Skocz do zawartości

Teczka 2D - Telthona


telthona

Rekomendowane odpowiedzi

he he no i to co napisał SBT77 to jest święta racja!!! :P lepiej bym tego nie ujoł :) dlatego zawsze rób wycenę tak byś po tych wszystkich przebojach z klientami była mimo wszystko zadowolona, by wynagrodzenie rekompensowało Twój trud, a nie myślała: "no ja pie****e i tak się męcze za te pare stów" :P pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SBT77; nie proponuję czegoś co mi nie idzie :D moje pejzaże są naprawdę słabe :) co do klientów, to się wycfaniłam tak, że nie zaczynam szkicu dopóki nie dostanę zaliczki pod postacią połowy ceny całościowej.

 

Wiem, że cenę powinnam do swoich potrzeb dostosowywać; ale faktycznie, jeśli klient liczy, że będę pracę poprawiać w nieskończoność, bo ciagle co pare dni coś zauważa to faktycznie cholery można dostać, tym bardziej ze to przecież jest "tylko 100 zł" :P

 

W ogóle to ten pomysł z pracami na zamówienie to wynik tego, że żadna agencja nie przyjęła mnie na praktyki, a chcę powiększać portfolio i doświadczenie przez wakacje: skoro nie ma innego przymusu, to ciągnę digital painting bo jest najprzyjemniejszy dla mnie :P a zawsze kontakty z klientem uczą relacji międzyludzkich :D a ja nie lubię marnować wakacji.

 

Kubasa: wielkie dzięki za miłe słowa, naprawdę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczne problemy zarobków studenckich;)

 

Może spróbuj jakieś koncepty w gamearcie?

Zwykle jest multum dziwnych projektów (nawet komercyjnych) w których zawsze brak rąk do pracy.

Wiesz, malutkie gierki, moze coś flashowego.

Oczywiście, jeśli chcesz koniecznie coś zarobić, to z tym moze być problem.

Ale udział w jakimś MAŁYM (podkreślam, bo zabawa w robienie ogromnych rpgów amatorsko jest odrobinkę bez sensu) projekcie, który zostanie wydany - może być całkiem fajny.

I w portfolio takie rzeczy dobrze wyglądają.

 

Bo rozumiem że próbowałaś w agencjach reklamowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gutekfiutek; tak, w agencjach typu "robimy ulotkę, teczkę, opakowanie produktu z edycji światecznej" etc ;)

 

co do udziału w projektach; cóż, też nie jest z tym łatwo ;D ktoś coś czasem napisze, proponuje współpracę, ale potem to cichnie i nic z tym się nie robi. może to kwestia tego, że najlepiej się pracuje z przyjaciółmi czy coś. Bo jest dużo takich autorskich projektów, gdzie potrzebują kogoś, czasem sami sie zgłaszają, a potem dostaje meila że projekt został zawieszony czy coś.

 

Sugerujesz że powinnam w takim wypadku "zwerbować ludzi i samemu coś wymyślić"? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha! To znowu ja!:P

A dzie ma speculary?

I kolorystukę to rzeczywiście czymś byś mogła złamać..

Ja wiem że może idealny mejkap mają te wszystkie wamirzyce i inne wytwory męskiej strony twojej fantazji;), ale speculary się przydają.

To jakbyś renderowała obrazki 3d w ogóle z pominięciem specular map..

Jest taki sposób "modelowania", że rysujesz głównie refleksy na obiekcie.

Czyli nie masz do dyspozycji tylko światłocienia.

I mozesz "gładkości" materiałów różnicować.

 

Dodatkowo, z tego co zauważyłem, u ciebie cień to głównie po prostu ciemniejszy kolor lokalny.

Ok, ale moze spróbuj zróżnicować kolor/temperaturę cieni i świateł?

Wiesz, ten tam patent że jak masz dzień słoneczny to masz niebieskie cienie i żółtawe światło.

To moze spróbuj tak samo? Różny kolor ambientu i żródła światła - wtedy nie musisz tak przyciemniać cieni(:P), bo mozesz kolorem pograć.

I kolorystykę zróżnicujesz.

I ta panienka w czerwonej sukience nieciekawe ma trochę biodra... Jakoś tam masy nie czuję, jakoś za prosto to namalowane, powinno być więcej rozkosznych łuków, uroczych krągłości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubasa; to będzie bez krzesła :D

 

gutekfiutek: cóż, uczę się; w ogóle to akurat w tej pracy brązowej to od poczatku kolor był jakiś taki zdechły; po Twoich sugestiach próbowałam coś zrobić z tym kolorem świateł i cieni; ale wychodziło co raz gorzej i gorzej, i sie normalnie poddałam ;) wrócę do tematu po woodstocku

co do panienki w czerwonej sukience; to w ogóle ona ma nieco nadwyrężoną tą anatomię, zwłaszcza w odcinku ramion i dekoltu; wydaje sie nieco pulchna, ale stwierdziłam że to nadaje jej uroku, i nie poprawiałam tego. generalnie to taka luźna praca była, nawet nie męczyłam twarzy za bardzo ;D

 

 

a tutaj kolejne z dzisiaj; nieco odmienne w formie; autoportret :P (po głębszym zastanowieniu chyba jednak przesadziłam z efektami. dziecko sie rozbestwiło, jak zaczęło robić coś w innej konwencji niż zwykle ;P tak czy siak, miałam sporo przy tym zabawy. :) )

 

AUTOPORTRET.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emmilius: myślę że byś potem nie mógł patrzeć na inne kobiety :P

 

OmeN2501: :> :> :> :> w sumie racja, mam trochę zmanierowany kanon piękna. w sumie jak sie zastanowić, to faktycznie nie rysowałam w digitalu kobiet bez makijażu :D a więc poćwiczę, poćwiczę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem (ale nie pamiętam gdzie), że dobra ilustracja broni się już na poziomie kilkudziesięciu plam i ogólnego szkicu kompozycji, światła, koloru. Słabą można picować latami, a i tak pozostanie co najwyżej średnia.

Nie wiem czy to prawda, w sumie wtedy mnie to przekonało, a ten ostatni szkic, który wstawiłaś mnie w tym przekonaniu utwierdza.

Ja niewiele wiem, ale oczy mam na swoim miejscu i jak coś fajnie wygląda to mówię :)

Bardzo fajna kompozycja oparta na liniach - wszystkie glówne kierunki wskazują tu focal - twarz łowczyni. Rozumiem że to w perspektywie żabiej ma być ? Zauważyłem, że w moim odbiorze to silnie dodaje dramatyzmu scenie.

Jedyne nad czym się zastanawiam, to czy twarz nie jest odrobinę za wysoko w kadrze.

Czy tors i nogi nie powinny sprawiać wrażenie bycia nieco bliżej widza ?

Ogólnie bardzo fajnie się zapowiada, liczę na dalsze etapy pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leszek_lenia: tak, to prawda, jeszcze nie nauczyłam się tej fajnej różnorodności pędzli i tekstur, ale co jakiś czas sobie przypominam o tych narzędziach :) mam nadzieję że z czasem się poprawię

 

SBT77 - dziękuję: to bardzo miłe co napisałeś :D i wezmę pod uwagę wszystko co powiedziałeś gdy będę pracować dalej nad tym szkicem z łowczynią :)

 

VS_ - dziękuję :) wiadomo, jak i każdy mam lepsze i gorsze dni jeśli chodzi o malowanie; a to rozchwianie poziomu może świadczyć o tym, że jeszcze muszę dużo dużo ćwiczyć :) ale wiem jaki chcę poziom osiagnąć, więc będę uparcie do niego dążyć :D

 

Urbanboogie: dzięki :>

 

emmilius: około 4 godzin - w sumie dosyć długo jak na taką szkicową pracę, ale wszystko przez tą twarz- strasznie się z nią męczyłam, jak nigdy ;P

 

 

a teraz coś nowego;

byłam na mazurach i pracowałam na laptopie, i dopiero dzisiaj po powrocie to dokończyłam;

więcej tu opencanvasa niż photoshopa.

no i naprawde nie mogłam się zdecydować czy robić to bardziej realistycznie czy bardziej komiksowo. wyszło jak wyszło, ale w sumie jestem zadowolona z efektu.

ciekawe co wy o tym sądzicie?

 

redred.jpg

 

i jeszcze dwa speedy:

 

nude.jpg

 

team.jpg

Edytowane przez telthona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urbanboogie, w pracy pierwszej za wysoko? czy w tym ostatnim speedzie? bo w pierwszej chciałam żeby te cycki były ściśnięte a jak są ściśnięte to troche w góre idą :P kurde, jakoś sobie nie radze z tymi dekoltami ciągle xD chyba powinnam częściej rysować z refek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coyote: no kurde wiem, ale za każdym razem jak zaczynam malować to ręka już mi sama chodzi i nie potrafie jej powstrzymać XD próbuję te twarze jakoś różnicować kolorystycznie ale tu kurde jest problem na poziomie ogólne całej twarzy - chyba po prostu muszę poćwiczyć malowanie ludzi innych ras niż biała ;D i może coś mi wyjdzie ;D

 

In Flamess: ani jedno ani drugie ;D 100% open canvas :D

 

lucek91: zazdrość zazdrość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności