 5 Październik 200915 l Autor wersja końcowa ;P ale proponuję sobie przeciągnąć obrazek do przeglądarki, bo tu na forum jakaś dziwna kompresja jest i wszystko jest rozmyte. :
Napisano 5 Październik 200915 l U mnie jest dokładnie tak samo tu i tu. Góra płaszcza jakaś plastikowa wyszła. Powinnaś trochę "spłaszczyć" tam światło.
Napisano 6 Październik 200915 l Fajne te ostatnie rzeczy... anatomii się nie czepiam, bo ogólny feel jest dosyć przyjemny. Podoba mi się maniera użycia pędzli i kolorystyka. Może tylko trochę te postacie sztywne miejscami.
Napisano 6 Październik 200915 l Autor lucek91: chyba masz rację. na przyszłość będę o tym pamiętac :) Marduk: Dziękuję :> nad sztywnością postaci non stop pracuję. wiem że są jeszcze jak kukły i nie ma w nich zycia. ale pewnie to musi przyjść z czasem :)
Napisano 7 Październik 200915 l Odbij prackę w poziomie lub zostaw panią w męskiej marynarce =]. Damskie marynary zapina się prawa strona na lewą. A ogólnie to przyjemne. Edytowane 14 Październik 200915 l przez emmilius
Napisano 8 Październik 200915 l Taaakie smutasy same masz... :P nic tylko czekać na zadziorną wiosenną panienkę:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto