Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

he he no i to co napisał SBT77 to jest święta racja!!! :P lepiej bym tego nie ujoł :) dlatego zawsze rób wycenę tak byś po tych wszystkich przebojach z klientami była mimo wszystko zadowolona, by wynagrodzenie rekompensowało Twój trud, a nie myślała: "no ja pie****e i tak się męcze za te pare stów" :P pozdro

  • Odpowiedzi 1k
  • Wyświetleń 222k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mały update :D     Jestem też w trakcie robienia splash screena na konkurs lola Jak ktoś chce zobaczyć stepy to są na polycauncie.

  • Hej wszystkim!! Dawno mnie tu nie było, niesamowite jak ten czas leci!!   W miedzyczasie udało mi się między innymi zrobić okładkę do ostatniego numeru Imagine FX :) Ilustracja przedstawia Emp

  • ... XD well.. Star Wars oficjalnie uchodzi za space opere, a space opery mają elementy fantasy :D :P

Napisano
  • Autor

SBT77; nie proponuję czegoś co mi nie idzie :D moje pejzaże są naprawdę słabe :) co do klientów, to się wycfaniłam tak, że nie zaczynam szkicu dopóki nie dostanę zaliczki pod postacią połowy ceny całościowej.

 

Wiem, że cenę powinnam do swoich potrzeb dostosowywać; ale faktycznie, jeśli klient liczy, że będę pracę poprawiać w nieskończoność, bo ciagle co pare dni coś zauważa to faktycznie cholery można dostać, tym bardziej ze to przecież jest "tylko 100 zł" :P

 

W ogóle to ten pomysł z pracami na zamówienie to wynik tego, że żadna agencja nie przyjęła mnie na praktyki, a chcę powiększać portfolio i doświadczenie przez wakacje: skoro nie ma innego przymusu, to ciągnę digital painting bo jest najprzyjemniejszy dla mnie :P a zawsze kontakty z klientem uczą relacji międzyludzkich :D a ja nie lubię marnować wakacji.

 

Kubasa: wielkie dzięki za miłe słowa, naprawdę :)

Napisano

Odwieczne problemy zarobków studenckich;)

 

Może spróbuj jakieś koncepty w gamearcie?

Zwykle jest multum dziwnych projektów (nawet komercyjnych) w których zawsze brak rąk do pracy.

Wiesz, malutkie gierki, moze coś flashowego.

Oczywiście, jeśli chcesz koniecznie coś zarobić, to z tym moze być problem.

Ale udział w jakimś MAŁYM (podkreślam, bo zabawa w robienie ogromnych rpgów amatorsko jest odrobinkę bez sensu) projekcie, który zostanie wydany - może być całkiem fajny.

I w portfolio takie rzeczy dobrze wyglądają.

 

Bo rozumiem że próbowałaś w agencjach reklamowych?

Napisano
  • Autor

gutekfiutek; tak, w agencjach typu "robimy ulotkę, teczkę, opakowanie produktu z edycji światecznej" etc ;)

 

co do udziału w projektach; cóż, też nie jest z tym łatwo ;D ktoś coś czasem napisze, proponuje współpracę, ale potem to cichnie i nic z tym się nie robi. może to kwestia tego, że najlepiej się pracuje z przyjaciółmi czy coś. Bo jest dużo takich autorskich projektów, gdzie potrzebują kogoś, czasem sami sie zgłaszają, a potem dostaje meila że projekt został zawieszony czy coś.

 

Sugerujesz że powinnam w takim wypadku "zwerbować ludzi i samemu coś wymyślić"? :P

Napisano

Niekoniecznie... Bez doświadczenia w gamearcie czy produkcji ogólnie to nie ma sensu chyba.

Bo wymyślić to wymyślisz, gorzej z realizacją:P

Pozapuszczam żurawia tu i ówdzie, skoro nie chcesz się nudzić w wakacje:)

Moze znajdę coś sensownego.

Napisano
  • Autor

Tak dla zmiany tematu i odprężenia:

 

saphira%20rosa.jpg

 

 

 

a tutaj nowy wipek. lepiej z krzesłem czy bez krzesła?

 

krolowaaa.jpg

Edytowane przez telthona

Napisano
  • Autor

hm. hm hm. jakoś mi sie szybko maluje :D

nie wiem czy kolorystyka nie jest zbyt nudna.

będzie trzymać strzałę w rękach.

 

krolowa2.jpg

Napisano

bez krzesła zdecydowanie, jak dla mnie kolorystyka bardzo oki, mroczna i smutna :)

Napisano

Haha! To znowu ja!:P

A dzie ma speculary?

I kolorystukę to rzeczywiście czymś byś mogła złamać..

Ja wiem że może idealny mejkap mają te wszystkie wamirzyce i inne wytwory męskiej strony twojej fantazji;), ale speculary się przydają.

To jakbyś renderowała obrazki 3d w ogóle z pominięciem specular map..

Jest taki sposób "modelowania", że rysujesz głównie refleksy na obiekcie.

Czyli nie masz do dyspozycji tylko światłocienia.

I mozesz "gładkości" materiałów różnicować.

 

Dodatkowo, z tego co zauważyłem, u ciebie cień to głównie po prostu ciemniejszy kolor lokalny.

Ok, ale moze spróbuj zróżnicować kolor/temperaturę cieni i świateł?

Wiesz, ten tam patent że jak masz dzień słoneczny to masz niebieskie cienie i żółtawe światło.

To moze spróbuj tak samo? Różny kolor ambientu i żródła światła - wtedy nie musisz tak przyciemniać cieni(:P), bo mozesz kolorem pograć.

I kolorystykę zróżnicujesz.

I ta panienka w czerwonej sukience nieciekawe ma trochę biodra... Jakoś tam masy nie czuję, jakoś za prosto to namalowane, powinno być więcej rozkosznych łuków, uroczych krągłości itp.

Napisano
  • Autor

Kubasa; to będzie bez krzesła :D

 

gutekfiutek: cóż, uczę się; w ogóle to akurat w tej pracy brązowej to od poczatku kolor był jakiś taki zdechły; po Twoich sugestiach próbowałam coś zrobić z tym kolorem świateł i cieni; ale wychodziło co raz gorzej i gorzej, i sie normalnie poddałam ;) wrócę do tematu po woodstocku

co do panienki w czerwonej sukience; to w ogóle ona ma nieco nadwyrężoną tą anatomię, zwłaszcza w odcinku ramion i dekoltu; wydaje sie nieco pulchna, ale stwierdziłam że to nadaje jej uroku, i nie poprawiałam tego. generalnie to taka luźna praca była, nawet nie męczyłam twarzy za bardzo ;D

 

 

a tutaj kolejne z dzisiaj; nieco odmienne w formie; autoportret :P (po głębszym zastanowieniu chyba jednak przesadziłam z efektami. dziecko sie rozbestwiło, jak zaczęło robić coś w innej konwencji niż zwykle ;P tak czy siak, miałam sporo przy tym zabawy. :) )

 

AUTOPORTRET.jpg

Napisano

Swoją srogą autoportrecik mogłabyś machnąć jakiś odważny ... hehehe =]

 

Faaacet tooo świiniaaa.. nananaaannanana..

Napisano

Strasznie zmanierowane te kobitki twoje - baaaardzo grube, czarne, brudne cienie i wszedzie to samo oko i te same usta. Az sie prosi o troche zroznicowania i delikatnosci... Moze jakies ciwczenia z referek pań o'naturel pomoga? ;]

Napisano
  • Autor

emmilius: myślę że byś potem nie mógł patrzeć na inne kobiety :P

 

OmeN2501: :> :> :> :> w sumie racja, mam trochę zmanierowany kanon piękna. w sumie jak sie zastanowić, to faktycznie nie rysowałam w digitalu kobiet bez makijażu :D a więc poćwiczę, poćwiczę :>

Napisano
  • Autor

no racja :D jednak częściej się ją widzi w makijażu typu wamp :D i tak jakoś wchodzi to w podświadomość :)

wielkie dzięki za komentarz, Omen :) serio :D

Napisano

fakt, smoka nie ma w nim za grosz....ale piesio ze skrzydelkami.bardzije pasowaloby mi bez textury po lewej. Ale klimatycznie ;D

Napisano

Postępy widać... wrzucaj jak najwięcej takich szkiców jak ten ostatni. Po nich najlepiej widać jak ktoś sobie radzi z malowaniem... no i moim zdaniem dają relatywnie lepsze efekty jeśli chodzi o podnoszenie skilla.

Napisano
  • Autor

No, właśnie ostatnio to same speedy robię ;)

 

Kolejny:

flamingo.jpg

 

w sumie czegoś mu brakuje; przestrzeni czy koloru, sama nie wiem, ale jestem nim już przemęczona, więc go odstawiam.

Napisano
  • Autor

szkic kompozycyjny; przyszłościowy dragon hunter :P nie znam sie na broni, wiec nie pytajcie co ona trzyma.

 

DRAGONHUNTER.jpg

Napisano

ten szkic ostatni bardzo mi sie podoba :) super jest.

przydalo by sie jedynie w nim uzyc moze jakiegos innego brusha niz standardowego..troche innego sladu tu i tam ;)

Napisano

Kiedyś czytałem (ale nie pamiętam gdzie), że dobra ilustracja broni się już na poziomie kilkudziesięciu plam i ogólnego szkicu kompozycji, światła, koloru. Słabą można picować latami, a i tak pozostanie co najwyżej średnia.

Nie wiem czy to prawda, w sumie wtedy mnie to przekonało, a ten ostatni szkic, który wstawiłaś mnie w tym przekonaniu utwierdza.

Ja niewiele wiem, ale oczy mam na swoim miejscu i jak coś fajnie wygląda to mówię :)

Bardzo fajna kompozycja oparta na liniach - wszystkie glówne kierunki wskazują tu focal - twarz łowczyni. Rozumiem że to w perspektywie żabiej ma być ? Zauważyłem, że w moim odbiorze to silnie dodaje dramatyzmu scenie.

Jedyne nad czym się zastanawiam, to czy twarz nie jest odrobinę za wysoko w kadrze.

Czy tors i nogi nie powinny sprawiać wrażenie bycia nieco bliżej widza ?

Ogólnie bardzo fajnie się zapowiada, liczę na dalsze etapy pracy :)

Napisano

Mi sie obie dla odmiany strasznie podobaja i to chyba prawda co SBT77 pisze :) Pierwsza ma swietne kolor, super atmosfera sie tworzy!

Napisano

Pani ze #124 dla mnie świetna. Z ciekawości - ile czasu Ci ona zajęła?

Edytowane przez emmilius

Napisano
  • Autor

leszek_lenia: tak, to prawda, jeszcze nie nauczyłam się tej fajnej różnorodności pędzli i tekstur, ale co jakiś czas sobie przypominam o tych narzędziach :) mam nadzieję że z czasem się poprawię

 

SBT77 - dziękuję: to bardzo miłe co napisałeś :D i wezmę pod uwagę wszystko co powiedziałeś gdy będę pracować dalej nad tym szkicem z łowczynią :)

 

VS_ - dziękuję :) wiadomo, jak i każdy mam lepsze i gorsze dni jeśli chodzi o malowanie; a to rozchwianie poziomu może świadczyć o tym, że jeszcze muszę dużo dużo ćwiczyć :) ale wiem jaki chcę poziom osiagnąć, więc będę uparcie do niego dążyć :D

 

Urbanboogie: dzięki :>

 

emmilius: około 4 godzin - w sumie dosyć długo jak na taką szkicową pracę, ale wszystko przez tą twarz- strasznie się z nią męczyłam, jak nigdy ;P

 

 

a teraz coś nowego;

byłam na mazurach i pracowałam na laptopie, i dopiero dzisiaj po powrocie to dokończyłam;

więcej tu opencanvasa niż photoshopa.

no i naprawde nie mogłam się zdecydować czy robić to bardziej realistycznie czy bardziej komiksowo. wyszło jak wyszło, ale w sumie jestem zadowolona z efektu.

ciekawe co wy o tym sądzicie?

 

redred.jpg

 

i jeszcze dwa speedy:

 

nude.jpg

 

team.jpg

Edytowane przez telthona

Napisano
  • Autor

urbanboogie, w pracy pierwszej za wysoko? czy w tym ostatnim speedzie? bo w pierwszej chciałam żeby te cycki były ściśnięte a jak są ściśnięte to troche w góre idą :P kurde, jakoś sobie nie radze z tymi dekoltami ciągle xD chyba powinnam częściej rysować z refek.

Napisano

ziew...

 

może po prostu poczaj gdzie ten dekolt jest znajdź sobie proporcje kiedyś coś takiego widziałem z trójkątem ale teraz ci nie powiem o co chodziło...

Napisano
jakoś sobie nie radze z tymi dekoltami ciągle xD chyba powinnam częściej rysować z refek.

 

No to siadamy przed lusterkiem zdejmujemy to i owo i ciach ^^'

Napisano

Dekolt za wysoko raczej na wszystkich speedach. Ech ten wojskowy humor...

Napisano
  • Autor

icecold: za zimno żeby tak robić xD nie włączyli mi w mieszkaniu ogrzewania jeszcze XD

lucek91: musze coś zrobić z tymi dekoltami :D

 

a teraz coś z innej beki; jesienna panienka :P

 

autuummm.jpg

Napisano

Linia ścisku piersi za wysoko pociągnięta poza tym przyjemny spidzik, pozdrawiam

Napisano

cycki dobrze :D

jest dobrze jedynie do czego sie przyczepie to wszystkie twarze wyglądają tak samo spróbuj popracować przy twarzy z jakąś refką albo nie wiem...

Napisano

Raczej jesienna kobieta a nie panienka. W ogóle kobiety rysują takie wyraźne rysy innym kobietom - zazdrość:)?

Paluchy lewej ręki nie pasują mi.

Napisano
  • Autor

coyote: no kurde wiem, ale za każdym razem jak zaczynam malować to ręka już mi sama chodzi i nie potrafie jej powstrzymać XD próbuję te twarze jakoś różnicować kolorystycznie ale tu kurde jest problem na poziomie ogólne całej twarzy - chyba po prostu muszę poćwiczyć malowanie ludzi innych ras niż biała ;D i może coś mi wyjdzie ;D

 

In Flamess: ani jedno ani drugie ;D 100% open canvas :D

 

lucek91: zazdrość zazdrość ;)

Napisano
  • Autor

wersja końcowa ;P ale proponuję sobie przeciągnąć obrazek do przeglądarki, bo tu na forum jakaś dziwna kompresja jest i wszystko jest rozmyte. :

 

auuutumm.jpg

Napisano

U mnie jest dokładnie tak samo tu i tu. Góra płaszcza jakaś plastikowa wyszła. Powinnaś trochę "spłaszczyć" tam światło.

Napisano

Fajne te ostatnie rzeczy... anatomii się nie czepiam, bo ogólny feel jest dosyć przyjemny. Podoba mi się maniera użycia pędzli i kolorystyka. Może tylko trochę te postacie sztywne miejscami.

Napisano
  • Autor

lucek91: chyba masz rację. na przyszłość będę o tym pamiętac :)

 

Marduk: Dziękuję :> nad sztywnością postaci non stop pracuję. wiem że są jeszcze jak kukły i nie ma w nich zycia. ale pewnie to musi przyjść z czasem :)

Napisano

Odbij prackę w poziomie lub zostaw panią w męskiej marynarce =]. Damskie marynary zapina się prawa strona na lewą. A ogólnie to przyjemne.

Edytowane przez emmilius

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności